Oh, ik he je ge-editte post maar even teruggezetquote:
Je leest je maar in.quote:
Je bent gewoon en player, en dat gelul over je 21 ncm is zooh zielig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:13 schreef Fragmonkey het volgende:
en mijn naam is sjaak wereldwijn
Is deze optie alleen weggelegd voor Admins? Of doet hij ook iets zichtbaars bij ons stervelingen??quote:?toonverwijderd=1
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bent gewoon en player, en dat gelul over je 21 ncm is zooh zielig.
Kathy verdient zoveel beter, dan een player als jij...
Ja dahag, wie ben jij en wat doe je met die RC en was jij op die ONZ-meetquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wat noem je me nou een player joh MOFO!
Je doet dit alleen maar uit hopeloozheid he ?? Dat is het he? Je bent ook een van die 100.000 mannen die verblind zijn door de schoonheid van Red_Cat he !
Ik ben geen playah maar een goeie hustlah (ofzo:') )
Ik heb tenminste een pik van 21 cm en hij heeft zelfs een naam!!!! Kwakzalv FTW!
Nou, blijkbaar niet, of het is de kiftquote:
Dat is dus Sake, en hij liegt over alles, die klootzak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahag, wie ben jij en wat doe je met die RC en was jij op die ONZ-meet
Ich bin meastro!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahag, wie ben jij en wat doe je met die RC en was jij op die ONZ-meet
Wouw man !!!!!! +1 voor jouquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]Die van mij heet Henkie en is 21.5 cm
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wat noem je me nou een player joh MOFO!
Je doet dit alleen maar uit hopeloozheid he ?? Dat is het he? Je bent ook een van die 100.000 mannen die verblind zijn door de schoonheid van Red_Cat he !
Ik ben geen playah maar een goeie hustlah (ofzo:') )
Ik heb tenminste een pik van 21 cm en hij heeft zelfs een naam!!!! Kwakzalv FTW!
he he hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is dus Sake, en hij liegt over alles, die klootzak.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
En heren, vertel mij eens hoe het komt dat jullie allemaal aan elkaar verbonden zijn in de kloonscan?
Hee, doe 's verklappen??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
En heren, vertel mij eens hoe het komt dat jullie allemaal aan elkaar verbonden zijn in de kloonscan?
Ik heb geen ene connectie met die mofo Lamon!! alleen op de meet!quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
Mag je nog een keer radenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:28 schreef DoctorB het volgende:
Oh neee, Lamon en Fragmonkey zijn billenmaten... maar eigenlijk 1 en dezelfde persoon met MPS. Kathy is een lelijk mokkel en uiteraard OOK een van de 87 persoonlijkheden.
Gestoorde tokkies.
Oh. een geen foto's te zien van voornoemde piel.
Nee. RC is een triest wief dat zich alleen in je hoofd bevindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:29 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Mag je nog een keer raden![]()
RC is een engel !! You see!? You get that?
Praat niet zo populair man, ik heb Kathy altijd met respect behandeld, en jij loopt gewoon een beetje in het rond te neuken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef Fragmonkey het volgende:
Het gaat over het feit dat Lamon een kleaudzak is die bullshit over me loopt rond te lulle
En jij dan ben jij dan niet ook fictioneel?????quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee. RC is een triest wief dat zich alleen in je hoofd bevindt.
nuf said
Dat allemaal ja!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef Olep het volgende:
Waar gaat het nu over dan?![]()
Over Lamon? Kathy? yvonne? Klonen? Relaties? Players? Sex?
Ja. Ik ben inderdaad niet fictioneel. Fictief zou een beter gekozen woord zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:32 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
En jij dan ben jij dan niet ook fictioneel?????
WTF gast!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Praat niet zo populair man, ik heb Kathy altijd met respect behandeld, en jij loopt gewoon een beetje in het rond te neuken.
Echt ik snap oprecht niet wat zo'n meisje met een stakker als jou moet.
Maar het zal wel weer aan mij liggen....
Dan ben ik DokterCquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:33 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ja. Ik ben inderdaad niet fictioneel. Fictief zou een beter gekozen woord zijn.
Nu lieg je Yvonne, je weet echt wel dat ik geen kloons heb, behalve Sandraatje, en die heb ik al 6 jaar niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
Ze kiest er zelf voor en blijkbaar kiest ze voor mij ipv jou! Give it up man het heeft geen zin meer!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu lieg je Yvonne, je weet echt wel dat ik geen kloons heb, behalve Sandraatje, en die heb ik al 6 jaar niet meer gebruikt.
Je kunt er luchtig over doen, maar ik vind Kathy een meisje wat veel beter verdient dan zo'n lul als Sake.
En ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, dat weet je ook van me.
Ho ho, liegen doe ik nooit, ik zeg ook niet dat jij een kloon hebt, jullie zijn in de scan op de een of andere manier aan elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu lieg je Yvonne, je weet echt wel dat ik geen kloons heb, behalve Sandraatje, en die heb ik al 6 jaar niet meer gebruikt.
Je kunt er luchtig over doen, maar ik vind Kathy een meisje wat veel beter verdient dan zo'n lul als Sake.
En ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, dat weet je ook van me.
Rooie katten, zwarte katten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Ben ik nou de enigste die hier een puik scenario voor een nieuwe nederlandse soap in ziet?
Ja:Pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho, liegen doe ik nooit, ik zeg ook niet dat jij een kloon hebt, jullie zijn in de scan op de een of andere manier aan elkaar verbonden.
Op de ONZ meet online geweest? Bij Kathy op bezoek online geweest?
Zoiets moet het zijn.
IK? Ik dacht juist dat ik eerlijk was...quote:
Cherchez la femmequote:
\quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef DoctorB het volgende:
Kathy/RC is gewoon een vrouw. En vrouwen hebben af en toe actie nodig. Als ze gevoelige mannen willen nemen ze een homo-vriend om hun hart bij uit te storten. Als ze enkel liefde willen, nemen ze een kind.
Fragmonkey is je persoonlijkheid die zijn RudeBoy verwart met zijn piel. Lamon is de persoonlijkheid die altijd door vrouwen ondergescheten wordt met zeikverhalen maar die nooit aan hun tietjes mag zitten.
We waren idd allebei op de meet, maar hoe je dat terug kunt vinden op FOK! snap ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho, liegen doe ik nooit, ik zeg ook niet dat jij een kloon hebt, jullie zijn in de scan op de een of andere manier aan elkaar verbonden.
Op de ONZ meet online geweest? Bij Kathy op bezoek online geweest?
Zoiets moet het zijn.
Red cat rally!quote:
Oh? Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cherchez la femme![]()
Denk niet dat Lamon degeen is die achterbaks is..
Wat is er dan zo geheim aan? We hebben dr gedaan! meer nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
We waren idd allebei op de meet, maar hoe je dat terug kunt vinden op FOK! snap ik niet.
Verder is de historie, die ik en Sake hebben ivm kathy eigenlijk prive, maar ik ben het zat, en gooi het gewoon open.
AAAHhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
We waren idd allebei op de meet, maar hoe je dat terug kunt vinden op FOK! snap ik niet.
Verder is de historie, die ik en Sake hebben ivm kathy eigenlijk prive, maar ik ben het zat, en gooi het gewoon open.
Je hebt het wel heel vaak over homo-erotische gevoelens? Heb je er zelf wat mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:43 schreef DoctorB het volgende:
[..]
AAAHhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeee.
RC wilde een trio maar uiteindelijk zijn Lamon en Fragmonkey met elkaar in de weer gegeaan en kwam RC er niet meer aan te pas. Fragmonkey ontkent zijn home-erotische gevoelens nu door de player uit te hangen, RC vol te stoppen en te pochen dat zijn piel 12 cm is, Lamon is over de zeik omdat hij verliefd is op Fragmonkey en zijn apparaat, er wel pap van lust, maar heul geen mannepap meer krijgt.
quote:
dus het is gewoon waar...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:46 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel vaak over homo-erotische gevoelens? Heb je er zelf wat mee?
En nee die flikker van een lamon blijft 3 meter uit me buurt want ik hoef zn pieliewielie niet in m ebuurt!
Hij wou bijna de postman gaan swaffele
Heb je er een? Ik heb wel iets voor je om erin te stekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef yvonne het volgende:
KUT, zijn m'n vloeitjes op! Eerst vloeitjes halen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Weer een attention whore thread Cat?
..het ging mij om meer dan alleen seks, maar dat zal een player als jij wel weer niet snappen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geheim aan? We hebben dr gedaan! meer niet
Wat moet je daar nou nog allemaal over kwijt dna?\
Je wou haar onderspuiten is dat iets waar je zo erg voor moet schamen?
Over jezelf? Oke mooie bekentenis past bij de soap!quote:
flavaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:48 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Over jezelf? Oke mooie bekentenis past bij de soap!
Je houd wel heel erg van je eigen waarheid he? Je vind het zeker wel heeeeel geil om op jezelf af te trekken want ja.. vrouwen krijg je niet want je mist de flava!
Maar dan moet je ook niet gaan zeuren, als ik heul kort achter je kom staanquote:
En ik gebruik nog wel verschillende ip adressen en providers.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
Daar moet je nog ff op wachten denk ik.quote:
Ze is in elk geval lvl52quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ze is aan de wow, of 'ff niet hier'. Of ze is 'ff niet hier' omdat ze aan de wow is
Maar ook niet in de spiegel.......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
En ik steek mijn gezicht niet onder stoelen of banken, dat weet je ook van me.
..ik weet niet waar ze nu is, maar ik zou een eerlijke reactie wel op prijs stellen, ze is met Sake gaan kloten, en dat had ik niet van haar verwacht, en nu houd ze zich stil, nu ik het allemaal opengooi. Ik vind r lief, maar het is wel een beetje laf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou zit ik toch eigenlijk wel een beetje in spanning op een reactie van die rooie kat te wachten.... Of zit ze bij iemand van jullie op de schoot, mee te lezen en zich een buik-kramp te lachen?
quote:
Nee dat snap ik ook niet, ik snap niet dat jij genot in het onderkwakken van vrouwelijk soort ziet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
..het ging mij om meer dan alleen seks, maar dat zal een player als jij wel weer niet snappen.
Lekker vrouwen gebruiken voor puur genot, maar een beetje emotie en Sake rent weg.
Het spijt me, maar zo ben ik dus niet!
JESUS watjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ik weet niet waar ze nu is, maar ik zou een eerlijke reactie wel op prijs stellen, ze is met Sake gaan kloten, en dat had ik niet van haar verwacht, en nu houd ze zich stil, nu ik het allemaal opengooi. Ik vind r lief, maar het is wel een beetje laf.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef yvonne het volgende:
KUT, zijn m'n vloeitjes op! Eerst vloeitjes halen
Missen jullie mij zo erg dat je 't zelf niet eens meer speelt?quote:
Zucht...Jaloers omdat jezelf niet in staat bent een sjekkie te rollen? Droeftoeter..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]Nee, je rookt shag?
Of is het een jointje
Ja, nou,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus vonnuh, wat is DIT nu voor advies?!?!!
'hoi, daten'?
Wat is er met neuken gebeurt?
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus vonnuh, wat is DIT nu voor advies?!?!!
'hoi, daten'?
Wat is er met neuken gebeurt?
Wellicht omdat zij geen affectie voelt voor jou. Ja tis een wilde gok.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.
Ik snap het gewoon niet.
Kathy is mijn schat, mijn waardevolle diamant!! Blijf van dr af met je emotionele scheermesjes!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.
Ik snap het gewoon niet.
Kathy is mijn schat, mijn waardevolle diamant!! Blijf van dr af met je emotionele scheermesjes!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
Jij begrijpt het tenminste !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wellicht omdat zij geen affectie voelt voor jou. Ja tis een wilde gok.
Wil jij ook kennis maken met Kwakzalv?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, jullie hébben al geneukt!
Wie? Lamon en Fragmonkey?...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, jullie hébben al geneukt!
quote:
Ik en RC duhhquote:
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoelighedenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
god de tering, 10 jaar opvoeding spoel je gewoon door de afvoer Vonnuh. Nu ik een beetje door de rest van het topic gescanned heb, kan je ook zien dat die red cat gewoon ook een vent wilde hebben die haar het levende daglicht uit de ogen wilde neuken, zoals elke vrouw.
'daten'....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zucht...Jaloers omdat jezelf niet in staat bent een sjekkie te rollen? Droeftoeter..
Dan neuk ik 'r wel, ok?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
JONGENS!!! Ik weet het goed gemaaktjullie krijgen haar allebei niet en ik geef haar een kuisheidsgordel cadeau!!! Opgelost
Je wordt oud.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoeligheden
Ik dus ook, maar dat schijnt bij kathy weinig effect te hebben, als ze in die gladde praatjes van Sake trapt..en hij geeft het ook nog eens toe de lul.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoeligheden
Over respect gesproken, je eigen naam voorop... Tskkkkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ik en RC duhh
en yvonne kommermaarin!
Ik eerst was nog niet klaarquote:
Die zit gewoon mee te lezen en lacht zich helemaal krom.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou zit ik toch eigenlijk wel een beetje in spanning op een reactie van die rooie kat te wachten.... Of zit ze bij iemand van jullie op de schoot, mee te lezen en zich een buik-kramp te lachen?
Zoiets denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Die zit gewoon mee te lezen en lacht zich helemaal krom.
Zitten jullie 2tjes nu dus ergens samen opgesloten?quote:
Sleutel van de kuisheidsgordelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zitten jullie 2tjes nu dus ergens samen opgesloten?
Aaah zo op die fiets...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sleutel van de kuisheidsgordellezen!!!
Dat moet je absoluut niet proberenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaah zo op die fiets...
Dus om aan rooie kat te komen, moeten we eerst aan jou komen?!
Het is mijn kat niet de jouwe pas maar op hoor!! straks ben jij oook een katquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut niet proberen
Dan wil ik wel een zwarte zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Het is mijn kat niet de jouwe pas maar op hoor!! straks ben jij oook een kat
Was ik ook echt niet van plan hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut niet proberen
Nou dan pas maar op. Je hebt zomaar een snikkel van 21 cm te pakken....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
....goeiemorgen...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
Heyhey !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou dan pas maar op. Je hebt zomaar een snikkel van 21 cm te pakken....
Aardig, lekker met gevoelens spelen dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
Niet bang zijn hoor! Ik bescherm jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Lief schatje van me!! Pas alsjeblieft op straks bezeer je jezelf nog en kan je niet meer slikken!!!
Dat zou zooo zonde zijn vind je ook niet?
Kusjessss![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Byte_Me het volgende:
haargel? hersenschors? wat???
en wanneer reageert RC weer eens om hier wat duidelijkheid in aan te brengen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi overhandigt kuisheidsgordel
Jouw Sinterklaas is nie blij me joequote:
..dus? Ben ik daarom te min voor Kathy ofzo...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:43 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Lamon houd van 5 potten gel per dag in ze haar te doen
Lamon, lamon, lamonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aardig, lekker met gevoelens spelen dan.
Je kan het krijgen zoals je wil, Sake gaat de zoveelste player worden waar je instapt, maar als jij dat leuk vind, kun je het krijgen ook.
Zoals ik al eerder zei, kom daarna niet uithuilen bij mij, want ik ben er nu helemaal klaar mee...
Jongen wie is hier nou de hoer, op het moment dat ik merkte dat je al die wijven genaaid had had ik meteen zoiets van laat maar en er dan nog stoer over lopen doen. wtf denk je wel nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef Fragmonkey het volgende:
Ohjeeeee een bekentenis!
STOMME HOER !!nou moet ik een nieuwe playmate vinden!
Wie doet?
Hoeveel waarheid zit eigenlijk in zn 21 cm?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jongen wie is hier nou de hoer, op het moment dat ik merkte dat je al die wijven genaaid had had ik meteen zoiets van laat maar en er dan nog stoer over lopen doen. wtf denk je wel niet
Je zegt het 1 en doet het ander, ik vertrouw je gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Lamon, lamon, lamon
Sake droomt teveel schatje want ik kan je vertellen dat er echt niet zoveel vlees in de kuip zit bij hemJa het was wel leuk voor een keertje maar ik heb toch echt geen zin om met sake een relatie te beginnen. Niet om het 1 of ander en ook geen dingen die ik hier ga neerzetten maar dat gaat em toch echt niet worden schatje. Sorry Sake ik heb het idee dat je inmiddels in de wolken loopt terwijl ik nog duidelijk heb gezegd NEE! Maarja verliefde koppies draaien door he.. Lamon je bent naar bezig als jij je druk gaat maken over dingen zoals sake
Ik weet niet wat je hebt gehoord en ik wil het ook niet weten
En wie is joe?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Jouw Sinterklaas is nie blij me joe
weinigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoeveel waarheid zit eigenlijk in zn 21 cm?
Ik had je allang verteld dat ik gek op je was, die ene nacht was zelfs nog voor dat wij samen waren geweest, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zegt het 1 en doet het ander, ik vertrouw je gewoon niet meer.
Het was een mooie nacht, maar als dit de gevolgen zijn weet ik niet of ik nog wel wil...
Ik zie een bui van modder hangenquote:
Jij gaat maar lekker op zoek naar een ander wijf wat je stomme verhaaltjes wel gelooftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Fragmonkey het volgende:
Och jeuzus
Wat is mijn rol nu danheb ik geen enkele betekenis in jullie levens? En hoe zit het dan met kwakzalv
Daar is hooguit nog 11 cm van overquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Fragmonkey het volgende:
Och jeuzus
Wat is mijn rol nu danheb ik geen enkele betekenis in jullie levens? En hoe zit het dan met kwakzalv
Ik ga em maar aannemen denk ik! Al dat gedoe eromheenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet bang zijn hoor! Ik bescherm je!!!
* Hoi_Piepeloi overhandigt kuisheidsgordel
Je zou bij een volgende gelegenheid, ook eens kunnen proberen om 'nee' te zeggen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga em maar aannemen denk ik! Al dat gedoe eromheen
..maar ik geloof het gewoon niet meer. Je doet het met anderen en verandert steeds je verhaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik had je allang verteld dat ik gek op je was, die ene nacht was zelfs nog voor dat wij samen waren geweest, dat weet je toch?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Fragmonkey het volgende:
Tis wel weer goed geweest zo
mijn koekjestrommel is leegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Vind je echt?
Begint net pas echt leuk te worden
Verdomme, had ik net een account aangemaakt op het Libelle forum om daar mijn FOK! trauma te verwerken met andere mensen die in een soortgelijke situatie hebben gezeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
Welkom bij de DKJ! =D Jullie zijn allemaal eens flink in de maling genomen door zowel lamon zowel fragmonkey en zowel door mij!
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad en dat het weer een leuk sentatie verhaal is geweest
Was ook allemaal niet overduidelijk ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Verdomme, had ik net een account aangemaakt op het Libelle forum om daar mijn FOK! trauma te verwerken met andere mensen die in een soortgelijke situatie hebben gezeten.
..waar ik wel bij wil vermelden dat ik nog een stukje langer had willen doorgaan, tot een derde deel, maar ze wilden niet meer, en in mijn eentje is het lastig..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
Welkom bij de DKJ! =D Jullie zijn allemaal eens flink in de maling genomen door zowel lamon zowel fragmonkey en zowel door mij!
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad en dat het weer een leuk sentatie verhaal is geweest
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
..waar ik wel bij wil vermelden dat ik nog een stukje langer had willen doorgaan, tot een derde deel, maar ze wilden niet meer, en in mijn eentje is het lastig..
Ze willen niet meer, wat kan ik er dan nog aan doen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik zit je net te vertellen dat het een zwakke poging was, en je verteld me dat het nog beter ging worden...
Je stelt me teleur.
Stomme trutten, waarom geven jullie het nu al weg!? Begon net echt leuk te wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
Dat heeft niets met dit topic te maken. Ik best een vechtpartij met Paultje, een trio met Tammeh en Dithje en Red Cat anaal ontmaagden, maar dat heb ik ook niet voor het kiezen helaas...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:21 schreef Aneurism het volgende:
knuppels...
Ik had minstens een vechtpartij, een trio en een anale ontmaagding verwacht.
Om te beginnen dan met die mat-partij met paul. En daarna zien we wel verder..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met dit topic te maken. Ik best een vechtpartij met Paultje, een trio met Tammeh en Dithje en Red Cat anaal ontmaagden, maar dat heb ik ook niet voor het kiezen helaas...
Goed planquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Yvonne, kom er maar in met je [ afbeelding ] .
Ze is schijnbaar vloeitjes aan het tellen....quote:
Hebben ze in elk geval nog iets bereiktquote:
Gelukkig lees ik het NRC niet. Wat een bedroevend te vroeg einde..quote:
^^ hier stopte ik met lezen, nu wordt het echt weer ONZ niveauquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Heren, heren, het wordt er nu iets te dik opgelegd hoor
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef Vitalogy het volgende:
Heet één van die gasten nou Arjan?
Ik begrijp er nog steeds niks van
en Lamon was wanhopiger dan de gemiddelde deelnemer aan de X-factor die kostte wat kost beroemd wil worden.quote:
Dat valt wel mee, er zijn hier veel ergere gevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zucht
oja een hele oude eerste quote blijft staan.
Red_Cat en iets met aandachtshoertje ofzo![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en Lamon was is wanhopiger dan de gemiddelde deelnemer aan de X-factor die kostte wat kost beroemd wil worden.
..Heb jaren op toneel gezeten, dus in schrijftaal is het nog veeel makkelijker.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en Lamon was wanhopiger dan de gemiddelde deelnemer aan de X-factor die kostte wat kost beroemd wil worden.
Heel gevaarlijk experimentje over hoe je ECHT bent! < dit hoorde er dus ook bij?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
..Heb jaren op toneel gezeten, dus in schrijftaal is het nog veeel makkelijker.
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:57 schreef Espabilado het volgende:
Vage shizzle allemaal, ik was overigens wel de 1e die riep dat je liep te fucken, maar daar kwam ik op terug, dat wel. Hoe dan ook ben je niet helemaal 100 volgens mij, maar dat geeft niet.
En mocht hij wel gek op RC zijn en het menen dan weten we nou één ding zeker: dat gaat hem zeer waarschijnlijk niet worden omdat vrouwen niet van jaloerse mannen houden.quote:
Dat is'ie wel.. Moet hij ook zelf weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En mocht hij wel gek op RC zijn en het menen dan weten we nou één ding zeker: dat gaat hem zeer waarschijnlijk niet worden omdat vrouwen niet van jaloerse mannen houden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is'ie wel.. Moet hij ook zelf weten.
Heb 't meer over de gevolgen van zo'n grap als dit.Zijn bij mij ook wel wat dingen bekend geworden van beide personen waar ik niet geweldig blij mee ben
Neuh, want dat ga ik hier niet neerplempenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Neuh, want dat ga ik hier niet neerplempen
Zijn sommigen een kei in hierquote:
Ja, jij was ook op de meet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zijn sommigen een kei in hier
Maar alles goed verder? Je weet toch nog wel wie 'k ben eh
Ik wilde ook al de popcorn van stal halen, beetje flauw dat zij wel 1.5 topic mogen denken dat fok hun speelgrond is en dat de ware implicaties dan ons onthouden worden, hebben we dan ook recht op.. toch?quote:
Sorry, maar ik vind dat je een onschuldig grapje wel erg heftig opvat als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is'ie wel.. Moet hij ook zelf weten.
Heb 't meer over de gevolgen van zo'n grap als dit.Zijn bij mij ook wel wat dingen bekend geworden van beide personen waar ik niet geweldig blij mee ben
Indeedquote:
Misschien is dat speelgebied nog wel groter dan Fok.. Weet jij veelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik wilde ook al de popcorn van stal halen, beetje flauw dat zij wel 1.5 topic mogen denken dat fok hun speelgrond is en dat de ware implicaties dan ons onthouden worden, hebben we dan ook recht op.. toch?
Inderdaad, maar goed, ik speculeer wel even wat en als ze fel reageren had ik het goed:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik wilde ook al de popcorn van stal halen, beetje flauw dat zij wel 1.5 topic mogen denken dat fok hun speelgrond is en dat de ware implicaties dan ons onthouden worden, hebben we dan ook recht op.. toch?
* RealZeus loopt toch maar even naar de kast om de popcorn te pakken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat je een onschuldig grapje wel erg heftig opvat als ik eerlijk mag zijn.
Ik snap ook niet zo goed waarom je mij op FOK! gaat lopen afkraken, doe ik bij jou toch ook niet.
Lekker makkelijk zo in het openbaar iemand pakken, terwijl ik jouw niet eens wat gedaan heb....
Troostprijs?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed, ik speculeer wel even wat en als ze fel reageren had ik het goed:
Lamon is inderdaad die jaloerse bezitterige wacko die Red_Cat wil en dat niet onder stoelen of banken steekt.
Red_Cat heeft daar geen zin in en laat zich op vrijwillige basis uit elkaar trekken door deze en gene en gaat uithuilen bij goede vriend Lamon die hoopt dat hij daardoor haar hartje kan winnen.
Helaas, helaas, ze laat elke keer een andere macho toe in haar leven wat zijn frustratie groter en groter maakt.
De macho in kwestie heeft uiteraard geen piemel van 21 centimeter maar kan gewoon niet met een meetlat/lint omgaan.
Wat heb ik nu gewonnen?
Hey, vooral lekker blijven denken. Dat is jouw keuze..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat je een onschuldig grapje wel erg heftig opvat als ik eerlijk mag zijn.
Ik snap ook niet zo goed waarom je mij op FOK! gaat lopen afkraken, doe ik bij jou toch ook niet.
Lekker makkelijk zo in het openbaar iemand pakken, terwijl ik jouw niet eens wat gedaan heb....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:43 schreef Fragmonkey het volgende:
Ik scheit schijt op dit echt serieus:')
Wow, wat een haat richting mij, terwijl ik je echt helemaal niets gedaan heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:42 schreef Civilian het volgende:
hoe ik werkelijk over je denk...
Geef nou maar toe dat het geen grap was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, wat een haat richting mij, terwijl ik je echt helemaal niets gedaan heb.
Ik lasg gewoon op de bank te slapen en ineens is er een hele rel ontstaan over een grapje, wat iedereen best leuk vond die het las....ik snap het oprecht niet.
Ik zie hier wel een spelshow in.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:48 schreef Fragmonkey het volgende:
Oja .!
De ontknoping = Ik ben kathy dr aanbidder Lamon is kathy dr aanbidder en Civillian is kathy dr aanbidder!
Alleen blijkt het zo te zijn dat de een de ander wilt opstoken etc... Jaloezie enzo!
Dus dachten we laten we maar een prank doen voor de rest van het Fok! volk! Dat is niet naar behoren gelopen en nu vechten we met zn 4'en om... R_C (denk ik) !
Laten we hiermee stoppen NU!
Laat je respect richting R_C zien en KAP hiermee!
We schieten hier geen van allen mee op!
Het is ook geen grapquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat het geen grap was.![]()
* het vuur nog even lekker opstookt.
Ik als IKquote:
Als je je echte rellen voor je gaat houden, houd je nep-rellen dan ook voor je bittequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:45 schreef Fragmonkey het volgende:
Ah gast!
Laten we het gesprek ergens anders even voorzetten dit is voor 2/3 partijen niet goed.
Jammer Fok! geen leesvoer today:P
Ga toch weg, ik heb t toegegeven, Kathy heeft het toegegeven, dus ga nou niet stoken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat het geen grap was.![]()
* het vuur nog even lekker opstookt.
Geil je erop?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als je je echte rellen voor je gaat houden, houd je nep-rellen dan ook voor je bitte
Maar zijn jullie dan ook zo blinded dat jullie niet zien dat dat gestook alleen maar averechts werkt? Als je slim bent sta je daar boven, dan val je namelijk juist op. Niet als jullie de drie kleine kleutertjes boven op een hek uit hangen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:52 schreef Fragmonkey het volgende:
Zeg Realzeus jij ook al ?!
Jeuzes !! Nog een Aanbidder!
All hail z'he great R_C
Hee,ik ben GEEN aanbidder van Kathy, dat wist je al. Ik vind r aardig maar meer echt niet. Dus mij er niet bij betrekken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:48 schreef Fragmonkey het volgende:
Oja .!
De ontknoping = Ik ben kathy dr aanbidder Lamon is kathy dr aanbidder en Civillian is kathy dr Spindokter
Alleen blijkt het zo te zijn dat de een de ander wilt opstoken etc... Jaloezie enzo!
Dus dachten we laten we maar een prank doen voor de rest van het Fok! volk! Dat is niet naar behoren gelopen en nu vechten we met zn 4'en om... R_C (denk ik) !
Laten we hiermee stoppen NU!
Laat je respect richting R_C zien en KAP hiermee!
We schieten hier geen van allen mee op!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik heb t toegegeven, Kathy heeft het toegegeven, dus ga nou niet stoken.
De hele grap is nu al niet leuk meer..
Ik ben er al vanaf geklommen! OPTIJDquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar zijn jullie dan ook zo blinded dat jullie niet zien dat dat gestook alleen maar averechts werkt? Als je slim bent sta je daar boven, dan val je namelijk juist op. Niet als jullie de drie kleine kleutertjes boven op een hek uit hangen.
Neem je dat bericht serieus?!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik aanbid Kathy niet hoor. Daar ken ik haar niet goed genoeg voor.
Neem het nou niet zo serieusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hee,ik ben GEEN aanbidder van Kathy, dat wist je al. Ik vind r aardig maar meer echt niet. Dus mij er niet bij betrekken.
nee:'(quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar deden jullie het toch voor?
Of is het nu ineens niet leuk meer
Met jullie weet je het maar nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:56 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Neem je dat bericht serieus?!
Fok he
LEUGENAAR DIE JE BENTquote:
Iddquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met jullie weet je het maar nooit.
Heerlijk hoeveel misverstanden communicatie in enkel tekst en wat smileys kan opleveren hequote:
Ik heb er nog wel één:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
LEUGENAAR DIE JE BENT
Lamon - vrijdag 27 maart 2009 @ 08:47
Oh, en al die nummers waren bedoeld voor red_cat, maar ze gaat me toch afwijzen, dus hopelijk kan iemand anders zijn of haar voordeel er nog mee doen...
Nummers die leuk zijn als je een beetje verliefd bent... :P
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu wij weer op goede voet zijn, mag ik je serieus uit vragen, of je nou roze, blond, of bruin bent?
(oh, en die brief was echt niet van mij, dus als hij of zij leuker is dan ik ben, mag je nee zeggen.)
!!!!! ZIe je nou!!quote:
..zit een klein verschil tussen liegen en gewoon dingen doen omdat je geen remmingen hebt.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
!!!!! ZIe je nou!!
Wie is de stoker nou?!?!!?!??!!?!?!?!?
Nee het kaartje was wel echt!quote:
Je zei een paar posts geleden dat je haar niet meer als aardig vond..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..zit een klein verschil tussen liegen en gewoon dingen doen omdat je geen remmingen hebt.
En Kathy heeft me niet eens afgewezen ofzo....dus je theorie gaat niet op.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..zit een klein verschil tussen liegen en gewoon dingen doen omdat je geen remmingen hebt.
En Kathy heeft me niet eens afgewezen ofzo....dus je theorie gaat niet op.
Je ziet het Kathy, je hebt de wereld aan aanbidders. Maar stille aanbidders kan ik het nou niet echt noemen.quote:
Gaan we weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je zei een paar posts geleden dat je haar niet meer als aardig vond..
Uit bovenstaande kopieën is duidelijk te halen dat je verliefd op haar bent.
Wat je hier hebt gedaan is dus liegen en heeft niks met 'geen remmingen hebben' te maken..
Liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik ben NIET verliefd op Kathy, ik heb haar pas 1 keer ontmoet for God's sake! (sake is trouwens wel een verleerd gekozen woord in deze discussie, maar datr terzijde..)
Gast ben je schizofreen ofzo? Waarom open je die topics dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik ben NIET verliefd op Kathy, ik heb haar pas 1 keer ontmoet for God's sake! (sake is trouwens wel een verleerd gekozen woord in deze discussie, maar datr terzijde..)
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je ziet het Kathy, je hebt de wereld aan aanbidders. Maar stille aanbidders kan ik het nou niet echt noemen.
Ach, bekijk het positief. Het brengt een beetje leven in de brouwerij en over een tijdje zijn ze er wel weer over heen gegroeid. (hoop ik)quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief. Het brengt een beetje leven in de brouwerij en over een tijdje zijn ze er wel weer over heen gegroeid. (hoop ik)
..omdat ik dat leuk vind, mag ik...?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gast ben je schizofreen ofzo? Waarom open je die topics dan?
...of op r, ik zou 2 keer nadenken als ik haar was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef Espabilado het volgende:
Je moet vaker van die meets doen Red_Cat, dan heb je over een tijdje een heel leger achter je.
Nja, denk dat ik een tijdje stop met fora en msn ofzo, er is elke keer weer gezeur en onduidelijkheid en het duurt niet lang meer voordat straks echt een keer de pleuris uitbreekt. En daar heb ik dus echt geen zin in. De mensen die mij willen bereiken hebben mijn telefoonnummer ook, dus ja....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef Espabilado het volgende:
Je moet vaker van die meets doen Red_Cat, dan heb je over een tijdje een heel leger achter je.
Welnee, het enige waar jij om moet denken is dat je ze niet het gevoel geeft dat er hoop is. Tenzij je één van hun wilt maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet, maar het maakt het wel heel lastig vaak in omgang met mensen.
Neehee, niet msn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nja, denk dat ik een tijdje stop met fora en msn ofzo, er is elke keer weer gezeur en onduidelijkheid en het duurt niet lang meer voordat straks echt een keer de pleuris uitbreekt. En daar heb ik dus echt geen zin in. De mensen die mij willen bereiken hebben mijn telefoonnummer ook, dus ja....
OMG, jij laat je forumplezier bederven door dit soort grappen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nja, denk dat ik een tijdje stop met fora en msn ofzo, er is elke keer weer gezeur en onduidelijkheid en het duurt niet lang meer voordat straks echt een keer de pleuris uitbreekt. En daar heb ik dus echt geen zin in. De mensen die mij willen bereiken hebben mijn telefoonnummer ook, dus ja....
Ik ken je niet maar aan o.a. die meetfoto's te zien past je uitstraling ook eerder bij iemand die JAA GOAL HUNTELAAR die van mensen houd en van leven geniet dan iemand die dr tijd besteed aan dit soort ONZ-niveau grappen op een forumpie..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het was een van tevoren bedachte grap van Kathy en mij verdomme, doe nou niet alsof het van anderen afkwam.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OMG, jij laat je forumplezier bederven door dit soort grappen?
Dan doe je echt iets verkeerd denk ik.
Ik ga hier niet op in!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:16 schreef Lamon het volgende:
Wat ik zie is dat 2 mensen die gek op iemand zijn heel raar gaan doen.
Van 1 begrijp ik het, en kan ik het me oprecht voorstellen. (..en neem ik ook niets kwalijk..)
Van een ander vind ik het maar typisch gedoe.
En verdere analyses over dit hele gebeuren ga ik niet meer maken..
Slotje!
Daar zit het hem ook een beetje in , denk ik. Ik ken haar ook niet goed maar Kathy lijkt me echt een knuffelkont. Iemand die af en toe iemand spontaan een knuffel geeft. En als sommigen dat dan acuut als liefdesverklaring beschouwen terwijl zij zich van geen kwaad bewust is, tsja...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
die van mensen houd en van leven geniet .
..ze IS niet met me bezig! Ik ben niet verliefd op haar, zij niet op mij, en het was een GRAP!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:19 schreef Espabilado het volgende:
Ofwel, als je de mannen zo makkelijk achter je aankrijgt waarom bezig je je dan met creepy dwazen als een Lamon op Fok
Dat eerste lijkt me een niet meer dan correcte conclusie. Het begin van je tweede zin is al wat minder geloofwaardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ze IS niet met me bezig! Ik ben niet verliefd op haar, zij niet op mij, en het was een GRAP!!!
Zijn jullie nou allemaal achterlijk ofzo?
Tja, hopelijk snapt ze dat (no offence naar jou) dat de gemiddelde fokker niet echt goede afspiegeling is van de samenlevingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit het hem ook een beetje in , denk ik. Ik ken haar ook niet goed maar Kathy lijkt me echt een knuffelkont. Iemand die af en toe iemand spontaan een knuffel geeft. En als sommigen dat dan acuut als liefdesverklaring beschouwen terwijl zij zich van geen kwaad bewust is, tsja...
Ik moet kiezen welke 'waarheid' ik nu geloof en sorry ik kies er toch voor dat ik denk dat jij je muur aan het behangen bent met foto's van R_Cquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ze IS niet met me bezig! Ik ben niet verliefd op haar, zij niet op mij, en het was een GRAP!!!
Zijn jullie nou allemaal achterlijk ofzo?
Heil Olep!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef Olep het volgende:
Een oproep aan Lamon: log uit en kom nooit meer terug.
Bedankt.
Ja dat klopt wel een beetje. Ik ben heel open en spontaan, maar dat betekend over het algemeen niet dat ik met je het bed in wil duikenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar zit het hem ook een beetje in , denk ik. Ik ken haar ook niet goed maar Kathy lijkt me echt een knuffelkont. Iemand die af en toe iemand spontaan een knuffel geeft. En als sommigen dat dan acuut als liefdesverklaring beschouwen terwijl zij zich van geen kwaad bewust is, tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |