Nee helaas en dat gaat het ook niet worden. Ik zei geen Arjan te kennen en dat is ook zo want ik noemde hem altijd andersquote:
Wat heb ik jou nou weer fout gedaan manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Weer een attention whore thread Cat? Valt me eigenlijk mee dat jeje muil niet laat zien!
Ik heb geen kaartje gestuurd, maar openlijk mijn verliefdheid aan Kathy verklaard, dus ik denk dat alles eng is als je af en toe aan je emoties toegeeft als man.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Dus helaas toch eng en niet romantischZouden alleen enge mannen/arjans dit soort kaartjes sturen?
Gaan lamon en Red_Cat daten.quote:
Ik was het zeker niet, maar ze reageert ook niet, dus Arjan zal dan wel leuker zijn dan ik ben...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat het Lamon was
Sjezus l
Lamon, make your move
Hallo Red Cat,
Lamon vind je enorm leuk,
wil je een keer met hem uit eten?
Groetjes
Lieve Lita
Zo, klaar, rest doen jullie zelf maar.
Gedoe
*mep*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet, maar ze reageert ook niet, dus Arjan zal dan wel leuker zijn dan ik ben...
Yvonne's date service!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mep*
Weet je wat jij nodig hebt?
Een flinke schop onder je kont
Stuur een pm:
Hoi,
daten?
Lamon
Klaar.
Antwoord is een ja of een nee.
Moet ik het doen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mep*
Stuur een pm:
Hoi,
daten?
Lamon
Klaar.
Moet ik het doen?
Ja, doe jij het maar. Ik ben erg bang voor intimiteit, kan ik pas mee omgaan als het eenmaal geregeld is, maar zelf regelen kan ik niet meer...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*mep*
Stuur een pm:
Hoi,
daten?
Lamon
Klaar.
Moet ik het doen?
Ik hoop dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik het ook inderdaad ga regelen ook hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, doe jij het maar. Ik ben erg bang voor intimiteit, kan ik pas mee omgaan als het eenmaal geregeld is, maar zelf regelen kan ik niet meer...
Hé, die ene is jaren goed gegaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Zeg yvonne, die date-ideeën van jou zijn bij mij altijd waardeloos gebleken. Wat geeft je het idee dat het hier wat gaat worden?
Absoluut, maar ik denk dat zij niet wil, dus dat gaat je niet lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me goed genoeg kent om te weten dat ik het ook inderdaad ga regelen ook hè
Nou ja, dat was ook jarenlang zo leuk dat ik nu geen enkele man meer vertrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |