TS wordt straks kaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef 2cv het volgende:
Die 2 weken wachten om je haar tot rust te laten komen lat je dus maar achterwege ?
Alsof dat geholpen zou hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef 2cv het volgende:
Die 2 weken wachten om je haar tot rust te laten komen lat je dus maar achterwege ?
Ik heb er geen verstand van.quote:
Word je nickname straks ChipsZak.2 ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef Red_Cat het volgende:
Ben het op dit moment roze aan het verfen!!
Nee Pink_Catquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Word je nickname straks ChipsZak.2 ?
Nu wij weer op goede voet zijn, mag ik je serieus uit vragen, of je nou roze, blond, of bruin bent?quote:
volgens mij heb je mij zo leren kennen he?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:05 schreef Aneurism het volgende:KATJE HAHA
ow sorry...
Nee ga lekker zwart met blauwe gloed
NEEquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:56 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
volgens mij heb je mij zo leren kennen he?
Mij staat het toch beter.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Word je nickname straks ChipsZak.2 ?
Vraag maar aan Nina.quote:
Nina Hagen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vraag maar aan Nina.
En zag de PI.![]()
Nee.quote:
quote:
Ik had over blond gelijk, en hierover vast ook, EENS CHIPSZAKquote:
WTFquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
En zo zal je ook gezien worden, RC als na-aper van Chips!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat een vergelijking. Voor een meisje als RC is FOK heel veel.
ja maar Hara... in navolging van jou heb ik eindelijk gedurfd mijn haar blond te verven en ik zie er geweldig uit! Ja echt!!!! En helemaal niet geel/oranje...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
En zo zal je ook gezien worden, RC als na-aper van Chips!
Hee pdlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ja maar Hara... in navolging van jou heb ik eindelijk gedurfd mijn haar blond te verven en ik zie er geweldig uit! Ja echt!!!! En helemaal niet geel/oranje...
Xcuzeme. Kon me ff niet beheersenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey! Long time no see! Nouhou...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |