Ik eerst was nog niet klaarquote:
Die zit gewoon mee te lezen en lacht zich helemaal krom.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou zit ik toch eigenlijk wel een beetje in spanning op een reactie van die rooie kat te wachten.... Of zit ze bij iemand van jullie op de schoot, mee te lezen en zich een buik-kramp te lachen?
Zoiets denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Die zit gewoon mee te lezen en lacht zich helemaal krom.
Zitten jullie 2tjes nu dus ergens samen opgesloten?quote:
Sleutel van de kuisheidsgordelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zitten jullie 2tjes nu dus ergens samen opgesloten?
Aaah zo op die fiets...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sleutel van de kuisheidsgordellezen!!!
Dat moet je absoluut niet proberenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaah zo op die fiets...
Dus om aan rooie kat te komen, moeten we eerst aan jou komen?!
Het is mijn kat niet de jouwe pas maar op hoor!! straks ben jij oook een katquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut niet proberen
Dan wil ik wel een zwarte zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:29 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Het is mijn kat niet de jouwe pas maar op hoor!! straks ben jij oook een kat
Was ik ook echt niet van plan hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat moet je absoluut niet proberen
Nou dan pas maar op. Je hebt zomaar een snikkel van 21 cm te pakken....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
....goeiemorgen...................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
Heyhey !!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou dan pas maar op. Je hebt zomaar een snikkel van 21 cm te pakken....
Aardig, lekker met gevoelens spelen dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
Niet bang zijn hoor! Ik bescherm jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef Red_Cat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LACHT ZICH KROM!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Lief schatje van me!! Pas alsjeblieft op straks bezeer je jezelf nog en kan je niet meer slikken!!!
Dat zou zooo zonde zijn vind je ook niet?
Kusjessss![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Byte_Me het volgende:
haargel? hersenschors? wat???
en wanneer reageert RC weer eens om hier wat duidelijkheid in aan te brengen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi overhandigt kuisheidsgordel
Jouw Sinterklaas is nie blij me joequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |