'U bezuinigt ook op de zetels hè ?'quote:
9 van de 10 keer zijn ze leuk vind ik.quote:
Zekerquote:
iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef Reddiablo het volgende:
De Jakhalzen zijn meestal wel cool - vandaag ook
Ook over het integratiebeleid heeft hij gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Specularium het volgende:
Prem had natuurlijk gelijk over de wietteelt.
Ja inderdaad. Leek nergens op. Opeens was het afgelopenquote:
Idd, en je zag Matthijs ook echt zo kijken van huh moet ik nu klappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leek nergens op. Opeens was het afgelopen
Fuck Anna Paquin.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Reddiablo het volgende:
True Blood - met Anna Paquin - mmmmmm
Giovanca, was in de nacht van vrijdag op zaterdag ook bij Giel. Zingen dat ze kan, oeiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef DurumDoner het volgende:
Hoe heet die onwijze chick die nu aan tafel zit?
Rassist!quote:
jij bent er ook een zo te zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Mooi item over Marvin Gay met echte liefhebbers en kenners.
Grapjasquote:
Eerst had ik daar moeie mee. Maar ik begin hem steeds meer te waarderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Prem moet altijd het laatste woord hebben.
quote:
quote:
Maar het gesprek werd niet goed geleid door Mattijs. Die EDS zal te veel te schreeuwen zonder argumenten, die had ie korter moeten houden en meer inhoudelijke argumenten moeten laten zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef Suuz_ het volgende:
Dat fragment van die vader/muziek leraar en ernst daniel smit van gister mag ook best in de OP. Wat een televisie zeg haha.
Technisch gezien was het zwak idd, maar goed, who cares als het zulke televisie oplevert.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar het gesprek werd niet goed geleid door Mattijs. Die EDS zal te veel te schreeuwen zonder argumenten, die had ie korter moeten houden en meer inhoudelijke argumenten moeten laten zeggen.
Daarnaast was die vader iets te langdradig
Het had betere televisie kunnen zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Technisch gezien was het zwak idd, maar goed, who cares als het zulke televisie oplevert.
Dus ik ben niet de enige die zoiets aanvoelt..... vandaag steeds even zo het hoofd quasi-kwetsbaar schuin met een zo-perfect-dat-het-bijna-niet-te-geloven-is-verhaal over platen van Marvin Gaye bij haar papa op de plank, waar ze nooit aan mocht komen....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
(Herinneren jullie haar eenmalig optreden als tafeldame nog?) Ze wist precies waar alle camera's stonden en ze ging precies zo zitten dat ze uiterst bevallig in beeld was
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus ik ben niet de enige die zoiets aanvoelt..... vandaag steeds even zo het hoofd quasi-kwetsbaar schuin met een zo-perfect-dat-het-bijna-niet-te-geloven-is-verhaal over platen van Marvin Gaye bij haar papa op de plank, waar ze nooit aan mocht komen....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De manier waarop ze schuin ging zitten toen Leo Blokhuis aan het woord was en zogenaamd aandachtig naar hem luisterde, wetende dat ze op die manier vol in beeld was... Onbetaalbaar.
quote:De gasten van woensdag 25 maart zijn Herman Koch, Arnold Heumakers, Prem Radhakishun, Jort Kelder, Felix Rottenberg, Nico Dijkshoorn en Freek en Hella de Jonge. Tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk is Hugo Borst en muziek is er van Dio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |