abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67370577
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
is die laatste test nu van 3 dagen na je vermoedelijke ei, Cisco?
Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..
Dikkere strepen zijn van vrijdag en zaterdag

flugeltje: zwangerschapstest is het toch veel te vroeg voor... bedoel als ik ei sprong had was dat vrijdag op zaterdag.. dan is er nu niet echt iets te zien erop toch??
Vandaag weer netjes geklust (na en dag rust) en van de week nog even doorzetten..alleen ovutesten bijna op dus denk dat ik nog paar ga bestellen...

We zien het wel
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67370647
Even dacht ik heel gemeen: wacht maar. Jullie zijn inderdaad nog maar kort bezig.
(Als je sinds november 2007 bezig bent zoals wij dan krijg je af en toe van die duivelse gedachten... )
pi_67370979
Minniemin, een ei wat er aan zit te komen??

Cisco, afwachten maar. Je hebt in ieder geval wel voldoende geklust denk ik.

Hier vanavond ook weer klussen, morgen niet en donderdag t/m zondag ook weer. Niet volgens een bepaald schema ofzo, maar omdat het zo uit komt. Dacht vandaag mijn ei gevoeld te hebben, maar heb geen cervixslijm of iets dergelijks. Kan dat door veel klussen anders zijn dan normaal?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:25:11 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67371629
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:57 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..
Dikkere strepen zijn van vrijdag en zaterdag

flugeltje: zwangerschapstest is het toch veel te vroeg voor... bedoel als ik ei sprong had was dat vrijdag op zaterdag.. dan is er nu niet echt iets te zien erop toch??
Vandaag weer netjes geklust (na en dag rust) en van de week nog even doorzetten..alleen ovutesten bijna op dus denk dat ik nog paar ga bestellen...

We zien het wel
Nou, wat ik bedoelde is dat je met zo'n lange rits aan dubbele strepen op ovutesten misschien eerder zwanger bent dan dat het met je eisprong te maken heeft, vooral gezien het feit dat je al tegen dag 30 aanzit

Ik zou er even eentje onderpiesen, weet je het meteen zeker... En zoals ik al aangaf kan het ook nog dat het eerste ei niet goed doorgekomen is en er nu een nieuwe eisprong wordt voorbereid.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:26:43 #55
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67371682
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even dacht ik heel gemeen: wacht maar. Jullie zijn inderdaad nog maar kort bezig.
(Als je sinds november 2007 bezig bent zoals wij dan krijg je af en toe van die duivelse gedachten... )
En dat vind ik echt heel begrijpelijk,ik voel me dan ook echt een zeikerd en denk daar ook aan als ik weer eens loop te miepen,ik ben helemaal nog niet lang bezig maar oooowww dat gevoel he,had ik maar een aan en uit knopje!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67372097
Ik snap wat je bedoelt Guess, ik kan ook heel ongeduldig zijn en wil het liefst gister zwanger zijn. En als ik dat niet ben ben ik chagrijnig en mopperig. En natuurlijk weet ik dat ik niet mag mopperen omdat ik pas net bezig ben en er mensen zijn die heel lang er over doen en er een kans is dat ik ook bij die groep ga behoren. Rationeel kan ik zo denken, maar gevoelsmatig baal ik van het wachten en de onzekerheid, ookal vind ik dat ik daar geen recht op heb.
pi_67372136
flugeltje ben jij nou dezelfde als fiemeeltje?
pi_67372164
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Poezebeest het volgende:
Minniemin, een ei wat er aan zit te komen??

Cisco, afwachten maar. Je hebt in ieder geval wel voldoende geklust denk ik.

Hier vanavond ook weer klussen, morgen niet en donderdag t/m zondag ook weer. Niet volgens een bepaald schema ofzo, maar omdat het zo uit komt. Dacht vandaag mijn ei gevoeld te hebben, maar heb geen cervixslijm of iets dergelijks. Kan dat door veel klussen anders zijn dan normaal?
Daar hoop ik natuurlijk wel op. Aan de andere kant, gezien de lichtheid, ben ik toch weer bang dat het gewoon een LH-gehalte is wat ik misschien altijd wel heb. Alleen dan een paar dagen geleden toevallig net niet

Hoe maak je jezelf gek...
pi_67372636
Guess, het geeft niet hoor, je mag wanhopig zijn op momenten... 7 maanden wachten is voor je gevoel ook 7 maanden te lang als het op zwangerschap aankomt...
PZE, ik snap je gevoelens helemaal, wij zijn al bezig vanaf augustus 2007 en ook nog niks... (ja, een miskraam en een operatie in m'n baarmoeder...) en ik heb dat ook wel eens gedacht. maar dat even denken of dat echt denken en menen zijn ook twee verschillende dingen...
Cisco, ik ben het helemaal met Flugel eens... ik zou gewoon zo'n hele goedkope test halen en die doen. dan weet je het. en als het negatief is, dan weet je ook dat het echt niet van het HCG gehalte positief blijft op de ovutestjes, maar van het LC gehalte... Je hebt toch nog nooit eerder een cyclus gehad van ongeveer 45 dagen? (als je nu op dag 30 ongeveer je ei hebt...) in ieder geval sterkte, want ik kan me voorstellen dat het aardig frustrerend is...
Asyniur go girl!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:55:13 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67372853
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
flugeltje ben jij nou dezelfde als fiemeeltje?
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:35:45 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67381567
Wij doen ons best
ik word ondertussen ook soms wel erg ongeduldig hoor maar ik weet ook dat ik (nog) niet mag klagen...
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:32:10 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67382052
Heeft er nog iemand gepiest vanochtend? cisco jij?
pi_67382318
iedere rond is er 1 te veel toch, tenminste ik vind van wel.

Maarre, nog tweede streepjes hier?
zit hier op dag 8 dus ons SOEPEN gaat in!!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:03:45 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67382522
Nog een berichtje van mijn 'iemand':
quote:
Er was een licht positieve zwangerschapstest was gisteravond. Mijn teststrepen op de ovulatietesten zijn overigens nooit donkerder geweest dan de controlestreep. Ik zie dat ze er vanuit gaan dat dat zou moeten, maar bij mij was dat in elk geval anders.
Ik heb haar iig al overladen met en ander gehyper. Jullie moeten nog even geduld hebben.
Eerst een echo enzo en dan komt ze uit de kast.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:06:42 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67382568
Ja denk je helemaaaaal mee met iemand, je geeft raad advies en zulksch. Is het positief nieuws uiteindelijk moet je helemaaaaaaal wachten tot aan een eerste echo

Ik voel me vies en gebruikt
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:09:01 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67382618
Erg he!
Zoals ik al zei, ik ben erg blij dat ik het weet...
Ik wilde zeggen dat jij had kunnen spieken als je nog je rode kleurtje had gehad, maar in dit geval helemaal niets omdat er geen kloon is, alleen een doorgeefluik!
pi_67383168
he, weten we nog niets BE....ikke is nieuwsgierig hoor.

maarre, mijn teststrepen op de ovutesten zijn ook nooit donkerder geweest dan de controlestreep, is toch niet erg?
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:37:49 #68
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67383348
Oh Guess, wat vervelend dat je je zo voelt. Het is zó herkenbaar, inclusief de opmerkeningen dat je je niet druk moet maken en allemaal blabla van "ja, maar statistisch gezien zijn wij toevallig heel snel". Zucht. Makkelijk gezegd he? Als je zwanger was voor je je écht druk kon gaan maken is het waarschijnlijk heel lastig te begrijpen, want ál mijn vriendinnen maken wel eens zulke opmerkingen. Ik denk aan jou, en aan Minniemin, en aan alle meiden hier (en het andere topic!) en kan nu uit de voorzichtige ervaring spreken dat het ook zomaar ineens raak kan zijn, en dat je dan net zo goed even met je bek vol tanden kunt staan. Nadat ik die bloeding (die nu trouwens nagenoeg over is) kreeg was ik zó overstuur, en tegen de tijd dat ik net weer een beetje gewend was aan het idee dat het wéér niks was was ik tóch ineens weer wel zwanger. Ik kan het nauwelijks geloven en we durven er allebei nog niet goed blij mee te zijn, maar het is écht. En weet gewoon dat zeker dat er binnenkort weer meer streepjes gaan zijn, en ik heb het gevoel dat jij daar ook bij zal zitten. Of mijn gevoel klopt weet ik natuurlijk niet, maar ik denk aan je!

Cisco! Heb je alweer een ovulatietest gedaan? Als die ook weer donkerder is (want dat is die laatste echt) zou ik er morgenochtend een zwangerschapstest achteraan knallen, toen mijn ovulatietest zo'n streepje gaf kreeg ik ook al resultaat uit mijn zwangerschapstest (en vanochtend deed de clearblue ook heel gezellig mee). Zou het?? Ik duim!!

Mijsje en Prinses, ik begrijp die negatieve gedachten hélemaal en ik vind dat jullie daar echt wel recht op hebben. Verdikkie, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe jullie je voelen, als ík me na zevan/acht maanden al zo naar voelde. Ik denk veel aan jullie en de andere meiden uit het andere topic en heb me vanochtend metéén opgegeven voor moeders voor moeders. Sterkte!

[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 25-03-2009 09:42:54 (kus vergeten ;)) ]
3!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:38:55 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67383383
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:31 schreef sterrenmunt het volgende:
he, weten we nog niets BE....ikke is nieuwsgierig hoor.

maarre, mijn teststrepen op de ovutesten zijn ook nooit donkerder geweest dan de controlestreep, is toch niet erg?
Nee, blijkbaar niet dus.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:41:42 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67383450
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:42:03 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_67383456
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
Nou, stap maar in de auto dan, want dat wil ik wel meemaken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:42:25 #72
95408 Incantrix
pi_67383469
Oh, en hey, Minniemin, jou niet te vergeten: als je vandaag test en een wat donkerder streepje hebt zou ik het toch even proberen met een zwangerschapstest, je bent nog steeds niet ongesteld geweest toch? Toen mijn ovulatietest uitsloeg (zie foto) kreeg ik ook al een streepje op een zwangerschapstest en de clearblue vanochtend deed ook + Ik duim ook heel erg voor jou, het zou zo geweldig zijn!
3!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:48:55 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67383605
En toch hè is voor het vroege testen ClearBlue wel de meest fijne en betrouwbare heb ik het idee. De digitale is dan later leuk voor de foto, maar ik vond de combi sensitest/CB wel een fijne. (én kruidvat, hema en predictor om het helemaal zeker te weten )

En nee ik heb net als Troel geen aandelen in CB

Whehehe, ze is werken denk ik Troel....
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:02:43 #74
95408 Incantrix
pi_67383937
Ben ik wel met je eens, Flugeltje. Ik vind Sensitest fijn voor het begin en een bevestiging van Clearblue maakt het plaatje gewoon compleet. Hij is heel erg duidelijk en lekker snel klaar, dat is heel fijn. Zelfs lief durfde het vanochtend te geloven toen hij de CB zag, terwijl hij met alleen de Sensitest nog niet echt overtuigd durfde te zijn. CB is alleen een beetje te duur om bij elke onzekerheid uit de kast te trekken, dus op deze manier is idd super!
3!
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:14:53 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67384270
Ik heb 1 keer negatief getest met de digitale van CB en dat vond ik zo naar staan, dat 'niet zwanger' dat ik daarna nooit meer eerst met die heb getest!
Steeds eerst met het kruidvat en pas als die positief was, dan de digitale eroverheen, of nou ja... eronderdoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')