hoiquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet? Die lapo'er maakte geen nieuwe dus ik moest in een split second inspiratie opdoen
.
Menopauze?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hoi![]()
![]()
gemengde gevoelens de gekste...
What's up?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hoi![]()
![]()
gemengde gevoelens de gekste...
Nou, ik zit op het dominicus college (energieweg tegenover de anac) en zit nu in mijn eindexamenjaar, 6VWO.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef morgane het volgende:
Hoi Appelsjap! Vertel eens wat meer over jezelf
superleukquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook dan maar even officieel, omdat Yashi d'r mond voorbij heeft gepraat:René heeft me ten huwelijk gevraagd, en ik heb ja gezegd
![]()
Woww wat super vet! Gefeliciteerd Moblo!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook dan maar even officieel, omdat Yashi d'r mond voorbij heeft gepraat:René heeft me ten huwelijk gevraagd, en ik heb ja gezegd
![]()
Het zou wel heel ernstig zijn als het eerder aan interwebzvrienden verteld zou worden dan aan de ouders, denk je niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
superleukgefeliciteerd
al iets concreets gepland eigelijk? icm de wereldmotorreis bijvoorbreeld?
zijn de ouders al ingelicht
Ga je nu ineens tof doen dat je ze wél herkent?quote:
nou, als ze naast je op de wc de handeling uitvoeren zijn ze gemakkelijk te herkennenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je nu ineens tof doen dat je ze wél herkent?
Ik? trouwen?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:26 schreef Mikkie het volgende:
CP leeft
Wanneer gaan jullie trouwen dude?
het blijft aandoenlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik? trouwen?![]()
tsja... laatste tijd zit ik liever in mijn vriendin dan in het STA Nijmegen topic![]()
Oke nu de echte reden... k heb genoeg aan motorforum, en wat PTA hier op Fok. Verder ben ik druk zat bezig met het verbouwen van mijn motor bijv. Waar ik eerst uren bleef hangen hier in de SC, ben ik nu aan het rijden/ontwerpen/verbouwen/sleutelen.quote:
Dan moet je het niet al op een OPENBAAR internetforum posten mutsquote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, jullie zijn een stelletje, we weten hetquote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post eens gewoon onder je eigen account, irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |