Haha, en dan juist fouten maken in je disclaimerquote:Op woensdag 1 april 2009 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wat grappig, hoe meer dronken ik word, hoe groter mijn liefde voor foute muziek
He er echt belachelijk lang over gedaan om dit foutloos te typenp
wat heb je allemaal uitgespookt....nieuw liefje gevonden?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uitgespookt....nieuw liefje gevonden?![]()
was maar een grapjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Loool
Nee, gewoon gezellig gehang met Anoek, de enige die nog wat wilde doen nadat de Dollars dicht ging
Roddelen?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
[..]
was maar een grapjelekker lopen roddelen?
maar dat het anouk was had ik al door
moet naar zevenaarquote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Roddelen?Nah. Was gewoon erg grappig. Vandaag parkhangen. Kom je ook?
Saaiquote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
moet naar zevenaarnaar ziekenhuis voor nieuw ponskaartje en voor een nieuewe foon
Wat nou alleen met anouk?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Californium het volgende:
alleen met Anouk of ook met andere mensen? Ben je morgen trouwens nog op school?
Nee, maar lijkt me wel lekekrquote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef morgane het volgende:
Wtf, ik had een bestelling bij Bon Prix gedaan, 1 ding teruggestuurd en een paar dagen later krijg ik een brief dat iets anders niet geleverd kan worden en dat het dus terugbetaald wordt. Maar nu heb ik precies het bedrag teruggekregen van alles dat ik wél gehouden heb en das 5x zoveelzo dus ff bellen, want ik hoor dat geld helemaal niet te hebben. Heeft iemand wel eens zoiets gehad?
dus je komt niet supportenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat nou alleen met anouk?Jon, Twan, Cor, Ester enzo. En nee, maandag pas tentamen
Ow ja , morgen 2 april. Nou moet sowieso werken, maar hoe laat moet je? Wip ik misschien wel ff langs.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dus je komt niet supporten![]()
tssstosti maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |