Oh, ik he je ge-editte post maar even teruggezetquote:
Je leest je maar in.quote:
Je bent gewoon en player, en dat gelul over je 21 ncm is zooh zielig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:13 schreef Fragmonkey het volgende:
en mijn naam is sjaak wereldwijn
Is deze optie alleen weggelegd voor Admins? Of doet hij ook iets zichtbaars bij ons stervelingen??quote:?toonverwijderd=1
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bent gewoon en player, en dat gelul over je 21 ncm is zooh zielig.
Kathy verdient zoveel beter, dan een player als jij...
Ja dahag, wie ben jij en wat doe je met die RC en was jij op die ONZ-meetquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wat noem je me nou een player joh MOFO!
Je doet dit alleen maar uit hopeloozheid he ?? Dat is het he? Je bent ook een van die 100.000 mannen die verblind zijn door de schoonheid van Red_Cat he !
Ik ben geen playah maar een goeie hustlah (ofzo:') )
Ik heb tenminste een pik van 21 cm en hij heeft zelfs een naam!!!! Kwakzalv FTW!
Nou, blijkbaar niet, of het is de kiftquote:
Dat is dus Sake, en hij liegt over alles, die klootzak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahag, wie ben jij en wat doe je met die RC en was jij op die ONZ-meet
Ich bin meastro!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dahag, wie ben jij en wat doe je met die RC en was jij op die ONZ-meet
Wouw man !!!!!! +1 voor jouquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]Die van mij heet Henkie en is 21.5 cm
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:19 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wat noem je me nou een player joh MOFO!
Je doet dit alleen maar uit hopeloozheid he ?? Dat is het he? Je bent ook een van die 100.000 mannen die verblind zijn door de schoonheid van Red_Cat he !
Ik ben geen playah maar een goeie hustlah (ofzo:') )
Ik heb tenminste een pik van 21 cm en hij heeft zelfs een naam!!!! Kwakzalv FTW!
he he hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is dus Sake, en hij liegt over alles, die klootzak.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
En heren, vertel mij eens hoe het komt dat jullie allemaal aan elkaar verbonden zijn in de kloonscan?
Hee, doe 's verklappen??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
En heren, vertel mij eens hoe het komt dat jullie allemaal aan elkaar verbonden zijn in de kloonscan?
Ik heb geen ene connectie met die mofo Lamon!! alleen op de meet!quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
Mag je nog een keer radenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:28 schreef DoctorB het volgende:
Oh neee, Lamon en Fragmonkey zijn billenmaten... maar eigenlijk 1 en dezelfde persoon met MPS. Kathy is een lelijk mokkel en uiteraard OOK een van de 87 persoonlijkheden.
Gestoorde tokkies.
Oh. een geen foto's te zien van voornoemde piel.
Nee. RC is een triest wief dat zich alleen in je hoofd bevindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:29 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Mag je nog een keer raden![]()
RC is een engel !! You see!? You get that?
Praat niet zo populair man, ik heb Kathy altijd met respect behandeld, en jij loopt gewoon een beetje in het rond te neuken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef Fragmonkey het volgende:
Het gaat over het feit dat Lamon een kleaudzak is die bullshit over me loopt rond te lulle
En jij dan ben jij dan niet ook fictioneel?????quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee. RC is een triest wief dat zich alleen in je hoofd bevindt.
nuf said
Dat allemaal ja!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef Olep het volgende:
Waar gaat het nu over dan?![]()
Over Lamon? Kathy? yvonne? Klonen? Relaties? Players? Sex?
Ja. Ik ben inderdaad niet fictioneel. Fictief zou een beter gekozen woord zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:32 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
En jij dan ben jij dan niet ook fictioneel?????
WTF gast!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Praat niet zo populair man, ik heb Kathy altijd met respect behandeld, en jij loopt gewoon een beetje in het rond te neuken.
Echt ik snap oprecht niet wat zo'n meisje met een stakker als jou moet.
Maar het zal wel weer aan mij liggen....
Dan ben ik DokterCquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:33 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ja. Ik ben inderdaad niet fictioneel. Fictief zou een beter gekozen woord zijn.
Nu lieg je Yvonne, je weet echt wel dat ik geen kloons heb, behalve Sandraatje, en die heb ik al 6 jaar niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
Ze kiest er zelf voor en blijkbaar kiest ze voor mij ipv jou! Give it up man het heeft geen zin meer!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu lieg je Yvonne, je weet echt wel dat ik geen kloons heb, behalve Sandraatje, en die heb ik al 6 jaar niet meer gebruikt.
Je kunt er luchtig over doen, maar ik vind Kathy een meisje wat veel beter verdient dan zo'n lul als Sake.
En ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, dat weet je ook van me.
Ho ho, liegen doe ik nooit, ik zeg ook niet dat jij een kloon hebt, jullie zijn in de scan op de een of andere manier aan elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu lieg je Yvonne, je weet echt wel dat ik geen kloons heb, behalve Sandraatje, en die heb ik al 6 jaar niet meer gebruikt.
Je kunt er luchtig over doen, maar ik vind Kathy een meisje wat veel beter verdient dan zo'n lul als Sake.
En ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken, dat weet je ook van me.
Rooie katten, zwarte katten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Ben ik nou de enigste die hier een puik scenario voor een nieuwe nederlandse soap in ziet?
Ja:Pquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho, liegen doe ik nooit, ik zeg ook niet dat jij een kloon hebt, jullie zijn in de scan op de een of andere manier aan elkaar verbonden.
Op de ONZ meet online geweest? Bij Kathy op bezoek online geweest?
Zoiets moet het zijn.
IK? Ik dacht juist dat ik eerlijk was...quote:
Cherchez la femmequote:
\quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef DoctorB het volgende:
Kathy/RC is gewoon een vrouw. En vrouwen hebben af en toe actie nodig. Als ze gevoelige mannen willen nemen ze een homo-vriend om hun hart bij uit te storten. Als ze enkel liefde willen, nemen ze een kind.
Fragmonkey is je persoonlijkheid die zijn RudeBoy verwart met zijn piel. Lamon is de persoonlijkheid die altijd door vrouwen ondergescheten wordt met zeikverhalen maar die nooit aan hun tietjes mag zitten.
We waren idd allebei op de meet, maar hoe je dat terug kunt vinden op FOK! snap ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho, liegen doe ik nooit, ik zeg ook niet dat jij een kloon hebt, jullie zijn in de scan op de een of andere manier aan elkaar verbonden.
Op de ONZ meet online geweest? Bij Kathy op bezoek online geweest?
Zoiets moet het zijn.
Red cat rally!quote:
Oh? Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cherchez la femme![]()
Denk niet dat Lamon degeen is die achterbaks is..
Wat is er dan zo geheim aan? We hebben dr gedaan! meer nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
We waren idd allebei op de meet, maar hoe je dat terug kunt vinden op FOK! snap ik niet.
Verder is de historie, die ik en Sake hebben ivm kathy eigenlijk prive, maar ik ben het zat, en gooi het gewoon open.
AAAHhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
We waren idd allebei op de meet, maar hoe je dat terug kunt vinden op FOK! snap ik niet.
Verder is de historie, die ik en Sake hebben ivm kathy eigenlijk prive, maar ik ben het zat, en gooi het gewoon open.
Je hebt het wel heel vaak over homo-erotische gevoelens? Heb je er zelf wat mee?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:43 schreef DoctorB het volgende:
[..]
AAAHhhhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeee.
RC wilde een trio maar uiteindelijk zijn Lamon en Fragmonkey met elkaar in de weer gegeaan en kwam RC er niet meer aan te pas. Fragmonkey ontkent zijn home-erotische gevoelens nu door de player uit te hangen, RC vol te stoppen en te pochen dat zijn piel 12 cm is, Lamon is over de zeik omdat hij verliefd is op Fragmonkey en zijn apparaat, er wel pap van lust, maar heul geen mannepap meer krijgt.
quote:
dus het is gewoon waar...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:46 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel vaak over homo-erotische gevoelens? Heb je er zelf wat mee?
En nee die flikker van een lamon blijft 3 meter uit me buurt want ik hoef zn pieliewielie niet in m ebuurt!
Hij wou bijna de postman gaan swaffele
Heb je er een? Ik heb wel iets voor je om erin te stekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef yvonne het volgende:
KUT, zijn m'n vloeitjes op! Eerst vloeitjes halen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 05:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Weer een attention whore thread Cat?
..het ging mij om meer dan alleen seks, maar dat zal een player als jij wel weer niet snappen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geheim aan? We hebben dr gedaan! meer niet
Wat moet je daar nou nog allemaal over kwijt dna?\
Je wou haar onderspuiten is dat iets waar je zo erg voor moet schamen?
Over jezelf? Oke mooie bekentenis past bij de soap!quote:
flavaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:48 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Over jezelf? Oke mooie bekentenis past bij de soap!
Je houd wel heel erg van je eigen waarheid he? Je vind het zeker wel heeeeel geil om op jezelf af te trekken want ja.. vrouwen krijg je niet want je mist de flava!
Maar dan moet je ook niet gaan zeuren, als ik heul kort achter je kom staanquote:
En ik gebruik nog wel verschillende ip adressen en providers.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:22 schreef yvonne het volgende:
Daar moet je nog ff op wachten denk ik.quote:
Ze is in elk geval lvl52quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ze is aan de wow, of 'ff niet hier'. Of ze is 'ff niet hier' omdat ze aan de wow is
Maar ook niet in de spiegel.......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
En ik steek mijn gezicht niet onder stoelen of banken, dat weet je ook van me.
..ik weet niet waar ze nu is, maar ik zou een eerlijke reactie wel op prijs stellen, ze is met Sake gaan kloten, en dat had ik niet van haar verwacht, en nu houd ze zich stil, nu ik het allemaal opengooi. Ik vind r lief, maar het is wel een beetje laf.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou zit ik toch eigenlijk wel een beetje in spanning op een reactie van die rooie kat te wachten.... Of zit ze bij iemand van jullie op de schoot, mee te lezen en zich een buik-kramp te lachen?
quote:
Nee dat snap ik ook niet, ik snap niet dat jij genot in het onderkwakken van vrouwelijk soort ziet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
..het ging mij om meer dan alleen seks, maar dat zal een player als jij wel weer niet snappen.
Lekker vrouwen gebruiken voor puur genot, maar een beetje emotie en Sake rent weg.
Het spijt me, maar zo ben ik dus niet!
JESUS watjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ik weet niet waar ze nu is, maar ik zou een eerlijke reactie wel op prijs stellen, ze is met Sake gaan kloten, en dat had ik niet van haar verwacht, en nu houd ze zich stil, nu ik het allemaal opengooi. Ik vind r lief, maar het is wel een beetje laf.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:44 schreef yvonne het volgende:
KUT, zijn m'n vloeitjes op! Eerst vloeitjes halen
Missen jullie mij zo erg dat je 't zelf niet eens meer speelt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |