abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:09:46 #151
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67424913
Gisterenavond voelde ik wat steken rechts,dus ik werd al bijna blij maar aan mijn temp was vanochtend niks te zien,nou ja we wachten af.Zou me ook niks verbazen als ik ongie ga worden een deze dagen,al ben ik niet zo emo meer als de afgelopen dagen.
Zo met een lekker werken,tot 21.00 merk wel dat ik er dan veel minder mee bezig ben omdat ik er dan gewoon niet zo veel aan kan denken,maarja om daarvoor nu 80 uur in de week te gaan werken zie ik ook niet zitten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:48:55 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67428527
Ik snap je punt ook een heel end hoor BE, maar het is gewoon persoonsgebonden. Ik ben bijvoorbeeld zo'n controlfreak dat die ovulatietesten mij eerder rust gaven dan dat ik er ongedurig van werd. Heel persoonlijk dus allemaal

Cisco, hoe is het met je teen?

Nou Guess. Stiekem toch een beetje spannend dus...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67437079
BE, ik voel me niet aangevallen hoor.. iedereen is vrij om zijn menig te uiten.
Mijn reden van het gebruiken van de testjes staat pagina hiervoor.

Mijn teentje is gebroken Rust houden, goed intape... komt goed
Ovu-streepje lichter dan gisteren, we zullen zien wat de week ons brengt!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67437120
Beterschap met je teentje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:13:49 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67437973
BE, ik bedoelde het verder ook niet kwaad hoor en ik wist het ook niet van die na 8 maanden

Ik wil al langer een kindje en ik heb al een hele poos moeten wachten tot mijn er ook klaar voor was. Toen we eindelijk ervoor gingen was ik ook heel relaxed maar ik merk dat ik nu in de 4e ronde ongeduldig word. Ik heb een regelmatige cyclus, ik weet 'precies' wanneer mijn eisprong is en we sexen op de juiste dagen dat was ook al voordat we voor een kindje zouden gaan want ik ben dan in die tijd ook echt op mijn uhm... best zullen we maar zeggen
Het blijft spannend, telkens weer maar ik was nu gewoon ook benieuwd naar of het wel klopt wat ik zie en voel. En met een ovulatietest kun je dat meten...
Anderen willen vanaf het begin meten.

Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:32:41 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67440479
Hmm, ik heb nu in totaal over 5 teststrips gepiest...in 5 opeenvolgende dagen
De eerste 2 waren niks, de derde licht 2e streepje, de vierde iets donkerder 2e streepje en nu weer een heeeeeeeeeeel licht 2e streepje (lichter dan de 3e test).
Heel korte tijd maar dus met LH piek... Is dat een 'slecht' teken?
pi_67442927
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:57:32 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67443432
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)

Ik las deze week ergens iets over dat je beter gepassioneerde sex kan hebben dan zo'n 'moetje' en dat er bij die eerste dus wel 50% meer zaad uitgedingesd wordt. Ik dacht ik meld het effe!

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 26-03-2009 21:56:02 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:00:47 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67443550
Rocka!

MinnieMin! Have fun!
pi_67445228
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
Knap van je om in te zien dat je toch niet dit nu al wilt!

Ik stop trouwens ook met de ovulatietesten. Ik ben in ronde 5 begonnen met ovutestjes omdat ik een erg onregelmatige cyclus had en ik dus niet wist wanneer mijn ei ongeveer kwam... en aangezien mijn man en ik niet een heel frequent klusritme hebben vond ik dat toch wel handig om te weten... dat te weten geeft me rust; ik ben ook wel een beetje een controlfreak en we willen al heel lang een kindje.
Maargoed, ik krijg geen duidelijke resultaten met die dingen, dus nu word ik er alleen maar onzeker van... en dat is niet de bedoeling, dus weg met die dingen!!

Ik ga overigens wel door met temperaturen, dat kost geen geld en relatief weinig moeite als je er eenmaal aan gewend bent, vind ik. En dan heb je tenminste wel zicht op de cyclus.
pi_67445306
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka!

MinnieMin! Have fun!
Dat gaat wel goed komen

Voor de duidelijkheid voor de andere meiden: Ik bedoel niet dat het tempen of ovulatietesten onzin is, maar wel dat het dat is voor mijzelf in dit stadium.
pi_67445635
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!

Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
pi_67448314
Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...

Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.

wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm! nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:36:10 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67452515
Mijsje, wat geweldig fijn dat én de behandeling nu echt is begonnen én dat de huisarts het niet goed heeft gezien! Ben erg blij voor je en ben heel erg benieuwd hoe de uitslag strakjes gaat zijn van het contrastvloeistof-gebeuren Laat ze maar snel iets vinden wat heel snel te verhelpen is, en dan meteen raak!

Minniemin, wat fijn voor jou dat je nu besloten hebt dat je het allemaal anders wil en dat je er nu op een meer relaxed-te manier mee bezig gaat Het is en blijft iets dat uit liefde voort zal komen en op deze manier kun je hier wel een hele mooie mix tussen 'business' en 'pleasure' maken. Jeej!
3!
pi_67452843
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
(iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
Hoe lang temp je al dan? Ik vond het in het begin ook erg vermoeiend, maar nu gaat het eigenlijk al als vanzelf. Gewoon ding naast je bed, als de wekker gaat even in je kont stoppen en dan weer verder slapen...

Wat fijn trouwens dat er nu echt wat gaat gebeuren mijs!! Ik hoop dat ze wat vinden dat snel verholpen kan worden en dat jullie dan straks ook eindelijk een wondertje mogen verwelkomen!!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:33:16 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67453087
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...

Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.

wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm! nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
zie mijn reactie andere topic
pi_67458165
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!

Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
Hier ook.. ons seks leven is veel beter geworden de afgelopen 2 a 3 maanden (was daarvoor ook niet om over te klagen, maar nu heel anders en eigenlijk beter )
pi_67458219
Mijsje wat fijn die uitslagen Succes ermee!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:54:32 #169
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67458312
Mijsje, fijn dat ze zo voortvarend te werk gaan en de uitslagen van je hubby toch beter waren dan gedacht!

Hier weinig nieuws, druk aan het SMEP-pen Inmiddels zit ik op dag 12 van de cyclus, temperatuur regelmatig op of rond 36,5 dus alles nog normaal.
pi_67458469
Mijsje! Wat fijn dat de zwemmers van je lief het toch niet zo beroerd doen als de huisarts dacht! Komen ze toch verder dan de kleedkamers, hihi. Ook fijn dat er meteen vanalles onderzocht wordt bij jou. Ook goed om te horen dat er een mooi eitje rijpt en dat het volgens de cyclus gaat. Nu even afwachten wat de andere onderzoeken voor een uitslag geven en welke behandeling er nodig is. Natuurlijk is de mmm niet leuk maar wel fijn dat er meteen actie wordt ondernomen!

Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
pi_67463398
Wat fijn (en een beetje dom) dat de HA het niet goed gezien had!
Hopelijk komt er bij jou nu ook eindelijk schot in.
pi_67470865
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
Hier ook.. bijna geen streepje meer te zien op de ovu test.
pi_67471887
Ik had gister en vandaag een hele vette streep, maar mijn cervixslijm is veranderd, gister en eergister zoals het moet, eiwitachtig. Vandaag is het eigenlijk helemaal weg. Ga er dus vanuit dat mijn eisprong inmiddels is geweest.
pi_67488833
hier ook even een knuffel, al die lieve reacties!

Asyniur, ik had je reactie gezien! heel lief!
Tierrr, ik temp ook pas 2 maanden, dus qua tijd valt het reuze mee. de gyn heeft al gezegd (niet omdat ik het tegen hem zei) dat ik deze maand kan afmaken en dat we dan genoeg temp-gegevens hebben. hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
pi_67489127
Wat fijn Mijsje van de onderzoeken die nu gedaan worden en dat de zaadjes toch wel goed zwemmen!
Hopelijk is de contrastvloeistof volgende cyclus niet eens nodig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')