Zucht...Jaloers omdat jezelf niet in staat bent een sjekkie te rollen? Droeftoeter..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]Nee, je rookt shag?
Of is het een jointje
Ja, nou,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus vonnuh, wat is DIT nu voor advies?!?!!
'hoi, daten'?
Wat is er met neuken gebeurt?
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus vonnuh, wat is DIT nu voor advies?!?!!
'hoi, daten'?
Wat is er met neuken gebeurt?
Wellicht omdat zij geen affectie voelt voor jou. Ja tis een wilde gok.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.
Ik snap het gewoon niet.
Kathy is mijn schat, mijn waardevolle diamant!! Blijf van dr af met je emotionele scheermesjes!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.
Ik snap het gewoon niet.
Kathy is mijn schat, mijn waardevolle diamant!! Blijf van dr af met je emotionele scheermesjes!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
Jij begrijpt het tenminste !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wellicht omdat zij geen affectie voelt voor jou. Ja tis een wilde gok.
Wil jij ook kennis maken met Kwakzalv?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, jullie hébben al geneukt!
Wie? Lamon en Fragmonkey?...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, jullie hébben al geneukt!
quote:
Ik en RC duhhquote:
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoelighedenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
god de tering, 10 jaar opvoeding spoel je gewoon door de afvoer Vonnuh. Nu ik een beetje door de rest van het topic gescanned heb, kan je ook zien dat die red cat gewoon ook een vent wilde hebben die haar het levende daglicht uit de ogen wilde neuken, zoals elke vrouw.
'daten'....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zucht...Jaloers omdat jezelf niet in staat bent een sjekkie te rollen? Droeftoeter..
Dan neuk ik 'r wel, ok?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
JONGENS!!! Ik weet het goed gemaaktjullie krijgen haar allebei niet en ik geef haar een kuisheidsgordel cadeau!!! Opgelost
Je wordt oud.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoeligheden
Ik dus ook, maar dat schijnt bij kathy weinig effect te hebben, als ze in die gladde praatjes van Sake trapt..en hij geeft het ook nog eens toe de lul.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoeligheden
Over respect gesproken, je eigen naam voorop... Tskkkkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ik en RC duhh
en yvonne kommermaarin!
Ik eerst was nog niet klaarquote:
Die zit gewoon mee te lezen en lacht zich helemaal krom.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou zit ik toch eigenlijk wel een beetje in spanning op een reactie van die rooie kat te wachten.... Of zit ze bij iemand van jullie op de schoot, mee te lezen en zich een buik-kramp te lachen?
Zoiets denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Die zit gewoon mee te lezen en lacht zich helemaal krom.
Zitten jullie 2tjes nu dus ergens samen opgesloten?quote:
Sleutel van de kuisheidsgordelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zitten jullie 2tjes nu dus ergens samen opgesloten?
Aaah zo op die fiets...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sleutel van de kuisheidsgordellezen!!!
Dat moet je absoluut niet proberenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaah zo op die fiets...
Dus om aan rooie kat te komen, moeten we eerst aan jou komen?!
Het is mijn kat niet de jouwe pas maar op hoor!! straks ben jij oook een katquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut niet proberen
Dan wil ik wel een zwarte zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Het is mijn kat niet de jouwe pas maar op hoor!! straks ben jij oook een kat
Was ik ook echt niet van plan hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut niet proberen
Nou dan pas maar op. Je hebt zomaar een snikkel van 21 cm te pakken....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
....goeiemorgen...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
Heyhey !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou dan pas maar op. Je hebt zomaar een snikkel van 21 cm te pakken....
Aardig, lekker met gevoelens spelen dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
Niet bang zijn hoor! Ik bescherm jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Lief schatje van me!! Pas alsjeblieft op straks bezeer je jezelf nog en kan je niet meer slikken!!!
Dat zou zooo zonde zijn vind je ook niet?
Kusjessss![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Byte_Me het volgende:
haargel? hersenschors? wat???
en wanneer reageert RC weer eens om hier wat duidelijkheid in aan te brengen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi overhandigt kuisheidsgordel
Jouw Sinterklaas is nie blij me joequote:
..dus? Ben ik daarom te min voor Kathy ofzo...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:43 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Lamon houd van 5 potten gel per dag in ze haar te doen
Lamon, lamon, lamonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aardig, lekker met gevoelens spelen dan.
Je kan het krijgen zoals je wil, Sake gaat de zoveelste player worden waar je instapt, maar als jij dat leuk vind, kun je het krijgen ook.
Zoals ik al eerder zei, kom daarna niet uithuilen bij mij, want ik ben er nu helemaal klaar mee...
Jongen wie is hier nou de hoer, op het moment dat ik merkte dat je al die wijven genaaid had had ik meteen zoiets van laat maar en er dan nog stoer over lopen doen. wtf denk je wel nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:52 schreef Fragmonkey het volgende:
Ohjeeeee een bekentenis!
STOMME HOER !!nou moet ik een nieuwe playmate vinden!
Wie doet?
Hoeveel waarheid zit eigenlijk in zn 21 cm?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jongen wie is hier nou de hoer, op het moment dat ik merkte dat je al die wijven genaaid had had ik meteen zoiets van laat maar en er dan nog stoer over lopen doen. wtf denk je wel niet
Je zegt het 1 en doet het ander, ik vertrouw je gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Lamon, lamon, lamon
Sake droomt teveel schatje want ik kan je vertellen dat er echt niet zoveel vlees in de kuip zit bij hemJa het was wel leuk voor een keertje maar ik heb toch echt geen zin om met sake een relatie te beginnen. Niet om het 1 of ander en ook geen dingen die ik hier ga neerzetten maar dat gaat em toch echt niet worden schatje. Sorry Sake ik heb het idee dat je inmiddels in de wolken loopt terwijl ik nog duidelijk heb gezegd NEE! Maarja verliefde koppies draaien door he.. Lamon je bent naar bezig als jij je druk gaat maken over dingen zoals sake
Ik weet niet wat je hebt gehoord en ik wil het ook niet weten
En wie is joe?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Jouw Sinterklaas is nie blij me joe
weinigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoeveel waarheid zit eigenlijk in zn 21 cm?
Ik had je allang verteld dat ik gek op je was, die ene nacht was zelfs nog voor dat wij samen waren geweest, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zegt het 1 en doet het ander, ik vertrouw je gewoon niet meer.
Het was een mooie nacht, maar als dit de gevolgen zijn weet ik niet of ik nog wel wil...
Ik zie een bui van modder hangenquote:
Jij gaat maar lekker op zoek naar een ander wijf wat je stomme verhaaltjes wel gelooftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Fragmonkey het volgende:
Och jeuzus
Wat is mijn rol nu danheb ik geen enkele betekenis in jullie levens? En hoe zit het dan met kwakzalv
Daar is hooguit nog 11 cm van overquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Fragmonkey het volgende:
Och jeuzus
Wat is mijn rol nu danheb ik geen enkele betekenis in jullie levens? En hoe zit het dan met kwakzalv
Ik ga em maar aannemen denk ik! Al dat gedoe eromheenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet bang zijn hoor! Ik bescherm je!!!
* Hoi_Piepeloi overhandigt kuisheidsgordel
Je zou bij een volgende gelegenheid, ook eens kunnen proberen om 'nee' te zeggen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga em maar aannemen denk ik! Al dat gedoe eromheen
..maar ik geloof het gewoon niet meer. Je doet het met anderen en verandert steeds je verhaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik had je allang verteld dat ik gek op je was, die ene nacht was zelfs nog voor dat wij samen waren geweest, dat weet je toch?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:05 schreef Fragmonkey het volgende:
Tis wel weer goed geweest zo
mijn koekjestrommel is leegquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Vind je echt?
Begint net pas echt leuk te worden
Verdomme, had ik net een account aangemaakt op het Libelle forum om daar mijn FOK! trauma te verwerken met andere mensen die in een soortgelijke situatie hebben gezeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
Welkom bij de DKJ! =D Jullie zijn allemaal eens flink in de maling genomen door zowel lamon zowel fragmonkey en zowel door mij!
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad en dat het weer een leuk sentatie verhaal is geweest
Was ook allemaal niet overduidelijk ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Verdomme, had ik net een account aangemaakt op het Libelle forum om daar mijn FOK! trauma te verwerken met andere mensen die in een soortgelijke situatie hebben gezeten.
..waar ik wel bij wil vermelden dat ik nog een stukje langer had willen doorgaan, tot een derde deel, maar ze wilden niet meer, en in mijn eentje is het lastig..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
Welkom bij de DKJ! =D Jullie zijn allemaal eens flink in de maling genomen door zowel lamon zowel fragmonkey en zowel door mij!
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad en dat het weer een leuk sentatie verhaal is geweest
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
..waar ik wel bij wil vermelden dat ik nog een stukje langer had willen doorgaan, tot een derde deel, maar ze wilden niet meer, en in mijn eentje is het lastig..
Ze willen niet meer, wat kan ik er dan nog aan doen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik zit je net te vertellen dat het een zwakke poging was, en je verteld me dat het nog beter ging worden...
Je stelt me teleur.
Stomme trutten, waarom geven jullie het nu al weg!? Begon net echt leuk te wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
Dat heeft niets met dit topic te maken. Ik best een vechtpartij met Paultje, een trio met Tammeh en Dithje en Red Cat anaal ontmaagden, maar dat heb ik ook niet voor het kiezen helaas...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:21 schreef Aneurism het volgende:
knuppels...
Ik had minstens een vechtpartij, een trio en een anale ontmaagding verwacht.
Om te beginnen dan met die mat-partij met paul. En daarna zien we wel verder..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat heeft niets met dit topic te maken. Ik best een vechtpartij met Paultje, een trio met Tammeh en Dithje en Red Cat anaal ontmaagden, maar dat heb ik ook niet voor het kiezen helaas...
Goed planquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Yvonne, kom er maar in met je [ afbeelding ] .
Ze is schijnbaar vloeitjes aan het tellen....quote:
Hebben ze in elk geval nog iets bereiktquote:
Gelukkig lees ik het NRC niet. Wat een bedroevend te vroeg einde..quote:
^^ hier stopte ik met lezen, nu wordt het echt weer ONZ niveauquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Heren, heren, het wordt er nu iets te dik opgelegd hoor
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:54 schreef Vitalogy het volgende:
Heet één van die gasten nou Arjan?
Ik begrijp er nog steeds niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |