Als ik haar fotoboek zo zie dan zou ik ook uitgebreid moeite doen voor haar...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Civilian het volgende:
Zoals ik via msn al zei.. Het is wel iemand die er moeite voor heeft gedaan.
Ik geloof niet dat een gemiddelde tiener/20'er zo'n handschrift heeft. Daar is 't veel te netjes voor
Ik denk dat ie van katten houdtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart in de bus!
Om precies te zijn deze kaart:
[ afbeelding ]
Zoals jullie kunnen zien is er geen adres op geschreven. Dus deze beste man moet mij kennen.
Om nog even duidelijk te laten zien, aan de achterkant staat ook geen adres:
[ afbeelding ]
Toen ik de envelop openmaakte zat deze kaart erin :
[ afbeelding ]
Een hele lieve poes met een engeltje erop.
Als je de kaart openmaakt staat er dit:
[ afbeelding ]
Oftewel een hele lieve kaart. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik ken volgens mij geen Arjan!
Dus is het een geheime aanbidder? En hoe kan ik er achter komen wie het is?
Iemand ideeën?
Dank jequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik haar fotoboek zo zie dan zou ik ook uitgebreid moeite doen voor haar...
Bijzonder fris en fruitig zo aan het begin van de avond.
Ja ik weet het al...jij zag op marktplaats een advertentie staan van: jonge kittens gratis af te halen, en toen jij zo'n klein katje kwam halen was hij zo onder de indruk van jou dat hij is blijven hangen in het zakelijke e-mail contact wat jullie over dat katje gehad hebben en sindsdien is hij jou nooit meer vergeten.quote:
Ik was alleen wel met een andere kaart aangekomen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik haar fotoboek zo zie dan zou ik ook uitgebreid moeite doen voor haar...
Bijzonder fris en fruitig zo aan het begin van de avond.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zelf zat ik gelijk aan een FOK!ker te denken, omdat we laatst een meet hadden en er dus een aantal FOK!kers jouw adres weet. Let wel: Arjan kan natuurlijk ook een fictieve naam zijn.
Nope mn ene kant was een zwerfkat en de ander komt uit het asiel en is al 11 jaar oudquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef Lobos het volgende:
[..]
Ja ik weet het al...jij zag op marktplaats een advertentie staan van: jonge kittens gratis af te halen, en toen jij zo'n klein katje kwam halen was hij zo onder de indruk van jou dat hij is blijven hangen in het zakelijke e-mail contact wat jullie over dat katje gehad hebben en sindsdien is hij jou nooit meer vergeten.
Nee niet dat ik weet.. Hoorde wel weer van een andere fokker dat MrBox Arjan schijnt te heten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zat daar toevallig een Arjan bij? Of een Jos misschien??
The plot thickens
...en een wat minder cheesy tekstquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik was alleen wel met een andere kaart aangekomen.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets krijg, vind het al heel erg leuk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
...en een wat minder cheesy tekst
Vind ik ook. Maar als je er toch bent; aanbellen en direct broek omlaag trekken zegt nóg beter waar het over gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
...en een wat minder cheesy tekst
Vond ik ook hoor, de eerste 6 a 7 keer...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik zoiets krijg, vind het al heel erg leuk!
Nou en? het lijkt er op dat ze de kaart weet te waarderen dus dat zijn eerste zet effectief is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef MASD het volgende:
Oh god.
Openen met de meest clichématige zin in de wereld om vervolgens te praten over katten.
[ afbeelding ]!
Een echte fokker zou ondertekenen met zn usernamequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef GizartFRL het volgende:
Ik durf er mijn LP verzameling op in te zetten dat het een fokker is.
Teveel info van jou kun je al van dit forum halen.
Een echte fokker zou een kopie van zn piemol gemaakt hebben en daar een kaartje van maken....quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een echte fokker zou ondertekenen met zn username
Dan zal het wel een lurker zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een echte fokker zou ondertekenen met zn username
Een echte fokker zou een foto van TS nemen, daar overheen klaarkomen en van de daar op volgende foto een kaartje maken. Of ja, hij begint over friggin' katten. Goddamn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Een echte fokker zou een kopie van zn piemol gemaakt hebben en daar een kaartje van maken....
Ja, maar deze Jos is niet bij Red_Cat thuis geweest en heeft ook haar adres niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Zat daar toevallig een Arjan bij? Of een Jos misschien??
The plot thickens
En bedankt , hè? Ik heb me nog zo netjes voor gesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet.. Hoorde wel weer van een andere fokker dat MrBox Arjan schijnt te heten!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart in de bus!
Om precies te zijn deze kaart:
[ afbeelding ]
Zoals jullie kunnen zien is er geen adres op geschreven. Dus deze beste man moet mij kennen.
Om nog even duidelijk te laten zien, aan de achterkant staat ook geen adres:
[ afbeelding ]
Toen ik de envelop openmaakte zat deze kaart erin :
[ afbeelding ]
Een hele lieve poes met een engeltje erop.
Als je de kaart openmaakt staat er dit:
[ afbeelding ]
Oftewel een hele lieve kaart. Ik zit alleen met 1 probleem. Ik ken volgens mij geen Arjan!
Dus is het een geheime aanbidder? En hoe kan ik er achter komen wie het is?
Iemand ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |