Ik zal over een week of 3 vertellen of het werktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef RockabeIIa het volgende:
OP is aangepast hoor.
Gooi ik nog 1 maal de SMEP/SOEP-methode er in:
The Plan
Mmmm, je hebt inderdaad een punt vlindur. Ik wist niet dat je wel een menstruatie hebt maar geen eisprong. Hoe weet je eigenlijk dat er geen eisprong is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Vlindur het volgende:
Poezebeest, ik heb wel mentruaties, maar geen eisprong, en zonder eisprong word je echt niet zwanger hoor
Al vind ik Poppejans versie ook wel heul stoerMaar hier is het gewoon onmogelijk.
Dat ziet er idd uit als een iets dikker streepje...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:58 schreef Ciscostar het volgende:
Hier weer even ovu-testje gedaan
Streepje nog steeds zichtbaar en lijkt wat donkerde dan gisteren en eergisteren.. maar oordeel zelf maar ffies! Want soms zie je dingen als je die heel graag wil zien natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dat dus ook dan, dat ik wel eisprongen gehad heb en geen menstruatie?! Nee toch? Een eitje wordt dan toch afgestoten en dan komt je menstruatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Wel raar dat poppejans met eisprong gewoon niet ongesteld wordt zit ik zo hardop te denken. Kan natuurlijk toevallig wel een eisprong hebben gehad en dan meteen zwanger, maar die kans is toch echt iniminie klein.
Ik loop al wat maanden bij een Fertiliteitsarts en dankzij het bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong kunnen ze progesteron meten. En hieruit kunnen ze opmaken of je een goeie eisprong hebt gehad, want dit gaat met waardes. (bijv, 50 is een eisprong en ik had maar 23) Mijn waardes waren dus weer te laag en dit duidt dus op geen goeie eisprong.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Mmmm, je hebt inderdaad een punt vlindur. Ik wist niet dat je wel een menstruatie hebt maar geen eisprong. Hoe weet je eigenlijk dat er geen eisprong is?
Wel raar dat poppejans met eisprong gewoon niet ongesteld wordt zit ik zo hardop te denken. Kan natuurlijk toevallig wel een eisprong hebben gehad en dan meteen zwanger, maar die kans is toch echt iniminie klein.
Dat wist ik niet Vlindur, wel vervelend zeg! Gaan ze er iets aan doen dat je wel een goede eisprong krijgt? In ieder geval voor jou eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik loop al wat maanden bij een Fertiliteitsarts en dankzij het bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong kunnen ze progesteron meten. En hieruit kunnen ze opmaken of je een goeie eisprong hebt gehad, want dit gaat met waardes. (bijv, 50 is een eisprong en ik had maar 23) Mijn waardes waren dus weer te laag en dit duidt dus op geen goeie eisprong.
Helemaal perfect! Niet te groot want dan zitten we hier allemaal te lang en ook niet te lekker want dan wil niemand gaan. Maar als je even pijnlijke voetjes hebt doet ie het goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bankje lijkt me wel wat, niet te groot, want anders wordt het te gezellig
Ik slik medicijnen, Clomid, maar die doen nu niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dat wist ik niet Vlindur, wel vervelend zeg! Gaan ze er iets aan doen dat je wel een goede eisprong krijgt? In ieder geval voor jou een![]()
Preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:09 schreef Poezebeest het volgende:
Ah, zal ik even doen, ben ik op de hoogte en hoef je het hele verhaal niet weeeeer te doen.
Neukse! Succesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:32 schreef Asyniur het volgende:
Alle dames met een 2e streepje nog eens gefeleiciteerd!![]()
Ik heb eindelijk ook een (vaag) 2e streepje!![]()
op een ovulatietest
Mijn ei is dus iets later volgens mij dan volgens de berekeningen en dat is balen want ik ga dit weekend dus een weekendje weg zonderIk vertrek vrijdagochtend en ik kom zondagavond terug...
betekent dus donderdagavond, vrijdagochtend en zondagavond klussen voor alle zekerheid![]()
Wat een lompe opmerking van je schoonzus Guess! Makkelijk gezegd door iemand die zo makkelijk zwanger is geworden. Kan me helemaal voorstellen dat het even te veel werd en je in huilen bent uitgebarsten. Heeft ze er wel een beetje goed op gereageerd?? In ieder geval eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nog steeds op speurtocht naar mijn ei,als ik net als vorige keer een cyclus heb van 40dgn zou ik em het weekend hebben.Kan het ook zo zijn dat je wel verschijnselen hebt van de eisprong zoals cervixslijm,meer zijn in sex,hoofdpijn maar toch geen eisprong hebt/ga krijgen?
Word er weer niet goed van,ben afgelopen weekend zelfs bij m'n broer en schoonzus in huilen uit gebarst toen ze goed bedoeld zeiden dat ik me er niet mee moest bezig houden omdat dat niet goed is. Heb tegen m'n schoonzus geroepen dat zei makkelijk lullen heeft omdat ze bij beide kids al na een maand zwanger was!
Voordat ik stopte met de pil had ik al het gevoel dat het bij ons niet 123 raak zou zijn,nu 7 mnd later(en ook al is dat mischien nog niet zo lang) word mijn gevoel gewoon steeds meer bevestigd
Mijn eerste ronde is net geweest en ik voel me al zo... Ik ben aan de ene kant zo blij dat ik dus niet de enige ben die dat zo voelt, aan de andere kant is het gewoon balen dat we ons zo voelen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Tierrr het volgende:
Gues, meid...![]()
Het is ook allemaal wat he? Ik herken het zo.. ook ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar het houdt me wel heel veel bezig... rot is dat he? Die onzekerheid en angst dat je niet weet of het goedkomt...
Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
is die laatste test nu van 3 dagen na je vermoedelijke ei, Cisco?
Nou, wat ik bedoelde is dat je met zo'n lange rits aan dubbele strepen op ovutesten misschien eerder zwanger bent dan dat het met je eisprong te maken heeft, vooral gezien het feit dat je al tegen dag 30 aanzitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:57 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..
Dikkere strepen zijn van vrijdag en zaterdag
flugeltje: zwangerschapstest is het toch veel te vroeg voor... bedoel als ik ei sprong had was dat vrijdag op zaterdag.. dan is er nu niet echt iets te zien erop toch??
Vandaag weer netjes geklust (na en dag rust) en van de week nog even doorzetten..alleen ovutesten bijna op dus denk dat ik nog paar ga bestellen...
We zien het wel
En dat vind ik echt heel begrijpelijk,ik voel me dan ook echt een zeikerd en denk daar ook aan als ik weer eens loop te miepen,ik ben helemaal nog niet lang bezig maar oooowww dat gevoel he,had ik maar een aan en uit knopje!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even dacht ik heel gemeen: wacht maar. Jullie zijn inderdaad nog maar kort bezig.
(Als je sinds november 2007 bezig bent zoals wij dan krijg je af en toe van die duivelse gedachten...)
Daar hoop ik natuurlijk wel op. Aan de andere kant, gezien de lichtheid, ben ik toch weer bang dat het gewoon een LH-gehalte is wat ik misschien altijd wel heb. Alleen dan een paar dagen geleden toevallig net nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Poezebeest het volgende:
Minniemin, een ei wat er aan zit te komen??
Cisco, afwachten maar. Je hebt in ieder geval wel voldoende geklust denk ik.
Hier vanavond ook weer klussen, morgen niet en donderdag t/m zondag ook weer. Niet volgens een bepaald schema ofzo, maar omdat het zo uit komt. Dacht vandaag mijn ei gevoeld te hebben, maar heb geen cervixslijm of iets dergelijks. Kan dat door veel klussen anders zijn dan normaal?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
flugeltje ben jij nou dezelfde als fiemeeltje?
Ik heb haar iig al overladen metquote:Er was een licht positieve zwangerschapstest was gisteravond. Mijn teststrepen op de ovulatietesten zijn overigens nooit donkerder geweest dan de controlestreep. Ik zie dat ze er vanuit gaan dat dat zou moeten, maar bij mij was dat in elk geval anders.
Nee, blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:31 schreef sterrenmunt het volgende:
he, weten we nog niets BE....ikke is nieuwsgierig hoor.
maarre, mijn teststrepen op de ovutesten zijn ook nooit donkerder geweest dan de controlestreep, is toch niet erg?
Nou, stap maar in de auto dan, want dat wil ik wel meemakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
idd ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het over de analoge CB Brighteyes. De digitale is inderdaad een beetje eng...
zal zo maar eens ff richting centrum gaan idd....quote:
Oke ik ga morgenochtend wel even 1 van mijn sensitest zwangerschapstesten gebruikenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zal zo maar eens ff richting centrum gaan idd....
(wel nu ik erover nadenk, de laatste week enorm moe... en last van een onzuivere huid...)
Oke is doe het voor jou zwangere mutsquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Straks straks straks straks cisco, niet tot morgen wachten...
Dat trek ik namelijk niet
Als je urine opvangt en je probeert eerst nog een ovutestje kun je checken of die nog zo donker is, zo ja, dan knal je er een zwangerschapstest achteraan. Als ie lichter is, is wellicht je eerste ei niet goed doorgekomen en had je een nieuwe ei-sprong.
spannend
Spannend! Succesquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow allemaal
ik heb hier al eerder gepost, maar omdat wij niet erg actief bezig waren met zwanger worden, ben ik daar tussendoor mee gestopt.
inmiddels ruim 1,5 jaar gestopt met de pil en een regelmatige cyclus, word meestal rond de 14-17e van de maand ongesteld.
echter besefte me eergister ineens dat ik dus nog niet ongesteld ben geweest deze maand, ook geen voortekenen tot dusver, maar omdat we er verder niet echt mee bezig zijn. (meer zo van; als het gebeurt dan is het prima... maar houdt verder geen rekening met vruchtbare dagen enzo.).....
het zou maar zo eens kunnen zijn dat ik nu ineens zwanger ben???
(zou wel enorm toevallig zijn, sinds vorige week mijn opleiding afgesloten, dus zou er helemaal klaarvoor zijn)...
Als het onverrichterzake was krijg je van mij een nieuwe test, dealquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Oke is doe het voor jou zwangere mutsheb ik wel een test tegoed van je he haha
Om 16 uur thuis, dan dus eerst ovu-test en als die weer donker streepje doet dan meteen zwangerschapstest... beloof ik!
in elk geval meer dan een week over tijd... en ik heb wel een poosje gewacht, want ondertussen zelfs nog even een wasje op gehangen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:23 schreef ymme het volgende:
Beessie_Jen hoelang ben je precies over tijd? Als je het niet vertrouwd, even langs de HA
En hoe lang heb je gewacht met het resultaat af te lezen van de test?
In het begin kan het ook een heel vaag streepje zijn.
Dat is dus écht precies wat ik kwam postenquote:
Alleen ben jij 2 minuten te laatquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus écht precies wat ik kwam posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)rschap__.html?p=14,1![]()
Soep is ook lekker... maar lange cyclus niet zo eigenlijk! Niks aan te doen, gaan gewoon stug doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Als de zwangerschapstest negatief is kan het niet anders dan dat er weer een LH piek onderweg is. Zou betekenen dat je wederom aan de SOEP kunt. Je hebt deze maand dan wel echt een krankzinnig lange cyclus zeg...
Komt goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als me loon vandaag of morgen binnen is ffies nieuwe ovu-testen bestellen en blijf gewoon testen tot ik zwanger ben of ongesteld wordt (volgens rekenen 2 april) Nog 1 ovu-test dus gaat wel goedkomen.
En flugeltje... you owe me one![]()
iedere maand is er een te veel, dus ook jij mag klagen hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Asyniur het volgende:
Wij doen ons best
ik word ondertussen ook soms wel erg ongeduldig hoor maar ik weet ook dat ik (nog) niet mag klagen...
Oke.. alleen is er dan geen man om te bevruchtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wat een gedoe joh. Het lijkt mij ook dat vorige piek je ei niet is gesprongen en dat er nu gewoon weer een LH piek aankomt. Hup, naar bed dus.
we zullen zien wat volgende week donderdag/vrijdag doetquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Guess. het volgende:
Ciscostar laat je niet gek maken![]()
Mijn ovutestjes hebben ALTIJD een heel licht streepje maar ben toch echt niet zwanger!
Volgens mij heb je gewoon je ei gehad hoor.
Nope, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor. Heb echt geen enkele zwangerschapsklacht op het momentquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en hey, Minniemin, jou niet te vergeten: als je vandaag test en een wat donkerder streepje hebt zou ik het toch even proberen met een zwangerschapstest, je bent nog steeds niet ongesteld geweest toch? Toen mijn ovulatietest uitsloeg (zie foto) kreeg ik ook al een streepje op een zwangerschapstest en de clearblue vanochtend deed ook +Ik duim ook heel erg voor jou, het zou zo geweldig zijn!
Wat een schat! Geniet ervan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duurquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken!Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
![]()
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.![]()
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur
Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Maar als je een onregelmatige en lange cyclus hebt en geen idee wanneer je eisprong is en of je wel een eisprong hebt vinden sommige mensen het fijn een "hulpmiddeltje" te hebben.Op een gegeven moment wil je gewoon zwanger worden waarom zou je de natuur dan niet een handje helpen,dat doe je als je niet zwanger wil worden toch ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Maar het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik deze maanden de ovulatie testen heb gebruikt, want anders had ik nu in de zenuwen gezeten dat ik al 2 dagen over tijd zou zijn en niet geweten hoe mijn cyclus nu eigenlijk in elkaar zit en hoelang. Ik heb mijn ei erg laat in mijn cyclus gevonden en weet nu ook dat ik pas 2 a 3 april mijn nod heb ipv de 24 maart die we dachten. Zeker als je cyclus zo in de war is, zijn ovulatietesten erg prettig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.
Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
Heerlijk tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Langs gaan mag hier niet... je moet eerst bellen en als ze je 'ziek' genoeg vinden mag je langskomen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Poezebeest het volgende:
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.
maar jij hebt toch getemperatuurd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
ywquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub
Alvast bedankt
Ja, na 8 maanden ja.quote:
Soms komt er gewoon af en toe wat bovenborrelen dat ik niet binnen kan houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken!Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
![]()
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
Knap van je om in te zien dat je toch niet dit nu al wilt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
Dat gaat wel goed komenquote:
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
Hoe lang temp je al dan? Ik vond het in het begin ook erg vermoeiend, maar nu gaat het eigenlijk al als vanzelf. Gewoon ding naast je bed, als de wekker gaat even in je kont stoppen en dan weer verder slapen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
(iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
zie mijn reactie andere topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...![]()
Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm!nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
Hier ook.. ons seks leven is veel beter geworden de afgelopen 2 a 3 maanden (was daarvoor ook niet om over te klagen, maar nu heel anders en eigenlijk beterquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!
Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
Hier ook.. bijna geen streepje meer te zien op de ovu test.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
Echt supergoed nieuws dus!! Geweldig!! Ben zo blij voor je!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef mijsje het volgende:
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan!(zijn we al mee begonnen
)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!
Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..
Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.
Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
Whahah, nou ik denk niet dat ik dat red hoor. Daar zijn er maar 3 of 4 van in Nederland. Maar ik hoop over een paar jaar wel voor IPMA C te gaan en dat is al heel watquote:Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Poezebeest het volgende:
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
Niks geen voortekenen, dus was inderdaad even raar kijken gisteren.. maarjaquote:Op zondag 29 maart 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Ciscodie vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed
hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand
![]()
IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
Ik duim voor je...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
Dank je welquote:
Dat heb ik ook regelmatig.. dan denk ik, ik wil hier niet meer mee posten,ik stop.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'nkneuzenclubje
blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.
Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeftDus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
Dat geld ook helemaal voor mijquote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
Nu vind ik je alleen maar nog lieverquote:Op maandag 30 maart 2009 18:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
Schei nou uitquote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nu vind ik je alleen maar nog liever![]()
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
Ik laat me niet gek maken maar soms bekruipt me gewoon even zo'n vervelend gevoelquote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam(en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en
)
Dat heb ik ook altijd en toen ineens bleek ik toch zwangerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Bucko het volgende:
Ik weet het waarschijnlijk al eerder, wamt normaal heb ik drie dagen van te voren al burine afscheiding enzo. Dan weet ik dat de menstruatie eraan komt! Das opzich wel handig...
Yeahhhhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
Ow ik ben zo blij als een klein kind,ik heb een positieve ovulatietest![]()
![]()
Klopt!quote:De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?
Afgesprokenquote:Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)![]()
wat ik even niet snap he... doe jij elke dag zo'n test?? Ben je onregelmatig?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
![]()
Jammer dat we moeten werken want ik zou mijn man zo de komende 3 dagen in bed willen sleuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?
Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)![]()
Tot nu toe ligt mijn cyclus tussen de 30-42 dagen,vandaar ook heel veel testen,ik was bang helemaal geen ei te hebben (ook omdat ik overgewicht heb) dus op aanraden van de huisarts gaan tempen en heb er zelf nog ovutesten bij gepakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Bucko het volgende:
[..]
wat ik even niet snap he... doe jij elke dag zo'n test?? Ben je onregelmatig?
Wel super voor je dat je ei eraan komt!!! En klussen maar!!
Zo'n mooie positieve ovu-test heb ik niet gehad. Dit is een goed teken!! vind ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
![]()
Jammer dat we moeten werken want ik zou mijn man zo de komende 3 dagen in bed willen sleuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?
Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)![]()
Nog wel getest? Je kan geen verlate eisprong gehad hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef MinnieMin het volgende:
Voor mij inmiddels dag 47... "Zuster Anna, ziet gij nog niets komen?"
"Nee, roodbaard is verdwaald..."
Hier hetzelfde grapje, alleen zit ik dan op dag 45...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef MinnieMin het volgende:
Voor mij inmiddels dag 47... "Zuster Anna, ziet gij nog niets komen?"
"Nee, roodbaard is verdwaald..."
Welnee, ik reken er ook niet op hoor. Ik moet gewoon eens een keertje voor de eerste keer weer ongesteld worden. Dan kan het feest eigenlijk pas echt beginnen... Maar nu doen we gewoon al alsofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Hier hetzelfde grapje, alleen zit ik dan op dag 45...
Heb je wel een eisprong gevonden deze cyclus??
Ik heb deze cyclus geen eisprong gehad nee (weet ik door te temperaturen)... dat is ook één van de redenen waarom ik naar de gyn ga... rare cycli zonder eisprongen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef MinnieMin het volgende:
Tierrr, hoe zit het met jou, jij wel iets van een eisprong gevoeld, gemerkt, gezien?
Of wil je gewoon het bezoek aan de gyn afwachten?
de voorbodes (afscheiding) voor een menstruatie zijn er al......wel al een dag eerder. Zaterdag is pas echt mij NOD. Ik denk dan ook dat het niet gelukt isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd en toen ineens bleek ik toch zwangerSucces met wachten
![]()
ach we zijn pas twee rondes bezig! dus hebben nog tijd genoeg in principe, maar toch wel jammer als het doorzet.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef happyme28 het volgende:
Hè bah Bucko, hopen maar dat het niet doorzet idd.
Hier vanmorgen verhoogde temperatuur dus denk inderdaad gisteren mijn ei ei eiEven afwachten of ie hoog blijft natuurlijk. En dan 2 weken in de wachtstand
Tsja, zoals al vele malen eerder is gezegd hier: als je eenmaal de beslissing hebt genomen is elke dag er eentje te lang.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:44 schreef Bucko het volgende:
[..]
ach we zijn pas twee rondes bezig! dus hebben nog tijd genoeg in principe, maar toch wel jammer als het doorzet.
die wachtstand is het lansgte vind ik.....gaat echt langzaam elke keer. Laten we het hopen voor je Happy!
Waar zie je dat dan aan, Tierr, blijft je temp dan laag? Dat heb ik nu namelijk dus denk dat ik misschien een eisprong oversla...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik heb deze cyclus geen eisprong gehad nee (weet ik door te temperaturen)...
Hmm, jij ook al een cyclus zonder ei? Nee toch, ik hoop het niet voor je!!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef judes het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan aan, Tierr, blijft je temp dan laag? Dat heb ik nu namelijk dus denk dat ik misschien een eisprong oversla...
Zo moet je er niet naar kijken. Da's slecht voor je positiviteitquote:Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef Asyniur het volgende:
Ja inderdaad, die wachtweken duren zo lang...
En je hebt maar zo weinig kansen. Ik bedoel in de meest gunstige situatie heb je er 12 per jaar!!![]()
Maar ja, ik duim gewoon door voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf
CP nog maar een paar dagen!!
Zo kijk ik er ook niet continu naar hoor! Ik realiseer het me gewoon af en toe...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zo moet je er niet naar kijken. Da's slecht voor je positiviteit
Hoppa!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:24 schreef Guess. het volgende:
Vanmiddag was m'n ovutest nog steeds knallend positief,hopelijk morgen m'n ei
Ik heb na mijn ei getempt om te controleren of de temp hoger was (wat zo was) en sindsdien niet meer. Bevalt me prima. Ik temp over een paar dagen weer, net voor NOD, en dan zien we wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn bumba, afstand kan ontzettend fijn zijn. Zou ik ook wel willen, maar met elke morgen een thermometer in je bips is dat toch wat moeilijk.Dag 26, dat schiet lekker op. Heb je een lange of een korte cyclus?
Guess, gewoon blijven testen hoor. Ik heb mijn echte piek gemist omdat hij 's nachts was. Maar dat maakt verder niks uit natuurlijk. Je temp is morgen vast hoger, moet toch onderhand een keertje... Vanmorgen was de mijne weer 37, om 11:00 tempte ik voor de gein nog eens (ben toch ziek) en toen was hij al 37,6. Pfft, hoog man. Zou er bijna van gaan zweten.
Weet ik niet, ergens volgende week. Zit dus op dag 26 maar testte pas op dag 17 of 18 postief.quote:
Balen!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef prinseszondererwt het volgende:Spotting hier. Nu ben ik boos.
En eigenlijk een beetje in de war, want mijn temp is nog hoog.![]()
Nog niet doorgezet nee... Er flitst natuurlijk 'innestellingsbloeding' door mijn hoofd, maar aan de andere kant denk ik: mijn temp zal morgen wel laag zijn en gaan we op naar ronde zoveel...quote:Op donderdag 2 april 2009 18:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Balen!Of heeft het misschien niet doorgezet <insert hoopvolle smiley>
Pff, vervelend zeg! Ik duim voor je...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nog niet doorgezet nee... Er flitst natuurlijk 'innestellingsbloeding' door mijn hoofd, maar aan de andere kant denk ik: mijn temp zal morgen wel laag zijn en gaan we op naar ronde zoveel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |