Ik zal over een week of 3 vertellen of het werktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef RockabeIIa het volgende:
OP is aangepast hoor.
Gooi ik nog 1 maal de SMEP/SOEP-methode er in:
The Plan
Mmmm, je hebt inderdaad een punt vlindur. Ik wist niet dat je wel een menstruatie hebt maar geen eisprong. Hoe weet je eigenlijk dat er geen eisprong is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Vlindur het volgende:
Poezebeest, ik heb wel mentruaties, maar geen eisprong, en zonder eisprong word je echt niet zwanger hoor
Al vind ik Poppejans versie ook wel heul stoerMaar hier is het gewoon onmogelijk.
Dat ziet er idd uit als een iets dikker streepje...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:58 schreef Ciscostar het volgende:
Hier weer even ovu-testje gedaan
Streepje nog steeds zichtbaar en lijkt wat donkerde dan gisteren en eergisteren.. maar oordeel zelf maar ffies! Want soms zie je dingen als je die heel graag wil zien natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dat dus ook dan, dat ik wel eisprongen gehad heb en geen menstruatie?! Nee toch? Een eitje wordt dan toch afgestoten en dan komt je menstruatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Wel raar dat poppejans met eisprong gewoon niet ongesteld wordt zit ik zo hardop te denken. Kan natuurlijk toevallig wel een eisprong hebben gehad en dan meteen zwanger, maar die kans is toch echt iniminie klein.
Ik loop al wat maanden bij een Fertiliteitsarts en dankzij het bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong kunnen ze progesteron meten. En hieruit kunnen ze opmaken of je een goeie eisprong hebt gehad, want dit gaat met waardes. (bijv, 50 is een eisprong en ik had maar 23) Mijn waardes waren dus weer te laag en dit duidt dus op geen goeie eisprong.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Mmmm, je hebt inderdaad een punt vlindur. Ik wist niet dat je wel een menstruatie hebt maar geen eisprong. Hoe weet je eigenlijk dat er geen eisprong is?
Wel raar dat poppejans met eisprong gewoon niet ongesteld wordt zit ik zo hardop te denken. Kan natuurlijk toevallig wel een eisprong hebben gehad en dan meteen zwanger, maar die kans is toch echt iniminie klein.
Dat wist ik niet Vlindur, wel vervelend zeg! Gaan ze er iets aan doen dat je wel een goede eisprong krijgt? In ieder geval voor jou eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik loop al wat maanden bij een Fertiliteitsarts en dankzij het bloedprikken na mijn vermoedelijke eisprong kunnen ze progesteron meten. En hieruit kunnen ze opmaken of je een goeie eisprong hebt gehad, want dit gaat met waardes. (bijv, 50 is een eisprong en ik had maar 23) Mijn waardes waren dus weer te laag en dit duidt dus op geen goeie eisprong.
Helemaal perfect! Niet te groot want dan zitten we hier allemaal te lang en ook niet te lekker want dan wil niemand gaan. Maar als je even pijnlijke voetjes hebt doet ie het goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bankje lijkt me wel wat, niet te groot, want anders wordt het te gezellig
Ik slik medicijnen, Clomid, maar die doen nu niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dat wist ik niet Vlindur, wel vervelend zeg! Gaan ze er iets aan doen dat je wel een goede eisprong krijgt? In ieder geval voor jou een![]()
Preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:09 schreef Poezebeest het volgende:
Ah, zal ik even doen, ben ik op de hoogte en hoef je het hele verhaal niet weeeeer te doen.
Neukse! Succesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:32 schreef Asyniur het volgende:
Alle dames met een 2e streepje nog eens gefeleiciteerd!![]()
Ik heb eindelijk ook een (vaag) 2e streepje!![]()
op een ovulatietest
Mijn ei is dus iets later volgens mij dan volgens de berekeningen en dat is balen want ik ga dit weekend dus een weekendje weg zonderIk vertrek vrijdagochtend en ik kom zondagavond terug...
betekent dus donderdagavond, vrijdagochtend en zondagavond klussen voor alle zekerheid![]()
Wat een lompe opmerking van je schoonzus Guess! Makkelijk gezegd door iemand die zo makkelijk zwanger is geworden. Kan me helemaal voorstellen dat het even te veel werd en je in huilen bent uitgebarsten. Heeft ze er wel een beetje goed op gereageerd?? In ieder geval eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nog steeds op speurtocht naar mijn ei,als ik net als vorige keer een cyclus heb van 40dgn zou ik em het weekend hebben.Kan het ook zo zijn dat je wel verschijnselen hebt van de eisprong zoals cervixslijm,meer zijn in sex,hoofdpijn maar toch geen eisprong hebt/ga krijgen?
Word er weer niet goed van,ben afgelopen weekend zelfs bij m'n broer en schoonzus in huilen uit gebarst toen ze goed bedoeld zeiden dat ik me er niet mee moest bezig houden omdat dat niet goed is. Heb tegen m'n schoonzus geroepen dat zei makkelijk lullen heeft omdat ze bij beide kids al na een maand zwanger was!
Voordat ik stopte met de pil had ik al het gevoel dat het bij ons niet 123 raak zou zijn,nu 7 mnd later(en ook al is dat mischien nog niet zo lang) word mijn gevoel gewoon steeds meer bevestigd
Mijn eerste ronde is net geweest en ik voel me al zo... Ik ben aan de ene kant zo blij dat ik dus niet de enige ben die dat zo voelt, aan de andere kant is het gewoon balen dat we ons zo voelen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Tierrr het volgende:
Gues, meid...![]()
Het is ook allemaal wat he? Ik herken het zo.. ook ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar het houdt me wel heel veel bezig... rot is dat he? Die onzekerheid en angst dat je niet weet of het goedkomt...
Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef RockabeIIa het volgende:
is die laatste test nu van 3 dagen na je vermoedelijke ei, Cisco?
Nou, wat ik bedoelde is dat je met zo'n lange rits aan dubbele strepen op ovutesten misschien eerder zwanger bent dan dat het met je eisprong te maken heeft, vooral gezien het feit dat je al tegen dag 30 aanzitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:57 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Onderste streepje is van vandaag en die erboven van maandag,en daar boven weer van zondag..
Dikkere strepen zijn van vrijdag en zaterdag
flugeltje: zwangerschapstest is het toch veel te vroeg voor... bedoel als ik ei sprong had was dat vrijdag op zaterdag.. dan is er nu niet echt iets te zien erop toch??
Vandaag weer netjes geklust (na en dag rust) en van de week nog even doorzetten..alleen ovutesten bijna op dus denk dat ik nog paar ga bestellen...
We zien het wel
En dat vind ik echt heel begrijpelijk,ik voel me dan ook echt een zeikerd en denk daar ook aan als ik weer eens loop te miepen,ik ben helemaal nog niet lang bezig maar oooowww dat gevoel he,had ik maar een aan en uit knopje!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even dacht ik heel gemeen: wacht maar. Jullie zijn inderdaad nog maar kort bezig.
(Als je sinds november 2007 bezig bent zoals wij dan krijg je af en toe van die duivelse gedachten...)
Daar hoop ik natuurlijk wel op. Aan de andere kant, gezien de lichtheid, ben ik toch weer bang dat het gewoon een LH-gehalte is wat ik misschien altijd wel heb. Alleen dan een paar dagen geleden toevallig net nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Poezebeest het volgende:
Minniemin, een ei wat er aan zit te komen??
Cisco, afwachten maar. Je hebt in ieder geval wel voldoende geklust denk ik.
Hier vanavond ook weer klussen, morgen niet en donderdag t/m zondag ook weer. Niet volgens een bepaald schema ofzo, maar omdat het zo uit komt. Dacht vandaag mijn ei gevoeld te hebben, maar heb geen cervixslijm of iets dergelijks. Kan dat door veel klussen anders zijn dan normaal?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Poezebeest het volgende:
flugeltje ben jij nou dezelfde als fiemeeltje?
Ik heb haar iig al overladen metquote:Er was een licht positieve zwangerschapstest was gisteravond. Mijn teststrepen op de ovulatietesten zijn overigens nooit donkerder geweest dan de controlestreep. Ik zie dat ze er vanuit gaan dat dat zou moeten, maar bij mij was dat in elk geval anders.
Nee, blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:31 schreef sterrenmunt het volgende:
he, weten we nog niets BE....ikke is nieuwsgierig hoor.
maarre, mijn teststrepen op de ovutesten zijn ook nooit donkerder geweest dan de controlestreep, is toch niet erg?
Nou, stap maar in de auto dan, want dat wil ik wel meemakenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben vandaag in zo'n assertieve bui dat ik bijna in staat ben ciscostar eigenhandig naar de wc-pot te brengen om over een zwangerschapsstaafje te piesen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |