Zucht...Jaloers omdat jezelf niet in staat bent een sjekkie te rollen? Droeftoeter..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]Nee, je rookt shag?
Of is het een jointje
Ja, nou,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus vonnuh, wat is DIT nu voor advies?!?!!
'hoi, daten'?
Wat is er met neuken gebeurt?
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus vonnuh, wat is DIT nu voor advies?!?!!
'hoi, daten'?
Wat is er met neuken gebeurt?
Wellicht omdat zij geen affectie voelt voor jou. Ja tis een wilde gok.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.
Ik snap het gewoon niet.
Kathy is mijn schat, mijn waardevolle diamant!! Blijf van dr af met je emotionele scheermesjes!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hadden we dus al gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als affectie, klinkt niet zo stoer misschien, maar ik voel dat dus wel voor Kathy, en Sake niet, en toch kiest ze voor hem.
Ik snap het gewoon niet.
Kathy is mijn schat, mijn waardevolle diamant!! Blijf van dr af met je emotionele scheermesjes!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
Jij begrijpt het tenminste !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wellicht omdat zij geen affectie voelt voor jou. Ja tis een wilde gok.
Wil jij ook kennis maken met Kwakzalv?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, jullie hébben al geneukt!
Wie? Lamon en Fragmonkey?...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, jullie hébben al geneukt!
quote:
Ik en RC duhhquote:
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoelighedenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
god de tering, 10 jaar opvoeding spoel je gewoon door de afvoer Vonnuh. Nu ik een beetje door de rest van het topic gescanned heb, kan je ook zien dat die red cat gewoon ook een vent wilde hebben die haar het levende daglicht uit de ogen wilde neuken, zoals elke vrouw.
'daten'....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zucht...Jaloers omdat jezelf niet in staat bent een sjekkie te rollen? Droeftoeter..
Dan neuk ik 'r wel, ok?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
JONGENS!!! Ik weet het goed gemaaktjullie krijgen haar allebei niet en ik geef haar een kuisheidsgordel cadeau!!! Opgelost
Je wordt oud.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoeligheden
Ik dus ook, maar dat schijnt bij kathy weinig effect te hebben, als ze in die gladde praatjes van Sake trapt..en hij geeft het ook nog eens toe de lul.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik hield rekening met gevoeligheden
Over respect gesproken, je eigen naam voorop... Tskkkkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:11 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Ik en RC duhh
en yvonne kommermaarin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |