Voor RC wélquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Voor een bepaald kringetje (de zeer actieve mensen op fok) ja.
Voor heel fok; weinig
Voor heel nederland: zééér weinig
Dat dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat er eentje met rare gedachtes rondloopt nalv een topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt inschatten wat de impact is van topics als deze op een toch al niet bijstere reputatie moet je dan maar gewoon van me aannemen.
Ik dénk zomaar dat je dit verkeerd inschat, schat ik zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef Espabilado het volgende:
Daarnaast zullen de meeste mensen iemand beoordelen op hoe ze diegene IRL kennen en niet wat ze meepikken op fok..
Kijk jij zit heel diep into fok, maar ik ben alleen thuis met fok bezig en daarbuiten heb ik het er uberhaupt al met niemand over, onder andere omdat maar 1 op 100 mensen ofzo zich een beetje om fok bekommert. En kwa erg into it zijn 1 op 5.000 ofzo
Let je even op espadinges?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat er eentje met rare gedachtes rondloopt nalv een topic.
Ergens toch triest, dat een internet forum je leven zo kan beinvloeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat er eentje met rare gedachtes rondloopt nalv een topic.
..vond je me eerst zo'n giller ja..?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
dat Lamon niet grappig is beschouw ik als nieuws.
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder er net aan overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ergens toch triest, dat een internet forum je leven zo kan beinvloeden.
Op fok! kan je dat verwachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder er net aan overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.
Ik ben m'n newbie oppaspas kwijt.quote:
Dat is in KLB toch al normaal en ingeburgerd? Wat dat betreft is KLB met dat gekanker wel het Den Haag van FOK!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder net overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.
Ik denk dat omdat toevallig jouw leven heel erg fok-orientated is jij degene bent met een verkeerd beeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dénk zomaar dat je dit verkeerd inschat, schat ik zo.
Tja, dat snap ik.quote:
Mij niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Tja, als ze met kanker gaan schelden terwijl je vader of moeder er net aan overleden is, zou dat mij ook wel raken denk ik.
Waaaaaaaaaat een vergelijking. Voor een meisje als RC is FOK heel veel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat toevallig jouw leven heel erg fok-orientated is jij degene bent met een verkeerd beeld
Je denkt toch niet dat bv op mijn studie fok ook maar ooit onderwerp van gesprek is?
Jij hebt wel tieten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat een vergelijking. Voor een meisje als RC is FOK heel veel.
Toch zijn er studies waar FOK wel degelijk onderwerp van gesprek isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat toevallig jouw leven heel erg fok-orientated is jij degene bent met een verkeerd beeld
Je denkt toch niet dat bv op mijn studie fok ook maar ooit onderwerp van gesprek is?
En zoals ik al zei, als het wel zo is dat dat zoveel invloed heeft dan zou ik daar verandering in brengen als ik haar was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt,ik weet niet wat zij buiten FOK! om heeft maar als je IRL leven niet zo veel is qua werk en vrienden en zu, dan kan ik me voorstellen dat FOK! een serieus alternatief is. En het dus ook belangrijk wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn er studies waar FOK wel degelijk onderwerp van gesprek is
Maar je wílt me niet begrijpen, mij best verder
En daar kan je juist beter voor waken dat het belangrijk wordt, anders blijf je er in hangen en kom je echt terecht bij iemand als Lamon terwijl je veel meer potentie hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt,ik weet niet wat zij buiten FOK! om heeft maar als je IRL leven niet zo veel is qua werk en vrienden en zu, dan kan ik me voorstellen dat FOK! een serieus alternatief is. En het dus ook belangrijk wordt.
Wie maakte ze ook weer? Ludoquote:
Nee. Mijn vader had kanker, nou en. Zeg maar kanker als je wil hoorquote:
Dit soort dingen moet je niet zeggen, dan lok je reacties uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Lamon het volgende:
Maar ik ben raar, dus zal het wel weer verkeerd zien.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En daar kan je juist beter voor waken dat het belangrijk wordt, anders blijf je er in hangen en kom je echt terecht bij iemand als Lamon terwijl je veel meer potentie hebt![]()
Maar goed, topic neemt nu weer een ander onderwerp aan
Jaaaaa, dán lekker makkelijk een slotje hèquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Lamon het volgende:
Ik geloof trouwens dat niemand het topic inmiddels nog grappig vindt, dus misschien zou een slotje toch niet zo'n heel gek idee zijn.
Maar ik ben raar, dus zal het wel weer verkeerd zien.
Ja op ICT studies enzo ws... ik leg het alleen even wat breder dan jou en kijk buiten het fokcirkeltje en buiten het nerds-actief-op-internet cirkeltje heen en kijk naar de samenleving op macro niveau zeg maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch zijn er studies waar FOK wel degelijk onderwerp van gesprek is
Maar je wílt me niet begrijpen, mij best verder
Nee, ik kende je überhaupt niet, ik beschouw het ook niet als groot of belangwekkend nieuws.quote:
Pff, ze heeft ook gewoon een kindje en huisgenoten hoor, denk dat ze wel meer heeft dan alleen FOK!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want het was toch allemaal een grap , Hara.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaaaa, dán lekker makkelijk een slotje hè
Maar helaas, het ging over mij en kankerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Olep het volgende:
Iedereen is verschillend Hara, sommige mensen zijn nu eenmaal sneller gekwetst/emotioneel.
Nee, we hadden het niet over jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar helaas, het ging over mij en kanker
Moet ze het wel met die huisgenoten kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Pff, ze heeft ook gewoon een kindje en huisgenoten hoor, denk dat ze wel meer heeft dan alleen FOK!
Lekker makkelijk oordelen over anderen...
Niet alles draait om jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar helaas, het ging over mij en kanker
Ik vind van nietquote:
Voor jou toch ook? Geef maar toe...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom jij maar eens terug wanneer je je eigen naam kan spellenquote:
Ik verkas naar het nachttopic in ONZquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:20 schreef GGMM het volgende:
Nog 20 reacties, dan is hij dicht. Of komt er weer een nieuwe?
Is wel te regelen.quote:
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor jou toch ook? Geef maar toe...
Dat kan ik al!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom jij maar eens terug wanneer je je eigen naam kan spellen
..iemand met een vaste baan, een leuk huisje, een aardige vriendenkring, een normaal leven, behalve wat emotionele dieptepunten zo nu en dan...zie niet in wat daar zo slecht aan zou zijn, al gaat het niet gebeuren, omdat dat zoals ik al eerder zei niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Espabilado het volgende:
bij iemand als Lamon
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is wel te regelen.
Hara, pm me je adres even, dan drop ik aankomende week een kaartje in je bus en dan ga ik de frusti uithangen omdat er nog meer FOK!kers om je lichaam strijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |