Okee. Je hebt gelijk, ik snak naar r.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Je probeert jezelf nou voior te houden dat je haar niet wilt, maar je droomt van haar en wordt huilend wakker en snikt haar naam.
Smekend zit je voor haar deur om er dan achter te komen dat ze met een goedgebouwde god op stap is.
Je sleept je terug naar huis en probeert jezelf te overtuigen dat het over is, maar nadat je je hele drankvoorraad in je mik gekiept hebt huil je je zelf in slaap.
Zo'n sociaal evenment is dat nou ook weer niet. Ik weet hoe druk het is met dit soort wedstrijden. Met het WK sta ik echt wel in de kroeg hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat foktv gebeuren waar drflash ofzo zegt dat ie sociale evenementen wel eens laat gaan omdat ie móet fokken![]()
Zulke bekentenissen zijn niet hendig Zeus
Was toestemming voor!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oh dat dee je anders wel met de meet!
Nu opeens niet?!
Oja ?!quote:
I know, en sowieso zijn NL kwalificatiewedstrijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n sociaal evenment is dat nou ook weer niet. Ik weet hoe druk het is met dit soort wedstrijden. Met het WK sta ik echt wel in de kroeg hoor.
Die wil ik je geven, maar ik had er daarna een hele aardige foto van jullie 2 in bed achter geplakt, dus niet zeiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oja ?!
Die ene foto van R_C dan?!
Die wou zij er echt niet op hebben hoor! Ik zat er godverdommen naast toen ze NEE zei!
Echt, ik zou zweren dat jullie vrouw zijn en een pms-aanval hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Oja ?!
Die ene foto van R_C dan?!
Die wou zij er echt niet op hebben hoor! Ik zat er godverdommen naast toen ze NEE zei!
Ik haal de schade straks wel in. Het zou pas droevig zijn als ik het hele weekend achter de computer zou zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
I know, en sowieso zijn NL kwalificatiewedstrijdenmaar toch, geef maar toe dat het een klein beetje droevig is
Volgens mij zijn we nog steeds aan het grappen gewoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, ik zou zweren dat jullie vrouw zijn en een pms-aanval hebben
* proestquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je naar TMFchat en kies je een nieuwe.
Volgens mij is het de grap al ver voorbij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog steeds aan het grappen gewoon.
Althans dat hoop ik maar.
Welke grap?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is het de grap al ver voorbij.
Heerlijk hoe onzeker jij nu achter je pc zitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op 26-03-2009 22:28 schreef Lamon
Je bent of kwaad, samen met jorik, of het kan je niets schelen.
Ik gokte op het tweede, maar jeroen zei dat jullie kwaad waren, dus dat neem ik, naief als ik ben dan maar voor waar aan.
Zeg dan of ik ben zo kwaad, laat me met rust, of probeer het uit te praten als het je iets interesseert.
Alles daartussen trek ik gewoon slecht.
Ik wil gewoon closure.
quote:Op 27-03-2009 10:09 schreef Lamon
[..]
Oh, en...
Nummers die leuk zijn als je een beetje verliefd bent... :P
Slapper dan dat kan ik me niet opstellen, dus als je wakker wordt, geef me dan even het standaard "...ik mag je wel, maar niet op die manier"-verhaaltje wat ik standaard krijg en dan zijn we uitgepraat, en kunnen we weer normaal posten zonder dat we op hoeven te passen over wat we zeggen..![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef Fragmonkey het volgende:
Geweldig toch!
Koekie van eigen deeg?
Dat heeft een reden, respecteer dat.quote:
Whehehehe ROFLOL !!!!1111!!!1quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand trouwens een samenvatting van twee zinnen geven?
Jie hebbe ook een fotoboekupdate gedaan... Lamon bij favoriete users verwijderd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat heeft een reden, respecteer dat.
Ik was van plan partij te kiezen voor Lamon deze rel. Iedereen basht hem al.quote:
Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jie hebbe ook een fotoboekupdate gedaan... Lamon bij favoriete users verwijderd?
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef Fragmonkey het volgende:
Ja Lamon heeft de handdoek in de ring gelegt!
Het is besloten en hierbij dus ook over!
@lamon het was echt maar een grapje hoor;) "Om het topic wat levendiger te maken" Vind je het niet "Humoristisch"?
Ze heeft dit topic gelezen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Jongens, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder die me nooit meer wil zien, omdat ik niet voldoe aan wat ze van me verwacht, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je topic en gebash....
Toch nog iemand die verwachtingen had..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Jongens, ik krijg net een telefoontje van mijn moeder die me nooit meer wil zien, omdat ik niet voldoe aan wat ze van me verwacht, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je topic en gebash....
Sterkte, moeders die je nooit meer willen zien is nooit grappig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
Dat komt vanuit een andere bron vrind;)quote:
Als mensen uit hun nek lullen kan alles wat ze zeggen tegen ze gebruikt worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:27 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat komt vanuit een andere bron vrind;)
Alleen ben ik niet zodanig hard flamend dat ik dat hier ga posten dat is tegen mijn mentaliteit in!
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:15 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Dat heeft een reden, respecteer dat.
Nee, ze heeft mijn pa verloren aan actieve euthanasie, en ik zat erbij toen ie als een vergeeld hoopje niets werd weggedragen en sindsdien is onze relatie naar de klote.quote:
Misschien kunnen we het beter op een hold gooien!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.
Het grapje is in zoverre verkeerd dat:
RC een vrouwtje is dat door de ene helft van FOK gepaald wil worden en door de andere helft van FOK! verguisd wordt. Aandachtshoer is nog het mildste
De helft die haar verguist zag in deel1 al reden genoeg om haar af te zeiken.
Goed, wat gebeurt er, het is een grap, maaaaaaaaar
voor een meiske als RC díe al tot aandachtshoer bestempeld word, is dit funest.
FOK!kers lezen niet alle drie de topics, meer dan de helft ziet geharrewar OM RC, niet het hoe, niet het waarom, maar zien de teksten die over haar geschreven zijn en ook al is het een grap, die teksten waren best hard.
En dat blijft hangen en wordt gestopt bij het al hebbende beeld van RC.
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen, gejankzak opeens.
Het grapje is in zoverre verkeerd dat:
RC een vrouwtje is dat door de ene helft van FOK gepaald wil worden en door de andere helft van FOK! verguisd wordt. Aandachtshoer is nog het mildste
De helft die haar verguist zag in deel1 al reden genoeg om haar af te zeiken.
Goed, wat gebeurt er, het is een grap, maaaaaaaaar
voor een meiske als RC díe al tot aandachtshoer bestempeld word, is dit funest.
FOK!kers lezen niet alle drie de topics, meer dan de helft ziet geharrewar OM RC, niet het hoe, niet het waarom, maar zien de teksten die over haar geschreven zijn en ook al is het een grap, die teksten waren best hard.
En dat blijft hangen en wordt gestopt bij het al hebbende beeld van RC.
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |