Oplettuh, voortaan alle pagina's lezenquote:
Ik had haastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh, voortaan alle pagina's lezen
Zeg. Niet om het één of ander, maar te eerlijk en open is geen aanrader.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet je msn niet, want jij had mij toegevoegd, omdat ik stoer wilde doen, en in je Fobo staat vraag maar, dus ik KAN je niet toevoegen, anders had ik het dagen terug al gedaan om uit te leggen, waarom ik zo'n klootzak leek...
En al helemaal niet op 'n forumquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg. Niet om het één of ander, maar te eerlijk en open is geen aanrader.
Vond ik aanvankelijk ook , maar iedereen zit me de laatste maand het omgekeerde aan te raden, dus misschien is wat uit was nu weer in ofzo...ik hou het allemaal niet bij, die trends, of het nou mode, internet, tv, of persoonlijke benadering is....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg. Niet om het één of ander, maar te eerlijk en open is geen aanrader.
Ik heb geen last van sollicitatie gesprekken, dat is wel wat me het meest stoorde voordat ik zo eerlijk werd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:12 schreef Maanvis het volgende:
het is wel handig als je Lamon beter wilt leren kennen, bijv. ivm een sollicitatiegesprek of een eventuele date.
Waarom zou je je anders willen gedragen omdat een bepaald gedrag in de mode is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vond ik aanvankelijk ook , maar iedereen zit me de laatste maand het omgekeerde aan te raden, dus misschien is wat uit was nu weer in ofzo...ik hou het allemaal niet bij, die trends, of het nou mode, internet, tv, of persoonlijke benadering is....
Maar waarschijnlijk bedoelen ze niet dat je echt alles zegt. Eerlijk en open zijn is niks mis mee, maar jij draaft net even te ver door.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vond ik aanvankelijk ook , maar iedereen zit me de laatste maand het omgekeerde aan te raden, dus misschien is wat uit was nu weer in ofzo...ik hou het allemaal niet bij, die trends, of het nou mode, internet, tv, of persoonlijke benadering is....
Is eerlijkheid dan een modeverschijnsel? Het KAN, maar ik vind het behoorlijk tijdloos.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom zou je je anders willen gedragen omdat een bepaald gedrag in de mode is?
Wees je zelf en wees niet iemand wie anderen zeggen dat je moet zijn.
Ik ben extremist, ja, op ieder gebied. Ben ik al 8 jaar op dit forum eigenlijk, alleen toen hadden we elkaar nog niet ontmoet en viel het niet op...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk bedoelen ze niet dat je echt alles zegt. Eerlijk en open zijn is niks mis mee, maar jij draaft net even te ver door.
Er is al een gegadigde die zich meer dan riant aanbiedt, zowel in dit als in een ander topic:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:47 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
*pakt popcorn*
Succes Kathy![]()
Welkom bij de cursus:"Hoe graaf ik date-technisch mijn graf, deel 1"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu wij weer op goede voet zijn, mag ik je serieus uit vragen, of je nou roze, blond, of bruin bent?
(oh, en die brief was echt niet van mij, dus als hij of zij leuker is dan ik ben, mag je nee zeggen.)
Of hij voert een eerlijkheidsact op om zo haar vertrouwen te winnen, om dan genadeloos toe te slaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Welkom bij de cursus:"Hoe graaf ik date-technisch mijn graf, deel 1"
...ik ga voor de"zo fout dat het weer goed is"-optie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Welkom bij de cursus:"Hoe graaf ik date-technisch mijn graf, deel 1"
Zoals het er nu voorstaat, geen van beiden...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
...maar ik ben wel benieuwd wie Kathy's hart verovert, onhandige, lastige en te eerlijke en anti-macho ik, of de zwoele casanova die haar lieve briefjes stuurt.
Ik gok geen van beide.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik ga voor de"zo fout dat het weer goed is"-optie.
...maar ik ben wel benieuwd wie Kathy's hart verovert, onhandige, lastige en te eerlijke en anti-macho ik, of de zwoele casanova die haar lieve briefjes stuurt.
Kan ik weer lering uit trekken, want je bent nooit te oud om te leren.
Want waar twee mannen vechten om een Kathy loopt de derde er mee heenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat, geen van beiden...
QEDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |