Oh Guess, wat vervelend dat je je zo voelt. Het is zó herkenbaar, inclusief de opmerkeningen dat je je niet druk moet maken en allemaal blabla van "ja, maar statistisch gezien zijn wij toevallig heel snel". Zucht. Makkelijk gezegd he? Als je zwanger was voor je je écht druk kon gaan maken is het waarschijnlijk heel lastig te begrijpen, want ál mijn vriendinnen maken wel eens zulke opmerkingen. Ik denk aan jou, en aan Minniemin, en aan alle meiden hier (en het andere topic!) en kan nu uit de voorzichtige ervaring spreken dat het ook zomaar ineens raak kan zijn, en dat je dan net zo goed even met je bek vol tanden kunt staan. Nadat ik die bloeding (die nu trouwens nagenoeg over is) kreeg was ik zó overstuur, en tegen de tijd dat ik net weer een beetje gewend was aan het idee dat het wéér niks was was ik tóch ineens weer wel zwanger. Ik kan het nauwelijks geloven en we durven er allebei nog niet goed blij mee te zijn, maar het is écht. En weet gewoon dat zeker dat er binnenkort weer meer streepjes gaan zijn, en ik heb het gevoel dat jij daar ook bij zal zitten. Of mijn gevoel klopt weet ik natuurlijk niet, maar ik denk aan je!

Cisco! Heb je alweer een ovulatietest gedaan? Als die ook weer donkerder is (want dat is die laatste echt) zou ik er morgenochtend een zwangerschapstest achteraan knallen, toen mijn ovulatietest zo'n streepje gaf kreeg ik ook al resultaat uit mijn zwangerschapstest (en vanochtend deed de clearblue ook heel gezellig mee). Zou het??

Ik duim!!
Mijsje en Prinses, ik begrijp die negatieve gedachten hélemaal en ik vind dat jullie daar echt wel recht op hebben. Verdikkie, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe jullie je voelen, als ík me na zevan/acht maanden al zo naar voelde. Ik denk veel aan jullie en de andere meiden uit het andere topic en heb me vanochtend metéén opgegeven voor moeders voor moeders. Sterkte!
[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 25-03-2009 09:42:54 (kus vergeten ;)) ]