Vreemd, dát was het in deel 1 al.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Olep het volgende:
Zeg yvonne, gooi dit topic toch op slot.
Het is een zinloos kuttopic geworden, met alleen simpel gebash.
Ik heb er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreemd, dát was het in deel 1 al.
Drink nu de hele gifbeker maar leeg.
Morgen, vandaag zit ze onder de anti-depressiva en ben ik ook niet voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even naar haar toe gaan.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Olep het volgende:
Zeg yvonne, gooi dit topic toch op slot.
Het is een zinloos kuttopic geworden, met alleen simpel gebash.
Ik denk dat je er écht niets van begrijpt, nofi btw.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar doel ik op met m'n 2e zin... voor de rest is het niet gezond als iets als fok je leven ook maar enigzins beheerst.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef aaipod het volgende:
Wat een zeiktopic is dit geworden zeg Ik bedoel, het was al kut, maar nu zijn de peren toegevoegdIK zou de (originele) TS best palen trouwens en die Lamon knakker 'verguisen',
Maar dat is na het lezen van 2 pagina's en het zien van 1 foto. Waarschijnlijk zou ik na alles gelezen te hebben ze beiden de grond in willen stoppen.
Ik denk dat jezelf iets teveel in het online leven zit om te beseffen dat de meesten er geen fuck om gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je er écht niets van begrijpt, nofi btw.
Ben je nou nog zo stom?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Morgen, vandaag zit ze onder de anti-depressiva en ben ik ook niet voor rede vatbaar.
Zo is het al maanden, ruzie, maar toch weer goedmaken.
Maar ik ga daar verder niet op in, vind het alleen heel erg dat zoiets als gezeik van een vrouw wordt afgedaan...maar mijn schuld, persoonlijk zijn op internet en vooral dit forum, dan vraag je erom.
Waarom dat zo is weet ik niet, maar het is wel zo....
En dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
Ga je hier nou je hele prive leven neerzetten?
Je vraagt erom hoor... dit is gewoon keihard aandacht trekken
Waar vraagt ie precies om?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
Dat antwoord had ook makkelijk kunnen zijn: "Nee, ik ga er morgen heen".. Punt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Morgen, vandaag zit ze onder de anti-depressiva en ben ik ook niet voor rede vatbaar.
Zo is het al maanden, ruzie, maar toch weer goedmaken.
Maar ik ga daar verder niet op in, vind het alleen heel erg dat zoiets als gezeik van een vrouw wordt afgedaan...maar mijn schuld, persoonlijk zijn op internet en vooral dit forum, dan vraag je erom.
Waarom dat zo is weet ik niet, maar het is wel zo....
Komt omdat het gebeurt terwijl ik nog vrolijk zat te posten hier, dus dan vliegt er wel eens wat uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef Fragmonkey het volgende:
Er sterf elke seconde 10.000 bacterieen
Om aangevallen te worden door 3 internethelden die hem gaan bashen op basis van dit soort verhalen.quote:
..om afgekraakt te worden, omdat ik per ongeluk in een vlaag wat persoonlijks neerzet omdat het net gebeurt..da's internet Yvonne, wist je dat niet...quote:
Heb je niet door dat het een grap is?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ben je nou nog zo stom?
Das een goed idee ja .....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Komt omdat het gebeurt terwijl ik nog vrolijk zat te posten hier, dus dan vliegt er wel eens wat uit.
Maar ik zal er verder idd mijn bek over houden..
Ik las NowLivequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
I know, en sowieso zijn NL kwalificatiewedstrijdenmaar toch, geef maar toe dat het een klein beetje droevig is
36.000quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef popolon het volgende:
Another one bites the dust. Nummer hoeveel is dit al?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je niet door dat het een grap is?
Ieder jaar, en dat nu al bijna 10 jaar lang, komt dit een of twee keer per jaar wel voorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef popolon het volgende:
Another one bites the dust. Nummer hoeveel is dit al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |