Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duurquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken!Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
![]()
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.![]()
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur
Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Maar als je een onregelmatige en lange cyclus hebt en geen idee wanneer je eisprong is en of je wel een eisprong hebt vinden sommige mensen het fijn een "hulpmiddeltje" te hebben.Op een gegeven moment wil je gewoon zwanger worden waarom zou je de natuur dan niet een handje helpen,dat doe je als je niet zwanger wil worden toch ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Maar het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik deze maanden de ovulatie testen heb gebruikt, want anders had ik nu in de zenuwen gezeten dat ik al 2 dagen over tijd zou zijn en niet geweten hoe mijn cyclus nu eigenlijk in elkaar zit en hoelang. Ik heb mijn ei erg laat in mijn cyclus gevonden en weet nu ook dat ik pas 2 a 3 april mijn nod heb ipv de 24 maart die we dachten. Zeker als je cyclus zo in de war is, zijn ovulatietesten erg prettig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.
Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
Heerlijk tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Langs gaan mag hier niet... je moet eerst bellen en als ze je 'ziek' genoeg vinden mag je langskomen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Poezebeest het volgende:
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.
maar jij hebt toch getemperatuurd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
ywquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub
Alvast bedankt
Ja, na 8 maanden ja.quote:
Soms komt er gewoon af en toe wat bovenborrelen dat ik niet binnen kan houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken!Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
![]()
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |