SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)rschap__.html?p=14,1![]()
Soep is ook lekker... maar lange cyclus niet zo eigenlijk! Niks aan te doen, gaan gewoon stug doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Als de zwangerschapstest negatief is kan het niet anders dan dat er weer een LH piek onderweg is. Zou betekenen dat je wederom aan de SOEP kunt. Je hebt deze maand dan wel echt een krankzinnig lange cyclus zeg...
Komt goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als me loon vandaag of morgen binnen is ffies nieuwe ovu-testen bestellen en blijf gewoon testen tot ik zwanger ben of ongesteld wordt (volgens rekenen 2 april) Nog 1 ovu-test dus gaat wel goedkomen.
En flugeltje... you owe me one![]()
iedere maand is er een te veel, dus ook jij mag klagen hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Asyniur het volgende:
Wij doen ons best
ik word ondertussen ook soms wel erg ongeduldig hoor maar ik weet ook dat ik (nog) niet mag klagen...
Oke.. alleen is er dan geen man om te bevruchtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wat een gedoe joh. Het lijkt mij ook dat vorige piek je ei niet is gesprongen en dat er nu gewoon weer een LH piek aankomt. Hup, naar bed dus.
we zullen zien wat volgende week donderdag/vrijdag doetquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Guess. het volgende:
Ciscostar laat je niet gek maken![]()
Mijn ovutestjes hebben ALTIJD een heel licht streepje maar ben toch echt niet zwanger!
Volgens mij heb je gewoon je ei gehad hoor.
Nope, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor. Heb echt geen enkele zwangerschapsklacht op het momentquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en hey, Minniemin, jou niet te vergeten: als je vandaag test en een wat donkerder streepje hebt zou ik het toch even proberen met een zwangerschapstest, je bent nog steeds niet ongesteld geweest toch? Toen mijn ovulatietest uitsloeg (zie foto) kreeg ik ook al een streepje op een zwangerschapstest en de clearblue vanochtend deed ook +Ik duim ook heel erg voor jou, het zou zo geweldig zijn!
Wat een schat! Geniet ervan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |