Maak me gekquote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij het niet lekker vindt om af en toe eens lekker in je kont genomen te worden door een lekker wijf met een gigantische rubberen lul, maak dat de kat wijs
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik hem zie dan weet ik al dat hij het toonbeeld is van iets wat ik nooit zal zijn
Ik kan altijd naar de kapper, maar zo baas als jou zal ik nooit wordenquote:
Daar moest ik echt als eerste aan denken iddquote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een minimum ja. Je bed uittijgeren op de vroege ochtend is ronduit kut. En wat te denken als er eens een mrs. Gers komt, toch wel fijn als je dan in bed ook in de hoogte wat ruimte hebt
Ben jij zo fantasieloos dat je alleen maar seks in een bed hebt ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar moest ik echt als eerste aan denken idd
Touché.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij zo fantasieloos dat je alleen maar seks in een bed hebt ofzo?
Zo'n vriendin wil ik nietquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Manieren om mijn vriend uit bed te krijgen
Wat een vreselijk mens.. ook niet reageren op de vraag waarom ze hem eruit wil hebbenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:38 schreef Sander het volgende:
Manieren om mijn vriend uit bed te krijgen
Awesomequote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef LastRequest het volgende:
Zonder grapjes, dit zou voor mij écht ideaal zijn: Avondmensen willen uitslaaprecht
Zolang je maar niet met het standaard stagiaire janksmoesje aankomtquote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef LastRequest het volgende:
Piet en ik hoeven op dit gebied geen medeleven te verschaffen
het komt als spam over misschien, maar 't was vooral een oproep om te kijken of er misschien mensen waren die aan de opera mee wilden werken.. mag kennelijk nietquote:
IK BEN NIET OUD!quote:
Vanavond en morgenavond ouderavond.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't op school, en met de zwangerschap?
Nope, gingen vooral voor IB kijken namelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:44 schreef morgane het volgende:
Heb je nog wat gekocht Yasha? Goed weer om te winkelen!
Ik heb zometeen weer repetitie met de sambaband, zin in!
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef -J-D- het volgende:
Vanavond en morgenavond ouderavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Hoe kan het dat mijn lieve zoon een drie staat voor uw vak?"
"Omdat hij zelden huiswerk maakt en nooit oplet! "
"En wat gaat u daaraan doen? U zal dan vast wel slecht lesgeven?"
"Tot zover dit gesprek. Fijne avond"
waarom praatten ze niet gewoon nederlandsquote:Op maandag 30 maart 2009 20:36 schreef Californium het volgende:
Gefeli Moblo!!!
En reeds weer aanwezig in de lage landen!
En in het vliegtuig2 van die knuppels die me toch steenkolen engels spreken! Ik schaamde me er gewoon voor om Nederlands te zijn
Ze zaten met een engels meisje te pratenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom praatten ze niet gewoon nederlands
Toch fijn als je de ouderavond gesprekken al kan voorspellenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vanavond en morgenavond ouderavond.![]()
![]()
![]()
![]()
"Hoe kan het dat mijn lieve zoon een drie staat voor uw vak?"
"Omdat hij zelden huiswerk maakt en nooit oplet! "
"En wat gaat u daaraan doen? U zal dan vast wel slecht lesgeven?"
"Tot zover dit gesprek. Fijne avond"
Verder gaat het super met de zwangerschapKan niet beter
Nog 2 maandjes rust en dan zijn we de komende 18 jaar wel druk
Een kennis van me is ook docente, ergens in 't Gooi. Die vind het ook vreselijk inderdaad, die ouderavondenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Toch fijn als je de ouderavond gesprekken al kan voorspellen
Eentje was er bijna letterlijk zoals ik had voorspeld
Al drie jaar.quote:
Daar ben ik het inderdaad ook niet mee eensquote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
Sinds wanneer zijn grote borsten uit?
Ben jij al vroeg op in je vakantiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Dat maar snel gaan doen voordat ik verhonger![]()
merci beaucoup!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij al vroeg op in je vakantie
Bienvenue dans le Pays-Bas
Gesprekje op de Uni?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
merci beaucoup!
Moet bloed prikken, mijn foon simlock vrij laten maken en simkaart kopen, treinkaartjes kopen en dan rond half 12 ofzo met de trein naar utrechtbusy busy! Vanavond andijviestampot
jahquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gesprekje op de Uni?
Veel plezier
Klopt ja. Eigenlijk alleen water en eventueel koffie of thee, maar zonder suiker en melk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
IK mag niet etenBlijkbaar... ik wist helemaal niet dat dat niet mocht als ik bloed moet prikken...
Oh god, dat voorspelt weinig goedsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef Sander het volgende:
[..]
I'll be there. Seks in tentjes en vechtpartijen, dat wil ik niet missen
quote:
Raar... ik heb nu verschillende keren bloed moeten laten prikken, en nog geen enkele keer is er gezegd dat ik níet mag eten van tevorenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:09 schreef Californium het volgende:
Dankje Sander
En goedemorgen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vragen ze alleen aan mensen waarbij ze verwachten dat ze 't nakomen.
Het was kwart voor 12quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar het is 12 uur op een doordeweekse dag![]()
.
Bullshitfactor 10!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was kwart voor 12en zomertijd
moet nog wennen
Dat is echt fucking irritant! Hoe kan het dan dat er nog niks is? Nieuw op te starten huis ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:59 schreef gers het volgende:
GODVERDERGODVER
het duurt 4 tot 6 weken voordat we internet hebben![]()
en ik heb ook geen tv
Tuurlijk, geef anderen maar weer de schuld! Je had ook zelf even kunnen navragen of het overdag of 's avonds was...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, de mensen die mij gevraagd hebben mee te doen hebben geen duidelijke informatie verschaft. Als ik dan gisteravond een mailtje krijg waarin staat 'jullie worden geacht om kwart voor acht aanwezig te zijn, zodat we om 8 uur kunnen beginnen', dan neem ik aan dat dat overdag is hè
nee een oude bewoner die er voor mij zet heeft zijn abonnement niet doorgegeven maar opgezegdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt fucking irritant! Hoe kan het dan dat er nog niks is? Nieuw op te starten huis ofzo
Prettigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
nee een oude bewoner die er voor mij zet heeft zijn abonnement niet doorgegeven maar opgezegd
ja hij had het internet centraal geregeldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prettig. Maar is er daar in huis niets centraal geregeld dan?
Ja, ik heb overal een opmerking geplaatst, echt lange elke keer. En ik heb gezegd dat ze me mogen contacten. Doen ze toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Haha wel een grappige fail iig IB
Sander jij had laatst ook die semesterbende ingevuld he? Wat een slechte vragen zeg.. heb bij elke vraag een opmerking geplaatstEn ik ga zeer zeker niet met ze rond de tafel zitten om het nog verder te bespreken.. is toch kansloos.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef anderen maar weer de schuld! Je had ook zelf even kunnen navragen of het overdag of 's avonds was...
Klein beetje vroeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is 5 september swarmi, nu al bijhouden lijkt me een tikkeltje vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |