idd ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik had het over de analoge CB Brighteyes. De digitale is inderdaad een beetje eng...
zal zo maar eens ff richting centrum gaan idd....quote:
Oke ik ga morgenochtend wel even 1 van mijn sensitest zwangerschapstesten gebruikenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zal zo maar eens ff richting centrum gaan idd....
(wel nu ik erover nadenk, de laatste week enorm moe... en last van een onzuivere huid...)
Oke is doe het voor jou zwangere mutsquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Straks straks straks straks cisco, niet tot morgen wachten...
Dat trek ik namelijk niet
Als je urine opvangt en je probeert eerst nog een ovutestje kun je checken of die nog zo donker is, zo ja, dan knal je er een zwangerschapstest achteraan. Als ie lichter is, is wellicht je eerste ei niet goed doorgekomen en had je een nieuwe ei-sprong.
spannend
Spannend! Succesquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow allemaal
ik heb hier al eerder gepost, maar omdat wij niet erg actief bezig waren met zwanger worden, ben ik daar tussendoor mee gestopt.
inmiddels ruim 1,5 jaar gestopt met de pil en een regelmatige cyclus, word meestal rond de 14-17e van de maand ongesteld.
echter besefte me eergister ineens dat ik dus nog niet ongesteld ben geweest deze maand, ook geen voortekenen tot dusver, maar omdat we er verder niet echt mee bezig zijn. (meer zo van; als het gebeurt dan is het prima... maar houdt verder geen rekening met vruchtbare dagen enzo.).....
het zou maar zo eens kunnen zijn dat ik nu ineens zwanger ben???
(zou wel enorm toevallig zijn, sinds vorige week mijn opleiding afgesloten, dus zou er helemaal klaarvoor zijn)...
Als het onverrichterzake was krijg je van mij een nieuwe test, dealquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Oke is doe het voor jou zwangere mutsheb ik wel een test tegoed van je he haha
Om 16 uur thuis, dan dus eerst ovu-test en als die weer donker streepje doet dan meteen zwangerschapstest... beloof ik!
in elk geval meer dan een week over tijd... en ik heb wel een poosje gewacht, want ondertussen zelfs nog even een wasje op gehangen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:23 schreef ymme het volgende:
Beessie_Jen hoelang ben je precies over tijd? Als je het niet vertrouwd, even langs de HA
En hoe lang heb je gewacht met het resultaat af te lezen van de test?
In het begin kan het ook een heel vaag streepje zijn.
Dat is dus écht precies wat ik kwam postenquote:
Alleen ben jij 2 minuten te laatquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus écht precies wat ik kwam posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)rschap__.html?p=14,1![]()
Soep is ook lekker... maar lange cyclus niet zo eigenlijk! Niks aan te doen, gaan gewoon stug doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Als de zwangerschapstest negatief is kan het niet anders dan dat er weer een LH piek onderweg is. Zou betekenen dat je wederom aan de SOEP kunt. Je hebt deze maand dan wel echt een krankzinnig lange cyclus zeg...
Komt goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Ciscostar het volgende:
Als me loon vandaag of morgen binnen is ffies nieuwe ovu-testen bestellen en blijf gewoon testen tot ik zwanger ben of ongesteld wordt (volgens rekenen 2 april) Nog 1 ovu-test dus gaat wel goedkomen.
En flugeltje... you owe me one![]()
iedere maand is er een te veel, dus ook jij mag klagen hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Asyniur het volgende:
Wij doen ons best
ik word ondertussen ook soms wel erg ongeduldig hoor maar ik weet ook dat ik (nog) niet mag klagen...
Oke.. alleen is er dan geen man om te bevruchtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wat een gedoe joh. Het lijkt mij ook dat vorige piek je ei niet is gesprongen en dat er nu gewoon weer een LH piek aankomt. Hup, naar bed dus.
we zullen zien wat volgende week donderdag/vrijdag doetquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef Guess. het volgende:
Ciscostar laat je niet gek maken![]()
Mijn ovutestjes hebben ALTIJD een heel licht streepje maar ben toch echt niet zwanger!
Volgens mij heb je gewoon je ei gehad hoor.
Nope, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor. Heb echt geen enkele zwangerschapsklacht op het momentquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en hey, Minniemin, jou niet te vergeten: als je vandaag test en een wat donkerder streepje hebt zou ik het toch even proberen met een zwangerschapstest, je bent nog steeds niet ongesteld geweest toch? Toen mijn ovulatietest uitsloeg (zie foto) kreeg ik ook al een streepje op een zwangerschapstest en de clearblue vanochtend deed ook +Ik duim ook heel erg voor jou, het zou zo geweldig zijn!
Wat een schat! Geniet ervan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duurquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken!Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
![]()
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.![]()
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel dé manier om je cyclus in het snotje te krijgen. Zeker voor mensen die de temperatuurmethode niet in kunnen bouwen. En die van sensitest zijn gelukkig niet heel erg duur
Ikzelf was er heel erg tevreden over, maar bij mij is het dan ook haske snel gelukt...
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Maar als je een onregelmatige en lange cyclus hebt en geen idee wanneer je eisprong is en of je wel een eisprong hebt vinden sommige mensen het fijn een "hulpmiddeltje" te hebben.Op een gegeven moment wil je gewoon zwanger worden waarom zou je de natuur dan niet een handje helpen,dat doe je als je niet zwanger wil worden toch ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje onzin als je nog maar zo kort bezig bent om er dan al zo'n wetenschappelijk project van te maken. Je 'hoort' dan (in mijn ogen he) gewoon de eerste paar maanden giechelend je slaapkamer in de duiken om eens even samen een kindje te knutselen. Gewoon zomaar, spannend, samen, jij en hij.
Maar het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik deze maanden de ovulatie testen heb gebruikt, want anders had ik nu in de zenuwen gezeten dat ik al 2 dagen over tijd zou zijn en niet geweten hoe mijn cyclus nu eigenlijk in elkaar zit en hoelang. Ik heb mijn ei erg laat in mijn cyclus gevonden en weet nu ook dat ik pas 2 a 3 april mijn nod heb ipv de 24 maart die we dachten. Zeker als je cyclus zo in de war is, zijn ovulatietesten erg prettig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, zoals al eerder gezegd. Iedereen doet het op z'n eigen manier en de ene is nu eenmaal makkelijker in staat om dingen aan het toeval over te laten dan een ander. Ik zeg ook niet dat het een heel wetenschappelijk project moet worden in de eerste maanden, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie er geen kwaad in als mensen hun cyclus proberen te doorgronden.
Heerlijk mijsje dat je zo'n fijne avond hebt gehad, het is je van harte gegunt
Heerlijk tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef mijsje het volgende:
ow, btw, wij gaan vanavond even lekker met z'n tweetjes lekker uit eten... even nergens aan hoeven denken... lief van m'n lief om me mee te nemen
Langs gaan mag hier niet... je moet eerst bellen en als ze je 'ziek' genoeg vinden mag je langskomen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Poezebeest het volgende:
Oei Ciscostar, dat klinkt niet goed met je kleine en minder kleine teen! Wordt het ook dik en blauw? Dan zou ik misschien toch ff langs de huisartsenpost gaan, en anders goed koelen en hoog leggen en kijken hoe het morgen is en dan gaan.
maar jij hebt toch getemperatuurd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
ywquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Voor de modjes, mijn NOD mag op 25 april aub
Alvast bedankt
Ja, na 8 maanden ja.quote:
Soms komt er gewoon af en toe wat bovenborrelen dat ik niet binnen kan houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de mensen die met die sensi-ovulatietesten werken!Wat een gekte zeg! Ga gewoon lekker een potje neuken ipv elke dag over je centen heen te piesen!
![]()
Ik zou er echt gillend gek van worden!
Sorry, het klinkt onaardiger dan ik het bedoel denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |