abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67358902
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 135

19 maart Tierrr (10-2008) NOD
02 april Ciscostar (12-2008) NOD
04 april prinseszondererwt NOD
05 april CrazyPrincess NOD
06 april Poezebeest NOD
12 april Guess. (09-2008) NOD
12 april Judes (11-2008) NOD
13 april mijsje (08-2007) NOD
13 april MinnieMin (02-209) NOD
15 april happyme28 NOD
15 april Lijnloos NOD (03-2008)
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD
25 april Vlindur (01-2008)

bumbaloe (10-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 29-03-2009 11:20:16 ]
pi_67358932
Kan iemand even de op aanpassen en tt...

Ik gooi het nu maar even op zwangerschapsdementie hoor..

Ben de hele dag al aan het klungelen met van alles.
pi_67358980
geeft niet hoor, zwangerschapsdementie is een goede reden...

Ik zag dat ik Incantrix ook moet feliciteren!!! ook al twee streepjes! dat zijn alweer 3 mensen minder in ons lijstje! we gaan de goede kant op...
pi_67359002
Oh nu heb ik dus nog 7 testen hier liggen.
Terwijl ik echt zwanger ben.. Zo handig weer van mezelf

dinsdag 24 maart 2009 @ 15:17:09 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67359029
En dan volgende week weer een hele rits erachteraan zie ik.

Nu hopen dat die streepjesregen doorzet!

edit: ymme, dat is een duidelijke hoor
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67359074
Laat de streepjesregen nog maar heel lang doorzetten! Zijn er in ieder geval hard voor het klussen
pi_67359075
Ja he, is nu al veel duidelijker dan gisteren...
pi_67359271
Oh ja.

Wegens weer geen eisprong mag ik weer naar het 2e lijstje..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67359568
oh vlindur jammer, ik had gehoopt dat na 21 april iedereen uit de lijstjes verwijderd zou kunnen zijn.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:35:04 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67359685
Och vlindur, meiske toch

Wat balen nou
pi_67359867
Dank jullie

Ja, ik heb vandaag een klote jank dag
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:39:29 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67359877
Vlindertje het is je zo gegunt hopen dat je snel ongi wordt en weer verder kan.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:42:43 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67360003
OP is aangepast hoor.

Gooi ik nog 1 maal de SMEP/SOEP-methode er in:

Het SMEPplan:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm)
The Plan

Short Version:
* "Try" every other night starting Day 8
* Buy 10 ovulation predictor kit sticks
* Begin ovulation testing on Day 10
* When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
* Skip one night, then do one last "try"
* Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
* If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.

En de nederlandse vertaling:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
* Koop 10 ovulatietesten
* Begin met de ovu-testen op dag 10
* Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
* Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
* 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
* Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:44:00 #14
190853 RockabeIIa
pi_67360054
Ymme, die 7 raken makkelijk op. Geloof me! Ik deed er in het begin vrijwel elke dag 1 om te kijken of de streep ook donkerder werd... En daarna kon ik het nog niet echt bevatten!

Vlindur
pi_67360178
Dank je Rocka
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:52:54 #16
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67360382
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef RockabeIIa het volgende:
OP is aangepast hoor.

Gooi ik nog 1 maal de SMEP/SOEP-methode er in:

The Plan
Ik zal over een week of 3 vertellen of het werkt
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:54:57 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67360445
TT ook gefixt!
Oh nee wacht, dan klopt het linkje in de OP niet, die gata naar het verkeerde topic.

Daarom dacht ik dat het nummertje niet klopte.
pi_67361074
Sorry Brighteyes.
Wilde net de douche harder zetten, had ik de verwarmingsknop te pakken. Dus je raadt het al, warmmmmmm

Nou ja.

Vlinder, ik duim heel hard voor jouw, dat je snel weer ongi wordt en dat er snel een sprong is.

Ik moet hier eigenlijk weg hè? Maar dat wil ik nog helemaal niet..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:18:36 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67361261
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!
God als je eens wist wat voor gekke dingen ik deed de eerste dagen... je bent er gewoon echt even niet bij met je hoofd hoor...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:37:55 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_67362049
Vertel eens BE

Het ergste wat ik ooit gedaan heb was Isabeau een PMmetje sturen of het toch echt niet met mijn operatie te maken kon hebben dat ik twee streepjes gepiest had en of het dus niet daaraan kon liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67362399
Vlindur Wat naar en het is jou ook heel erg gegund! Maar het is niet onmogelijk, kijk maar naar poppejans, na 9 maanden geen menstruatie toch zwanger...
pi_67362499
Poezebeest, ik heb wel mentruaties, maar geen eisprong, en zonder eisprong word je echt niet zwanger hoor
Al vind ik Poppejans versie ook wel heul stoer Maar hier is het gewoon onmogelijk.
pi_67362502
Incantrix gefelciteerd! En dat is nummer 3 deze maand
Gaat goed zo dames!

Ymme, dat is een duidelijke streep Nu wel al wat zekerde dat je zwanger bent??

Ik ga vanavond maar eens soep eten (gisteren volgens de methode een rustdag gehouden)

Vlindur
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67362774
Hier weer even ovu-testje gedaan (onderste.. die 2 daarboven van maandag en zondag en die 2 dikke strepen van zaterdag en vrijdag)
Streepje nog steeds zichtbaar en lijkt wat donkerde dan gisteren en eergisteren.. maar oordeel zelf maar ffies! Want soms zie je dingen als je die heel graag wil zien natuurlijk

pi_67362786
Heb alleen maar stunts vandaag.

Kan beter op de bank gaan zitten, en niets meer doen of aanraken.
pi_67362802
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Vlindur het volgende:
Poezebeest, ik heb wel mentruaties, maar geen eisprong, en zonder eisprong word je echt niet zwanger hoor
Al vind ik Poppejans versie ook wel heul stoer Maar hier is het gewoon onmogelijk.
Mmmm, je hebt inderdaad een punt vlindur. Ik wist niet dat je wel een menstruatie hebt maar geen eisprong. Hoe weet je eigenlijk dat er geen eisprong is?

Wel raar dat poppejans met eisprong gewoon niet ongesteld wordt zit ik zo hardop te denken. Kan natuurlijk toevallig wel een eisprong hebben gehad en dan meteen zwanger, maar die kans is toch echt iniminie klein.
pi_67362845
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:58 schreef Ciscostar het volgende:
Hier weer even ovu-testje gedaan
Streepje nog steeds zichtbaar en lijkt wat donkerde dan gisteren en eergisteren.. maar oordeel zelf maar ffies! Want soms zie je dingen als je die heel graag wil zien natuurlijk

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er idd uit als een iets dikker streepje...
pi_67362858
is soep eten het nieuwe sexen? ah, van het smep/soep plan... ik was het al even kwijt...
vlindur we wachten samen gewoon weer even rustig af.. ik heb ook geen idee wanneer het bij ons goed genoeg is om zwanger te kunnen worden... *een bankje in het "wachten op het tweedee streepje-topic" neerzet om samen op te kunnen wachten*
pi_67362935
de onderste is de meest recente? dan is ie inderdaad iets beter te zien dan die daarboven...
gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, want je hebt zolang al positieve ovutests... heb je al een zw.test gedaan?
pi_67363015
Wel een houten bankje, want als je zo'n lekkere bank neerzet zit die te lekker en komen jullie hier noooooit weg
Dan moeten we jullie straks met een dikke buik van die bank af rollen. Lijkt me niet handig!
pi_67363083
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Poezebeest het volgende:

[..]
Wel raar dat poppejans met eisprong gewoon niet ongesteld wordt zit ik zo hardop te denken. Kan natuurlijk toevallig wel een eisprong hebben gehad en dan meteen zwanger, maar die kans is toch echt iniminie klein.
Kan dat dus ook dan, dat ik wel eisprongen gehad heb en geen menstruatie?! Nee toch? Een eitje wordt dan toch afgestoten en dan komt je menstruatie?
Ik dacht zelf aan dat laatste, dat ik 1 eisprong gehad heb, en dat ik anders nu ongesteld zou zijn geworden ipv zwanger
Ik ben zelf ook wel erg nieuwsgierig hoe dit nu kan bij mij hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67363123
deze poezebeest? :

wel gezellig, gaan we gewoon met z'n allen op zitten wachten... krijg wat zere hielen van het staan...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:09:07 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67363141
Ziet er weer donkerder uit inderdaad cisco. Ik zie een aantal scenario's

Het kan zijn dat ondanks de LH piek je ei niet gesprongen is (komt vaker voor, check ff via google) dan kan het dus zijn dat je ei nu alsnog gaat springen en je daarom weer een donkerdere tweede streep krijgt.

Het kan zijn dat je urine vandaag geconcentreerder is dan de dagen hiervoor en je daarom weer een donkerdere test hebt.

Maar ergens zou ik het gezien de duur van je cyclus op dit moment ook wel verantwoord vinden als je nu terug gaat naar de wc, er nog een paar druppels uitperst, een zwangerschapstestje in die druppels doopt en vervolgens hier een foto komt plaatsen....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:11:07 #34
190853 RockabeIIa
pi_67363198
is die laatste test nu van 3 dagen na je vermoedelijke ei, Cisco?
pi_67363382
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Mmmm, je hebt inderdaad een punt vlindur. Ik wist niet dat je wel een menstruatie hebt maar geen eisprong. Hoe weet je eigenlijk dat er geen eisprong is?

Ik loop al wat maanden bij een Fertiliteitsarts en dankzij het bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong kunnen ze progesteron meten. En hieruit kunnen ze opmaken of je een goeie eisprong hebt gehad, want dit gaat met waardes. (bijv, 50 is een eisprong en ik had maar 23) Mijn waardes waren dus weer te laag en dit duidt dus op geen goeie eisprong.
pi_67363454

Dit bankje lijkt me wel wat, niet te groot, want anders wordt het te gezellig
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:25:16 #37
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67363610
Dank jullie wel voor al jullie hele lieve reacties Ik blijf jullie gewoon supporteren hoor, zulke lieve meiden verdienen het zó erg gewoon..

Vlindur, balen zeg, dat je eisprong (weer) ontbreekt.. voor jou!

Ymme, ik heb dat ook, dat je het eigenlijk nog niet durft te geloven. Vandaag is echt een rare dag geweest, hoewel de misselijkheid de rest van de dag heeft aangehouden na elke maaltijd, dus dat maakt het wel wat echter (en steken in mijn buik ook!).

Lieve allemaal, ik ga vanavond een kaarsje aansteken voor een aanhoudende streepjesregen, ik zal erbij wensen dat dit topic en dat andere leeg raken, omdat jullie allemaal óók een tweede streepje krijgen!

Ow, ik vergeet trouwens te zeggen dat wij ons ook redelijk aan dat soep-gebeuren hebben gehouden de afgelopen twee keer, hoewel die laatste, derde keer just to make sure er vaak niet van kwam. Maar het resultaat is er niet minder om, dus gewoon proberen! Voorwaarde is wel dat je er niet te veel druk op legt en ook geen al te volle agenda hebt, zodat je fijn tijd voor elkaar hebt. Dan voelt het ook allemaal niet zo 'moeterig' zeg maar Wij hadden wel als regel dat als één van de twee écht geen zin had, er ook nix gebeurde zónder klagen en ik denk dat dat juist maakte dat het meer vanzelf ging om dat vol te houden

Anyway, ik ga maar weer op de fiets springen, lief neemt me mee uit eten en de bios (had hij overigens al geregeld voor dat streepjesverhaal hoor, de schat vond het zo naar dat ik me rottig voelde)
3!
pi_67364112
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik loop al wat maanden bij een Fertiliteitsarts en dankzij het bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong kunnen ze progesteron meten. En hieruit kunnen ze opmaken of je een goeie eisprong hebt gehad, want dit gaat met waardes. (bijv, 50 is een eisprong en ik had maar 23) Mijn waardes waren dus weer te laag en dit duidt dus op geen goeie eisprong.
Dat wist ik niet Vlindur, wel vervelend zeg! Gaan ze er iets aan doen dat je wel een goede eisprong krijgt? In ieder geval voor jou een
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bankje lijkt me wel wat, niet te groot, want anders wordt het te gezellig
Helemaal perfect! Niet te groot want dan zitten we hier allemaal te lang en ook niet te lekker want dan wil niemand gaan. Maar als je even pijnlijke voetjes hebt doet ie het goed.

Incantrix: Geniet van je avond!
pi_67364482
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Dat wist ik niet Vlindur, wel vervelend zeg! Gaan ze er iets aan doen dat je wel een goede eisprong krijgt? In ieder geval voor jou een
Ik slik medicijnen, Clomid, maar die doen nu niet meer wat ze moeten doen.
Mocht je alles willen lezen spit dan dit topic ff door, dat is het 'als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' topic
pi_67364895
Ah, zal ik even doen, ben ik op de hoogte en hoef je het hele verhaal niet weeeeer te doen.
pi_67364946
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:09 schreef Poezebeest het volgende:
Ah, zal ik even doen, ben ik op de hoogte en hoef je het hele verhaal niet weeeeer te doen.
Precies
En van meer meiden hier kun je daar meer vinden
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:32:02 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67365537
Alle dames met een 2e streepje nog eens gefeleiciteerd!

Ik heb eindelijk ook een (vaag) 2e streepje!
op een ovulatietest

Mijn ei is dus iets later volgens mij dan volgens de berekeningen en dat is balen want ik ga dit weekend dus een weekendje weg zonder Ik vertrek vrijdagochtend en ik kom zondagavond terug...
betekent dus donderdagavond, vrijdagochtend en zondagavond klussen voor alle zekerheid
pi_67365642
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:32 schreef Asyniur het volgende:
Alle dames met een 2e streepje nog eens gefeleiciteerd!

Ik heb eindelijk ook een (vaag) 2e streepje!
op een ovulatietest

Mijn ei is dus iets later volgens mij dan volgens de berekeningen en dat is balen want ik ga dit weekend dus een weekendje weg zonder Ik vertrek vrijdagochtend en ik kom zondagavond terug...
betekent dus donderdagavond, vrijdagochtend en zondagavond klussen voor alle zekerheid
Neukse! Succes
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:33:57 #44
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67367502
Ik ben nog steeds op speurtocht naar mijn ei,als ik net als vorige keer een cyclus heb van 40dgn zou ik em het weekend hebben.Kan het ook zo zijn dat je wel verschijnselen hebt van de eisprong zoals cervixslijm,meer zijn in sex,hoofdpijn maar toch geen eisprong hebt/ga krijgen?

Word er weer niet goed van,ben afgelopen weekend zelfs bij m'n broer en schoonzus in huilen uit gebarst toen ze goed bedoeld zeiden dat ik me er niet mee moest bezig houden omdat dat niet goed is. Heb tegen m'n schoonzus geroepen dat zei makkelijk lullen heeft omdat ze bij beide kids al na een maand zwanger was!
Voordat ik stopte met de pil had ik al het gevoel dat het bij ons niet 123 raak zou zijn,nu 7 mnd later(en ook al is dat mischien nog niet zo lang) word mijn gevoel gewoon steeds meer bevestigd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67368391
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nog steeds op speurtocht naar mijn ei,als ik net als vorige keer een cyclus heb van 40dgn zou ik em het weekend hebben.Kan het ook zo zijn dat je wel verschijnselen hebt van de eisprong zoals cervixslijm,meer zijn in sex,hoofdpijn maar toch geen eisprong hebt/ga krijgen?

Word er weer niet goed van,ben afgelopen weekend zelfs bij m'n broer en schoonzus in huilen uit gebarst toen ze goed bedoeld zeiden dat ik me er niet mee moest bezig houden omdat dat niet goed is. Heb tegen m'n schoonzus geroepen dat zei makkelijk lullen heeft omdat ze bij beide kids al na een maand zwanger was!
Voordat ik stopte met de pil had ik al het gevoel dat het bij ons niet 123 raak zou zijn,nu 7 mnd later(en ook al is dat mischien nog niet zo lang) word mijn gevoel gewoon steeds meer bevestigd
Wat een lompe opmerking van je schoonzus Guess! Makkelijk gezegd door iemand die zo makkelijk zwanger is geworden. Kan me helemaal voorstellen dat het even te veel werd en je in huilen bent uitgebarsten. Heeft ze er wel een beetje goed op gereageerd?? In ieder geval een voor jou.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:29:15 #46
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67369447
Thanks.Ze bedoelde het niet verveelend,m'n broer nam het ook gelijk voor me op zo van ze zijn er mee bezig om zwanger te worden dus er niet mee bezig zijn is geen optie,het is echt een lieverd en me schoonzus ook hoor we kregen ook geen ruzie maar haar goedbedoelde advies kwam me echt helemaal verkeerd aan.Ik denk echt dat als je 2 kinderen hebt waarvan je gelijk zwanger bent geraakt je niet weet hoe het is om te wachten,ik had voordat ik met de pil stopte ook geen idee dat ik me zo zou gaan voelen.Het wisselt,soms maak ik me er zo druk over en dan kan ik het weer ff loslaten.
pi_67369958
Jeetje, ik kom terug van een dag werken en ongelooflijk, wat is er veel gepost!!

Inca, jeeeeetje, wat gaaf!! Meid, gefeliciteerd!! Geniet ervan!! Laat die dokter morgen maar mooi een zwanherschap vaststellen!!

Asyniur, wat een reacties van je familie, haha!! Maar je schoonouders waren toch wel 'leuk' geschrokken he?

Gues, meid...
Het is ook allemaal wat he? Ik herken het zo.. ook ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar het houdt me wel heel veel bezig... rot is dat he? Die onzekerheid en angst dat je niet weet of het goedkomt...

Vlindur, voor jou ook een heel dikke knuffel... als ik naar jou kijk weet ik weer dat ik helemaal niet mag klagen...

Hier trouwens dag 38 vandaag en nog steeds niks van een ongi gesignaleerd... en nog steeds lage temp btw...
pi_67370231
Guess: Ze reageerden in ieder geval wel lief op je emotionele uitbarsting. Neemt niet weg dat zulke opmerkingen je gewoon in het verkeerde keelgat kunnen schieten en ja, dan kun je niet altijd even leuk terug reageren.

Tierr: Voor jou ook die vervelende wachtperiode en niet wetend waarop. Suc7 met wachten nog, hoop dat er snel iets komt duivels of twee streepjes
pi_67370322
Ik heb een vaag streepje op mijn ovulatietesten van gisteren en vandaag. De dag daarvoor helemaal niets. Geen idee of het iets betekent.

Ik voel me echt zo'n muts die overal iets in ziet, omdat ik dat zo graag wil...

Al merk ik wel dat het hypochonderen en voelen van dingen die er niet zijn vanzelf minder aan het worden is, gelukkig. Het is wachten op de ongesteldheid.

@Guess: dikke kus!

@Asyniur: Klus ze
pi_67370442
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Tierrr het volgende:

Gues, meid...
Het is ook allemaal wat he? Ik herken het zo.. ook ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar het houdt me wel heel veel bezig... rot is dat he? Die onzekerheid en angst dat je niet weet of het goedkomt...
Mijn eerste ronde is net geweest en ik voel me al zo... Ik ben aan de ene kant zo blij dat ik dus niet de enige ben die dat zo voelt, aan de andere kant is het gewoon balen dat we ons zo voelen...
pi_67370577
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
is die laatste test nu van 3 dagen na je vermoedelijke ei, Cisco?
Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..
Dikkere strepen zijn van vrijdag en zaterdag

flugeltje: zwangerschapstest is het toch veel te vroeg voor... bedoel als ik ei sprong had was dat vrijdag op zaterdag.. dan is er nu niet echt iets te zien erop toch??
Vandaag weer netjes geklust (na en dag rust) en van de week nog even doorzetten..alleen ovutesten bijna op dus denk dat ik nog paar ga bestellen...

We zien het wel
pi_67370647
Even dacht ik heel gemeen: wacht maar. Jullie zijn inderdaad nog maar kort bezig.
(Als je sinds november 2007 bezig bent zoals wij dan krijg je af en toe van die duivelse gedachten... )
pi_67370979
Minniemin, een ei wat er aan zit te komen??

Cisco, afwachten maar. Je hebt in ieder geval wel voldoende geklust denk ik.

Hier vanavond ook weer klussen, morgen niet en donderdag t/m zondag ook weer. Niet volgens een bepaald schema ofzo, maar omdat het zo uit komt. Dacht vandaag mijn ei gevoeld te hebben, maar heb geen cervixslijm of iets dergelijks. Kan dat door veel klussen anders zijn dan normaal?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:25:11 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67371629
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:57 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..
Dikkere strepen zijn van vrijdag en zaterdag

flugeltje: zwangerschapstest is het toch veel te vroeg voor... bedoel als ik ei sprong had was dat vrijdag op zaterdag.. dan is er nu niet echt iets te zien erop toch??
Vandaag weer netjes geklust (na en dag rust) en van de week nog even doorzetten..alleen ovutesten bijna op dus denk dat ik nog paar ga bestellen...

We zien het wel
Nou, wat ik bedoelde is dat je met zo'n lange rits aan dubbele strepen op ovutesten misschien eerder zwanger bent dan dat het met je eisprong te maken heeft, vooral gezien het feit dat je al tegen dag 30 aanzit

Ik zou er even eentje onderpiesen, weet je het meteen zeker... En zoals ik al aangaf kan het ook nog dat het eerste ei niet goed doorgekomen is en er nu een nieuwe eisprong wordt voorbereid.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:26:43 #55
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67371682
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even dacht ik heel gemeen: wacht maar. Jullie zijn inderdaad nog maar kort bezig.
(Als je sinds november 2007 bezig bent zoals wij dan krijg je af en toe van die duivelse gedachten... )
En dat vind ik echt heel begrijpelijk,ik voel me dan ook echt een zeikerd en denk daar ook aan als ik weer eens loop te miepen,ik ben helemaal nog niet lang bezig maar oooowww dat gevoel he,had ik maar een aan en uit knopje!!
pi_67372097
Ik snap wat je bedoelt Guess, ik kan ook heel ongeduldig zijn en wil het liefst gister zwanger zijn. En als ik dat niet ben ben ik chagrijnig en mopperig. En natuurlijk weet ik dat ik niet mag mopperen omdat ik pas net bezig ben en er mensen zijn die heel lang er over doen en er een kans is dat ik ook bij die groep ga behoren. Rationeel kan ik zo denken, maar gevoelsmatig baal ik van het wachten en de onzekerheid, ookal vind ik dat ik daar geen recht op heb.
pi_67372136
flugeltje ben jij nou dezelfde als fiemeeltje?
pi_67372164
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Poezebeest het volgende:
Minniemin, een ei wat er aan zit te komen??

Cisco, afwachten maar. Je hebt in ieder geval wel voldoende geklust denk ik.

Hier vanavond ook weer klussen, morgen niet en donderdag t/m zondag ook weer. Niet volgens een bepaald schema ofzo, maar omdat het zo uit komt. Dacht vandaag mijn ei gevoeld te hebben, maar heb geen cervixslijm of iets dergelijks. Kan dat door veel klussen anders zijn dan normaal?
Daar hoop ik natuurlijk wel op. Aan de andere kant, gezien de lichtheid, ben ik toch weer bang dat het gewoon een LH-gehalte is wat ik misschien altijd wel heb. Alleen dan een paar dagen geleden toevallig net niet

Hoe maak je jezelf gek...
pi_67372636
Guess, het geeft niet hoor, je mag wanhopig zijn op momenten... 7 maanden wachten is voor je gevoel ook 7 maanden te lang als het op zwangerschap aankomt...
PZE, ik snap je gevoelens helemaal, wij zijn al bezig vanaf augustus 2007 en ook nog niks... (ja, een miskraam en een operatie in m'n baarmoeder...) en ik heb dat ook wel eens gedacht. maar dat even denken of dat echt denken en menen zijn ook twee verschillende dingen...
Cisco, ik ben het helemaal met Flugel eens... ik zou gewoon zo'n hele goedkope test halen en die doen. dan weet je het. en als het negatief is, dan weet je ook dat het echt niet van het HCG gehalte positief blijft op de ovutestjes, maar van het LC gehalte... Je hebt toch nog nooit eerder een cyclus gehad van ongeveer 45 dagen? (als je nu op dag 30 ongeveer je ei hebt...) in ieder geval sterkte, want ik kan me voorstellen dat het aardig frustrerend is...
Asyniur go girl!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:55:13 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67372853
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
flugeltje ben jij nou dezelfde als fiemeeltje?
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:35:45 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67381567
Wij doen ons best
ik word ondertussen ook soms wel erg ongeduldig hoor maar ik weet ook dat ik (nog) niet mag klagen...
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:32:10 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67382052
Heeft er nog iemand gepiest vanochtend? cisco jij?
pi_67382318
iedere rond is er 1 te veel toch, tenminste ik vind van wel.

Maarre, nog tweede streepjes hier?
zit hier op dag 8 dus ons SOEPEN gaat in!!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:03:45 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67382522
Nog een berichtje van mijn 'iemand':
quote:
Er was een licht positieve zwangerschapstest was gisteravond. Mijn teststrepen op de ovulatietesten zijn overigens nooit donkerder geweest dan de controlestreep. Ik zie dat ze er vanuit gaan dat dat zou moeten, maar bij mij was dat in elk geval anders.
Ik heb haar iig al overladen met en ander gehyper. Jullie moeten nog even geduld hebben.
Eerst een echo enzo en dan komt ze uit de kast.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:06:42 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67382568
Ja denk je helemaaaaal mee met iemand, je geeft raad advies en zulksch. Is het positief nieuws uiteindelijk moet je helemaaaaaaal wachten tot aan een eerste echo

Ik voel me vies en gebruikt
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:09:01 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67382618
Erg he!
Zoals ik al zei, ik ben erg blij dat ik het weet...
Ik wilde zeggen dat jij had kunnen spieken als je nog je rode kleurtje had gehad, maar in dit geval helemaal niets omdat er geen kloon is, alleen een doorgeefluik!
pi_67383168
he, weten we nog niets BE....ikke is nieuwsgierig hoor.

maarre, mijn teststrepen op de ovutesten zijn ook nooit donkerder geweest dan de controlestreep, is toch niet erg?
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:37:49 #68
95408 Incantrix
pi_67383348
Oh Guess, wat vervelend dat je je zo voelt. Het is zó herkenbaar, inclusief de opmerkeningen dat je je niet druk moet maken en allemaal blabla van "ja, maar statistisch gezien zijn wij toevallig heel snel". Zucht. Makkelijk gezegd he? Als je zwanger was voor je je écht druk kon gaan maken is het waarschijnlijk heel lastig te begrijpen, want ál mijn vriendinnen maken wel eens zulke opmerkingen. Ik denk aan jou, en aan Minniemin, en aan alle meiden hier (en het andere topic!) en kan nu uit de voorzichtige ervaring spreken dat het ook zomaar ineens raak kan zijn, en dat je dan net zo goed even met je bek vol tanden kunt staan. Nadat ik die bloeding (die nu trouwens nagenoeg over is) kreeg was ik zó overstuur, en tegen de tijd dat ik net weer een beetje gewend was aan het idee dat het wéér niks was was ik tóch ineens weer wel zwanger. Ik kan het nauwelijks geloven en we durven er allebei nog niet goed blij mee te zijn, maar het is écht. En weet gewoon dat zeker dat er binnenkort weer meer streepjes gaan zijn, en ik heb het gevoel dat jij daar ook bij zal zitten. Of mijn gevoel klopt weet ik natuurlijk niet, maar ik denk aan je!

Cisco! Heb je alweer een ovulatietest gedaan? Als die ook weer donkerder is (want dat is die laatste echt) zou ik er morgenochtend een zwangerschapstest achteraan knallen, toen mijn ovulatietest zo'n streepje gaf kreeg ik ook al resultaat uit mijn zwangerschapstest (en vanochtend deed de clearblue ook heel gezellig mee). Zou het?? Ik duim!!

Mijsje en Prinses, ik begrijp die negatieve gedachten hélemaal en ik vind dat jullie daar echt wel recht op hebben. Verdikkie, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe jullie je voelen, als ík me na zevan/acht maanden al zo naar voelde. Ik denk veel aan jullie en de andere meiden uit het andere topic en heb me vanochtend metéén opgegeven voor moeders voor moeders. Sterkte!

[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 25-03-2009 09:42:54 (kus vergeten ;)) ]
3!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:38:55 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67383383
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:31 schreef sterrenmunt het volgende:
he, weten we nog niets BE....ikke is nieuwsgierig hoor.

maarre, mijn teststrepen op de ovutesten zijn ook nooit donkerder geweest dan de controlestreep, is toch niet erg?
Nee, blijkbaar niet dus.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:41:42 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67383450
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:42:03 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_67383456
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
Nou, stap maar in de auto dan, want dat wil ik wel meemaken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:42:25 #72
95408 Incantrix
pi_67383469
Oh, en hey, Minniemin, jou niet te vergeten: als je vandaag test en een wat donkerder streepje hebt zou ik het toch even proberen met een zwangerschapstest, je bent nog steeds niet ongesteld geweest toch? Toen mijn ovulatietest uitsloeg (zie foto) kreeg ik ook al een streepje op een zwangerschapstest en de clearblue vanochtend deed ook + Ik duim ook heel erg voor jou, het zou zo geweldig zijn!
3!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:48:55 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67383605
En toch hè is voor het vroege testen ClearBlue wel de meest fijne en betrouwbare heb ik het idee. De digitale is dan later leuk voor de foto, maar ik vond de combi sensitest/CB wel een fijne. (én kruidvat, hema en predictor om het helemaal zeker te weten )

En nee ik heb net als Troel geen aandelen in CB

Whehehe, ze is werken denk ik Troel....
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:02:43 #74
95408 Incantrix
pi_67383937
Ben ik wel met je eens, Flugeltje. Ik vind Sensitest fijn voor het begin en een bevestiging van Clearblue maakt het plaatje gewoon compleet. Hij is heel erg duidelijk en lekker snel klaar, dat is heel fijn. Zelfs lief durfde het vanochtend te geloven toen hij de CB zag, terwijl hij met alleen de Sensitest nog niet echt overtuigd durfde te zijn. CB is alleen een beetje te duur om bij elke onzekerheid uit de kast te trekken, dus op deze manier is idd super!
3!
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:14:53 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67384270
Ik heb 1 keer negatief getest met de digitale van CB en dat vond ik zo naar staan, dat 'niet zwanger' dat ik daarna nooit meer eerst met die heb getest!
Steeds eerst met het kruidvat en pas als die positief was, dan de digitale eroverheen, of nou ja... eronderdoor.
pi_67385073
Ik ga ook voor de combi sensi/CB, alleen de CB is nog nooit nodig geweest helaas...

Ik ben net terug van de huisarts. Ze heeft gevoeld en alles voelde goed, maar ze vond het wel raar dat het zo onregelmatig was, dat de ovulatietestjes niets aangeven en dat ik soms bloedingen tussendoor had. En de huidige cyclus heb ik aan mijn temperatuur gezien inderdaad geen eisprong gehad, zei ze... Dus ik heb gelukkig een doorverwijzing naar de gyn gekregen!!
Eerst zei ze dat ze niks kon doen, maar toen ik alles had verteld en hoeveel we er mee bezig waren, deed ze het toch.
Ze wist alleen niet zeker of de gyn er direct verder iets mee wilde doen omdat ik nog maar 7 maanden bezig ben, maargoed, dat zie ik dan wel!
Ik ben voor mijn gevoel in elk geval weer een stap verder!!
(Wie weet ook hoe lang het nog duurt voordat ik er kan komen, dusse...)
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:40:28 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67385094
Ik had het over de analoge CB Brighteyes. De digitale is inderdaad een beetje eng...
pi_67386581
En ik verwacht hier snel weer nieuwe streepjes hoor

Ookal hoor ik hier dan (voor mij gelukkig) niet meer, en heb ik het geluk gehad dat het in 1x raak mocht zijn.
Hoop ik van harte dat het jullie allemaal gaat lukken. En dat je terleurstelling bespaard blijven ECHT WAAR!!!!

woensdag 25 maart 2009 @ 11:46:28 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67387305
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het over de analoge CB Brighteyes. De digitale is inderdaad een beetje eng...
idd ja!
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:05:18 #80
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67387983
@Incantrix,thanks je bent lief

Kwam vanochtend buiten,links en rechts van ons (we wonen in een apartementencomplex) zijn 2 baby's geboren,alles versierd,megaleuk natuurlijk maar toch...gisteren geboorte kaartje van oud collega ,voor wie ik echt heel blij ben ,maar na een paar minuten had ik al zoiets van ik wil ook een geboortekaartje uitzoeken!!
Sorry hoor dames ik ben al een paar dagen emo,vanaf mijn uitbarsting zondag eigenlijk,als ik nu maar niet eens weer een kortere cyclus heb en ongesteld ga worden

@Tierr,ik ben nu ook aan het tempen,wij zijn ook pas 7mnd bezig maar we mogen terug komen bij de gyn met m'n temp kaartjes van 2mnd.Als je geen eisprong hebt kun je wel een jaar wachten en proberen maar dat schiet natuurlijk niks op!
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:29:48 #81
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67390620
hallo

Ik stel voor deze te gebruiken, die kunnen we dan meenemen naar Z&G voor als onze buikskes te zwaar worden.

Gisteren moest ik tot 21.00 uur werken dus ik heb hier op mn werk een ovutest gedaan en hij knalde gewoon! Mjin man was weer thuis van werk (nachtje weggeweest) dus toen ik thuis kwam heb ik een bord soep gehad, nu moet ik straks weer een bord soep als ik het goed begrijp en morgen weer soep? Is wel erg veel soep dan...

Cisco, ga eens testen jij piepo!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:35:56 #82
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_67390828
hellow allemaal

ik heb hier al eerder gepost, maar omdat wij niet erg actief bezig waren met zwanger worden, ben ik daar tussendoor mee gestopt.
inmiddels ruim 1,5 jaar gestopt met de pil en een regelmatige cyclus, word meestal rond de 14-17e van de maand ongesteld.
echter besefte me eergister ineens dat ik dus nog niet ongesteld ben geweest deze maand, ook geen voortekenen tot dusver, maar omdat we er verder niet echt mee bezig zijn. (meer zo van; als het gebeurt dan is het prima... maar houdt verder geen rekening met vruchtbare dagen enzo.).....

het zou maar zo eens kunnen zijn dat ik nu ineens zwanger ben???
(zou wel enorm toevallig zijn, sinds vorige week mijn opleiding afgesloten, dus zou er helemaal klaar voor zijn)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_67391464
Beesie-Jen test halen!!

En plassen...
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:58:22 #84
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_67391633
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef ymme het volgende:
Beesie-Jen test halen!!

En plassen...
zal zo maar eens ff richting centrum gaan idd....

(wel nu ik erover nadenk, de laatste week enorm moe... en last van een onzuivere huid...)
pi_67392291
En ook over tijd...

Dus ik denk (hoop voor je) dat er een tweede streepje komt
pi_67392725
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Oke ik ga morgenochtend wel even 1 van mijn sensitest zwangerschapstesten gebruiken Kan straks om 16 uur ook wel testen bij thuiskomst, maar ochtendurine beter denk.
En kom maar langs hoor Gezellig je weet tenslotte waar ik woon
Al ben ik nu op mijn werk...
Ga straks zoiezo een ovu-test doen...

Maar mijn testen geven al vanaf dat ik ben begonnen met testen al lichte streepjes.. en nu nog steeds (nu wel iets donkerde) Dus ik denk zelf dat ik gewoon altijd lh in mijn lichaam heb..
Want vrijdag en zaterdag waren ze echt ineens veel donkerde.. en dat zou dan zo moeten blijven toch als ik zwanger zou zou...en de dag erna bijna weg en toen weer beetje
Vandaag dag 32 van mijn cylcus trouwens
pi_67392860
Nou mijn streepjes met ochtendurine zijn lichter dan die van 's middags.
Tot nu toe dan
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:36:12 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67392864
Straks straks straks straks cisco, niet tot morgen wachten...

Dat trek ik namelijk niet

Als je urine opvangt en je probeert eerst nog een ovutestje kun je checken of die nog zo donker is, zo ja, dan knal je er een zwangerschapstest achteraan. Als ie lichter is, is wellicht je eerste ei niet goed doorgekomen en had je een nieuwe ei-sprong.

spannend
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:37:57 #89
190853 RockabeIIa
pi_67392920
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

zal zo maar eens ff richting centrum gaan idd....

(wel nu ik erover nadenk, de laatste week enorm moe... en last van een onzuivere huid...)

Wat spannend!!!

Go for it Beesie!
pi_67392959
Kom schiet allemaal eens op met plassen.........
pi_67393230
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Straks straks straks straks cisco, niet tot morgen wachten...

Dat trek ik namelijk niet

Als je urine opvangt en je probeert eerst nog een ovutestje kun je checken of die nog zo donker is, zo ja, dan knal je er een zwangerschapstest achteraan. Als ie lichter is, is wellicht je eerste ei niet goed doorgekomen en had je een nieuwe ei-sprong.

spannend
Oke is doe het voor jou zwangere muts heb ik wel een test tegoed van je he haha

Om 16 uur thuis, dan dus eerst ovu-test en als die weer donker streepje doet dan meteen zwangerschapstest... beloof ik!
pi_67393265
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow allemaal

ik heb hier al eerder gepost, maar omdat wij niet erg actief bezig waren met zwanger worden, ben ik daar tussendoor mee gestopt.
inmiddels ruim 1,5 jaar gestopt met de pil en een regelmatige cyclus, word meestal rond de 14-17e van de maand ongesteld.
echter besefte me eergister ineens dat ik dus nog niet ongesteld ben geweest deze maand, ook geen voortekenen tot dusver, maar omdat we er verder niet echt mee bezig zijn. (meer zo van; als het gebeurt dan is het prima... maar houdt verder geen rekening met vruchtbare dagen enzo.).....

het zou maar zo eens kunnen zijn dat ik nu ineens zwanger ben???
(zou wel enorm toevallig zijn, sinds vorige week mijn opleiding afgesloten, dus zou er helemaal klaar voor zijn)...
Spannend! Succes
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:56:48 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67393577
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Oke is doe het voor jou zwangere muts heb ik wel een test tegoed van je he haha

Om 16 uur thuis, dan dus eerst ovu-test en als die weer donker streepje doet dan meteen zwangerschapstest... beloof ik!
Als het onverrichterzake was krijg je van mij een nieuwe test, deal
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:10:45 #94
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_67394117
hmmm jammer.... test gedaan en is negatief....
misschien dat ik een menstruatie oversla?

of kan er nog iets anders aan de hand zijn?
pi_67394323
he jammer Beessie-Jen! het scheelt toch wel een aantal dagen, maar wat er nog meer aan de hand kan zijn, geen idee, moet ik je eerlijk vertellen

*loopt ook nog niet zo lang mee hier en staat pas 4 maanden in de ikwilzwangerworden-modus*
pi_67394625
Beessie_Jen hoelang ben je precies over tijd? Als je het niet vertrouwd, even langs de HA
En hoe lang heb je gewacht met het resultaat af te lezen van de test?

In het begin kan het ook een heel vaag streepje zijn.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:55:55 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_67395844
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:23 schreef ymme het volgende:
Beessie_Jen hoelang ben je precies over tijd? Als je het niet vertrouwd, even langs de HA
En hoe lang heb je gewacht met het resultaat af te lezen van de test?

In het begin kan het ook een heel vaag streepje zijn.
in elk geval meer dan een week over tijd... en ik heb wel een poosje gewacht, want ondertussen zelfs nog even een wasje op gehangen....
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:59:48 #98
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67396015
Het is vier uur cisco!!!!!!!!!
Melden!
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:02:56 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67396171
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef bumbaloe het volgende:
Het is vier uur cisco!!!!!!!!!
Melden!
Dat is dus écht precies wat ik kwam posten
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:06:18 #100
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67396327
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat is dus écht precies wat ik kwam posten
Alleen ben jij 2 minuten te laat
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:13:48 #101
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67396678
Nou cisco, het is al bijna kwart over.
pi_67396850
even snel melden dan...

ovu was weer streepje dus nu ligt de zwangerschapstest in de wacht... moet bij senitest 5 tot 10 min wachten dus ik weet straks meer

Maar ik verwacht niks, want denk gewoon dat vrijdag me eisprong was en ik een lange cyclus heb
pi_67396874
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)rschap__.html?p=14,1

woensdag 25 maart 2009 @ 16:19:15 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67396909
F5
pi_67396922
Cisco, spannend! ik duim helemaal blaren op m'n duimen!
pi_67397007
wordt gek van jullie
Ik wilde helemaal nog niet testen en gewoon wachten tot 2 april en zien wat er in die tijd gebeurt... maar door jullie nu toch test er tegen aan gegooit.. Nog ffies geduld, ga zo kijken
pi_67397307
Negatieve zwangerschapstest (zoals ik al verwachte), wel weer vaag/donkerde ovu-streepje

Bewijs:
Onderste met blauw zwangerschapstest, daarboven mijn ovu van vandaag en daar boven van die dag er voor en daarvoor etc

[ Bericht 17% gewijzigd door Ciscostar op 25-03-2009 16:36:08 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:32:23 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67397445
Als de zwangerschapstest negatief is kan het niet anders dan dat er weer een LH piek onderweg is. Zou betekenen dat je wederom aan de SOEP kunt. Je hebt deze maand dan wel echt een krankzinnig lange cyclus zeg...
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:32:33 #109
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67397456
hmmm die ovutesten zijn wel duidelijk, zwangerschaps inderdaad niet zo helaas
pi_67397519
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Als de zwangerschapstest negatief is kan het niet anders dan dat er weer een LH piek onderweg is. Zou betekenen dat je wederom aan de SOEP kunt. Je hebt deze maand dan wel echt een krankzinnig lange cyclus zeg...
Soep is ook lekker... maar lange cyclus niet zo eigenlijk! Niks aan te doen, gaan gewoon stug door
pi_67397633
Als me loon vandaag of morgen binnen is ffies nieuwe ovu-testen bestellen en blijf gewoon testen tot ik zwanger ben of ongesteld wordt (volgens rekenen 2 april) Nog 1 ovu-test dus gaat wel goedkomen.

En flugeltje... you owe me one
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:40:15 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67397828
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als me loon vandaag of morgen binnen is ffies nieuwe ovu-testen bestellen en blijf gewoon testen tot ik zwanger ben of ongesteld wordt (volgens rekenen 2 april) Nog 1 ovu-test dus gaat wel goedkomen.

En flugeltje... you owe me one
Komt goed!
pi_67397843
Cisco, wat een gedoe joh. Het lijkt mij ook dat vorige piek je ei niet is gesprongen en dat er nu gewoon weer een LH piek aankomt. Hup, naar bed dus.
pi_67397916
hmmmm... Cisco, balen van niet zwanger inderdaad, maar wel fijn dat je soep weer opgediend kan worden... En nu 2 april gewoon wel 2 streepjes plassen hoor!
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Asyniur het volgende:
Wij doen ons best
ik word ondertussen ook soms wel erg ongeduldig hoor maar ik weet ook dat ik (nog) niet mag klagen...
iedere maand is er een te veel, dus ook jij mag klagen hoor!

BeesieJen, welkom terug! Als je het niet vertrouwt, kun je een afspraak maken met de ha... maar je bent al langer bezig (gestopt met pil) dan een jaar toch? Dan mag je toch ook al door naar de gyn als je het niet vertrouwt? balen in ieder geval dat de test negatief was...

Bumbaloe, dat vind ik ook een mooi bankje die doen we!
pi_67397923
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wat een gedoe joh. Het lijkt mij ook dat vorige piek je ei niet is gesprongen en dat er nu gewoon weer een LH piek aankomt. Hup, naar bed dus.
Oke.. alleen is er dan geen man om te bevruchten Vanvond dan maar
pi_67398398
Nou, vooruit dan maar.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:15:07 #117
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67399271
Ciscostar laat je niet gek maken
Mijn ovutestjes hebben ALTIJD een heel licht streepje maar ben toch echt niet zwanger!
Volgens mij heb je gewoon je ei gehad hoor.
pi_67399319
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Guess. het volgende:
Ciscostar laat je niet gek maken
Mijn ovutestjes hebben ALTIJD een heel licht streepje maar ben toch echt niet zwanger!
Volgens mij heb je gewoon je ei gehad hoor.
we zullen zien wat volgende week donderdag/vrijdag doet
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:19:58 #119
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67399456
Hopelijk harstikke zwanger natuurlijk,maarja meer dan afwachten kun je nu niet doen idd!
pi_67399894
ehm, afwachten en genieten van je soep!
maar goed, je weet nu wel dat het echt LH is wat je ziet op je dipsticks en geen HCG... (al was dat meer het idee van de mensen hier dan van jezelf )
pi_67400066
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
pi_67402978
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en hey, Minniemin, jou niet te vergeten: als je vandaag test en een wat donkerder streepje hebt zou ik het toch even proberen met een zwangerschapstest, je bent nog steeds niet ongesteld geweest toch? Toen mijn ovulatietest uitsloeg (zie foto) kreeg ik ook al een streepje op een zwangerschapstest en de clearblue vanochtend deed ook + Ik duim ook heel erg voor jou, het zou zo geweldig zijn!
Nope, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor. Heb echt geen enkele zwangerschapsklacht op het moment
Ik heb wel het idee dat ik cervixslijm heb voor het eerst. Dus ik ga gewoon lekker klussen. En dan op mijn geimproviseerde nod weer eens verder kijken
pi_67402990
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Wat een schat! Geniet ervan!
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:17:29 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67403541
Beesie-Jen... wat jammer dat de test negatief was joh! En wat raar dat je dan nu ineens zo'n lange cylcus hebt... Je kan evt. de huisarts bellen of bijv. nog een weekje wachten en nog eens testen, mss ben jij een van die mensen die echt pas laat HCG aan maakt... het kan zomaar...

En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken! Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 25-03-2009 19:24:54 ]
pi_67403676
Ik snap je helemaal BE, toch ben ik erg blij met die dingen hoor. Zeker voor ons (dames in de MMM) zijn ze een uitkomst een welkome bevestiging van een eventueel ei. Maar dat snap je natuurlijk ook wel.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:23:44 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67403758
Ik heb het dan ook niet tegen de meiden die in het medische circuit zitten, anders had ik dit wel in het andere topic gepost...
pi_67404059
Ja joh, ik zei het ook met een glimlach. Misschien was een knipoog beter op zijn plaats geweest, bij deze:
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:10:28 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67405654
Zoooo, ik heb weer een 2e streepje gepiest. Deze is iets duidelijker dan die van gisteren dus we gaan er straks weer tegenaan!

Mijsje, klikt gezellig! Maak er een leuke avond van!

En dames met een negatieve test
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:20:35 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67406030
Succes Asyniur!
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:29:30 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67406424
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken! Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur

Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:54:47 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67407427
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Succes Asyniur!
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:02:18 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67407792
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur

Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
pi_67408112
het was zo gezellig, en inderdaad even m'n gedachten lekker verzet... ik voelde me gewoon even een avondje heerlijk belangrijk... en helemaal op m'n mannetje!
even lekker uitbuiken en dan weer oefenen voor onze ovu-dagen...
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:16:26 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67408373
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.

Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:21:08 #135
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67408566
quote:

[..]

Maar als je een onregelmatige en lange cyclus hebt en geen idee wanneer je eisprong is en of je wel een eisprong hebt vinden sommige mensen het fijn een "hulpmiddeltje" te hebben.Op een gegeven moment wil je gewoon zwanger worden waarom zou je de natuur dan niet een handje helpen,dat doe je als je niet zwanger wil worden toch ook.
pi_67409360
Jullie gaan te snel, ik houd het niet bij..... Bijlezen en reageren, bijna dagtaak, hihi...

Tierr; Hoewel het nooit leuk is om doorverwezen te worden vind ik het fijn voor jou dat je bent doorverwezen naar de gyn! Laat die maar eens uitzoeken wat er aan de hand is.

Cisco: soepen maar weer voor jou! Wel een hele lange cyclus zeg en misschien zelfs twee keer een LH piek! Of misschien gewoon altijd een LH gehalte in je urine en is je piek en eisprong gewoon geweest en is het wachten geblazen. Mmmmm, moeilijk moeilijk.

Mijsje: je bent waarschijnlijk al weg, maar geniet er van! Heb ff de menukaart bekeken en ziet er lekker uit!
Je bent inmiddels al weer terug en hebt het heerlijk gehad, goedzo!

Hier heb ik ook gebruik gemaakt van een ovulatietest, mocht er eentje van een vriendin gebruiken want ik vond die dingen bij de kruidvat wel erg duur! Ik heb hem gebruikt om te kijken of mijn gevoel klopt dat ik een dezer dagen mijn ovulatie heb en ja hoor! Een dikke vette streep Helaas wilde mijn lief gisteravond niet klussen omdat die heel erg moe was, vanavond is ie tot laat weg, maar dan wordt er wel nog geklust, hihi...
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:59:38 #137
95408 Incantrix
pi_67410146
quote:

[..]

Maar het één sluit het ander toch niet uit?
3!
pi_67410229
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.

Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
Ik ben erg blij dat ik deze maanden de ovulatie testen heb gebruikt, want anders had ik nu in de zenuwen gezeten dat ik al 2 dagen over tijd zou zijn en niet geweten hoe mijn cyclus nu eigenlijk in elkaar zit en hoelang. Ik heb mijn ei erg laat in mijn cyclus gevonden en weet nu ook dat ik pas 2 a 3 april mijn nod heb ipv de 24 maart die we dachten. Zeker als je cyclus zo in de war is, zijn ovulatietesten erg prettig!

Hier vanavond even geen klussen.. om 19 uur van de trap gevallen en lig hier nu met pijn op de bank..
kleine teen en die ernaast erg pijnlijk en bewegen gaat bijna niet. wil dat ik eigenlijk even naar het ziekehuis ga of dokter...
pi_67410409
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
Heerlijk toch Fijn dat je een leuke avond hebt gehad
Wij gisteren ook heerlijk uit eten geweest.. was echt even genieten
pi_67410674
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.

Ik snap wat je bedoelt BE, maar ik wil toch reageren ookal vat ik het niet aanvallend op. Het lijkt alsof je ons betrapt op valsspelen en we stiekem hebben gekeken wat voor kaarten we in handen hebben.
pi_67410863
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Poezebeest het volgende:
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.
Langs gaan mag hier niet... je moet eerst bellen en als ze je 'ziek' genoeg vinden mag je langskomen..
Koelen al gedaan en hoog leggen.. zie wel wat het morgen doet.. 1 dag meer of minder maakt niet zoveel uit
En morgen kan ik gewoon naar mijn eigen huisarts dan
pi_67411157
Meer kun je niet doen dan... In ieder geval beterschap ermee!
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:28:41 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67411563
quote:

maar jij hebt toch getemperatuurd?
pi_67420638
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub

Alvast bedankt
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:53:03 #145
190853 RockabeIIa
pi_67420900
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub

Alvast bedankt
yw
pi_67421170
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

yw
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:05:52 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67421232
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Asyniur het volgende:

[..]

maar jij hebt toch getemperatuurd?
Ja, na 8 maanden ja.
Ik had mijn mond moeten houden, maar dat kan ik dan weer niet, maar ik doelde echt op de vrouwen die na 1-2 maanden gelijk van alles uit de kast trekken. Dat snap ik niet.
Ik heb een vriendinnetje die gelijk de eerste maand meteen al met die ovu-testen aan de slag ging. Nou is zij wel het type control-freak, maar toch.
Ik snap het gewoon niet zo goed. Voor mij haalt dat een hoop lol en 'magie' zo je wilt er vanaf.

Nou ja goed, sorry, ik had mijn mond moeten houden, het zijn mijn zaken niet. Ik verbaasde me alleen over dat rijtje ovu-testen die allemaal in meer of mindere mate positief waren waardoor je volgens mij net zo goed een speld in een potje pies kon gooien want dat zegt net zo veel.

* Brighteyes gaat het topic maar weer uit...
pi_67422040
BE, ik vind dat je mag zeggen hoe jij er over denkt. Het is jouw mening en het zou een mooie discussie kunnen worden ipv dat we ons met z'n allen aangevallen voelen. En dat we ons aangevallen voelen maak ik op uit de reacties die er op zijn gekomen. Maar ik vind dat iedereen mag doen en laten wat die wil en of er nou wel of geen hulpmiddelen worden gebruikt om zwanger te worden is ieders eigen keuze. En nu wil ik een mooie vergelijking maken met iets uit het dagelijks leven maar kom ik nergens op.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:40:44 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67422121
Daarom heb ik ook bewust bij elke post gezegd 'ik vind' ipv 'het is'. Het is mijn mening, niet de absolute waarheid.
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Soms komt er gewoon af en toe wat bovenborrelen dat ik niet binnen kan houden.

En nu ben ik echt weg, want ik kan me ook goed voorstellen dat mensen zich idd wel aangevallen voelen. Dat begrijp ik echt wel en dit is jullie topic, waar jullie kunnen kleppen over soep en wat al niet meer.
pi_67422339
BE, ik snap je berichtjes heel goed ondanks dat ik zelf ook aan de ovutesten ging in de derde ronde. Meer omdat ik wilde weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden (liever niet natuurlijk) dan dat we gericht die dagen moeten sexen. Ik heb maar 6 maanden de pil geslikt en kon daarvoor mijn ongesteldheid met de klok gelijk zetten op 28 dagen. De eerste maand drie zwtesten verspilt omdat ik wel wist dat ik niet zwanger was maar ik niet gewend was om zo lang te wachten. De tweede ronde 37 dagen en de derde inclusief ovutesten 32 dagen, en ik wist precies wanneer ik ongesteld moest worden (en dat werd ik dus ook helaas).
Verder houden wij het potje neuken nog heel vrijblijvend want ik merk wel dat mijn het niet leuk vind als ik zit te pushen dat we NU moeten sexen. Dat werkt juist averechts.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:09:46 #151
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67424913
Gisterenavond voelde ik wat steken rechts,dus ik werd al bijna blij maar aan mijn temp was vanochtend niks te zien,nou ja we wachten af.Zou me ook niks verbazen als ik ongie ga worden een deze dagen,al ben ik niet zo emo meer als de afgelopen dagen.
Zo met een lekker werken,tot 21.00 merk wel dat ik er dan veel minder mee bezig ben omdat ik er dan gewoon niet zo veel aan kan denken,maarja om daarvoor nu 80 uur in de week te gaan werken zie ik ook niet zitten
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:48:55 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67428527
Ik snap je punt ook een heel end hoor BE, maar het is gewoon persoonsgebonden. Ik ben bijvoorbeeld zo'n controlfreak dat die ovulatietesten mij eerder rust gaven dan dat ik er ongedurig van werd. Heel persoonlijk dus allemaal

Cisco, hoe is het met je teen?

Nou Guess. Stiekem toch een beetje spannend dus...
pi_67437079
BE, ik voel me niet aangevallen hoor.. iedereen is vrij om zijn menig te uiten.
Mijn reden van het gebruiken van de testjes staat pagina hiervoor.

Mijn teentje is gebroken Rust houden, goed intape... komt goed
Ovu-streepje lichter dan gisteren, we zullen zien wat de week ons brengt!
pi_67437120
Beterschap met je teentje!
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:13:49 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67437973
BE, ik bedoelde het verder ook niet kwaad hoor en ik wist het ook niet van die na 8 maanden

Ik wil al langer een kindje en ik heb al een hele poos moeten wachten tot mijn er ook klaar voor was. Toen we eindelijk ervoor gingen was ik ook heel relaxed maar ik merk dat ik nu in de 4e ronde ongeduldig word. Ik heb een regelmatige cyclus, ik weet 'precies' wanneer mijn eisprong is en we sexen op de juiste dagen dat was ook al voordat we voor een kindje zouden gaan want ik ben dan in die tijd ook echt op mijn uhm... best zullen we maar zeggen
Het blijft spannend, telkens weer maar ik was nu gewoon ook benieuwd naar of het wel klopt wat ik zie en voel. En met een ovulatietest kun je dat meten...
Anderen willen vanaf het begin meten.

Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:32:41 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67440479
Hmm, ik heb nu in totaal over 5 teststrips gepiest...in 5 opeenvolgende dagen
De eerste 2 waren niks, de derde licht 2e streepje, de vierde iets donkerder 2e streepje en nu weer een heeeeeeeeeeel licht 2e streepje (lichter dan de 3e test).
Heel korte tijd maar dus met LH piek... Is dat een 'slecht' teken?
pi_67442927
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:57:32 #158
190853 RockabeIIa
pi_67443432
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)

Ik las deze week ergens iets over dat je beter gepassioneerde sex kan hebben dan zo'n 'moetje' en dat er bij die eerste dus wel 50% meer zaad uitgedingesd wordt. Ik dacht ik meld het effe!

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 26-03-2009 21:56:02 ]
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:00:47 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67443550
Rocka!

MinnieMin! Have fun!
pi_67445228
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
Knap van je om in te zien dat je toch niet dit nu al wilt!

Ik stop trouwens ook met de ovulatietesten. Ik ben in ronde 5 begonnen met ovutestjes omdat ik een erg onregelmatige cyclus had en ik dus niet wist wanneer mijn ei ongeveer kwam... en aangezien mijn man en ik niet een heel frequent klusritme hebben vond ik dat toch wel handig om te weten... dat te weten geeft me rust; ik ben ook wel een beetje een controlfreak en we willen al heel lang een kindje.
Maargoed, ik krijg geen duidelijke resultaten met die dingen, dus nu word ik er alleen maar onzeker van... en dat is niet de bedoeling, dus weg met die dingen!!

Ik ga overigens wel door met temperaturen, dat kost geen geld en relatief weinig moeite als je er eenmaal aan gewend bent, vind ik. En dan heb je tenminste wel zicht op de cyclus.
pi_67445306
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka!

MinnieMin! Have fun!
Dat gaat wel goed komen

Voor de duidelijkheid voor de andere meiden: Ik bedoel niet dat het tempen of ovulatietesten onzin is, maar wel dat het dat is voor mijzelf in dit stadium.
pi_67445635
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!

Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
pi_67448314
Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...

Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.

wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm! nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:36:10 #164
95408 Incantrix
pi_67452515
Mijsje, wat geweldig fijn dat én de behandeling nu echt is begonnen én dat de huisarts het niet goed heeft gezien! Ben erg blij voor je en ben heel erg benieuwd hoe de uitslag strakjes gaat zijn van het contrastvloeistof-gebeuren Laat ze maar snel iets vinden wat heel snel te verhelpen is, en dan meteen raak!

Minniemin, wat fijn voor jou dat je nu besloten hebt dat je het allemaal anders wil en dat je er nu op een meer relaxed-te manier mee bezig gaat Het is en blijft iets dat uit liefde voort zal komen en op deze manier kun je hier wel een hele mooie mix tussen 'business' en 'pleasure' maken. Jeej!
3!
pi_67452843
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
(iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
Hoe lang temp je al dan? Ik vond het in het begin ook erg vermoeiend, maar nu gaat het eigenlijk al als vanzelf. Gewoon ding naast je bed, als de wekker gaat even in je kont stoppen en dan weer verder slapen...

Wat fijn trouwens dat er nu echt wat gaat gebeuren mijs!! Ik hoop dat ze wat vinden dat snel verholpen kan worden en dat jullie dan straks ook eindelijk een wondertje mogen verwelkomen!!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:33:16 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67453087
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...

Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.

wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm! nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
zie mijn reactie andere topic
pi_67458165
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!

Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
Hier ook.. ons seks leven is veel beter geworden de afgelopen 2 a 3 maanden (was daarvoor ook niet om over te klagen, maar nu heel anders en eigenlijk beter )
pi_67458219
Mijsje wat fijn die uitslagen Succes ermee!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:54:32 #169
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67458312
Mijsje, fijn dat ze zo voortvarend te werk gaan en de uitslagen van je hubby toch beter waren dan gedacht!

Hier weinig nieuws, druk aan het SMEP-pen Inmiddels zit ik op dag 12 van de cyclus, temperatuur regelmatig op of rond 36,5 dus alles nog normaal.
pi_67458469
Mijsje! Wat fijn dat de zwemmers van je lief het toch niet zo beroerd doen als de huisarts dacht! Komen ze toch verder dan de kleedkamers, hihi. Ook fijn dat er meteen vanalles onderzocht wordt bij jou. Ook goed om te horen dat er een mooi eitje rijpt en dat het volgens de cyclus gaat. Nu even afwachten wat de andere onderzoeken voor een uitslag geven en welke behandeling er nodig is. Natuurlijk is de mmm niet leuk maar wel fijn dat er meteen actie wordt ondernomen!

Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
pi_67463398
Wat fijn (en een beetje dom) dat de HA het niet goed gezien had!
Hopelijk komt er bij jou nu ook eindelijk schot in.
pi_67470865
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
Hier ook.. bijna geen streepje meer te zien op de ovu test.
pi_67471887
Ik had gister en vandaag een hele vette streep, maar mijn cervixslijm is veranderd, gister en eergister zoals het moet, eiwitachtig. Vandaag is het eigenlijk helemaal weg. Ga er dus vanuit dat mijn eisprong inmiddels is geweest.
pi_67488833
hier ook even een knuffel, al die lieve reacties!

Asyniur, ik had je reactie gezien! heel lief!
Tierrr, ik temp ook pas 2 maanden, dus qua tijd valt het reuze mee. de gyn heeft al gezegd (niet omdat ik het tegen hem zei) dat ik deze maand kan afmaken en dat we dan genoeg temp-gegevens hebben. hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
pi_67489127
Wat fijn Mijsje van de onderzoeken die nu gedaan worden en dat de zaadjes toch wel goed zwemmen!
Hopelijk is de contrastvloeistof volgende cyclus niet eens nodig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_67489274
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
Echt supergoed nieuws dus!! Geweldig!! Ben zo blij voor je!!

Ik ben erg benieuwd wat er met mijn cyclus gaat gebeuren... tot deze cyclus had ik het idee dat alles redelijk ging, ik was wel onregelmatig ongesteld en ik kon mijn ei niet opsporen met ovutestjes, maar ok... dat hoeft nog niet alles te zeggen natuurlijk.
Maar nu zit ik dus al op dag 42 (maximale lengte cyclus tot nu toe was 33 dagen) van mijn cyclus en ik heb nog steeds geen temperatuurverhoging gehad... zooooo vreemd... en zo lekker dus dat ik een afspraak bij de gyn heb staan!
pi_67489827
Mijsje; zo fijn voor je dat je serieus wordt genomen door de gyn en dat er schot in de zaak zit!

Tierr; inderdaad een lange cyclus deze maand, wanneer moet jij naar de gyn?
pi_67491031
10 april, over 2 weekjes dus... ben benieuwd hoe het er dan voor staat... of ik dan inmiddels al ongi ben geweest of niet..
pi_67492203
10 april duurt in ieder geval niet heel lang meer. Hoop dat je daar ook net zo gehoord voelt als Mijsje!
pi_67497896
Tierrr, dat hoop ik ook, en dat jij gauw meer weet!
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan! (zijn we al mee begonnen )
pi_67503577
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef mijsje het volgende:
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan! (zijn we al mee begonnen )
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!

Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..

Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.

Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
pi_67504348
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!

Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..

Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.

Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
geeft niks hoor, het is inderdaad een gek iets, een menselijk lichaam!
Ik hoop ook dat de gyn je serieus neemt. Op zich vind ik (ik weet dat niet alle artsen het met me eens zijn hoor) dat als je zo'n lange cyclus hebt, terwijl je dat anders niet hebt, je bij een gyn terecht zou moeten kunnen en hij je dan serieus zou moeten nemen, want iedere dag niet zwanger in een cyclus die te lang doorgaat is een dag teveel... ik ratel weer eens door... maar goed, het zou in ieder geval erg leuk zijn als we nu ook door zouden kunnen naar Z&G!

ik was vandaag samen met manlief in de prenataal om een cadeautje te kopen voor Celine van Arma en Foxy, maar ik voelde me er ook wel thuis om er zelf rond te gaan shoppen...

[ Bericht 5% gewijzigd door mijsje op 28-03-2009 21:33:13 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:12:09 #183
95408 Incantrix
pi_67508016
Cisco en Poezebeest, succes met wachten. Altijd weer moeilijk, en helaas niet veel aan te doen. Ik hoop het zo voor jullie!

Tierrr, dat loopt nu allemaal wel heel raar bij jou he? Heel erg fijn dat je juist nu die afspraak hebt, dan kan er echt even goed naar gekeken worden allemaal. Ik ben heel benieuwd en ik hoop echt dat je op z'n minst weer ff op pad geholpen wordt. Wel handig dat je nu tempt denk ik, dan heb je ook meteen wat om te laten zien..
3!
pi_67509952
Hallo allemaal,

Na lang wikken, wegen en lurken, heb ik net besloten dat ik hier ook maar es wat ga posten...Sinds ongeveer een jaar nu ben ik pil-vrij maar zijn we niet vanaf dat moment al druk bezig met testen, temperaturen of dat soort zaken. Echter het is tot op heden nog niet spontaan gelukt, dus hebben we een tijdje terug toch maar es wat van die testen bijgehouden, maar niet al te strak en (misschien wel daarom) ook nog geen resultaat...

Moet zeggen dat we er nog gewoon lekker relaxt onder zijn, tuurlijk wel jammer elke keer, maar ook nog steeds superblij als we weer een berichtje van vrienden krijgen dat zij wel in verwachting zijn (wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt)...

Mijn streven is om hier wel effe regelmatig wat van me te laten horen, maar ik ken mezelf, dat kon nog weleens minder zijn dan mijn bedoeling (nu) is...

Om in elk geval af te trappen, mijn NOD is (ongeveer) 15 april... maar mijn cyclussen kun je niet gebruiken om de klok op gelijk te zetten, verschilt van 26 tot 29 dagen en telkens weer iets anders. Ik ga dus nu maar van het gemiddelde van 27 uit...

Oh ja, en iedereen die al een 2e streepje te pakken heeft: FELI!
En de anderen: succes met klussen en veel plezier maken erbij
  zondag 29 maart 2009 @ 10:38:11 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67513426
Nou heel verhaal getypt, alles weg omdat FOK! het even opgaf... Maar goed....

Lijnloos, welkom en net als bij iedereen hopen we natuurlijk ook weer dat jij hier snel weer bent vertrokken!!

cisco en poezebeest, succes met wachten. Hopen dat jullie beide mooie paaseitjes hebben gehad

Trierr, gelukkig niet meer zo lang wachten tot 10 april. Hopenlijk gaan ze net zo voortvarend te werk als bij mijsje!

PZE en CP, jullie ook succes met de laatste wachtloodjes!! Ik duim me duimen stuk voor jullie! Wat zou het mooi zijn!

Hier nog weinig nieuws, dag 14 inmiddels, ovu-testje is nog negatief maar dat is niet zo raar want mijn eisprong kwam altijd al pas bij dag 20 ofzo. Over een dag of 3 maar weer eens een testje doen.

Verder ben ik heel blij want ik heb vrijdag bericht gekregen van het CITO dat ik geslaagd ben voor mijn IPMA D examen. Heb het een paar dagen na mijn miskraam gemaakt want kon het niet meer afzeggen en examen kost zo'n 700 euro. Dus dacht ik zie het wel. Amper meer geleerd na de cursus, gedachten heel ergens anders natuurlijk, maar kennelijk toch iets goed gedaan want ik had een mooie 7
pi_67513442
Welkom Lijnloos, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hopelijk zwaaien we je de 15e uit naar het volgende topic.

Feli happyme, wat fijn dat het toch gelukt is!
  zondag 29 maart 2009 @ 11:21:25 #187
190853 RockabeIIa
pi_67513963
Lijnloos, welkom!
Je staat in het lijstje, hoor
pi_67514853
Gisterochtend ineens ongesteld geworden
Het was eerst een klein beetje, dus hadden nog beetje hoop op innesteling ofzo, maar het is er nu nog steeds en inmiddels wat meer bloed dan gisteren.

We(ja we) snappen niks meer van mijn cyclus. De streepjes van de testen waren vorige week vrijdag en zaterdag op hun dikste (de dagen ervoor beetje zichtbaar, paar dagen erna ook)
En nu een week na de vermoeidelijke eisprong (als we van de ovu-testjes uitgaan) toch ineens ongesteld.
Heb ook geen seintjes gehad van te voren, we hebben zelfs nog 'geklust' gisterenochtend. ( Mijn man dacht eerst zelfs nog dat het bloed van de seks ofzo kwam.. )

Mijn cyclus was deze maand dus 35 dagen, vorige maand 37 en die daarvoor 30. Als we dan even gaan rekenen etc dan komen we op een gemiddelde van 34 uit. NOD mag op 1 mei

Niet vorige week vrijdag maar die vrijdag daarvoor dacht ik mijn eisprong gevoelt te hebben (zelfde soort steken als die maand ervoor (beetje zelfde dag als mijn eisprong had moeten zijn) en zelfde pijn) maar dit was op de ovu-streepjes niet te zien. Maar als ik nu kijk naar mijn ongesteldheid, had het die vrijdag dus wel mijn eisprong kunnen zijn.

Het is jammer, en onverwachts (die dat we dachten dat ik zwanger was...)
Rest van de meiden veel succes met wachten en met klussen, hopenlijk voor jullie wel een 2de streepje.
pi_67515004
Nou zeg, wat een toestand Cisco! En wat gek van die testjes dan... Balen.

Hup dames, wie piest er wel een 2e streepje? We moeten de negatieve spiraal doorbereken.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:52:06 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67515605
Cisco,wat balen zeg had je helemaal geen ongi-gevoel van te voren?
Mijn gyn & huisarts vertelde me dat ovu-testjes niet altijd en bij iedereen betrouwbaar zijn,mischien is dit bij jou ook het geval.

Lijnloos welkom,en hopelijk mag je snel door naar het volgende topic Knap dat je zo relax kan blijven,wou soms dat ik dat ook kon!

Ik zit hier ondertussen op dag 27 (cyclus was de afgelopen 2x 40/42 dgn) zonder positive ovu-test en ook geen tempratuursverhoging,hopelijk komt het een deze dagen!
pi_67515733
Cisco, jeetje balen zeg.....
  zondag 29 maart 2009 @ 13:55:53 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67517125
Gatver cisco, die had ik nu niet aan zien komen zeg. En zeker niet nu... Je cyclus doet inderdaad vreemd. Zou het dan toch nog het ontpillen zijn? Vaag hoor..

pi_67517199
Happyme: Proficiat met het behalen van je examen! Fijn dat je daar vanaf bent en je je geen zorgen meer over hoeft te maken. Wat is het IPMA D eigenlijk?

Lijnloos: welkom hierzo!

Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden terwijl je dacht dat je ergens heel anders in de cyclus zat.

Hier nog geen nieuws... Zal nog wel een dikke week duren voordat ik iets te melden heb. Ovulatie is 3/4 dagen geleden geweest dus kan nog niets merken. Hoop er ook niet teveel op. Afwachten maar.
pi_67518236
Lijnloos, welkom hier!! Al hoop ik natuurlijk ook dat je hier snel weer weg bent, haha!
Wel knap hoe relaxed jullie ermee om gaan nog steeds!!

Happy, wat goed dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd!! Super knap, zeker na zo'n moeilijke gebeurtenis...
Maarre... wat voor examen was het nou??

Cisco, jeetje, wat ontzettend balen... en wat raar ook dat die testjes het dan zo bij het verkeerde eind hadden... heel erg vreemd... daar gaat je vertrouwen in de testjes... Ik denk toch dat je een 'gewone' cyclus had... het aantal dagen verschilt niet veel met die van vorige keer... en ook je ongi kwam precies 14 dagen nadat je de eisprong gevoeld had... alleen dan echt gewoon erg raar van die testjes... temp je ook? Was in dit geval wel handig geweest, dan had je kunnen kijken wanneer je temp omhoog ging..

Voor de rest gewoon een
  zondag 29 maart 2009 @ 15:00:30 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518672
Cisco die vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand

IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
pi_67518776
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:11:35 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518964
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Poezebeest het volgende:
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
Whahah, nou ik denk niet dat ik dat red hoor. Daar zijn er maar 3 of 4 van in Nederland. Maar ik hoop over een paar jaar wel voor IPMA C te gaan en dat is al heel wat
pi_67522874
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Cisco die vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand

IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
Niks geen voortekenen, dus was inderdaad even raar kijken gisteren.. maarja
Volgende maand.. zou kunnen maar heb vanaf begin gezegt(nu denk ik er inmiddels anders over) dat ik eigenlijk geen kindje wil in december (wij beiden jarig etc, ik vond vroeger en nu ook nog steeds beetje niet leuk jarig te zijn rondom kerst en sinterklaas..) maar inmiddels heb ik zoiets van.. boeiend! Het is welkom, ook met de kerst!!!!
pi_67523442
Ja moeilijk dilemma is dat he, Cisco?
Zeker als je het zelf niet leuk vond om jarig te zijn in december wil je eigenlijk niet dat je kindje dat ook heeft... en aan de ene kant: je wacht al een poos, die ene maand kan er dan ook nog wel weer bij.
Maar aan de andere kant: je wilt het zo ontzettend graag, je wilt het liefste geen kansen verspillen en een kindje is zo'n ontzettend groot wonder dat ik ook zoiets heb van: het komt wanneer het komt en dan is het ontzettend welkom!!

Ik ga dan ook helemaal geen rekening houden met welke maand dan ook... ik hoop gewoon dat het zo snel mogelijk raak is!!
  zondag 29 maart 2009 @ 17:54:27 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67523530
Joh, voor hetzelfde geldt komt het 2 weken te vroeg of te laat en dan is het toch niet in december. Gewoon lekker de natuur z'n gang laten gaan en als het raak is, dan is het raak.
pi_67523754
Precies, vind ik ook!!
Soms willen mensen misschien ietsje teveel alles plannen...
  zondag 29 maart 2009 @ 18:32:34 #202
190853 RockabeIIa
pi_67524539
Precies, het komt wanneer het komt!
Ik herinner me nog een vage post hier een tijdje terug over iemand die niet deze maand bezwangerd wilde raken ivm verjaardagen in de familie
pi_67526149
Als het deze maand raak is hier, dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn tante, precies tussen sint en kerst. Laat die onhandig geplande baby maar komen hoor.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:56:45 #204
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67526562
Ik moet ook wel op gaan schieten met zwanger worden anders ben ik straks ouder dan m'n moeder bij d'r eerste was
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 29 maart 2009 @ 20:56:01 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67528672
Ben ik 3 dagen weg en dan geen nieuwe streepjes!

Wel een rare cyclus van Cisco
Een nieuwkomer: welkom!
En happy: gefeliciteerd met je certificaat!
En Tierrr, er was ook iets met haar maar dat ben ik even vergeten

Ik hoop dat en ik voldoende gesext hebben vorige week en dat ik dan volgende maand mijn felbegeerde 2e streepje mag piesen...
pi_67530609
Hee Lijnloos, welkom! Leuk, een nieuwe erbij... jij ook heel veel plezier

Cisco, dat is echt balen zeg. Hopelijk gaat je cyclus binnenkort gauw regelmatiger lopen.

Hier nog geen verandering verder, nog steeds niet ongesteld geworden. Maar wel een boel meer rust in mijn hoofd
pi_67531285
Wat een warm welkom, dank jullie wel allemaal.

@Cisco: Balen!!! Maar hou de moed erin
@Happy: Gefeliciteerd, mooie stap!
@ Guess en Tierr: Tja, dat relaxed blijven is soms wel moeilijk hoor, maar ik hou me maar voor dat we ook nog niet heel hard ons best doen, dus dat scheelt. Maar we willen het nu wel iets serieuzer gaan aanpakken! Heb nog helaas nog maar 1 teststaafje voor ovulatie over hier thuis, maar lief en ik hadden vandaag toch al in de "planning" om eens flink bij te klussen en dan dinsdag en rondom nog wat... (had bekeken op de babybrabbel site wat ongeveer de eisprong-dag zou moeten zijn, dus houden we ons daar even aan vast).
pi_67542580
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
  maandag 30 maart 2009 @ 12:22:31 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67542674
Voor de nieuwsgierigen... er is 'iemand' uit de kast gekomen.
[OUD] Update-topic

Balen Cisco!
  maandag 30 maart 2009 @ 12:24:10 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67542728
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
Ik duim voor je...
pi_67542924
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik duim voor je...
Dank je wel

Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'n kneuzenclubje blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.

Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeft Dus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
  maandag 30 maart 2009 @ 12:43:55 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67543270
Post gewoon maar gezellig mee
Ik lees ook in het andere topic hoewel ik daar (nog?) helemaal niet thuis hoor...
We wachten allemaal op het felbegeerde 2e streepje, waarbij sommigen van ons al weten dat het meer moeite kost dan anderen.

Ik vind het ook soms lastig posten bv dat ik het wachten 'beu' ben. Maar ik wacht pas 4 maanden en ik realiseer me heel goed dat er anderen zijn die al veeeeeeeeeeeeeeel langer wachten.
maar juist door die verhalen vind ik het soms zo moeilijk: want stel je voor ik kom er over een jaar achter dat er ook wat mis is met mij? En dan moet ik nog langer wachten * Asyniur steekt kop in het zand
pi_67543569
Ik snap je heel erg goed hoor, ik zit zelf ook wel een beetje met die gevoelens... en dat terwijl ik zelf pas 7 maanden bezig ben... Maar vooral nu ik een beetje onzeker ben over mijn eigen cyclus zijn 2e streepjes bij anderen wel even confronterend...

Maar aan de andere kant vind ik het ook juist weer zo leuk voor de rest! En gun ik het iedereen zo!
(En het laat gewoon ook zien dat het wonder des levens wel mogelijk is, ook bij sommigen met een erg rare cyclus!)

Nouja, wat ik zeggen wil: je hoeft je niet te schamen voor die gevoelens en ik snap heel goed dat het je niet altijd lukt even positief te reageren!
pi_67547238
CP ik denk dat iedereen hier in dit topic en in ons kneuzenclubje in aanraking komt met die gevoelens.
Ik ben oprecht blij voor iedereen die een tweede streepje tevoorschijn tovert (want dat wil ik ook zo graag en net omdat het bij mij zo moeilijk gaat, besef ik bij elke positieve test wat voor een wonder het weer is) maar soms steekt het ook wel eens bij mij want waarom bij hen wel en niet bij mij?.
Ik ga hier dan ook niet overenthousiast reageren (want dan kan ik natuurlijk wel door een paar en smileys te posten, maar zo zit ik niet in elkaar ) maar dat betekent daarom niet dat ik niet blij ben voor hen. En ook voor mij is het ene tweede streepje specialer dan het andere, net omdat je met bepaalde mensen wel een band hebt en met anderen minder. Zo heb ik voor de eerste keer een PM gestuurd met felicitaties naar mijn mederammelaar van het eerste uur

Veel posten doe ik hier niet, al lees ik wel altijd mee. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me in dit topic nooit echt 'thuis' heb gevoeld (en dat heeft echt niets te maken met de mensen die hier posten). Ik 'hoor' hier gewoon niet door de hele toestand (maar dat zit waarschijnlijk voornamelijk in mijn hoofd ).

En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam (en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en )
pi_67551195
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dank je wel

Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'n kneuzenclubje blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.

Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeft Dus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
Dat heb ik ook regelmatig.. dan denk ik, ik wil hier niet meer mee posten,ik stop.
Maar dan toch wel weer lezen en iets posten. Ook de 2de streepjes doen me soms beetje pijn, maar ik gun het iedereen van harte! Maar soms vallen ze even wat zwaar

Wat me nu zwaar valt is deze ongesteldheid.. ben echt nog nooit zo erg geweest...
pi_67551582
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
pi_67551918
Lieve twijfelende postdames; jullie zijn hier hartstikke welkom, ook met negatieve gevoelens richting dames die wel een tweede streepje hebben. Iedereen kan zich voorstellen dat je niet altijd vrolijk en blij kunt reageren als een ander wél dat begeerde tweede streepje heeft. Ik heb daar ook alle begrip voor en ook jullie horen hier, want jullie wachten immers ook op dat tweede streepje. Dat jullie langer wachten wil niet zeggen dat jullie hier niet thuis horen. Jullie moeten daar posten waar jullie je prettig bij voelen, maar hier zijn jullie, wat mij betreft, meer dan welkom!

Hier nog geen nieuws, wacht rustig af. Voel wel vanalles, zere tieten en buikpijntjes. Maar volgens mij had ik dat de vorige cyclus ook, dus zegt weinig denk ik.
pi_67552963
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
Dat geld ook helemaal voor mij
pi_67553215
Dan wacht ik weer gezellig mee en ben ik in stilte blij voor de meiden die hier snel weer mogen vertrekken

Ik voel me overigens net als de eerste ronde, maar dan wat minder last van spontane huilmomenten De gevoelige borsten die ik hadden worden al wat minder gevoelig en ik heb geen last van m'n onderrug gehad. Had ook maar 1 ei dit keer ipv 4, misschien dat dat scheelt

Ik ben ook wat geduldiger. Aldoende leert men he
pi_67553296
CP
pi_67553419
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:08 schreef Vlindur het volgende:
CP
En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
pi_67553525
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:13 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
Nu vind ik je alleen maar nog liever
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen
pi_67554014
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
pi_67554304
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nu vind ik je alleen maar nog liever
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen
Schei nou uit
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
Tuurlijk
Over een week is het al voorbij
  maandag 30 maart 2009 @ 20:59:42 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67558457
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam (en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en )
Ik laat me niet gek maken maar soms bekruipt me gewoon even zo'n vervelend gevoel

Ik gun trouwens iedereen een 2e streepje. Ik denk eigenlijk nooit 'waarom zij wel en ik niet'. Ik ben altijd blij voor iemand. Het enige wat ik dan denk is: ik wil ook...

Maar we houden moed...
CP ik duim heel hard voor je!
pi_67559803
Ondanks dat ik misschien de nieuweling ben hier, en nog niet zoveel van jullie (verhalen en achtergronden) ken, sluit ik mij volledig aan bij de rest... En ik denk dat iedereen wel iets heeft van ik wil ook, of waarom zij wel en ik niet... Toch is het ook weer het doel van waarom we hier zijn en posten... effe je frustraties of spanning uiten en of dat voor je zelf nou positief of negatief voelt... gewoon doen!

Ennuh, ik duim voor iedereen.

Side-note: Mijn stiefzus en haar man, die na 3 mislukte pogingen met hormoonbehandelingen en inbrengen van bevruchte eitjes die niet wilde en een adoptieproces wat nergens op uitliep, sinds vrijdag weer een nieuw eitje geplaatst gekregen. Komende 2 weken dus effe extraduimen voor hun!
  maandag 30 maart 2009 @ 22:45:42 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67562413
Ik herken jullie gevoel helemaal,maar daarom is het toch ook wel fijn om hier te kunnen posten,we kunnen elkaar allemaal steunen

Volgens mij had ik vandaag een licht positieve ovu-test,ga morgen maar 2x testen,en ow als ik toch een positieve test in handen heb,dan gil ik het uit!!!
pi_67567563
Goedzo Guess, dat klinkt hoopgevend!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:39:52 #229
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67570917
Volgens mij is mijn ei ook in aantocht

Ik ben zo blij dat alles weer redelijk snel op orde lijkt. Jippie!

Oe Guess, ik hoop het zo voor je! Hoe was het vanmorgen? Of wanneer doe je de ovu-testjes?
pi_67571055
Wat fijn happy!
pi_67575035
Een HappyEi, wat goed
pi_67575161
Joepie! Een ei in aantocht voor happy
pi_67575394
Happy!

Je ei komt er aan!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:54:24 #234
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67575466
wat denken jullie....als je zwanger bent voordat je getest hebt, weet je dat gewoon of kan het ook totaal onverwachts komen?
Ik zelf heb tijdens de menstruatie vrij weinig last van dingen, wel wat pijn bij eisprong en paar dagen gevoelige tepels. Maar ik heb zaterdag mijn NOD en voel me totaal niet zwanger en ga er dus ook vanuit dat het niets wordt. Ik heb zoiets van als ik zwanger zou zijn dat ik wel iets zou moeten merken....dus dat het zeg maar gewoon een gevoel is dat je als vrouw hebt.

gewoon nieuwsgierigheid
pi_67575602
Ik denk dat dat allebei kan. Iedereen kent de verhalen van de verrassingsbabies, die mama's hebben dus niets gevoeld. (Of hun kop ernstig in het zand gestoken natuurlijk.) En aan de andere kant hebben veel meiden in de 4e week wel al kwaaltjes. Dan kun je het dus weten, al lijken die kwaaltjes erg op ongesteldheidskwaaltjes. Dat is nou net het probleem. Achteraf kun je het dus vast wel weten/geweten hebben maar op het moment zelf blijft het een gok. Ik heb ook zaterdag NOD en ben misselijk en heb kramp, maar dat zegt niks dus. Helaas.
pi_67576068
Wat pze zegt, het is moeilijk om te zeggen of de symptomen bij een komende menstruatie horen of dat je zwanger bent. Ook ik zit voor mij nod en ik heb buikpijntjes en pijnlijke tieten. Maar ik weet ook dat ik dat de vorige keren ook had. Het zegt dus helemaal niets. Het is wachten op je nod en dan kun je pas bevestigen waar de symptomen bijhoren. Hoe lastig dat ook is, want ik wil graag iets voelen wat op een zwangerschap duidt, maar dat is er helaas niet.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:22:46 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67576317
Je hoeft niet per se iets te voelen of te weten... er zijn immers genoeg vrouwen die 2-3 mnd zwanger blijken te zijn voor ze er pas achter komen.
En ikzelf had ook bij beide keren niet echt iets van 'volgens mij ben ik zwanger'. Zeker de laatste keer kwam als een enorme verrassing.
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 13:30:19 #238
5428 crew  miss_sly
pi_67576575
Volgens mij is dat weer zo'n mythe over (aanstaand) moederschap, dat je zou 'moeten' voelen dat je zwanger bent. Het is best mogelijk dat je het al weet/voelt, maar ook net zo goed mogelijk dat je niets bijzonders weet/voelt en toch zwanger bent.

Gewoon wachten tot zaterdag en hoop houden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:35:43 #239
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67576754
ja precies...je kunt wel bij ieder krampje gaan denken oei ik ben zwanger!!!
Ik weet het waarschijnlijk al eerder, wamt normaal heb ik drie dagen van te voren al burine afscheiding enzo . Dan weet ik dat de menstruatie eraan komt! Das opzich wel handig...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:41:02 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67576927
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Bucko het volgende:
Ik weet het waarschijnlijk al eerder, wamt normaal heb ik drie dagen van te voren al burine afscheiding enzo . Dan weet ik dat de menstruatie eraan komt! Das opzich wel handig...
Dat heb ik ook altijd en toen ineens bleek ik toch zwanger Succes met wachten

En allemaal bedankt voor de jompels we zijn trouw aan het SMEP-en dus hopenlijk breng ik het succesvolle percentage nog verder omhoog. al ga ik daar echt niet vanuit overigens maar een mens mag hoop houden toch?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:41:36 #241
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67576937
Ow ik ben zo blij als een klein kind,ik heb een positieve ovulatietest
Jammer dat we moeten werken want ik zou mijn man zo de komende 3 dagen in bed willen sleuren

De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?

Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:43:26 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67576999
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
Yeahhhh
quote:
Klopt!
quote:
Afgesproken
pi_67577231
ik heb er voor de testdag vrijwel niks van gevoeld hoor, dacht juist beide keren dat 't niet raak was.
pi_67577248
zet 'm op guess.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:58:30 #245
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67577489
Ik sliep slechter, heb ik altijd als ik ongesteld moet worden.
Ik voelde me labieler, heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden.
Ik had typische ontlasting, had ik ook toen ik zwanger was van Stella . Maar om dat te kunnen merken moet je dus wel al een keer zwanger zijn geweest en typische ontlasting hebben tijdens zwangerschap .

Het gaf me een klein beetje hoop, maar dat ik het heb gevoeld? Nee hoor . Bij Stella trouwens ook niet.
pi_67577586
[edit]heb al antwoord [/edit]

[ Bericht 35% gewijzigd door bixister op 31-03-2009 14:27:49 ]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:18:32 #247
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67578129
[quote]Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef happyme28 het volgende:

[..]

ow.....nou das dan ook weer wat
Dus toch gewoon wachten tot zaterdag
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:20:36 #248
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67580093
quote:
Jammer dat we moeten werken want ik zou mijn man zo de komende 3 dagen in bed willen sleuren

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wat ik even niet snap he... doe jij elke dag zo'n test?? Ben je onregelmatig?
Wel super voor je dat je ei eraan komt!!! En klussen maar!!
pi_67580594
Hiephoi! Ook een ei voor Guess Veel plezier met smeppen...
pi_67582535
Een weekend ergens anders, en het is meteen veel om bij te lezen!
Cisco, wat balen dat je ongesteld bent geworden! misschien duurt het ontpillen toch wat langer bij je... Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt!
Lijnloos, welkom bij de groep! ( voor je stiefzus en haar man)
Happy, een 7 voor je tentamen in zo'n vervelende week! goed gedaan hoor!
CP ieder streepje is mooi, maar inderdaad, waarom niet op mijn test... Het geeft niet dat je je zo voelt, het steekt ook gewoon.

Ik heb ook een ei... vanmorgen was m'n temp opeens gestegen t.o.v. dag 1 t/m 15...
pi_67584408
Wat goed mijsje! Wat een eitjes allemaal en het is nog niet eens pasen... En nu wil ik niemand met ei hier zien posten, want het is klustijd! En die moet wel volledig worden benut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:53:19 #252
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67585398
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Bucko het volgende:

[..]

wat ik even niet snap he... doe jij elke dag zo'n test?? Ben je onregelmatig?
Wel super voor je dat je ei eraan komt!!! En klussen maar!!
Tot nu toe ligt mijn cyclus tussen de 30-42 dagen,vandaar ook heel veel testen,ik was bang helemaal geen ei te hebben (ook omdat ik overgewicht heb) dus op aanraden van de huisarts gaan tempen en heb er zelf nog ovutesten bij gepakt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:01:54 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67585627
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo'n mooie positieve ovu-test heb ik niet gehad. Dit is een goed teken!! vind ik
Gaan jullie maar eens samen mooi broeden...
pi_67585630
Jeeeeeeeetje, wat een eieren!!

Heel veel succes ermee, dames... benut ze!!
(Stiekem ben ik wel een beetje jaloers... ik wil ook een ei!!)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:04:09 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67585671
En mijsje ook al een ei!

Tierrr, jouw ei komt wel
pi_67586070
Mijn ei is nog druk in de maak. Die zal rond vrijdag/zaterdag rijp zijn
pi_67586431
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef Asyniur het volgende:
Tierrr, jouw ei komt wel
Ja, vast wel... de vraag is alleen wanneer...
pi_67587444
Tierr, voor jou een omdat je niet weet wanneer je ei komt! Hoop dat'ie er snel is!
pi_67587526
Voor mij inmiddels dag 47... "Zuster Anna, ziet gij nog niets komen?"
"Nee, roodbaard is verdwaald..."

pi_67587636
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef MinnieMin het volgende:

Nog wel getest? Je kan geen verlate eisprong gehad hebben?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67587764

Blij met een ei! Gaan met die banaan dames.
pi_67589001
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef MinnieMin het volgende:

Hier hetzelfde grapje, alleen zit ik dan op dag 45...
Heb je wel een eisprong gevonden deze cyclus??
pi_67589839
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Hier hetzelfde grapje, alleen zit ik dan op dag 45...
Heb je wel een eisprong gevonden deze cyclus??
Welnee, ik reken er ook niet op hoor. Ik moet gewoon eens een keertje voor de eerste keer weer ongesteld worden. Dan kan het feest eigenlijk pas echt beginnen... Maar nu doen we gewoon al alsof

Bij mijn tweede nod doe ik voor de gein nog een zwangerschapstestje, en dan gaan we op naar de volgende maand.
pi_67593805
Guess, dat is een hele mooie positieve ovutest zeg!

En lijnloos, welkom nog! (ik hoop dat ik geen andere noobies over het hoofd heb gezien, het is ook niet bij te houden hier zeg! )

Ik dacht aan de 8 ovutesten die ik nog over had wel genoeg te hebben, maar die waren 5 dagen geleden al op... ik had toen wel een iets duidelijker streepje, maar geen echt positiefje. Ook is mijn temp nog steeds niet gestegen. (nu al CD25) Wat mijn cyclus betreft is het deze ronde dus
pi_67595213
Zoveel eieren en het is nog niet eens pasen

Succes en vooral veel plezier meiden
pi_67597826
Tierrr, hoe zit het met jou, jij wel iets van een eisprong gevoeld, gemerkt, gezien?

Of wil je gewoon het bezoek aan de gyn afwachten?
pi_67598076
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef MinnieMin het volgende:
Tierrr, hoe zit het met jou, jij wel iets van een eisprong gevoeld, gemerkt, gezien?

Of wil je gewoon het bezoek aan de gyn afwachten?
Ik heb deze cyclus geen eisprong gehad nee (weet ik door te temperaturen)... dat is ook één van de redenen waarom ik naar de gyn ga... rare cycli zonder eisprongen...
  woensdag 1 april 2009 @ 07:55:17 #268
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67601442
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef happyme28 het volgende:

[..]

de voorbodes (afscheiding) voor een menstruatie zijn er al......wel al een dag eerder. Zaterdag is pas echt mij NOD. Ik denk dan ook dat het niet gelukt is of Happyme28 moet gelijk hebben...
  woensdag 1 april 2009 @ 08:28:17 #269
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67601789
Hè bah Bucko, hopen maar dat het niet doorzet idd.

Hier vanmorgen verhoogde temperatuur dus denk inderdaad gisteren mijn ei ei ei Even afwachten of ie hoog blijft natuurlijk. En dan 2 weken in de wachtstand
pi_67602025
Over een week of twee verwacht ik hier een enorme streepjesregen. Meiden hoe mikken jullie het uit? 3x2 de NOD op dezelfde datum en dan nog zo dicht bij elkaar met z'n zessen ook

En ik duim lekker toch nog even voor je door Bucko
  woensdag 1 april 2009 @ 08:44:23 #271
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67602045
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef happyme28 het volgende:
Hè bah Bucko, hopen maar dat het niet doorzet idd.

Hier vanmorgen verhoogde temperatuur dus denk inderdaad gisteren mijn ei ei ei Even afwachten of ie hoog blijft natuurlijk. En dan 2 weken in de wachtstand
ach we zijn pas twee rondes bezig! dus hebben nog tijd genoeg in principe, maar toch wel jammer als het doorzet.

die wachtstand is het lansgte vind ik.....gaat echt langzaam elke keer. Laten we het hopen voor je Happy!
pi_67602106
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:44 schreef Bucko het volgende:

[..]

ach we zijn pas twee rondes bezig! dus hebben nog tijd genoeg in principe, maar toch wel jammer als het doorzet.

die wachtstand is het lansgte vind ik.....gaat echt langzaam elke keer. Laten we het hopen voor je Happy!
Tsja, zoals al vele malen eerder is gezegd hier: als je eenmaal de beslissing hebt genomen is elke dag er eentje te lang.
pi_67603009
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ik heb deze cyclus geen eisprong gehad nee (weet ik door te temperaturen)...
Waar zie je dat dan aan, Tierr, blijft je temp dan laag? Dat heb ik nu namelijk dus denk dat ik misschien een eisprong oversla...
pi_67604250
Tierr, Judes en Bucko: een voor jullie!

Mijn lijf is stom. Ik laat me niet gek maken was het idee, maar vannacht om half 5 hing ik boven de wc.
  woensdag 1 april 2009 @ 11:09:32 #275
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67605645
Ow balen pze

Mijn temp was vanochtend nog niet omhoog dus zal m'n ei dan vandaag of morgen komen hoop ik,nou ja aan het klussen kan het deze ronde echt niet liggen hoor
Blijft je ovu test positief tot je ei is geweest? Knal er zo nog maar ff een testje tegen aan,we hoeven ons vanavond iig niet te verveelen
pi_67606095
Je ovulatietest hoeft niet positief te blijven Guess. De test detecteert alleen de LH piek, waarna je ei zal volgen binnen 36 uur. Dus als je ei arriveert kan die piek al voorbij zijn. Hopelijk hebben jullie raak geschoten.
pi_67607681
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef judes het volgende:

[..]

Waar zie je dat dan aan, Tierr, blijft je temp dan laag? Dat heb ik nu namelijk dus denk dat ik misschien een eisprong oversla...
Hmm, jij ook al een cyclus zonder ei? Nee toch, ik hoop het niet voor je!!
Ik zie het er inderdaad aan dat mijn temp laag blijft. Het is zelfs zo dat mijn temp lager is dan de eerste 2 weken van de cyclus, heel erg vreemd...

Welke dag van je cyclus zit jij dan? En heb je een regelmatige cyclus?
  woensdag 1 april 2009 @ 21:00:10 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67625784
Ja inderdaad, die wachtweken duren zo lang...
En je hebt maar zo weinig kansen. Ik bedoel in de meest gunstige situatie heb je er 12 per jaar!!

Maar ja, ik duim gewoon door voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf

CP nog maar een paar dagen!!
pi_67626569
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef Asyniur het volgende:
Ja inderdaad, die wachtweken duren zo lang...
En je hebt maar zo weinig kansen. Ik bedoel in de meest gunstige situatie heb je er 12 per jaar!!

Maar ja, ik duim gewoon door voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf

CP nog maar een paar dagen!!
Zo moet je er niet naar kijken. Da's slecht voor je positiviteit

Ik ben vanavond wel erg emo. Zal wel komen omdat ik wat moe ben. Even bijkomen en dan naar bedje.
  woensdag 1 april 2009 @ 22:24:35 #280
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67629113
Vanmiddag was m'n ovutest nog steeds knallend positief,hopelijk morgen m'n ei
  donderdag 2 april 2009 @ 07:38:11 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67635104
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zo moet je er niet naar kijken. Da's slecht voor je positiviteit
Zo kijk ik er ook niet continu naar hoor! Ik realiseer het me gewoon af en toe...

Ik ben ook moe. En ik heb het idee dat ik ziek aan het owrden ben....
  donderdag 2 april 2009 @ 07:38:39 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67635109
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:24 schreef Guess. het volgende:
Vanmiddag was m'n ovutest nog steeds knallend positief,hopelijk morgen m'n ei
Hoppa!
pi_67636550
Poezebeest hoe is het nu?
Bucko, heeft het doorgezet?
Posten dames, anders kunnen we ook niet meeleven. (Ik ben ziek thuis en verveel me, ja. )
pi_67637699
Hier weinig te melden! Ik heb wel andere buikpijn als anders, beetje steekjes en heb het gevoel dat ik misselijk ben, maar dat laatste is niets nieuws, dat had ik vorige cyclus ook. Heb het idee dat ik geen andere klachten heb, behalve die steekjes. Afwachten maar....

Ik ga nu lekker shoppen in Utrecht, dus ik kan je helaas niet vermaken pze In ieder geval beterschap! Ziek zijn met dit mooie weer is niet fijn
  donderdag 2 april 2009 @ 10:47:37 #285
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67638882
Vanochtend nog geen verhoging,wat ik wel een beetje vreemd vind want het dus al 2dgn een positieve ovutest gehad,gooi er zo nog maar es een testje tegenaan dan!
Beterschap pze! Winkelse Poezebeest,ik wil ook maar moet tot 21.00 werken
  donderdag 2 april 2009 @ 10:48:29 #286
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67638914
Hallo, ik ben er ook weer
Even wat afstand genomen en dat heeft goed gedaan. Dag 26 alweer
pi_67641007
Fijn bumba, afstand kan ontzettend fijn zijn. Zou ik ook wel willen, maar met elke morgen een thermometer in je bips is dat toch wat moeilijk. Dag 26, dat schiet lekker op. Heb je een lange of een korte cyclus?

Guess, gewoon blijven testen hoor. Ik heb mijn echte piek gemist omdat hij 's nachts was. Maar dat maakt verder niks uit natuurlijk. Je temp is morgen vast hoger, moet toch onderhand een keertje... Vanmorgen was de mijne weer 37, om 11:00 tempte ik voor de gein nog eens (ben toch ziek) en toen was hij al 37,6. Pfft, hoog man. Zou er bijna van gaan zweten.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:12:29 #288
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67641484
Net nog een testje gedaan,hij is nu bijna weer negatief,nou vanavond dus nog een keer klussen en dasn hopelijk morgen tempratuursverhoging,denk dat mijn het anders niet langer meer aan kan Ik lach me echt te pletter die weet niet wat em overkomt
Een positieve test betekend trouwens toch wel dat je zeker een ei hebt of kan het alsnog zijn dat je geen eisprong hebt?

Hoi Bumba Fijn dat je even wat afstand hebt kunnen nemen.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:22:19 #289
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67641813
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn bumba, afstand kan ontzettend fijn zijn. Zou ik ook wel willen, maar met elke morgen een thermometer in je bips is dat toch wat moeilijk. Dag 26, dat schiet lekker op. Heb je een lange of een korte cyclus?

Guess, gewoon blijven testen hoor. Ik heb mijn echte piek gemist omdat hij 's nachts was. Maar dat maakt verder niks uit natuurlijk. Je temp is morgen vast hoger, moet toch onderhand een keertje... Vanmorgen was de mijne weer 37, om 11:00 tempte ik voor de gein nog eens (ben toch ziek) en toen was hij al 37,6. Pfft, hoog man. Zou er bijna van gaan zweten.
Ik heb na mijn ei getempt om te controleren of de temp hoger was (wat zo was) en sindsdien niet meer. Bevalt me prima. Ik temp over een paar dagen weer, net voor NOD, en dan zien we wel.
Heb wel stevige buikpijn overigens. Jemig,niet normaal.
pi_67641892
Wanneer is je NOD bumbaloe?
  donderdag 2 april 2009 @ 12:29:39 #291
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67642011
[Een positieve test betekend trouwens toch wel dat je zeker een ei hebt of kan het alsnog zijn dat je geen eisprong hebt?

[/quote]

ik vroeg me dit ook al eens af, maar zover ik begrepen heb kun je niet met zekerheid zeggen dat je een eisprong hebt. Je hebt wel een LH piek, dat is wat de test zegt, of het ei springt weet je niet. Dit is wat ik begrepen heb.

ik hbe zaterdag mijn NOD, ik heb heeeeeeeeel lichte afscheiding en twee druppels bloed gehad. Normaal heb ik drie dagen van te voren donkerbuine troep. NU bijna niets. Blijft toch afwachten..
  donderdag 2 april 2009 @ 12:49:38 #292
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67642371
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wanneer is je NOD bumbaloe?
Weet ik niet, ergens volgende week. Zit dus op dag 26 maar testte pas op dag 17 of 18 postief.
Volgens FF zit ik nu op dag 9 na ei pas dus dat duurt nog een paar dagen. Ga denk ik woensdag of donderdag testen. Denk donderdag, dan ben ik vrij.

Ik ga even teruglezen en dan reageren.
pi_67646448
Spotting hier. Nu ben ik boos.
En eigenlijk een beetje in de war, want mijn temp is nog hoog.

[ Bericht 27% gewijzigd door prinseszondererwt op 02-04-2009 15:36:14 ]
  donderdag 2 april 2009 @ 15:22:49 #294
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67646924
Hai, hebben jullie nog een plekje over op dat zeer oncomfortabele houten bankje? Dan kom ik er namelijk ook bij zitten en wachten!

Mijn man en ik (allebei 26 jr) zijn nu een paar maanden bezig met 'proberen'. Ik ben denk ik nu zo'n 5 keer ongewenst ongesteld geworden . En inderdaad... het wachten duurt zo lang!

Op dit moment zit ik op dag 25 van een wel zeeeeeer aparte cyclus. Normaal gesproken heb ik een cyclus van zo'n 27/28 dagen. Het kan zijn dat ik 1 of 2 dagen van tevoren al wat bruinige afscheiding heb, maar deze maand heb ik dat dus al sinds dag 16 of 17! + last van krampjes. Erg vreemd dus, heb ik nog nooit gehad. Hoopvol als ik ben, dacht ik wel gelijk aan innesteling. Ik heb ook deze maand veel last van mijn hormonen: klunzigheid, vergeetachtigheid en chagrijnige buien. Heb ik normaal gesproken alleen vlak voordat ik ongesteld moet worden. O en pukkels heb ik ook!

Anyway, vandaag dus een Sensitest gedaan (ja t is te vroeg, maar die testen zijn toch extra sensitief...?): geen streepje . Maarja, aangezien ik te vroeg heb getest, laat ik de moed niet helemaal zakken, maar ik durf ook niet te erg te hopen...

Het enige wat deze maand trouwens anders maakt dan andere maanden is dat ik met foliumzuur ben begonnen (ja ik weet, had ik al eerder moeten doen). Maar kan dit als effect hebben dat mijn cyclus helemaal van slag is? Nee toch?

Nou, dit weekend gaan we een weekendje weg, dus hopelijk denk ik er dan niet te veel aan. En hopelijk word ik niet ongesteld!

Dit was even mijn verhaal voor nu. Succes iedereen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 02-04-2009 16:07:05 ]
  donderdag 2 april 2009 @ 17:01:17 #295
190853 RockabeIIa
pi_67650274
Welkom op dit allerspannendste bankje, Fee-nix
  donderdag 2 april 2009 @ 17:15:24 #296
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67650682
Thnx . Spannend is het inderdaad!
pi_67652999
Ik ben weer terug van shoppen, is me teveel aan de handen blijven plakken Morgen ga ik weer, maar dan ook bruidsjurken passen!

Hier een rare dag, voel me soms misselijk en heb de hele tijd steekjes in mijn buik, maar het is pas dag 7 of 8, denk ik, na mijn eisprong. Kan me niet voorstellen dat ik nu iets zou kunnen voelen. En ik heb het gevoel dat er een enorme ongesteldheid aan zit te komen. Heel erg frustrerend! Maar goed, moet nog ff geduld hebben...

pze; voor jou, stomme spotting en stomme cyclus! Alles is ff stom!
Bumba: Fijn dat je er weer bent en goed dat je even afstand hebt genomen!

Welkom Fee-Nix!
  donderdag 2 april 2009 @ 18:59:14 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67653531
quote:
Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spotting hier. Nu ben ik boos.
En eigenlijk een beetje in de war, want mijn temp is nog hoog.
Balen! Of heeft het misschien niet doorgezet <insert hoopvolle smiley>
pi_67654911
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Balen! Of heeft het misschien niet doorgezet <insert hoopvolle smiley>
Nog niet doorgezet nee... Er flitst natuurlijk 'innestellingsbloeding' door mijn hoofd, maar aan de andere kant denk ik: mijn temp zal morgen wel laag zijn en gaan we op naar ronde zoveel...
pi_67655745
Ik dacht inderdaad ook aan de optie innestelingsbloeding, maar wilde je geen valse hoop geven. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...
  donderdag 2 april 2009 @ 20:22:12 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67656337
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Nog niet doorgezet nee... Er flitst natuurlijk 'innestellingsbloeding' door mijn hoofd, maar aan de andere kant denk ik: mijn temp zal morgen wel laag zijn en gaan we op naar ronde zoveel...
Pff, vervelend zeg! Ik duim voor je...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')