abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:23:44 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67403758
Ik heb het dan ook niet tegen de meiden die in het medische circuit zitten, anders had ik dit wel in het andere topic gepost...
pi_67404059
Ja joh, ik zei het ook met een glimlach. Misschien was een knipoog beter op zijn plaats geweest, bij deze:
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:10:28 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67405654
Zoooo, ik heb weer een 2e streepje gepiest. Deze is iets duidelijker dan die van gisteren dus we gaan er straks weer tegenaan!

Mijsje, klikt gezellig! Maak er een leuke avond van!

En dames met een negatieve test
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:20:35 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67406030
Succes Asyniur!
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:29:30 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67406424
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken! Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur

Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:54:47 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67407427
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Succes Asyniur!
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:02:18 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67407792
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur

Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
pi_67408112
het was zo gezellig, en inderdaad even m'n gedachten lekker verzet... ik voelde me gewoon even een avondje heerlijk belangrijk... en helemaal op m'n mannetje!
even lekker uitbuiken en dan weer oefenen voor onze ovu-dagen...
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:16:26 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67408373
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.

Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:21:08 #135
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67408566
quote:

[..]

Maar als je een onregelmatige en lange cyclus hebt en geen idee wanneer je eisprong is en of je wel een eisprong hebt vinden sommige mensen het fijn een "hulpmiddeltje" te hebben.Op een gegeven moment wil je gewoon zwanger worden waarom zou je de natuur dan niet een handje helpen,dat doe je als je niet zwanger wil worden toch ook.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67409360
Jullie gaan te snel, ik houd het niet bij..... Bijlezen en reageren, bijna dagtaak, hihi...

Tierr; Hoewel het nooit leuk is om doorverwezen te worden vind ik het fijn voor jou dat je bent doorverwezen naar de gyn! Laat die maar eens uitzoeken wat er aan de hand is.

Cisco: soepen maar weer voor jou! Wel een hele lange cyclus zeg en misschien zelfs twee keer een LH piek! Of misschien gewoon altijd een LH gehalte in je urine en is je piek en eisprong gewoon geweest en is het wachten geblazen. Mmmmm, moeilijk moeilijk.

Mijsje: je bent waarschijnlijk al weg, maar geniet er van! Heb ff de menukaart bekeken en ziet er lekker uit!
Je bent inmiddels al weer terug en hebt het heerlijk gehad, goedzo!

Hier heb ik ook gebruik gemaakt van een ovulatietest, mocht er eentje van een vriendin gebruiken want ik vond die dingen bij de kruidvat wel erg duur! Ik heb hem gebruikt om te kijken of mijn gevoel klopt dat ik een dezer dagen mijn ovulatie heb en ja hoor! Een dikke vette streep Helaas wilde mijn lief gisteravond niet klussen omdat die heel erg moe was, vanavond is ie tot laat weg, maar dan wordt er wel nog geklust, hihi...
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:59:38 #137
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67410146
quote:

[..]

Maar het één sluit het ander toch niet uit?
3!
pi_67410229
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.

Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
Ik ben erg blij dat ik deze maanden de ovulatie testen heb gebruikt, want anders had ik nu in de zenuwen gezeten dat ik al 2 dagen over tijd zou zijn en niet geweten hoe mijn cyclus nu eigenlijk in elkaar zit en hoelang. Ik heb mijn ei erg laat in mijn cyclus gevonden en weet nu ook dat ik pas 2 a 3 april mijn nod heb ipv de 24 maart die we dachten. Zeker als je cyclus zo in de war is, zijn ovulatietesten erg prettig!

Hier vanavond even geen klussen.. om 19 uur van de trap gevallen en lig hier nu met pijn op de bank..
kleine teen en die ernaast erg pijnlijk en bewegen gaat bijna niet. wil dat ik eigenlijk even naar het ziekehuis ga of dokter...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67410409
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Heerlijk toch Fijn dat je een leuke avond hebt gehad
Wij gisteren ook heerlijk uit eten geweest.. was echt even genieten
pi_67410674
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.

Ik snap wat je bedoelt BE, maar ik wil toch reageren ookal vat ik het niet aanvallend op. Het lijkt alsof je ons betrapt op valsspelen en we stiekem hebben gekeken wat voor kaarten we in handen hebben.
pi_67410863
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Poezebeest het volgende:
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.
Langs gaan mag hier niet... je moet eerst bellen en als ze je 'ziek' genoeg vinden mag je langskomen..
Koelen al gedaan en hoog leggen.. zie wel wat het morgen doet.. 1 dag meer of minder maakt niet zoveel uit
En morgen kan ik gewoon naar mijn eigen huisarts dan
pi_67411157
Meer kun je niet doen dan... In ieder geval beterschap ermee!
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:28:41 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67411563
quote:

maar jij hebt toch getemperatuurd?
pi_67420638
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub

Alvast bedankt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:53:03 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67420900
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub

Alvast bedankt
yw
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67421170
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

yw
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:05:52 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67421232
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Asyniur het volgende:

[..]

maar jij hebt toch getemperatuurd?
Ja, na 8 maanden ja.
Ik had mijn mond moeten houden, maar dat kan ik dan weer niet, maar ik doelde echt op de vrouwen die na 1-2 maanden gelijk van alles uit de kast trekken. Dat snap ik niet.
Ik heb een vriendinnetje die gelijk de eerste maand meteen al met die ovu-testen aan de slag ging. Nou is zij wel het type control-freak, maar toch.
Ik snap het gewoon niet zo goed. Voor mij haalt dat een hoop lol en 'magie' zo je wilt er vanaf.

Nou ja goed, sorry, ik had mijn mond moeten houden, het zijn mijn zaken niet. Ik verbaasde me alleen over dat rijtje ovu-testen die allemaal in meer of mindere mate positief waren waardoor je volgens mij net zo goed een speld in een potje pies kon gooien want dat zegt net zo veel.

* Brighteyes gaat het topic maar weer uit...
pi_67422040
BE, ik vind dat je mag zeggen hoe jij er over denkt. Het is jouw mening en het zou een mooie discussie kunnen worden ipv dat we ons met z'n allen aangevallen voelen. En dat we ons aangevallen voelen maak ik op uit de reacties die er op zijn gekomen. Maar ik vind dat iedereen mag doen en laten wat die wil en of er nou wel of geen hulpmiddelen worden gebruikt om zwanger te worden is ieders eigen keuze. En nu wil ik een mooie vergelijking maken met iets uit het dagelijks leven maar kom ik nergens op.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:40:44 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67422121
Daarom heb ik ook bewust bij elke post gezegd 'ik vind' ipv 'het is'. Het is mijn mening, niet de absolute waarheid.
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken! Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.
Soms komt er gewoon af en toe wat bovenborrelen dat ik niet binnen kan houden.

En nu ben ik echt weg, want ik kan me ook goed voorstellen dat mensen zich idd wel aangevallen voelen. Dat begrijp ik echt wel en dit is jullie topic, waar jullie kunnen kleppen over soep en wat al niet meer.
pi_67422339
BE, ik snap je berichtjes heel goed ondanks dat ik zelf ook aan de ovutesten ging in de derde ronde. Meer omdat ik wilde weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden (liever niet natuurlijk) dan dat we gericht die dagen moeten sexen. Ik heb maar 6 maanden de pil geslikt en kon daarvoor mijn ongesteldheid met de klok gelijk zetten op 28 dagen. De eerste maand drie zwtesten verspilt omdat ik wel wist dat ik niet zwanger was maar ik niet gewend was om zo lang te wachten. De tweede ronde 37 dagen en de derde inclusief ovutesten 32 dagen, en ik wist precies wanneer ik ongesteld moest worden (en dat werd ik dus ook helaas).
Verder houden wij het potje neuken nog heel vrijblijvend want ik merk wel dat mijn het niet leuk vind als ik zit te pushen dat we NU moeten sexen. Dat werkt juist averechts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')