Volgens mij zijn jullie alle drie zo obsessief als de pest.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:23 schreef Fragmonkey het volgende:
Lamon,
Je laat ons eerst het spelletje meespelen, vervolgens laat je iets rondspinnen.
1 van ons vond het grapje minder (DAT IS GEEN LIEFDESVERKLARING) vervolgens gebruik jij die hele situatie om hier neer te kunnen zetten dat wij obsessief zijn van Kathy!
Gozer 1 ding krijg de cholera maar Civillian en Ik weten nu waarom je dit doet en het is ZWAK!
Mensen die ons geloven of niet geloven het maakt niet meer uit deze ziektrieste gozer heeft zn zin al gekregen!
Ja, moet ik alle pagina's zeker gaan nakijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef yvonne het volgende:
Geheime aanbidder- de ontknoping
Oplettuh Olep en maak hoftedomme een fetasoelijke OP |
Ik wel:)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie alle drie zo obsessief als de pest.
Heb al wat gezet, voortaan OP makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, moet ik alle pagina's zeker gaan nakijken.
Het was een GRAP!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie alle drie zo obsessief als de pest.
\quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Word er nou serieus nog een topic over geopend? Waar is het voor nodig? Het enige wat er nu nog gebeurt in het topic is alleen maar vitten op elkaar. Nou gezellig!
Ik denk niet eens dat dat het bedinduikhormoon beinvloedt. Het is meer dat die knuffeligheid iets cutes heeft. Een hoge aaibaarheidsfactor.En als een vrouw er leuk uit ziet en ze heeft ook nog een grote aaibaarheidsfactor heeft is ze dus niet alleen leuk om te zien maar ook nog lief.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel een beetje. Ik ben heel open en spontaan, maar dat betekend over het algemeen niet dat ik met je het bed in wil duikenj
Er is nog steeds geen date uit voortgekomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Word er nou serieus nog een topic over geopend? Waar is het voor nodig? Het enige wat er nu nog gebeurt in het topic is alleen maar vitten op elkaar. Nou gezellig!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Boh, zelfs geen msn meer Kat?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
En yvonne ik heb nooit gezegd helemaal te verdwijnen of misschien is het zo overgekomen? Maargoed ik heb er nu gewoon ff geen behoefte meer aan... thats it
Jonge jij hebt zelfs Kathy misbruikt!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het was een GRAP!!!!!!
Kathy heeft het zelf toegegeven in het vorige topic, lezen mensen!
..als je misschien ook nog een keertje zou willen benadrukken dat het een grap was, helpt dat misschien. Want ik heb het nu al 18 keer gezegd, maar ik maak geen indruk ofzo, of sta bij iedereen geblokkeerd of wat dan ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Misschien kunnen de heren met elkaar gaan daten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen date uit voortgekomen.
Dus bij een fok-meet niet zo hendigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat dat het bedinduikhormoon beinvloedt. Het is meer dat die knuffeligheid iets cutes heeft. Een hoge aaibaarheidsfactor.En als een vrouw er leuk uit ziet en ze heeft ook nog een grote aaibaarheidsfactor heeft is ze dus niet alleen leuk om te zien maar ook nog lief.
Dat is het meer, alleen is het net hoe je daar als man mee omgaat en of je er aan gewend bent.
Ligt eraan...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus bij een fok-meet niet zo hendig
Hé, we moeten wel een pakkende TT hebben!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
En yvonne ik heb nooit gezegd helemaal te verdwijnen of misschien is het zo overgekomen? Maargoed ik heb er nu gewoon ff geen behoefte meer aan... thats it
Zeg Yvonne, eigenlijk vind ik wel dat jij als de FOK!moeder even jouw licht over de situatie moet laten schijnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, we moeten wel een pakkende TT hebben!
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, grap, backfired, eerste gespeeld boos, nu echt boos.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg Yvonne, eigenlijk vind ik wel dat jij als de FOK!moeder even jouw licht over de situatie moet laten schijnen.
Heb je me gemaild?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet boos overigens, wie is dat wel dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, grap, backfired, eerste gespeeld boos, nu echt boos.
Hij bedoelt te zeggenquote:
PB was het, gevonden:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.
"..is een grapje.:Dquote:
Jij wel hequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Fragmonkey het volgende:
@Lamon
Alle shit van vandaag:
Grapje!
Ik heb je ge P O W N E D!![]()
![]()
![]()
![]()
Crack Payback Time Mo'FuckAaaaa![]()
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Zie boven jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
"..is een grapje.:D
Verzonden: 28 March 2009 10u39
Aan: yvonne
Niet sluiten alsjeblieft, is een grapje die Kathy en ik vannacht bedacht hebben.
Beetje humor moet kunnen toch?
Ze ging om 6 uur naar bed, dus ze zal nog wel even slapen, maar daarna kan het best grappig worden. "
Mij pak je niet hoor.
Mij pak je er niet mee hoor, ik hou van humor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef Fragmonkey het volgende:
@Lamon
Alle shit van vandaag:
Grapje!
Ik heb je ge P O W N E D!![]()
![]()
![]()
![]()
Crack Payback Time Mo'FuckAaaaa![]()
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Waarom heb je het zelf dan niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mij pak je er niet mee hoor, ik hou van humor.
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Laat kathy met rust.![]()
Wat een ophef allemaal.
Ja ze is een leuke meid (in ieder geval om te zienik weet het voor de rest niet) maar kom op zeg genoeg is genoeg.
Dan heb jij een goed gevoel voor humor zegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
\quote:
Goh gozerquote:
Ik zie onjuistheden:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
"..is een grapje.:D
Verzonden: 28 March 2009 10u39
Aan: yvonne
Niet sluiten alsjeblieft, is een grapje die Kathy en ik vannacht bedacht hebben.
Beetje humor moet kunnen toch?
Ze ging om 6 uur naar bed, dus ze zal nog wel even slapen, maar daarna kan het best grappig worden. "
Mij pak je niet hoor.
Dat was gistermiddag al. Je meent het wel alleen zag in dat het niet handig was en besloot er maar een grap van te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje gestuurd, maar openlijk mijn verliefdheid aan Kathy verklaard, dus ik denk dat alles eng is als je af en toe aan je emoties toegeeft als man.
Zo verliezen wij altijd...
IK? ff teruglezen, vrind.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Mwoah, op het laatst heb je de humor wel uit het topic weggezogen.
whahahahaha !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja nu valt de kat uit de mand he!quote:
GS..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, jij reageerde net als Vogelaar tegen Rutger van Geenstijl.
Of als britney spears in southpark!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, jij reageerde net als Vogelaar tegen Rutger van Geenstijl.
* RealZeus bestelt alvast een pallet popcorn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef Espabilado het volgende:
* Espabilado twijfelt ondertussen of ie de popcorn moet wegzetten of alvast nieuwe moet maken
Doemijdieookma!:Pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus bestelt alvast een pallet popcorn.
Ze heeft me goddomme niet eens afgewezen en ik heb de halve nacht met r lopen cammen, en had r een uur of 2 terug nog aan de telefoon..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie onjuistheden:
[..]
Dat was gistermiddag al. Je meent het wel alleen zag in dat het niet handig was en besloot er maar een grap van te maken.
Samenvatting: jij bent autistisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze heeft me goddomme niet eens afgewezen en ik heb de halve nacht met r lopen cammen, en had r een uur of 2 terug nog aan de telefoon..
Dus waarom zou ik terug hoeven te krabbelen, ALS het zo gemeend was?
Dan zou ik nu toch heel stoer zeggen "ze digt me..".
Het was een GRAP, ik wordt niet verliefd op iemand die ik 1 keer in mijn leven ontmoet heb. *zucht*
..of zijn jullie mij nu aan het naaien?
TIP: Vrouwen zeggen niet dat ze je afwijzen. Dat laten ze merken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze heeft me goddomme niet eens afgewezen en ik heb de halve nacht met r lopen cammen, en had r een uur of 2 terug nog aan de telefoon..
Het was een GRAP, ik wordt niet verliefd op iemand die ik 1 keer in mijn leven ontmoet heb. *zucht*
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
We zijn je bilnaad aan het vergroten ja!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hulde!!!quote:
Ik hoef Red_Cat niet, dus ze hoeft mij ook niet af te wijzen!! GRAP! GRAP! en nog eens GRAP!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TIP: Vrouwen zeggen niet dat ze je afwijzen. Dat laten ze merken.
Dubbel hulde!!quote:
Stuur eens een paar fotos van Red_Catquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoef Red_Cat niet, dus ze hoeft mij ook niet af te wijzen!! GRAP! GRAP! en nog eens GRAP!
..en dan ben ik autistisch?
Een GRAP! Mensen. Het was een GRAP!!!!!
Ah, de ontkenningsfase. Je probeert jezelf nou voior te houden dat je haar niet wilt, maar je droomt van haar en wordt huilend wakker en snikt haar naam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoef Red_Cat niet, dus ze hoeft mij ook niet af te wijzen!! GRAP! GRAP! en nog eens GRAP!
..en dan ben ik autistisch?
Een GRAP! Mensen. Het was een GRAP!!!!!
Ik ook!:Pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk had ik in mijn stamkroeg de voetbalwedstrijd willen zien maar ik vind dit dusdanig vermakelijk dat ik nog even blijf zitten. De wedstrijd is toch al bijna voorbij.
Kathy had het er al mee gehad voordat jullie begonnen waren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef Lamon het volgende:
Ik begin het eerlijk gezegd wat saai te vinden, en Kathy heeft het er al helemaal mee gehad, dus ik weet niet of popcorn pakken en voetbalwedstrijden missen nu zo'n goed idee is mensen.
Ik kijk wel uit, daar zal ze zelf toch echt toestemming voor moeten geven, ik ga niet zomaar foto's van iemand op internet gooien...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Stuur eens een paar fotos van Red_Cat
Arme jongequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef Lamon het volgende:
Ik begin het eerlijk gezegd wat saai te vinden, en Kathy heeft het er al helemaal mee gehad, dus ik weet niet of popcorn pakken en voetbalwedstrijden missen nu zo'n goed idee is mensen.
-> FoBoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Stuur eens een paar fotos van Red_Cat
Dit doet me denken aan dat foktv gebeuren waar drflash ofzo zegt dat ie sociale evenementen wel eens laat gaan omdat ie móet fokkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk had ik in mijn stamkroeg de voetbalwedstrijd willen zien maar ik vind dit dusdanig vermakelijk dat ik nog even blijf zitten. De wedstrijd is toch al bijna voorbij.
Oh dat dee je anders wel met de meet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, daar zal ze zelf toch echt toestemming voor moeten geven, ik ga niet zomaar foto's van iemand op internet gooien...
Jij aanbidt Kathy ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik kies partij voor Lamon.
Okee. Je hebt gelijk, ik snak naar r.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Je probeert jezelf nou voior te houden dat je haar niet wilt, maar je droomt van haar en wordt huilend wakker en snikt haar naam.
Smekend zit je voor haar deur om er dan achter te komen dat ze met een goedgebouwde god op stap is.
Je sleept je terug naar huis en probeert jezelf te overtuigen dat het over is, maar nadat je je hele drankvoorraad in je mik gekiept hebt huil je je zelf in slaap.
Zo'n sociaal evenment is dat nou ook weer niet. Ik weet hoe druk het is met dit soort wedstrijden. Met het WK sta ik echt wel in de kroeg hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat foktv gebeuren waar drflash ofzo zegt dat ie sociale evenementen wel eens laat gaan omdat ie móet fokken![]()
Zulke bekentenissen zijn niet hendig Zeus
Was toestemming voor!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oh dat dee je anders wel met de meet!
Nu opeens niet?!
Oja ?!quote:
I know, en sowieso zijn NL kwalificatiewedstrijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n sociaal evenment is dat nou ook weer niet. Ik weet hoe druk het is met dit soort wedstrijden. Met het WK sta ik echt wel in de kroeg hoor.
Die wil ik je geven, maar ik had er daarna een hele aardige foto van jullie 2 in bed achter geplakt, dus niet zeiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oja ?!
Die ene foto van R_C dan?!
Die wou zij er echt niet op hebben hoor! Ik zat er godverdommen naast toen ze NEE zei!
Echt, ik zou zweren dat jullie vrouw zijn en een pms-aanval hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oja ?!
Die ene foto van R_C dan?!
Die wou zij er echt niet op hebben hoor! Ik zat er godverdommen naast toen ze NEE zei!
Ik haal de schade straks wel in. Het zou pas droevig zijn als ik het hele weekend achter de computer zou zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
I know, en sowieso zijn NL kwalificatiewedstrijdenmaar toch, geef maar toe dat het een klein beetje droevig is
Volgens mij zijn we nog steeds aan het grappen gewoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, ik zou zweren dat jullie vrouw zijn en een pms-aanval hebben
* proestquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je naar TMFchat en kies je een nieuwe.
Volgens mij is het de grap al ver voorbij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog steeds aan het grappen gewoon.
Althans dat hoop ik maar.
Welke grap?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het de grap al ver voorbij.
Heerlijk hoe onzeker jij nu achter je pc zitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op 26-03-2009 22:28 schreef Lamon
Je bent of kwaad, samen met jorik, of het kan je niets schelen.
Ik gokte op het tweede, maar jeroen zei dat jullie kwaad waren, dus dat neem ik, naief als ik ben dan maar voor waar aan.
Zeg dan of ik ben zo kwaad, laat me met rust, of probeer het uit te praten als het je iets interesseert.
Alles daartussen trek ik gewoon slecht.
Ik wil gewoon closure.
quote:Op 27-03-2009 10:09 schreef Lamon
[..]
Oh, en...
Nummers die leuk zijn als je een beetje verliefd bent... :P
Slapper dan dat kan ik me niet opstellen, dus als je wakker wordt, geef me dan even het standaard "...ik mag je wel, maar niet op die manier"-verhaaltje wat ik standaard krijg en dan zijn we uitgepraat, en kunnen we weer normaal posten zonder dat we op hoeven te passen over wat we zeggen..![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef Fragmonkey het volgende:
Geweldig toch!
Koekie van eigen deeg?
Dat heeft een reden, respecteer dat.quote:
Whehehehe ROFLOL !!!!1111!!!1quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand trouwens een samenvatting van twee zinnen geven?
Jie hebbe ook een fotoboekupdate gedaan... Lamon bij favoriete users verwijderd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat heeft een reden, respecteer dat.
Ik was van plan partij te kiezen voor Lamon deze rel. Iedereen basht hem al.quote:
Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jie hebbe ook een fotoboekupdate gedaan... Lamon bij favoriete users verwijderd?
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef Fragmonkey het volgende:
Ja Lamon heeft de handdoek in de ring gelegt!
Het is besloten en hierbij dus ook over!
@lamon het was echt maar een grapje hoor;) "Om het topic wat levendiger te maken" Vind je het niet "Humoristisch"?
Ze heeft dit topic gelezen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Jongens, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder die me nooit meer wil zien, omdat ik niet voldoe aan wat ze van me verwacht, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je topic en gebash....
Toch nog iemand die verwachtingen had..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Jongens, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder die me nooit meer wil zien, omdat ik niet voldoe aan wat ze van me verwacht, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je topic en gebash....
Sterkte, moeders die je nooit meer willen zien is nooit grappig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Dat komt vanuit een andere bron vrind;)quote:
Als mensen uit hun nek lullen kan alles wat ze zeggen tegen ze gebruikt worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:27 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat komt vanuit een andere bron vrind;)
Alleen ben ik niet zodanig hard flamend dat ik dat hier ga posten dat is tegen mijn mentaliteit in!
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat heeft een reden, respecteer dat.
Nee, ze heeft mijn pa verloren aan actieve euthanasie, en ik zat erbij toen ie als een vergeeld hoopje niets werd weggedragen en sindsdien is onze relatie naar de klote.quote:
Misschien kunnen we het beter op een hold gooien!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.
Het grapje is in zoverre verkeerd dat:
RC een vrouwtje is dat door de ene helft van FOK gepaald wil worden en door de andere helft van FOK! verguisd wordt. Aandachtshoer is nog het mildste
De helft die haar verguist zag in deel1 al reden genoeg om haar af te zeiken.
Goed, wat gebeurt er, het is een grap, maaaaaaaaar
voor een meiske als RC díe al tot aandachtshoer bestempeld word, is dit funest.
FOK!kers lezen niet alle drie de topics, meer dan de helft ziet geharrewar OM RC, niet het hoe, niet het waarom, maar zien de teksten die over haar geschreven zijn en ook al is het een grap, die teksten waren best hard.
En dat blijft hangen en wordt gestopt bij het al hebbende beeld van RC.
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
RC een vrouwtje is dat door de ene helft van FOK gepaald wil worden en door de andere helft van FOK! verguisd wordt. Aandachtshoer is nog het mildste
FOK!kers lezen niet alle drie de topics, meer dan de helft ziet geharrewar OM RC, niet het hoe, niet het waarom, maar zien de teksten die over haar geschreven zijn en ook al is het een grap, die teksten waren best hard.
Misschien is 't voor jou ietwat gezonder om eens minder open te zijn op een forum..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ze heeft mijn pas verloren aan actieve euthanasie, en ik zat erbij toen ie als een vergeeld hoopje niets werd weggedragen en sindsdien is onze relatier naar de klote.
Echt iets om om te lachen he!
Sufkut...
de grootste aandachtshoer die ik hier op dit moment zie is een man, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om dit soort dingen niet op fok! te plaatsen als er 5 hersenloze users zijn die je bashen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ze heeft mijn pas verloren aan actieve euthanasie, en ik zat erbij toen ie als een vergeeld hoopje niets werd weggedragen en sindsdien is onze relatier naar de klote.
Sufkut...
En dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Misschien is 't voor jou ietwat gezonder om eens minder open te zijn op een forum..
Als je dat niet wilt, ook prima, maar dan kan je dit soort posts verwachten.
Is RC een man?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
de grootste aandachtshoer die ik hier op dit moment zie is een man, eerlijk gezegd.
Dan zou ik nog maar eens heel goed de meningen over RC her en der lezen..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
de grootste aandachtshoer die ik hier op dit moment zie is een man, eerlijk gezegd.
Ik heb het over dit topic Yvonne.:')quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens heel goed de meningen over RC her en der lezen..
Laat hem met rust en ga verder met je leven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, Lamon wel.
Biologisch dan, voor de rest zeikt hij als een wijf.
Beter leren lezen, hier geef ik niemand de schuld,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:31 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het beter op een hold gooien!
Laat R_C erbuiten!
-edit- Laten we ook maar elkaar niet de schuld geven.
Dit gaat NERGENS heen laten we dr mee KAPPEN.
Maar een imago op fok hoort weer niet echt belangrijk te zijn... zou me als ik haar was dan eerder zorgen maken om mensen die je IRL kent die ook op fok hangen..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne, get ready for the wankers!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter leren lezen, hier geef ik niemand de schuld,
ik geef aan waarom de "grap" voor de reputatie van RC funest is.
Nee dat deed ik zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter leren lezen, hier geef ik niemand de schuld,
ik geef aan waarom de "grap" voor de reputatie van RC funest is.
Als ik jou was zou ik even naar haar toe gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ze heeft mijn pa verloren aan actieve euthanasie, en ik zat erbij toen ie als een vergeeld hoopje niets werd weggedragen en sindsdien is onze relatie naar de klote.
Sufkut...
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar een imago op fok hoort weer niet echt belangrijk te zijn... zou me als ik haar was dan eerder zorgen maken om mensen die je IRL kent die ook op fok hangen..
Eensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar een imago op fok hoort weer niet echt belangrijk te zijn... zou me als ik haar was dan eerder zorgen maken om mensen die je IRL kent die ook op fok hangen..
Dan vergis je je heel stevig in de impact van een online community.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Niemand komt er echt goed van af overigens want het hele gedoe is een beetje kansloos![]()
..wat ben jij op internet een lul zeg, terwijl je op die meet zo normaal overkwam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, Lamon wel.
Biologisch dan, voor de rest zeikt hij als een wijf.
Daar doel ik op met m'n 2e zin... voor de rest is het niet gezond als iets als fok je leven ook maar enigzins beheerst.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan vergis je je heel stevig in de impact van een online community.
Nogmaals.. Mee eensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Olep het volgende:
Zeg yvonne, gooi dit topic toch op slot.
Het is een zinloos kuttopic geworden, met alleen simpel gebash.
@Lamon.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even naar haar toe gaan.
Maar goed, hoe ga ik dat Mevrouw Fok wijsmakenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar doel ik op met m'n 2e zin... voor de rest is het niet gezond als iets als fok je leven ook maar enigzins beheerst.
Hoezo? Het was allemaal een grap toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
..wat ben jij op internet een lul zeg, terwijl je op die meet zo normaal overkwam.
Had zelfs nog respect voor je dat je je de hele avond kon vermaken zonder drank.
Maar zo is het bij iedereen op FOK!, allemaal je grote virtuele piemel laten zien...zielig hoor, maar als het je een kick geeft prima.
Vreemd, dát was het in deel 1 al.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Olep het volgende:
Ik heb er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreemd, dát was het in deel 1 al.
Drink nu de hele gifbeker maar leeg.
Morgen, vandaag zit ze onder de anti-depressiva en ben ik ook niet voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even naar haar toe gaan.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Olep het volgende:
Ik denk dat je er écht niets van begrijpt, nofi btw.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar doel ik op met m'n 2e zin... voor de rest is het niet gezond als iets als fok je leven ook maar enigzins beheerst.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef aaipod het volgende:
Wat een zeiktopic is dit geworden zeg Ik bedoel, het was al kut, maar nu zijn de peren toegevoegdIK zou de (originele) TS best palen trouwens en die Lamon knakker 'verguisen',
Maar dat is na het lezen van 2 pagina's en het zien van 1 foto. Waarschijnlijk zou ik na alles gelezen te hebben ze beiden de grond in willen stoppen.
Ik denk dat jezelf iets teveel in het online leven zit om te beseffen dat de meesten er geen fuck om gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je er écht niets van begrijpt, nofi btw.
Ben je nou nog zo stom?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Morgen, vandaag zit ze onder de anti-depressiva en ben ik ook niet voor rede vatbaar.
Zo is het al maanden, ruzie, maar toch weer goedmaken.
Maar ik ga daar verder niet op in, vind het alleen heel erg dat zoiets als gezeik van een vrouw wordt afgedaan...maar mijn schuld, persoonlijk zijn op internet en vooral dit forum, dan vraag je erom.
Waarom dat zo is weet ik niet, maar het is wel zo....
En dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
Ga je hier nou je hele prive leven neerzetten?
Je vraagt erom hoor... dit is gewoon keihard aandacht trekken
Waar vraagt ie precies om?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
Dat antwoord had ook makkelijk kunnen zijn: "Nee, ik ga er morgen heen".. Punt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Morgen, vandaag zit ze onder de anti-depressiva en ben ik ook niet voor rede vatbaar.
Zo is het al maanden, ruzie, maar toch weer goedmaken.
Maar ik ga daar verder niet op in, vind het alleen heel erg dat zoiets als gezeik van een vrouw wordt afgedaan...maar mijn schuld, persoonlijk zijn op internet en vooral dit forum, dan vraag je erom.
Waarom dat zo is weet ik niet, maar het is wel zo....
Komt omdat het gebeurt terwijl ik nog vrolijk zat te posten hier, dus dan vliegt er wel eens wat uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef Fragmonkey het volgende:
Er sterf elke seconde 10.000 bacterieen
Om aangevallen te worden door 3 internethelden die hem gaan bashen op basis van dit soort verhalen.quote:
..om afgekraakt te worden, omdat ik per ongeluk in een vlaag wat persoonlijks neerzet omdat het net gebeurt..da's internet Yvonne, wist je dat niet...quote:
Heb je niet door dat het een grap is?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
Das een goed idee ja .....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Komt omdat het gebeurt terwijl ik nog vrolijk zat te posten hier, dus dan vliegt er wel eens wat uit.
Maar ik zal er verder idd mijn bek over houden..
Ik las NowLivequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
I know, en sowieso zijn NL kwalificatiewedstrijdenmaar toch, geef maar toe dat het een klein beetje droevig is
36.000quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef popolon het volgende:
Another one bites the dust. Nummer hoeveel is dit al?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je niet door dat het een grap is?
Ieder jaar, en dat nu al bijna 10 jaar lang, komt dit een of twee keer per jaar wel voorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef popolon het volgende:
Another one bites the dust. Nummer hoeveel is dit al?
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je niet door dat het een grap is?
Evilquote:
We negeren je, had je het door?quote:
Yep, dat krijg je als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder jaar, en dat nu al bijna 10 jaar lang, komt dit een of twee keer per jaar wel voor
Aan de ene kant komisch en aan de andere kant best wel tragisch, en dan is in deze Lamon nog wel de minst tragische.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, dat krijg je als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.
Dat Lamon niet helemaal spoort was ook wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef krioro het volgende:
Hier op fok zijn er al genoeg blijkbaar..
Toch vind ik dit het beste plan uit dit topic:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Drink nu de hele gifbeker maar leeg.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch vind ik dit het beste plan uit dit topic:
Ik ga even een paar van deze gifbekers leegdrinken
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Misstique toch gelijk, aandachthoeren dus
Dit is toch een forum?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Na dat haar topic helemaal ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat Lamon niet helemaal spoort was ook wel duidelijk ja
Match made in heaven
Ik ken je postsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...
En ik dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...
Wat erg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Nee het aanbod ervan in kroegen is niet naar wens, das nog wel de somberste conclusie van dit topicquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder jaar, en dat nu al bijna 10 jaar lang, komt dit een of twee keer per jaar wel voor
Aan de ene kant komisch en aan de andere kant best wel tragisch, en dan is in deze Lamon nog wel de minst tragische.
WTFquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, en daarom is ze ook van MSN af, fobo leeg etc etcquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wat erg!
Gelukkig is het leven groter dan Fok![]()
Hm.. Okequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jou heb ik in het echt nog nooit ontmoet, dus dat weet ik niet.
Ik wéét gewoon dat je lurkt en je scheel lachtquote:
Dat advies geldt ook voor jou trouwensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en daarom is ze ook van MSN af, fobo leeg etc etc
man man man![]()
![]()
Daar heb je een punt, yv.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
man man man![]()
![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jawel, je valt best meequote:
Kind, je bent amper user, je kent ons niet, je kent FOK! niet, niet dat dat erg is, maar probeer iig iets minder domme uitspraken te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat advies geldt ook voor jou trouwens
Ik kom hier al aardig wat langer (jaartje of 10), niet dat dat uitmaakt, ik snap niet waarom jij overtuigd bent dat fok bijna gelijk is aan de hele samenleving of whatever... tenminste zo komt dat over.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, je bent amper user, je kent ons niet, je kent FOK! niet, niet dat dat erg is, maar probeer iig iets minder domme uitspraken te doen.
Kusje erop
Ja, dat fotoboek was rond een uur of 16 opeens leeg zag ik toevallig. Ken heel red cat niet namelijk en heb meteen dat fobo gecheckt, daarna wilde ik dat nog een keer doen en was ie leeg. Ik dacht dat hoort bij de grap, nu moeten mensen gaan vragen, "hey, waarom zijn je foto's weg, we willen je foto's zien, ah toe, zet ze terug"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
man man man![]()
![]()
Dat jij niet kunt inschatten wat de impact is van topics als deze op een toch al niet bijstere reputatie moet je dan maar gewoon van me aannemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik kom hier al aardig wat langer (jaartje of 10), niet dat dat uitmaakt, ik snap niet waarom jij overtuigd bent dat fok bijna gelijk is aan de hele samenleving of whatever... tenminste zo komt dat over.
Echt hèquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat fotoboek was rond een uur of 16 opeens leeg zag ik toevallig. Ken heel red cat niet namelijk en heb meteen dat fobo gecheckt, daarna wilde ik dat nog een keer doen en was ie leeg. Ik dacht dat hoort bij de grap, nu moeten mensen gaan vragen, "hey, waarom zijn je foto's weg, we willen je foto's zien, ah toe, zet ze terug"
Voor een bepaald kringetje (de zeer actieve mensen op fok) ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt inschatten wat de impact is op topics als deze op een toch al niet bijstere reputatie moet je dan maar gewoon van me aannemen.
Mijn beeld van RC is eigenlijk helemaal niet veranderd. Alleen dat Lamon niet grappig is beschouw ik als nieuws.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn beeld van RC is eigenlijk helemaal niet veranderd. Alleen dat Lamon niet is grappig beschouw ik als nieuws.
Voor RC wélquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Voor een bepaald kringetje (de zeer actieve mensen op fok) ja.
Voor heel fok; weinig
Voor heel nederland: zééér weinig
Dat dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat er eentje met rare gedachtes rondloopt nalv een topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt inschatten wat de impact is van topics als deze op een toch al niet bijstere reputatie moet je dan maar gewoon van me aannemen.
Ik dénk zomaar dat je dit verkeerd inschat, schat ik zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
Daarnaast zullen de meeste mensen iemand beoordelen op hoe ze diegene IRL kennen en niet wat ze meepikken op fok..
Kijk jij zit heel diep into fok, maar ik ben alleen thuis met fok bezig en daarbuiten heb ik het er uberhaupt al met niemand over, onder andere omdat maar 1 op 100 mensen ofzo zich een beetje om fok bekommert. En kwa erg into it zijn 1 op 5.000 ofzo
Let je even op espadinges?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat er eentje met rare gedachtes rondloopt nalv een topic.
Ergens toch triest, dat een internet forum je leven zo kan beinvloeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat er eentje met rare gedachtes rondloopt nalv een topic.
..vond je me eerst zo'n giller ja..?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
dat Lamon niet grappig is beschouw ik als nieuws.
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder er net aan overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ergens toch triest, dat een internet forum je leven zo kan beinvloeden.
Op fok! kan je dat verwachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder er net aan overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.
Ik ben m'n newbie oppaspas kwijt.quote:
Dat is in KLB toch al normaal en ingeburgerd? Wat dat betreft is KLB met dat gekanker wel het Den Haag van FOK!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder net overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.
Ik denk dat omdat toevallig jouw leven heel erg fok-orientated is jij degene bent met een verkeerd beeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dénk zomaar dat je dit verkeerd inschat, schat ik zo.
Tja, dat snap ik.quote:
Mij niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder er net aan overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.
Waaaaaaaaaat een vergelijking. Voor een meisje als RC is FOK heel veel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat toevallig jouw leven heel erg fok-orientated is jij degene bent met een verkeerd beeld
Je denkt toch niet dat bv op mijn studie fok ook maar ooit onderwerp van gesprek is?
Jij hebt wel tieten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat een vergelijking. Voor een meisje als RC is FOK heel veel.
Toch zijn er studies waar FOK wel degelijk onderwerp van gesprek isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat toevallig jouw leven heel erg fok-orientated is jij degene bent met een verkeerd beeld
Je denkt toch niet dat bv op mijn studie fok ook maar ooit onderwerp van gesprek is?
En zoals ik al zei, als het wel zo is dat dat zoveel invloed heeft dan zou ik daar verandering in brengen als ik haar was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt,ik weet niet wat zij buiten FOK! om heeft maar als je IRL leven niet zo veel is qua werk en vrienden en zu, dan kan ik me voorstellen dat FOK! een serieus alternatief is. En het dus ook belangrijk wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn er studies waar FOK wel degelijk onderwerp van gesprek is
Maar je wílt me niet begrijpen, mij best verder
En daar kan je juist beter voor waken dat het belangrijk wordt, anders blijf je er in hangen en kom je echt terecht bij iemand als Lamon terwijl je veel meer potentie hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt,ik weet niet wat zij buiten FOK! om heeft maar als je IRL leven niet zo veel is qua werk en vrienden en zu, dan kan ik me voorstellen dat FOK! een serieus alternatief is. En het dus ook belangrijk wordt.
Wie maakte ze ook weer? Ludoquote:
Nee. Mijn vader had kanker, nou en. Zeg maar kanker als je wil hoorquote:
Dit soort dingen moet je niet zeggen, dan lok je reacties uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Lamon het volgende:
Maar ik ben raar, dus zal het wel weer verkeerd zien.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En daar kan je juist beter voor waken dat het belangrijk wordt, anders blijf je er in hangen en kom je echt terecht bij iemand als Lamon terwijl je veel meer potentie hebt![]()
Maar goed, topic neemt nu weer een ander onderwerp aan
Jaaaaa, dán lekker makkelijk een slotje hèquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Lamon het volgende:
Ik geloof trouwens dat niemand het topic inmiddels nog grappig vindt, dus misschien zou een slotje toch niet zo'n heel gek idee zijn.
Maar ik ben raar, dus zal het wel weer verkeerd zien.
Ja op ICT studies enzo ws... ik leg het alleen even wat breder dan jou en kijk buiten het fokcirkeltje en buiten het nerds-actief-op-internet cirkeltje heen en kijk naar de samenleving op macro niveau zeg maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn er studies waar FOK wel degelijk onderwerp van gesprek is
Maar je wílt me niet begrijpen, mij best verder
Nee, ik kende je überhaupt niet, ik beschouw het ook niet als groot of belangwekkend nieuws.quote:
Pff, ze heeft ook gewoon een kindje en huisgenoten hoor, denk dat ze wel meer heeft dan alleen FOK!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want het was toch allemaal een grap , Hara.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaaaa, dán lekker makkelijk een slotje hè
Maar helaas, het ging over mij en kankerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Olep het volgende:
Iedereen is verschillend Hara, sommige mensen zijn nu eenmaal sneller gekwetst/emotioneel.
Nee, we hadden het niet over jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar helaas, het ging over mij en kanker
Moet ze het wel met die huisgenoten kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Pff, ze heeft ook gewoon een kindje en huisgenoten hoor, denk dat ze wel meer heeft dan alleen FOK!
Lekker makkelijk oordelen over anderen...
Niet alles draait om jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar helaas, het ging over mij en kanker
Ik vind van nietquote:
Voor jou toch ook? Geef maar toe...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom jij maar eens terug wanneer je je eigen naam kan spellenquote:
Ik verkas naar het nachttopic in ONZquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef GGMM het volgende:
Nog 20 reacties, dan is hij dicht. Of komt er weer een nieuwe?
Is wel te regelen.quote:
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor jou toch ook? Geef maar toe...
Dat kan ik al!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom jij maar eens terug wanneer je je eigen naam kan spellen
..iemand met een vaste baan, een leuk huisje, een aardige vriendenkring, een normaal leven, behalve wat emotionele dieptepunten zo nu en dan...zie niet in wat daar zo slecht aan zou zijn, al gaat het niet gebeuren, omdat dat zoals ik al eerder zei niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Espabilado het volgende:
bij iemand als Lamon
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is wel te regelen.
Hara, pm me je adres even, dan drop ik aankomende week een kaartje in je bus en dan ga ik de frusti uithangen omdat er nog meer FOK!kers om je lichaam strijden.
Uhuquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
..iemand met een vaste baan, een leuk huisje, een aardige vriendenkring, een normaal leven, behalve wat emotionele dieptepunten zo nu en dan...zie niet in wat daar zo slecht aan zou zijn, al gaat het niet gebeuren, omdat dat zoals ik al eerder zei niet de bedoeling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |