Iddquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met jullie weet je het maar nooit.
Heerlijk hoeveel misverstanden communicatie in enkel tekst en wat smileys kan opleveren hequote:
Ik heb er nog wel één:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
LEUGENAAR DIE JE BENT
Lamon - vrijdag 27 maart 2009 @ 08:47
Oh, en al die nummers waren bedoeld voor red_cat, maar ze gaat me toch afwijzen, dus hopelijk kan iemand anders zijn of haar voordeel er nog mee doen...
Nummers die leuk zijn als je een beetje verliefd bent... :P
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu wij weer op goede voet zijn, mag ik je serieus uit vragen, of je nou roze, blond, of bruin bent?
(oh, en die brief was echt niet van mij, dus als hij of zij leuker is dan ik ben, mag je nee zeggen.)
!!!!! ZIe je nou!!quote:
..zit een klein verschil tussen liegen en gewoon dingen doen omdat je geen remmingen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
!!!!! ZIe je nou!!
Wie is de stoker nou?!?!!?!??!!?!?!?!?
Nee het kaartje was wel echt!quote:
Je zei een paar posts geleden dat je haar niet meer als aardig vond..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..zit een klein verschil tussen liegen en gewoon dingen doen omdat je geen remmingen hebt.
En Kathy heeft me niet eens afgewezen ofzo....dus je theorie gaat niet op.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..zit een klein verschil tussen liegen en gewoon dingen doen omdat je geen remmingen hebt.
En Kathy heeft me niet eens afgewezen ofzo....dus je theorie gaat niet op.
Je ziet het Kathy, je hebt de wereld aan aanbidders. Maar stille aanbidders kan ik het nou niet echt noemen.quote:
Gaan we weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je zei een paar posts geleden dat je haar niet meer als aardig vond..
Uit bovenstaande kopieën is duidelijk te halen dat je verliefd op haar bent.
Wat je hier hebt gedaan is dus liegen en heeft niks met 'geen remmingen hebben' te maken..
Liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik ben NIET verliefd op Kathy, ik heb haar pas 1 keer ontmoet for God's sake! (sake is trouwens wel een verleerd gekozen woord in deze discussie, maar datr terzijde..)
Gast ben je schizofreen ofzo? Waarom open je die topics dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik ben NIET verliefd op Kathy, ik heb haar pas 1 keer ontmoet for God's sake! (sake is trouwens wel een verleerd gekozen woord in deze discussie, maar datr terzijde..)
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je ziet het Kathy, je hebt de wereld aan aanbidders. Maar stille aanbidders kan ik het nou niet echt noemen.
Ach, bekijk het positief. Het brengt een beetje leven in de brouwerij en over een tijdje zijn ze er wel weer over heen gegroeid. (hoop ik)quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief. Het brengt een beetje leven in de brouwerij en over een tijdje zijn ze er wel weer over heen gegroeid. (hoop ik)
..omdat ik dat leuk vind, mag ik...?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gast ben je schizofreen ofzo? Waarom open je die topics dan?
...of op r, ik zou 2 keer nadenken als ik haar was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef Espabilado het volgende:
Je moet vaker van die meets doen Red_Cat, dan heb je over een tijdje een heel leger achter je.
Nja, denk dat ik een tijdje stop met fora en msn ofzo, er is elke keer weer gezeur en onduidelijkheid en het duurt niet lang meer voordat straks echt een keer de pleuris uitbreekt. En daar heb ik dus echt geen zin in. De mensen die mij willen bereiken hebben mijn telefoonnummer ook, dus ja....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef Espabilado het volgende:
Je moet vaker van die meets doen Red_Cat, dan heb je over een tijdje een heel leger achter je.
Welnee, het enige waar jij om moet denken is dat je ze niet het gevoel geeft dat er hoop is. Tenzij je één van hun wilt maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet, maar het maakt het wel heel lastig vaak in omgang met mensen.
Neehee, niet msn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nja, denk dat ik een tijdje stop met fora en msn ofzo, er is elke keer weer gezeur en onduidelijkheid en het duurt niet lang meer voordat straks echt een keer de pleuris uitbreekt. En daar heb ik dus echt geen zin in. De mensen die mij willen bereiken hebben mijn telefoonnummer ook, dus ja....
OMG, jij laat je forumplezier bederven door dit soort grappen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nja, denk dat ik een tijdje stop met fora en msn ofzo, er is elke keer weer gezeur en onduidelijkheid en het duurt niet lang meer voordat straks echt een keer de pleuris uitbreekt. En daar heb ik dus echt geen zin in. De mensen die mij willen bereiken hebben mijn telefoonnummer ook, dus ja....
Ik ken je niet maar aan o.a. die meetfoto's te zien past je uitstraling ook eerder bij iemand die JAA GOAL HUNTELAAR die van mensen houd en van leven geniet dan iemand die dr tijd besteed aan dit soort ONZ-niveau grappen op een forumpie..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het was een van tevoren bedachte grap van Kathy en mij verdomme, doe nou niet alsof het van anderen afkwam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OMG, jij laat je forumplezier bederven door dit soort grappen?
Dan doe je echt iets verkeerd denk ik.
Ik ga hier niet op in!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:16 schreef Lamon het volgende:
Wat ik zie is dat 2 mensen die gek op iemand zijn heel raar gaan doen.
Van 1 begrijp ik het, en kan ik het me oprecht voorstellen. (..en neem ik ook niets kwalijk..)
Van een ander vind ik het maar typisch gedoe.
En verdere analyses over dit hele gebeuren ga ik niet meer maken..
Slotje!
Daar zit het hem ook een beetje in , denk ik. Ik ken haar ook niet goed maar Kathy lijkt me echt een knuffelkont. Iemand die af en toe iemand spontaan een knuffel geeft. En als sommigen dat dan acuut als liefdesverklaring beschouwen terwijl zij zich van geen kwaad bewust is, tsja...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
die van mensen houd en van leven geniet .
..ze IS niet met me bezig! Ik ben niet verliefd op haar, zij niet op mij, en het was een GRAP!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:19 schreef Espabilado het volgende:
Ofwel, als je de mannen zo makkelijk achter je aankrijgt waarom bezig je je dan met creepy dwazen als een Lamon op Fok
Dat eerste lijkt me een niet meer dan correcte conclusie. Het begin van je tweede zin is al wat minder geloofwaardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ze IS niet met me bezig! Ik ben niet verliefd op haar, zij niet op mij, en het was een GRAP!!!
Zijn jullie nou allemaal achterlijk ofzo?
Tja, hopelijk snapt ze dat (no offence naar jou) dat de gemiddelde fokker niet echt goede afspiegeling is van de samenlevingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit het hem ook een beetje in , denk ik. Ik ken haar ook niet goed maar Kathy lijkt me echt een knuffelkont. Iemand die af en toe iemand spontaan een knuffel geeft. En als sommigen dat dan acuut als liefdesverklaring beschouwen terwijl zij zich van geen kwaad bewust is, tsja...
Ik moet kiezen welke 'waarheid' ik nu geloof en sorry ik kies er toch voor dat ik denk dat jij je muur aan het behangen bent met foto's van R_Cquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ze IS niet met me bezig! Ik ben niet verliefd op haar, zij niet op mij, en het was een GRAP!!!
Zijn jullie nou allemaal achterlijk ofzo?
Heil Olep!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Olep het volgende:
Een oproep aan Lamon: log uit en kom nooit meer terug.
Bedankt.
Ja dat klopt wel een beetje. Ik ben heel open en spontaan, maar dat betekend over het algemeen niet dat ik met je het bed in wil duikenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit het hem ook een beetje in , denk ik. Ik ken haar ook niet goed maar Kathy lijkt me echt een knuffelkont. Iemand die af en toe iemand spontaan een knuffel geeft. En als sommigen dat dan acuut als liefdesverklaring beschouwen terwijl zij zich van geen kwaad bewust is, tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |