Wacht effe!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook jarenlang zo leuk dat ik nu geen enkele man meer vertrouw
Dan heb je de icoontjes uitgezet in je optiesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kun je tegenwoordig niet meer fotoboek checken rechtsboven de post
En Lamon, TS is toch een bitch dus zoek een leuke vrouw. Kattenkaartjes doen het altijd goed.
Yvonne, je bent ongeschikt als koppelaarsterquote:
Ik zeg:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kun je tegenwoordig niet meer fotoboek checken rechtsboven de post
En Lamon, TS is toch een bitch dus zoek een leuke vrouw. Kattenkaartjes doen het altijd goed.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Lamon het volgende:
Vind het niet leuk meer nu, jullie doen net alsof je van de 1 op andere dag 1000 keer van mening kan veranderen. Ik vind Kathy leuk en lief en eerlijk en wil eerst een nee horen voordat ik weer als een gek in het rond ga lopen zoals ik vroeger deed, daar ben ik nu te oud voor.....
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
kathy is arrogant en zoekt aandacht op internet ().
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef Lamon het volgende:
Vind het niet leuk meer nu, jullie doen net alsof je van de 1 op andere dag 1000 keer van mening kan veranderen. Ik vind Kathy leuk en lief en eerlijk en wil eerst een nee horen voordat ik weer als een gek in het rond ga lopen zoals ik vroeger deed, daar ben ik nu te oud voor.....
Serieus niet lullig bedoeld hoor, maar heb je een of andere aandoening waardoor je zo naief bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Lamon het volgende:
...is dat echt zo? Ze leek in het echt liever, maar als dat waar is dan ben ik er ook klaar mee. Het leven is te kort om aan aandachtshoeren te besteden, al kwam zij echt niet zo over....
Ik ken het, helaas zijn extreem veel vrouwen zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
...is dat echt zo? Ze leek in het echt liever, maar als dat waar is dan ben ik er ook klaar mee. Het leven is te kort om aan aandachtshoeren te besteden, al kwam zij echt niet zo over....
...ik heb ernstig last van eerlijkheid en gemeendheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Serieus niet lullig bedoeld hoor, maar heb je een of andere aandoening waardoor je zo naief bent?
Het is nog steeds een deugd, maar op internet is het een handicapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik heb ernstig last van eerlijkheid en gemeendheid.
Het was vroeger een deugd, maar je hebt wel gelijk, het is nu een aandoening klaarblijkelijk.
Je hebt gewoon een bord voor je harses.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik heb ernstig last van eerlijkheid en gemeendheid.
Het was vroeger een deugd, maar je hebt wel gelijk, het is nu een aandoening klaarblijkelijk.
...omdat ik dacht dat een meisje als Kathy mij echt leuk kon vinden, en ik zelfs het kindje erbij een pro, en geen con vond...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bord voor je harses.
Dit soort gedachtenkronkels gewoon de wereld ingooien maakt het er ook niet bepaald beter op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
...omdat ik dacht dat een meisje als Kathy mij echt leuk kon vinden, en ik zelfs het kindje erbij een pro, en geen con vond...
Dus ik ben oppervlakkig gezien gewoon te lelijk voor zo'n vrouw, wat ik ook doe.
Niet leuk om te ontdekken, maar wel eerlijk. Nu weet ik waar ik sta...nergens dus...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
kathy is arrogant en zoekt aandacht op internet ().
Omdat je haar aandacht geeft als de wulpse hond die je bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Misschien heb je het er wel naar gemaakt met je lelijke hoofd. Tegen mij is ze niets dan zoet.
De enige hond die ik hier zie ben jij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je haar aandacht geeft als de wulpse hond die je bent.
Zegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
...omdat ik dacht dat een meisje als Kathy mij echt leuk kon vinden, en ik zelfs het kindje erbij een pro, en geen con vond...
Dus ik ben oppervlakkig gezien gewoon te lelijk voor zo'n vrouw, wat ik ook doe.
Niet leuk om te ontdekken, maar wel eerlijk. Nu weet ik waar ik sta...nergens dus...
quote:Heel gevaarlijk experimentje over hoe je ECHT bent!
Ik ben onlangs mijn vader verloren aan kanker, en actieve euthanasie, wat een soortement van mijn ogen opende over hoe ik mijn leven leidde, en me deed beseffen dat ik ontzettend ontevreden was met mijn leven, en heb toen professionele hulp gezocht.
Dat resulteerde in eerste instantie in de conclusie dat ik BDD had (ingebeelde lelijkheid), maar is na therapie omgeslagen naar een echte manisch depressieve stoornis. Ook heeft alcoholmisbruik daar veel aan bijgedragen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De enige hond die ik hier zie ben jij.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Aneurism het volgende:KATJE HEEFT EEN AANBIDDER KATJE HEEFT EEN AANBIDDER
ken ook niemand die arjan heeft, komt iig niet uit de tag
edit: HEY JE KENT MIJ ENKEL BIJ MIJN VOORNAAM!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens heel snel uit dit topic, puberende geilponem dat je er bent.
Zo'n post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef Maanvis het volgende:
Yvonne, denk je echt dat je Lamon kunt helpen?
[..]
Dat inderdaad. Als ze Lamon al leuk vond heeft hij dat met zijn posts (quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit soort gedachtenkronkels gewoon de wereld ingooien maakt het er ook niet bepaald beter op.
hoe weet je dat zo zeker?quote:
Maar als dat de schuld van Yvonne is zou je nu dus geen vrouwen meer moeten vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat was ook jarenlang zo leuk dat ik nu geen enkele man meer vertrouw
Huh?quote:
oh ik dacht dat je bedoelde 'ik heb hem al geholpen'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Omdat ik best nog weet wat ik post?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Aneurism het volgende:KATJE HEEFT EEN AANBIDDER KATJE HEEFT EEN AANBIDDER
ken ook niemand die arjan heeft, komt iig niet uit de tag
edit: HEY JE KENT MIJ ENKEL BIJ MIJN VOORNAAM!
dat ging makkelijk!quote:
Ik ga jou niet aan Isabeau koppelen heurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat ging makkelijk!
Kun je ook nog een chick voor mij hosselen? Liefst 1 met perziksmaak.
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Red_Cat het volgende:
Jesus mensen wat is hier gebeurt?
Waarom zou ik lamon lelijk vinden? Was alleen een beetje boos op hem en hij weet zelf heel goed waarom! Maar die boosheid is inmiddels allang weer over en hij weet mn msn dus als hij me uit wil vragen of iets in die trant kan hij me ook gewoon weer toevoegen
Dus lieve mensen, wat is het probleem?
Er zijn vast meer vrouwen met perziksmaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga jou niet aan Isabeau koppelen heur
Zeg, ik vind het heerlijk om mee te lezen zo,maarre, we hébben een pm functie...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...
Zet het anders gewoon hier neer joh. Leest ze het ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...
Ow, okéquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zet het anders gewoon hier neer joh. Leest ze het ook.
Die had ik al gebruikt, maar daar reageerde ze niet op, en ze denkt dat ik haar msn adres heb, terwijl ik die echt niet heb, vandaar...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ik vind het heerlijk om mee te lezen zo,maarre, we hébben een pm functie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |