Wat kankervroeg zegquote:
scheelt weer n boel blokkeer en opnieuw aanvraag werkquote:Op woensdag 1 april 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hahahah, ik wil zojuist naar de winkel, ben ik mijn portemonnee kwijtDus ik mijn hele kamer ondersteboven gekeerd, alles nagelopen. Nergens, alle broeken die ik heb binnestebuiten gekeerd. Dus ik denk, nou ja ik loop ff naar de winkel, wissel wel wat kratjes in voor ontbijt en denk ondertussen na. Ik meld ff op msn tegen degene waarmee ik gisteren uit was dat ik hem kwijt ben en ga naar de winkel. Blijkt die meid ff naar het speeltuintje gelopen te zijn waar we gisteren waren, lag ie daar nog
Ik ben zo opgelucht
stapavond zoals elke donderdagavondquote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
Is er morgenavond nog wat bijzonders in de stad?
Ja logisch, maar geen spannende DJ of iets?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stapavond zoals elke donderdagavond
bij mijn weten niet, volgende week vrijdag wel btw, 10 april in van burenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja logisch, maar geen spannende DJ of iets?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij mijn weten niet, volgende week vrijdag wel btw, 10 april in van buren
Als ik Yasha's post van vorige week mag geloven is er Beestfeest, en gister had iemand het ook over het vijfverenigingenfeest.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Houniet het volgende:
Is er morgenavond nog wat bijzonders in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |