CP ik denk dat iedereen hier in dit topic en in ons

kneuzenclubje

in aanraking komt met die gevoelens.
Ik ben oprecht blij voor iedereen die een tweede streepje tevoorschijn tovert
(want dat wil ik ook zo graag en net omdat het bij mij zo moeilijk gaat, besef ik bij elke positieve test wat voor een wonder het weer is) maar soms steekt het ook wel eens bij mij
want waarom bij hen wel en niet bij mij?.
Ik ga hier dan ook niet overenthousiast reageren (want dan kan ik natuurlijk wel door een paar

en

smileys te posten, maar zo zit ik niet in elkaar

) maar dat betekent daarom niet dat ik niet blij ben voor hen. En ook voor mij is het ene tweede streepje specialer dan het andere, net omdat je met bepaalde mensen wel een band hebt en met anderen minder. Zo heb ik voor de eerste keer een PM gestuurd met felicitaties naar mijn mederammelaar van het eerste uur

Veel posten doe ik hier niet, al lees ik wel altijd mee. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me in dit topic nooit echt 'thuis' heb gevoeld (en dat heeft echt niets te maken met de mensen die hier posten). Ik 'hoor' hier gewoon niet door de hele toestand (maar dat zit waarschijnlijk voornamelijk in mijn hoofd

).
En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam

(en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en

)