Ik duim voor je...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
Dank je welquote:
Dat heb ik ook regelmatig.. dan denk ik, ik wil hier niet meer mee posten,ik stop.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'nkneuzenclubje
blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.
Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeftDus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
Dat geld ook helemaal voor mijquote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
Nu vind ik je alleen maar nog lieverquote:Op maandag 30 maart 2009 18:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
Schei nou uitquote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nu vind ik je alleen maar nog liever![]()
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
Ik laat me niet gek maken maar soms bekruipt me gewoon even zo'n vervelend gevoelquote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam(en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en
)
Dat heb ik ook altijd en toen ineens bleek ik toch zwangerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Bucko het volgende:
Ik weet het waarschijnlijk al eerder, wamt normaal heb ik drie dagen van te voren al burine afscheiding enzo. Dan weet ik dat de menstruatie eraan komt! Das opzich wel handig...
Yeahhhhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
Ow ik ben zo blij als een klein kind,ik heb een positieve ovulatietest![]()
![]()
Klopt!quote:De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?
Afgesprokenquote:Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)![]()
wat ik even niet snap he... doe jij elke dag zo'n test?? Ben je onregelmatig?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
Ow ik ben zo blij als een klein kind,ik heb een positieve ovulatietest![]()
![]()
Jammer dat we moeten werken want ik zou mijn man zo de komende 3 dagen in bed willen sleuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?
Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |