Zoals het er nu voorstaat, geen van beiden...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
...maar ik ben wel benieuwd wie Kathy's hart verovert, onhandige, lastige en te eerlijke en anti-macho ik, of de zwoele casanova die haar lieve briefjes stuurt.
Ik gok geen van beide.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
...ik ga voor de"zo fout dat het weer goed is"-optie.
...maar ik ben wel benieuwd wie Kathy's hart verovert, onhandige, lastige en te eerlijke en anti-macho ik, of de zwoele casanova die haar lieve briefjes stuurt.
Kan ik weer lering uit trekken, want je bent nooit te oud om te leren.
Want waar twee mannen vechten om een Kathy loopt de derde er mee heenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat, geen van beiden...
QEDquote:
...her loss.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok geen van beide.
Ik denk persoonlijk dat het een gozer word die zichzelf is zonder het te overdrijven. En niet iemand die te eerlijk is of te klef.
Kijk, die yvonne windt er geen doekjes om. Open en klaar voor Maanvis.quote:
Maar je zat jarenlang in topics waar niemand van FOK! ooit komt, dat is best een verschil met nu.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb me nu blijkbaar geprofileerd op het forum, hoe en waarom weet ik niet precies.
Ik heb jaren terug al een meet gehad, waar bijvoorbeeld Yvonne ook bij was, en toen is er niet zo'n ophef gemaakt over mijn manier van profileren, terwijl ik toen, als ik er goed over nadenk, niet eens zoveel verschilde van nu...
Typisch...
Nee. Ringbaardjes wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is eerlijkheid dan een modeverschijnsel?
Waren toch goed gelezen topics, zelfs jij las ze stiekem, geef maar toe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je zat jarenlang in topics waar niemand van FOK! ooit komt, dat is best een verschil met nu.
Tuurlijk, waren leuke topics!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waren toch goed gelezen topics, zelfs jij las ze stiekem, geef maar toe.
Je hebt trouwens dezelfde voornaam als mijn moeder, dat geeft je altijd een stukje respect van me, op de 1 of andere manier...
Je hebt het voor het uitkiezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef Red_Cat het volgende:
Oke begrijp ik nou goed dat jullie hier een discussie aan het voeren zijn over wie ik dan wel of niet ga daten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef Red_Cat het volgende:
Oke begrijp ik nou goed dat jullie hier een discussie aan het voeren zijn over wie ik dan wel of niet ga daten?
Ik dacht eigenlijk serieus dat ie maar alsof deed en de rol van geobsedeerde aanbidder speelde...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik vind die Lamon maar een prutser.
Ja, Maanvis of Lamon...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:24 schreef Red_Cat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |