Nope!quote:
Als je niks te melden hebt kan je ook je mond houden hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:je bent een reputatiehoer maar van neuken word je echt niet stoer, je bent een reputatieHOER!
Dat is wel een goeie idd!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan ook een onderdeel van een 1 april grap zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken wel een Arjan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
Oh? vertelquote:
Dat kan niet, is staatsgeheimquote:
Waarom zou die een meisje zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef Stali het volgende:
Kaligrafeerpennen. Arjan is dus een meisje..
Nouhouquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan niet, is staatsgeheim
Je bent gewoon jaloers dat jij niet die actie hebt ondernomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus... koop een goedkope envelop, niet eens een postzegel erop (woont dus in de buurt), en een treurige ouwe wijven kaart met een kat erop, en TS ligt meteen zwijmelend te soppen...
Laten we eens logisch erover nadenken.quote:
Beter dan: 'je vader is een dief, want hij heeft alle sterren van de hemel gestolen en in je ogen gesoptquote:
Ik zou gewoon je kat ontvoerd hebben, en in ruil voor zijn vrijlating zou ik dan een date met jou geéist hebben (en zo niet dan heb ik een lieve kat erbij...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet die actie hebt ondernomen![]()
Nog erger dan: 'je vader is een dief, want hij heeft alle sterren van de hemel gestolen en in je ogen gestopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter dan: 'je vader is een dief, want hij heeft alle sterren van de hemel gestolen en in je ogen gesopt
1. Dan moet er toch achter zijn te komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laten we eens logisch erover nadenken.
1 : hij weet waar je woont
2 : hij kent blijkbaar je naam.. of is het je koosnaam die alleen vrienden eigenlijk gebruiken? (wat ook een clue kan zijn)
3 : hij weet dat jij minstens 1 kat hebt en hij houd schijnbaar ook van katten
Ok dat zijn de korte feiten zoals ik ze ken via jou nu hier op fok.
1 : hoe weet hij waar jij woont? er zijn een paar mogelijkheden.. hij is je ooit vanaf ergens gevolgt naar huis in which case heb je een groot probleem.
Of wellicht kent hij jou via via en heeft zo jou adres via een vriend of vriendin te horen gekregen.
Kan ook je buurman zijn wat overigens niet zo vergezocht is maar goed ik ken je buren natuurlijk niet.
2 : hij weet je naam.. ik weet niet of je een soort naambordje bij je voordeur hebt maar uitgegaan van niet heeft hij jou naam weten te achterhalen of omdat hij jou dus kent van ergens of wederom via via.
3 : hij weet blijkbaar dat je van katten houd en hij dus ook.
Waar of bij wie kom je wel eens die ook katten heeft?
Werk je soms in een asiel? wellicht als vrijwilliger zo af en toe? het zou zomaar kunnen natuurlijk.
anyways hopelijk helpt dit je wat verder in je speurtocht naar je potentiele vriend of ..verkrachter/stalker =/ ..hopelijk uiteraard het eerste.
Edit : en als arjan niks is nou ik hou ook heeeel veel van katten hoor.
Ik zit alleen niet meer op schoolquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef dr.dunno het volgende:
tja, kalligraferen, geheimzinnigheid, dat moet wel een nerd zijn.
zoek eens bij de vrijdagmiddagclubjes op je school, waarschijnlijk dat lokaal naast de schaakclub.
Het is je biologische vader die sperma gedoneert heeft aan de spermabank waarvan je moeder altijd het bestaan heeft verzwegen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart in de bus!
Om precies te zijn deze kaart:
[ afbeelding ]
Zoals jullie kunnen zien is er geen adres op geschreven. Dus deze beste man moet mij kennen.
Om nog even duidelijk te laten zien, aan de achterkant staat ook geen adres:
[ afbeelding ]
Toen ik de envelop openmaakte zat deze kaart erin :
[ afbeelding ]
Een hele lieve poes met een engeltje erop.
Als je de kaart openmaakt staat er dit:
[ afbeelding ]
Oftewel een hele lieve kaart. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik ken volgens mij geen Arjan!
Dus is het een geheime aanbidder? En hoe kan ik er achter komen wie het is?
Iemand ideeën?
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:04 schreef OldJeller het volgende:
Is dit de eerste keer dat je een soortgelijk iets krijgt, waardoor je er allemaal foto's van maakt om wel even te laten zien dat ook/zelfs jij aanbeden wordt?
Nee mn biologische pa heet Harryquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef Lobos het volgende:
[..]
Het is je biologische vader die sperma gedoneert heeft aan de spermabank waarvan je moeder altijd het estaan heeft verzwegen.
Dat vermoeden had ik al.quote:
Goed johquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
Soortgelijk aan mensen die gaan roepen dat ze dronken zijn, omdat ze aandacht willen, maar iedereen negeert ze.
Doe niet zo zuur manquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.
Soortgelijk aan mensen die gaan roepen dat ze dronken zijn, omdat ze aandacht willen, maar iedereen negeert ze.
Beetje eng, maar toch wel romantischquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:10 schreef Krentenbol. het volgende:
Wat eng!
Of romantisch.
Of toch eng?!
Als ik haar fotoboek zo zie dan zou ik ook uitgebreid moeite doen voor haar...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Civilian het volgende:
Zoals ik via msn al zei.. Het is wel iemand die er moeite voor heeft gedaan.
Ik geloof niet dat een gemiddelde tiener/20'er zo'n handschrift heeft. Daar is 't veel te netjes voor
Ik denk dat ie van katten houdtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie kunnen zien is er geen adres op geschreven. Dus deze beste man moet mij kennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel een hele lieve kaart. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik ken volgens mij geen Arjan!
Iemand ideeën?
Dank jequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik haar fotoboek zo zie dan zou ik ook uitgebreid moeite doen voor haar...
Bijzonder fris en fruitig zo aan het begin van de avond.
Ja ik weet het al...jij zag op marktplaats een advertentie staan van: jonge kittens gratis af te halen, en toen jij zo'n klein katje kwam halen was hij zo onder de indruk van jou dat hij is blijven hangen in het zakelijke e-mail contact wat jullie over dat katje gehad hebben en sindsdien is hij jou nooit meer vergeten.quote:
Ik was alleen wel met een andere kaart aangekomen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik haar fotoboek zo zie dan zou ik ook uitgebreid moeite doen voor haar...
Bijzonder fris en fruitig zo aan het begin van de avond.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelf zat ik gelijk aan een FOK!ker te denken, omdat we laatst een meet hadden en er dus een aantal FOK!kers jouw adres weet. Let wel: Arjan kan natuurlijk ook een fictieve naam zijn.
Nope mn ene kant was een zwerfkat en de ander komt uit het asiel en is al 11 jaar oudquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef Lobos het volgende:
[..]
Ja ik weet het al...jij zag op marktplaats een advertentie staan van: jonge kittens gratis af te halen, en toen jij zo'n klein katje kwam halen was hij zo onder de indruk van jou dat hij is blijven hangen in het zakelijke e-mail contact wat jullie over dat katje gehad hebben en sindsdien is hij jou nooit meer vergeten.
Nee niet dat ik weet.. Hoorde wel weer van een andere fokker dat MrBox Arjan schijnt te heten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zat daar toevallig een Arjan bij? Of een Jos misschien??
The plot thickens
...en een wat minder cheesy tekstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was alleen wel met een andere kaart aangekomen.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets krijg, vind het al heel erg leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
...en een wat minder cheesy tekst
Vind ik ook. Maar als je er toch bent; aanbellen en direct broek omlaag trekken zegt nóg beter waar het over gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
...en een wat minder cheesy tekst
Vond ik ook hoor, de eerste 6 a 7 keer...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik zoiets krijg, vind het al heel erg leuk!
Nou en? het lijkt er op dat ze de kaart weet te waarderen dus dat zijn eerste zet effectief is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef MASD het volgende:
Oh god.
Openen met de meest clichématige zin in de wereld om vervolgens te praten over katten.
[ afbeelding ]!
Een echte fokker zou ondertekenen met zn usernamequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef GizartFRL het volgende:
Ik durf er mijn LP verzameling op in te zetten dat het een fokker is.
Teveel info van jou kun je al van dit forum halen.
Een echte fokker zou een kopie van zn piemol gemaakt hebben en daar een kaartje van maken....quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een echte fokker zou ondertekenen met zn username
Dan zal het wel een lurker zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een echte fokker zou ondertekenen met zn username
Een echte fokker zou een foto van TS nemen, daar overheen klaarkomen en van de daar op volgende foto een kaartje maken. Of ja, hij begint over friggin' katten. Goddamn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een echte fokker zou een kopie van zn piemol gemaakt hebben en daar een kaartje van maken....
Ja, maar deze Jos is niet bij Red_Cat thuis geweest en heeft ook haar adres niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zat daar toevallig een Arjan bij? Of een Jos misschien??
The plot thickens
En bedankt , hè? Ik heb me nog zo netjes voor gesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet.. Hoorde wel weer van een andere fokker dat MrBox Arjan schijnt te heten!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand ideeën?
Dat zou ik ook zeggen als ik deze kaart had gestuurd en het stond op FOK!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar deze Jos is niet bij Red_Cat thuis geweest en heeft ook haar adres niet.
En zoals ik al zei: als ik dat al zou doen was ik met een andere kaart aangekomen.
Ja hoor, wat jij wiltquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik deze kaart had gestuurd en het stond op FOK!
Je mag een poging wagen ^^quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Stali het volgende:
Zal ik je dan maar een echt, spraakmakend kaartje sturen, Red_Cat?.
ja, of hij vond de kleur rood te hoerig. of de kleur blauw te zweverig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Lobos het volgende:
[..]
De kleur geel staat voor comunicatie, hij wil zo snel mogelijk communiceren met jou
quote:
1.Aandachtshoerentopic? beetje jaloers ofzo? die vrouwen gunnen elkaar ook niksquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Misstique het volgende:
1. Aandachtshoeretopic.
2. TS heeft freaky enge nagels..
Die nagels zijn niet het enige wat eng is aan R_Cquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Misstique het volgende:
1. Aandachtshoeretopic.
2. TS heeft freaky enge nagels..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat vreemd allemaal![]()
Groetjes, Arjan
EDIT: Groetjes!!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef Krentenbol. het volgende:
OMG ik heb Arjan gezien!
AlmightyArjen
Helaas is Arjenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef Krentenbol. het volgende:
OMG ik heb Arjan gezien!
AlmightyArjen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus... koop een goedkope envelop, niet eens een postzegel erop (woont dus in de buurt), en een treurige ouwe wijven kaart met een kat erop, en TS ligt meteen zwijmelend te soppen...
Is het een fokker ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Red_Cat het volgende:
Het geheim is opgelost! Ik zal later een verhaal neerzetten hoe of wat...
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Red_Cat het volgende:
tvpquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Red_Cat het volgende:
Niet nodig hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Red_Cat het volgende:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Red_Cat het volgende:
Nee helaas en dat gaat het ook niet worden. Ik zei geen Arjan te kennen en dat is ook zo want ik noemde hem altijd andersquote:
Wat heb ik jou nou weer fout gedaan manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Weer een attention whore thread Cat? Valt me eigenlijk mee dat jeje muil niet laat zien!
Ik heb geen kaartje gestuurd, maar openlijk mijn verliefdheid aan Kathy verklaard, dus ik denk dat alles eng is als je af en toe aan je emoties toegeeft als man.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Dus helaas toch eng en niet romantischZouden alleen enge mannen/arjans dit soort kaartjes sturen?
Gaan lamon en Red_Cat daten.quote:
Ik was het zeker niet, maar ze reageert ook niet, dus Arjan zal dan wel leuker zijn dan ik ben...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat het Lamon was
Sjezus l
Lamon, make your move
Hallo Red Cat,
Lamon vind je enorm leuk,
wil je een keer met hem uit eten?
Groetjes
Lieve Lita
Zo, klaar, rest doen jullie zelf maar.
Gedoe
*mep*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet, maar ze reageert ook niet, dus Arjan zal dan wel leuker zijn dan ik ben...
Yvonne's date service!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mep*
Weet je wat jij nodig hebt?
Een flinke schop onder je kont
Stuur een pm:
Hoi,
daten?
Lamon
Klaar.
Antwoord is een ja of een nee.
Moet ik het doen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mep*
Stuur een pm:
Hoi,
daten?
Lamon
Klaar.
Moet ik het doen?
Ja, doe jij het maar. Ik ben erg bang voor intimiteit, kan ik pas mee omgaan als het eenmaal geregeld is, maar zelf regelen kan ik niet meer...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mep*
Stuur een pm:
Hoi,
daten?
Lamon
Klaar.
Moet ik het doen?
Ik hoop dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik het ook inderdaad ga regelen ook hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, doe jij het maar. Ik ben erg bang voor intimiteit, kan ik pas mee omgaan als het eenmaal geregeld is, maar zelf regelen kan ik niet meer...
Hé, die ene is jaren goed gegaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Zeg yvonne, die date-ideeën van jou zijn bij mij altijd waardeloos gebleken. Wat geeft je het idee dat het hier wat gaat worden?
Absoluut, maar ik denk dat zij niet wil, dus dat gaat je niet lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik het ook inderdaad ga regelen ook hè
Nou ja, dat was ook jarenlang zo leuk dat ik nu geen enkele man meer vertrouwquote:
Wacht effe!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook jarenlang zo leuk dat ik nu geen enkele man meer vertrouw
Dan heb je de icoontjes uitgezet in je optiesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kun je tegenwoordig niet meer fotoboek checken rechtsboven de post
En Lamon, TS is toch een bitch dus zoek een leuke vrouw. Kattenkaartjes doen het altijd goed.
Yvonne, je bent ongeschikt als koppelaarsterquote:
Ik zeg:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kun je tegenwoordig niet meer fotoboek checken rechtsboven de post
En Lamon, TS is toch een bitch dus zoek een leuke vrouw. Kattenkaartjes doen het altijd goed.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Lamon het volgende:
Vind het niet leuk meer nu, jullie doen net alsof je van de 1 op andere dag 1000 keer van mening kan veranderen. Ik vind Kathy leuk en lief en eerlijk en wil eerst een nee horen voordat ik weer als een gek in het rond ga lopen zoals ik vroeger deed, daar ben ik nu te oud voor.....
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
kathy is arrogant en zoekt aandacht op internet ().
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Lamon het volgende:
Vind het niet leuk meer nu, jullie doen net alsof je van de 1 op andere dag 1000 keer van mening kan veranderen. Ik vind Kathy leuk en lief en eerlijk en wil eerst een nee horen voordat ik weer als een gek in het rond ga lopen zoals ik vroeger deed, daar ben ik nu te oud voor.....
Serieus niet lullig bedoeld hoor, maar heb je een of andere aandoening waardoor je zo naief bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Lamon het volgende:
...is dat echt zo? Ze leek in het echt liever, maar als dat waar is dan ben ik er ook klaar mee. Het leven is te kort om aan aandachtshoeren te besteden, al kwam zij echt niet zo over....
Ik ken het, helaas zijn extreem veel vrouwen zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
...is dat echt zo? Ze leek in het echt liever, maar als dat waar is dan ben ik er ook klaar mee. Het leven is te kort om aan aandachtshoeren te besteden, al kwam zij echt niet zo over....
...ik heb ernstig last van eerlijkheid en gemeendheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Serieus niet lullig bedoeld hoor, maar heb je een of andere aandoening waardoor je zo naief bent?
Het is nog steeds een deugd, maar op internet is het een handicapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik heb ernstig last van eerlijkheid en gemeendheid.
Het was vroeger een deugd, maar je hebt wel gelijk, het is nu een aandoening klaarblijkelijk.
Je hebt gewoon een bord voor je harses.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik heb ernstig last van eerlijkheid en gemeendheid.
Het was vroeger een deugd, maar je hebt wel gelijk, het is nu een aandoening klaarblijkelijk.
...omdat ik dacht dat een meisje als Kathy mij echt leuk kon vinden, en ik zelfs het kindje erbij een pro, en geen con vond...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bord voor je harses.
Dit soort gedachtenkronkels gewoon de wereld ingooien maakt het er ook niet bepaald beter op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
...omdat ik dacht dat een meisje als Kathy mij echt leuk kon vinden, en ik zelfs het kindje erbij een pro, en geen con vond...
Dus ik ben oppervlakkig gezien gewoon te lelijk voor zo'n vrouw, wat ik ook doe.
Niet leuk om te ontdekken, maar wel eerlijk. Nu weet ik waar ik sta...nergens dus...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
kathy is arrogant en zoekt aandacht op internet ().
Omdat je haar aandacht geeft als de wulpse hond die je bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Misschien heb je het er wel naar gemaakt met je lelijke hoofd. Tegen mij is ze niets dan zoet.
De enige hond die ik hier zie ben jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je haar aandacht geeft als de wulpse hond die je bent.
Zegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
...omdat ik dacht dat een meisje als Kathy mij echt leuk kon vinden, en ik zelfs het kindje erbij een pro, en geen con vond...
Dus ik ben oppervlakkig gezien gewoon te lelijk voor zo'n vrouw, wat ik ook doe.
Niet leuk om te ontdekken, maar wel eerlijk. Nu weet ik waar ik sta...nergens dus...
quote:Heel gevaarlijk experimentje over hoe je ECHT bent!
Ik ben onlangs mijn vader verloren aan kanker, en actieve euthanasie, wat een soortement van mijn ogen opende over hoe ik mijn leven leidde, en me deed beseffen dat ik ontzettend ontevreden was met mijn leven, en heb toen professionele hulp gezocht.
Dat resulteerde in eerste instantie in de conclusie dat ik BDD had (ingebeelde lelijkheid), maar is na therapie omgeslagen naar een echte manisch depressieve stoornis. Ook heeft alcoholmisbruik daar veel aan bijgedragen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De enige hond die ik hier zie ben jij.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Aneurism het volgende:KATJE HEEFT EEN AANBIDDER KATJE HEEFT EEN AANBIDDER
ken ook niemand die arjan heeft, komt iig niet uit de tag
edit: HEY JE KENT MIJ ENKEL BIJ MIJN VOORNAAM!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens heel snel uit dit topic, puberende geilponem dat je er bent.
Zo'n post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Yvonne, denk je echt dat je Lamon kunt helpen?
[..]
Dat inderdaad. Als ze Lamon al leuk vond heeft hij dat met zijn posts (quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit soort gedachtenkronkels gewoon de wereld ingooien maakt het er ook niet bepaald beter op.
hoe weet je dat zo zeker?quote:
Maar als dat de schuld van Yvonne is zou je nu dus geen vrouwen meer moeten vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook jarenlang zo leuk dat ik nu geen enkele man meer vertrouw
Huh?quote:
oh ik dacht dat je bedoelde 'ik heb hem al geholpen'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Omdat ik best nog weet wat ik post?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Aneurism het volgende:KATJE HEEFT EEN AANBIDDER KATJE HEEFT EEN AANBIDDER
ken ook niemand die arjan heeft, komt iig niet uit de tag
edit: HEY JE KENT MIJ ENKEL BIJ MIJN VOORNAAM!
dat ging makkelijk!quote:
Ik ga jou niet aan Isabeau koppelen heurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat ging makkelijk!
Kun je ook nog een chick voor mij hosselen? Liefst 1 met perziksmaak.
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Red_Cat het volgende:
Jesus mensen wat is hier gebeurt?
Waarom zou ik lamon lelijk vinden? Was alleen een beetje boos op hem en hij weet zelf heel goed waarom! Maar die boosheid is inmiddels allang weer over en hij weet mn msn dus als hij me uit wil vragen of iets in die trant kan hij me ook gewoon weer toevoegen
Dus lieve mensen, wat is het probleem?
Er zijn vast meer vrouwen met perziksmaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga jou niet aan Isabeau koppelen heur
Zeg, ik vind het heerlijk om mee te lezen zo,maarre, we hébben een pm functie...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...
Zet het anders gewoon hier neer joh. Leest ze het ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...
Ow, okéquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zet het anders gewoon hier neer joh. Leest ze het ook.
Die had ik al gebruikt, maar daar reageerde ze niet op, en ze denkt dat ik haar msn adres heb, terwijl ik die echt niet heb, vandaar...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het heerlijk om mee te lezen zo,maarre, we hébben een pm functie...
Oplettuh, voortaan alle pagina's lezenquote:
Ik had haastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh, voortaan alle pagina's lezen
Zeg. Niet om het één of ander, maar te eerlijk en open is geen aanrader.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
En al helemaal niet op 'n forumquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg. Niet om het één of ander, maar te eerlijk en open is geen aanrader.
Vond ik aanvankelijk ook , maar iedereen zit me de laatste maand het omgekeerde aan te raden, dus misschien is wat uit was nu weer in ofzo...ik hou het allemaal niet bij, die trends, of het nou mode, internet, tv, of persoonlijke benadering is....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg. Niet om het één of ander, maar te eerlijk en open is geen aanrader.
Ik heb geen last van sollicitatie gesprekken, dat is wel wat me het meest stoorde voordat ik zo eerlijk werd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:12 schreef Maanvis het volgende:
het is wel handig als je Lamon beter wilt leren kennen, bijv. ivm een sollicitatiegesprek of een eventuele date.
Waarom zou je je anders willen gedragen omdat een bepaald gedrag in de mode is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vond ik aanvankelijk ook , maar iedereen zit me de laatste maand het omgekeerde aan te raden, dus misschien is wat uit was nu weer in ofzo...ik hou het allemaal niet bij, die trends, of het nou mode, internet, tv, of persoonlijke benadering is....
Maar waarschijnlijk bedoelen ze niet dat je echt alles zegt. Eerlijk en open zijn is niks mis mee, maar jij draaft net even te ver door.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vond ik aanvankelijk ook , maar iedereen zit me de laatste maand het omgekeerde aan te raden, dus misschien is wat uit was nu weer in ofzo...ik hou het allemaal niet bij, die trends, of het nou mode, internet, tv, of persoonlijke benadering is....
Is eerlijkheid dan een modeverschijnsel? Het KAN, maar ik vind het behoorlijk tijdloos.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom zou je je anders willen gedragen omdat een bepaald gedrag in de mode is?
Wees je zelf en wees niet iemand wie anderen zeggen dat je moet zijn.
Ik ben extremist, ja, op ieder gebied. Ben ik al 8 jaar op dit forum eigenlijk, alleen toen hadden we elkaar nog niet ontmoet en viel het niet op...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk bedoelen ze niet dat je echt alles zegt. Eerlijk en open zijn is niks mis mee, maar jij draaft net even te ver door.
Er is al een gegadigde die zich meer dan riant aanbiedt, zowel in dit als in een ander topic:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:47 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
*pakt popcorn*
Succes Kathy![]()
Welkom bij de cursus:"Hoe graaf ik date-technisch mijn graf, deel 1"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu wij weer op goede voet zijn, mag ik je serieus uit vragen, of je nou roze, blond, of bruin bent?
(oh, en die brief was echt niet van mij, dus als hij of zij leuker is dan ik ben, mag je nee zeggen.)
Of hij voert een eerlijkheidsact op om zo haar vertrouwen te winnen, om dan genadeloos toe te slaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Welkom bij de cursus:"Hoe graaf ik date-technisch mijn graf, deel 1"
...ik ga voor de"zo fout dat het weer goed is"-optie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Welkom bij de cursus:"Hoe graaf ik date-technisch mijn graf, deel 1"
Zoals het er nu voorstaat, geen van beiden...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
...maar ik ben wel benieuwd wie Kathy's hart verovert, onhandige, lastige en te eerlijke en anti-macho ik, of de zwoele casanova die haar lieve briefjes stuurt.
Ik gok geen van beide.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik ga voor de"zo fout dat het weer goed is"-optie.
...maar ik ben wel benieuwd wie Kathy's hart verovert, onhandige, lastige en te eerlijke en anti-macho ik, of de zwoele casanova die haar lieve briefjes stuurt.
Kan ik weer lering uit trekken, want je bent nooit te oud om te leren.
Want waar twee mannen vechten om een Kathy loopt de derde er mee heenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat, geen van beiden...
QEDquote:
...her loss.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok geen van beide.
Ik denk persoonlijk dat het een gozer word die zichzelf is zonder het te overdrijven. En niet iemand die te eerlijk is of te klef.
Kijk, die yvonne windt er geen doekjes om. Open en klaar voor Maanvis.quote:
Maar je zat jarenlang in topics waar niemand van FOK! ooit komt, dat is best een verschil met nu.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb me nu blijkbaar geprofileerd op het forum, hoe en waarom weet ik niet precies.
Ik heb jaren terug al een meet gehad, waar bijvoorbeeld Yvonne ook bij was, en toen is er niet zo'n ophef gemaakt over mijn manier van profileren, terwijl ik toen, als ik er goed over nadenk, niet eens zoveel verschilde van nu...
Typisch...
Nee. Ringbaardjes wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is eerlijkheid dan een modeverschijnsel?
Waren toch goed gelezen topics, zelfs jij las ze stiekem, geef maar toe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je zat jarenlang in topics waar niemand van FOK! ooit komt, dat is best een verschil met nu.
Tuurlijk, waren leuke topics!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waren toch goed gelezen topics, zelfs jij las ze stiekem, geef maar toe.
Je hebt trouwens dezelfde voornaam als mijn moeder, dat geeft je altijd een stukje respect van me, op de 1 of andere manier...
Je hebt het voor het uitkiezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef Red_Cat het volgende:
Oke begrijp ik nou goed dat jullie hier een discussie aan het voeren zijn over wie ik dan wel of niet ga daten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef Red_Cat het volgende:
Oke begrijp ik nou goed dat jullie hier een discussie aan het voeren zijn over wie ik dan wel of niet ga daten?
Ik dacht eigenlijk serieus dat ie maar alsof deed en de rol van geobsedeerde aanbidder speelde...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik vind die Lamon maar een prutser.
Ja, Maanvis of Lamon...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef Red_Cat het volgende:
Prima keuze qua voorbeelden hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef PP. het volgende:
Ja, Maanvis of Lamon...
Volgens mij is dat voor de gemiddelde vrouw net zoiets als moeten kiezen tussen onverdoofd besneden worden of vrijwillig je hand in een pan kokend water steken*.
M'n inspiratie was een beetje op.
Nou, nou...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik vind die Lamon maar een prutser.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:50 schreef krioro het volgende:
Gelukkig is ze dan ook geen gemiddelde vrouw dunkt me.
Neinz! Het is niet wat je denkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hmm... Woonachtig te Universum. Klinkt als...
Ik geef je helemaal gelijk MAARRR...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
Sympathiek. Roepen dat je 'dingen' weet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neinz! Het is niet wat je denkt.
Ik woon te dicht bij Duitsland. Ik weet gewoon. Dingen.
En weggooienquote:
Dude, hou je jaloezie een beetje in toomquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Lamon het volgende:
Sorry hoor, Kathy, ik snap dat Arjen niet je ding is, maar ik hoorde via Peter dat je met Sake uitging, en je weet dondersgoed, hoe ik over hem denk.
Ik ben echt strontpissig nu, dit gaat bij je terugkomen. Je weet zelf ook wel dat die gast een ongelooflijke player is, en toch in zijn slijmerige kut-praatjes trappen.
Gefeliciteerd, die gek gaat je uitwonen en weggooien, en dan niet huilend bij mij komen uithuilen, want ik heb het er helemaal mee gehad!
Slappe hoer!
pwnedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Lamon het volgende:
Sorry hoor, Kathy, ik snap dat Arjen niet je ding is, maar ik hoorde via Peter dat je met Sake uitging, en je weet dondersgoed, hoe ik over hem denk.
Ik ben echt strontpissig nu, dit gaat bij je terugkomen. Je weet zelf ook wel dat die gast een ongelooflijke player is, en toch in zijn slijmerige kut-praatjes trappen.
Gefeliciteerd, die gek gaat je uitwonen en weggooien, en dan niet huilend bij mij komen uithuilen, want ik heb het er helemaal mee gehad!
Slappe hoer!
..een ongelooflijke player. Heeft ook een reputatie, snap ECHT niet dat Kathy daar intrapt, ze zou inmiddels toch beter moeten weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:36 schreef yvonne het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie die Sake is.
Is het een FOK!ker dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
..een ongelooflijke player. Heeft ook een reputatie, snap ECHT niet dat Kathy daar intrapt, ze zou inmiddels toch beter moeten weten.
En toen las je even het hele topicquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:36 schreef Vitalogy het volgende:
Er staat toch Arjan op het kaartje?
Ik snap het niet meer.
Hij post wel op FOK! ja, maar ze wil niet zeggen wat zijn username is.quote:
Ja sjezus, dat kan half mannelijk FOK! zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Foute gast, heeft in het verleden al met 3 meisjes tegelijk lopen rotzooien, en ging er heel stoer over praten, noemde het z'n "neukertjes", echt fout die vent.
Nee, nu maak je nog kansquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Lamon het volgende:
Slappe hoer!
..hij is ook heel trots over zijn penis, heeft het altijd over dat ie er 1 van 21 cm heeft, misschien dat ie dat op fok ook wel eens gezegd heeft, ben ook daarnaar een beetje gaan zoeken. Wil em gewoon ff confronteren met zijn gedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, dat kan half mannelijk FOK! zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Lamon het volgende:
Slappe hoer!
Ik geloof alleen dat de mannelijke users in dit topic tóch gelijk hadden...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, nu maak je nog kans![]()
Doe rustig joh, je maakt me bang![]()
En Kathy moet uiteraard zelf weten wat ze doet..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Foute gast, heeft in het verleden al met 3 meisjes tegelijk lopen rotzooien, en ging er heel stoer over praten, noemde het z'n "neukertjes", echt fout die vent.
Dat het een player is?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat de mannelijke users in dit topic tóch gelijk hadden...
Euhh, Yvonne bedoelt wsl dat zij een egoistische aandachtshoer is ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat het een player is?
Dat zou goed kunnen, maar dan nog is het haar keuze
Wat dat betreft zou het me niets verbazen als jij en red_cat dezelfde persoon zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:40 schreef Lamon het volgende:
Ik ben haar posthistorie aan het nakijken, maar kom er nog niet uit.
Owquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Euhh, Yvonne bedoelt wsl dat zij een egoistische aandachtshoer is ofzo
...waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou het me niets verbazen als jij en red_cat dezelfde persoon zijn.
Nouja, wel als je een beroeps aandachtshoer bent natuurlijk. (no offense, richting niemand!)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
...waar haal je dat nou weer vandaan.
Ik weet dat er best wel wat klonen rondlopen op FOK!, maar er zijn toch genoeg topics die bewijzen dat dat nooit zo zou kunnen zijn.
En anders zou ik dus Kathy zijn, enkwaad op mezelf zijn, omdat ik met Sake aan het rommelen ben, terwijl ik weet dat het een player is...dat gaat toch nergens over.
Heb je de foto's van de laatste Onzin-meet niet gezien dan? Daar staan Kathy en ik samen op, dus dan weet je dat dat iig niet zo is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nouja, wel als je een beroeps aandachtshoer bent natuurlijk. (no offense, richting niemand!)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:36 schreef Civilian het volgende:
En nu krijg ik te horen dat 't allemaal een grap is?
Fijne vorm van grappen heb je
QFT.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat de mannelijke users in dit topic tóch gelijk hadden...
Ik heb het niet over toen, maar over vannacht. Dat van toen is een andere zaak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:56 schreef Fragmonkey het volgende:
Ja en ik kon niet omdat ik G-"FOKKING'VD Met oorontsteking en koorts thuis lag en dat heb ik je gezegt dus WTF met je naaien?
..het gaat niet zoals bedoeld, maar nu wordt het nog een stuk vager, dus een deel 2 mag er zeker komen, ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik voorzie nog wel een deel2,
jullie zijn iig boeiender dan het NRC van vandaag.
Bitchez & Creamquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:je bent een reputatiehoer maar van neuken word je echt niet stoer, je bent een reputatieHOER!
Heb je je PM nou gelezen of niet, want dat verklaart nl een hoop.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:01 schreef Fragmonkey het volgende:
Valt ook niets aan te snappenhet gaat ook nergens meer over
TS ligt te slapen dus best logisch dat ze niet meer reageert en gisteravond was de vraag nog Wie mag kathy date?![]()
Ze is geen aandachtshoer ze krijgt het gewoon teveel van mannelijke gevalllen die na 8 seconde verlieft op dr zijn geworden.
Uhhhh ik was vannachtt kei wasted!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over toen, maar over vannacht. Dat van toen is een andere zaak.
Praten jullie dan niet met elkaar, als je bij haar bent?
Wie ben JIJ nou weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:56 schreef Fragmonkey het volgende:
Ja en ik kon niet omdat ik G-"FOKKING'VD Met oorontsteking en koorts thuis lag en dat heb ik je gezegt dus WTF met je naaien?
Ze krijgt een beetje te veel exposure?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:01 schreef Fragmonkey het volgende:
Valt ook niets aan te snappenhet gaat ook nergens meer over
TS ligt te slapen dus best logisch dat ze niet meer reageert en gisteravond was de vraag nog Wie mag kathy date?![]()
Ze is geen aandachtshoer ze krijgt het gewoon teveel van mannelijke gevalllen die na 8 seconde verlieft op dr zijn geworden.
Wanhoop nummer 65quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie ben JIJ nou weer
Willen jullie wel duidelijk zijn voor de meelezenden?!
Heb jij echt een piel van 21 cm?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:04 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Uhhhh ik was vannachtt kei wasted!
Maargoed alsnog geen reden om dat hier te bespreke, bovendien kathy weet heus wel wat ze wilt en wat ze niet wilt. En ze kan zich heus verdedigen!
Maar waarom het dan hier posten? Je hebt toch zoiets als msn?
\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |