Volgens mij zijn jullie alle drie zo obsessief als de pest.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:23 schreef Fragmonkey het volgende:
Lamon,
Je laat ons eerst het spelletje meespelen, vervolgens laat je iets rondspinnen.
1 van ons vond het grapje minder (DAT IS GEEN LIEFDESVERKLARING) vervolgens gebruik jij die hele situatie om hier neer te kunnen zetten dat wij obsessief zijn van Kathy!
Gozer 1 ding krijg de cholera maar Civillian en Ik weten nu waarom je dit doet en het is ZWAK!
Mensen die ons geloven of niet geloven het maakt niet meer uit deze ziektrieste gozer heeft zn zin al gekregen!
Ja, moet ik alle pagina's zeker gaan nakijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef yvonne het volgende:
Geheime aanbidder- de ontknoping
Oplettuh Olep en maak hoftedomme een fetasoelijke OP |
Ik wel:)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie alle drie zo obsessief als de pest.
Heb al wat gezet, voortaan OP makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, moet ik alle pagina's zeker gaan nakijken.
Het was een GRAP!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie alle drie zo obsessief als de pest.
\quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Word er nou serieus nog een topic over geopend? Waar is het voor nodig? Het enige wat er nu nog gebeurt in het topic is alleen maar vitten op elkaar. Nou gezellig!
Ik denk niet eens dat dat het bedinduikhormoon beinvloedt. Het is meer dat die knuffeligheid iets cutes heeft. Een hoge aaibaarheidsfactor.En als een vrouw er leuk uit ziet en ze heeft ook nog een grote aaibaarheidsfactor heeft is ze dus niet alleen leuk om te zien maar ook nog lief.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel een beetje. Ik ben heel open en spontaan, maar dat betekend over het algemeen niet dat ik met je het bed in wil duikenj
Er is nog steeds geen date uit voortgekomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Word er nou serieus nog een topic over geopend? Waar is het voor nodig? Het enige wat er nu nog gebeurt in het topic is alleen maar vitten op elkaar. Nou gezellig!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Boh, zelfs geen msn meer Kat?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
En yvonne ik heb nooit gezegd helemaal te verdwijnen of misschien is het zo overgekomen? Maargoed ik heb er nu gewoon ff geen behoefte meer aan... thats it
Jonge jij hebt zelfs Kathy misbruikt!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het was een GRAP!!!!!!
Kathy heeft het zelf toegegeven in het vorige topic, lezen mensen!
..als je misschien ook nog een keertje zou willen benadrukken dat het een grap was, helpt dat misschien. Want ik heb het nu al 18 keer gezegd, maar ik maak geen indruk ofzo, of sta bij iedereen geblokkeerd of wat dan ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
Misschien kunnen de heren met elkaar gaan daten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen date uit voortgekomen.
Dus bij een fok-meet niet zo hendigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat dat het bedinduikhormoon beinvloedt. Het is meer dat die knuffeligheid iets cutes heeft. Een hoge aaibaarheidsfactor.En als een vrouw er leuk uit ziet en ze heeft ook nog een grote aaibaarheidsfactor heeft is ze dus niet alleen leuk om te zien maar ook nog lief.
Dat is het meer, alleen is het net hoe je daar als man mee omgaat en of je er aan gewend bent.
Ligt eraan...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus bij een fok-meet niet zo hendig
Hé, we moeten wel een pakkende TT hebben!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
En yvonne ik heb nooit gezegd helemaal te verdwijnen of misschien is het zo overgekomen? Maargoed ik heb er nu gewoon ff geen behoefte meer aan... thats it
Zeg Yvonne, eigenlijk vind ik wel dat jij als de FOK!moeder even jouw licht over de situatie moet laten schijnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, we moeten wel een pakkende TT hebben!
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, grap, backfired, eerste gespeeld boos, nu echt boos.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg Yvonne, eigenlijk vind ik wel dat jij als de FOK!moeder even jouw licht over de situatie moet laten schijnen.
Heb je me gemaild?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet boos overigens, wie is dat wel dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, grap, backfired, eerste gespeeld boos, nu echt boos.
Hij bedoelt te zeggenquote:
PB was het, gevonden:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
..heb trouwens jou ook al gemaild van tevoren dat het een grap was, misschien kun jij helpen, want dit gaat inmiddels echt nergens meer over.
"..is een grapje.:Dquote:
Jij wel hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |