abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:09:46 #151
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67424913
Gisterenavond voelde ik wat steken rechts,dus ik werd al bijna blij maar aan mijn temp was vanochtend niks te zien,nou ja we wachten af.Zou me ook niks verbazen als ik ongie ga worden een deze dagen,al ben ik niet zo emo meer als de afgelopen dagen.
Zo met een lekker werken,tot 21.00 merk wel dat ik er dan veel minder mee bezig ben omdat ik er dan gewoon niet zo veel aan kan denken,maarja om daarvoor nu 80 uur in de week te gaan werken zie ik ook niet zitten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:48:55 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67428527
Ik snap je punt ook een heel end hoor BE, maar het is gewoon persoonsgebonden. Ik ben bijvoorbeeld zo'n controlfreak dat die ovulatietesten mij eerder rust gaven dan dat ik er ongedurig van werd. Heel persoonlijk dus allemaal

Cisco, hoe is het met je teen?

Nou Guess. Stiekem toch een beetje spannend dus...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67437079
BE, ik voel me niet aangevallen hoor.. iedereen is vrij om zijn menig te uiten.
Mijn reden van het gebruiken van de testjes staat pagina hiervoor.

Mijn teentje is gebroken Rust houden, goed intape... komt goed
Ovu-streepje lichter dan gisteren, we zullen zien wat de week ons brengt!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67437120
Beterschap met je teentje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:13:49 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67437973
BE, ik bedoelde het verder ook niet kwaad hoor en ik wist het ook niet van die na 8 maanden

Ik wil al langer een kindje en ik heb al een hele poos moeten wachten tot mijn er ook klaar voor was. Toen we eindelijk ervoor gingen was ik ook heel relaxed maar ik merk dat ik nu in de 4e ronde ongeduldig word. Ik heb een regelmatige cyclus, ik weet 'precies' wanneer mijn eisprong is en we sexen op de juiste dagen dat was ook al voordat we voor een kindje zouden gaan want ik ben dan in die tijd ook echt op mijn uhm... best zullen we maar zeggen
Het blijft spannend, telkens weer maar ik was nu gewoon ook benieuwd naar of het wel klopt wat ik zie en voel. En met een ovulatietest kun je dat meten...
Anderen willen vanaf het begin meten.

Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:32:41 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67440479
Hmm, ik heb nu in totaal over 5 teststrips gepiest...in 5 opeenvolgende dagen
De eerste 2 waren niks, de derde licht 2e streepje, de vierde iets donkerder 2e streepje en nu weer een heeeeeeeeeeel licht 2e streepje (lichter dan de 3e test).
Heel korte tijd maar dus met LH piek... Is dat een 'slecht' teken?
pi_67442927
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:57:32 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67443432
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)

Ik las deze week ergens iets over dat je beter gepassioneerde sex kan hebben dan zo'n 'moetje' en dat er bij die eerste dus wel 50% meer zaad uitgedingesd wordt. Ik dacht ik meld het effe!

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 26-03-2009 21:56:02 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:00:47 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67443550
Rocka!

MinnieMin! Have fun!
pi_67445228
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
Knap van je om in te zien dat je toch niet dit nu al wilt!

Ik stop trouwens ook met de ovulatietesten. Ik ben in ronde 5 begonnen met ovutestjes omdat ik een erg onregelmatige cyclus had en ik dus niet wist wanneer mijn ei ongeveer kwam... en aangezien mijn man en ik niet een heel frequent klusritme hebben vond ik dat toch wel handig om te weten... dat te weten geeft me rust; ik ben ook wel een beetje een controlfreak en we willen al heel lang een kindje.
Maargoed, ik krijg geen duidelijke resultaten met die dingen, dus nu word ik er alleen maar onzeker van... en dat is niet de bedoeling, dus weg met die dingen!!

Ik ga overigens wel door met temperaturen, dat kost geen geld en relatief weinig moeite als je er eenmaal aan gewend bent, vind ik. En dan heb je tenminste wel zicht op de cyclus.
pi_67445306
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka!

MinnieMin! Have fun!
Dat gaat wel goed komen

Voor de duidelijkheid voor de andere meiden: Ik bedoel niet dat het tempen of ovulatietesten onzin is, maar wel dat het dat is voor mijzelf in dit stadium.
pi_67445635
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!

Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
pi_67448314
Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...

Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.

wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm! nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:36:10 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67452515
Mijsje, wat geweldig fijn dat én de behandeling nu echt is begonnen én dat de huisarts het niet goed heeft gezien! Ben erg blij voor je en ben heel erg benieuwd hoe de uitslag strakjes gaat zijn van het contrastvloeistof-gebeuren Laat ze maar snel iets vinden wat heel snel te verhelpen is, en dan meteen raak!

Minniemin, wat fijn voor jou dat je nu besloten hebt dat je het allemaal anders wil en dat je er nu op een meer relaxed-te manier mee bezig gaat Het is en blijft iets dat uit liefde voort zal komen en op deze manier kun je hier wel een hele mooie mix tussen 'business' en 'pleasure' maken. Jeej!
3!
pi_67452843
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
(iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
Hoe lang temp je al dan? Ik vond het in het begin ook erg vermoeiend, maar nu gaat het eigenlijk al als vanzelf. Gewoon ding naast je bed, als de wekker gaat even in je kont stoppen en dan weer verder slapen...

Wat fijn trouwens dat er nu echt wat gaat gebeuren mijs!! Ik hoop dat ze wat vinden dat snel verholpen kan worden en dat jullie dan straks ook eindelijk een wondertje mogen verwelkomen!!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:33:16 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67453087
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...

Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.

wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm! nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
zie mijn reactie andere topic
pi_67458165
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!

Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
Hier ook.. ons seks leven is veel beter geworden de afgelopen 2 a 3 maanden (was daarvoor ook niet om over te klagen, maar nu heel anders en eigenlijk beter )
pi_67458219
Mijsje wat fijn die uitslagen Succes ermee!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:54:32 #169
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67458312
Mijsje, fijn dat ze zo voortvarend te werk gaan en de uitslagen van je hubby toch beter waren dan gedacht!

Hier weinig nieuws, druk aan het SMEP-pen Inmiddels zit ik op dag 12 van de cyclus, temperatuur regelmatig op of rond 36,5 dus alles nog normaal.
pi_67458469
Mijsje! Wat fijn dat de zwemmers van je lief het toch niet zo beroerd doen als de huisarts dacht! Komen ze toch verder dan de kleedkamers, hihi. Ook fijn dat er meteen vanalles onderzocht wordt bij jou. Ook goed om te horen dat er een mooi eitje rijpt en dat het volgens de cyclus gaat. Nu even afwachten wat de andere onderzoeken voor een uitslag geven en welke behandeling er nodig is. Natuurlijk is de mmm niet leuk maar wel fijn dat er meteen actie wordt ondernomen!

Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
pi_67463398
Wat fijn (en een beetje dom) dat de HA het niet goed gezien had!
Hopelijk komt er bij jou nu ook eindelijk schot in.
pi_67470865
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
Hier ook.. bijna geen streepje meer te zien op de ovu test.
pi_67471887
Ik had gister en vandaag een hele vette streep, maar mijn cervixslijm is veranderd, gister en eergister zoals het moet, eiwitachtig. Vandaag is het eigenlijk helemaal weg. Ga er dus vanuit dat mijn eisprong inmiddels is geweest.
pi_67488833
hier ook even een knuffel, al die lieve reacties!

Asyniur, ik had je reactie gezien! heel lief!
Tierrr, ik temp ook pas 2 maanden, dus qua tijd valt het reuze mee. de gyn heeft al gezegd (niet omdat ik het tegen hem zei) dat ik deze maand kan afmaken en dat we dan genoeg temp-gegevens hebben. hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
pi_67489127
Wat fijn Mijsje van de onderzoeken die nu gedaan worden en dat de zaadjes toch wel goed zwemmen!
Hopelijk is de contrastvloeistof volgende cyclus niet eens nodig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_67489274
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
Echt supergoed nieuws dus!! Geweldig!! Ben zo blij voor je!!

Ik ben erg benieuwd wat er met mijn cyclus gaat gebeuren... tot deze cyclus had ik het idee dat alles redelijk ging, ik was wel onregelmatig ongesteld en ik kon mijn ei niet opsporen met ovutestjes, maar ok... dat hoeft nog niet alles te zeggen natuurlijk.
Maar nu zit ik dus al op dag 42 (maximale lengte cyclus tot nu toe was 33 dagen) van mijn cyclus en ik heb nog steeds geen temperatuurverhoging gehad... zooooo vreemd... en zo lekker dus dat ik een afspraak bij de gyn heb staan!
pi_67489827
Mijsje; zo fijn voor je dat je serieus wordt genomen door de gyn en dat er schot in de zaak zit!

Tierr; inderdaad een lange cyclus deze maand, wanneer moet jij naar de gyn?
pi_67491031
10 april, over 2 weekjes dus... ben benieuwd hoe het er dan voor staat... of ik dan inmiddels al ongi ben geweest of niet..
pi_67492203
10 april duurt in ieder geval niet heel lang meer. Hoop dat je daar ook net zo gehoord voelt als Mijsje!
pi_67497896
Tierrr, dat hoop ik ook, en dat jij gauw meer weet!
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan! (zijn we al mee begonnen )
pi_67503577
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef mijsje het volgende:
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan! (zijn we al mee begonnen )
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!

Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..

Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.

Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
pi_67504348
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!

Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..

Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.

Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
geeft niks hoor, het is inderdaad een gek iets, een menselijk lichaam!
Ik hoop ook dat de gyn je serieus neemt. Op zich vind ik (ik weet dat niet alle artsen het met me eens zijn hoor) dat als je zo'n lange cyclus hebt, terwijl je dat anders niet hebt, je bij een gyn terecht zou moeten kunnen en hij je dan serieus zou moeten nemen, want iedere dag niet zwanger in een cyclus die te lang doorgaat is een dag teveel... ik ratel weer eens door... maar goed, het zou in ieder geval erg leuk zijn als we nu ook door zouden kunnen naar Z&G!

ik was vandaag samen met manlief in de prenataal om een cadeautje te kopen voor Celine van Arma en Foxy, maar ik voelde me er ook wel thuis om er zelf rond te gaan shoppen...

[ Bericht 5% gewijzigd door mijsje op 28-03-2009 21:33:13 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:12:09 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67508016
Cisco en Poezebeest, succes met wachten. Altijd weer moeilijk, en helaas niet veel aan te doen. Ik hoop het zo voor jullie!

Tierrr, dat loopt nu allemaal wel heel raar bij jou he? Heel erg fijn dat je juist nu die afspraak hebt, dan kan er echt even goed naar gekeken worden allemaal. Ik ben heel benieuwd en ik hoop echt dat je op z'n minst weer ff op pad geholpen wordt. Wel handig dat je nu tempt denk ik, dan heb je ook meteen wat om te laten zien..
3!
pi_67509952
Hallo allemaal,

Na lang wikken, wegen en lurken, heb ik net besloten dat ik hier ook maar es wat ga posten...Sinds ongeveer een jaar nu ben ik pil-vrij maar zijn we niet vanaf dat moment al druk bezig met testen, temperaturen of dat soort zaken. Echter het is tot op heden nog niet spontaan gelukt, dus hebben we een tijdje terug toch maar es wat van die testen bijgehouden, maar niet al te strak en (misschien wel daarom) ook nog geen resultaat...

Moet zeggen dat we er nog gewoon lekker relaxt onder zijn, tuurlijk wel jammer elke keer, maar ook nog steeds superblij als we weer een berichtje van vrienden krijgen dat zij wel in verwachting zijn (wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt)...

Mijn streven is om hier wel effe regelmatig wat van me te laten horen, maar ik ken mezelf, dat kon nog weleens minder zijn dan mijn bedoeling (nu) is...

Om in elk geval af te trappen, mijn NOD is (ongeveer) 15 april... maar mijn cyclussen kun je niet gebruiken om de klok op gelijk te zetten, verschilt van 26 tot 29 dagen en telkens weer iets anders. Ik ga dus nu maar van het gemiddelde van 27 uit...

Oh ja, en iedereen die al een 2e streepje te pakken heeft: FELI!
En de anderen: succes met klussen en veel plezier maken erbij
  zondag 29 maart 2009 @ 10:38:11 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67513426
Nou heel verhaal getypt, alles weg omdat FOK! het even opgaf... Maar goed....

Lijnloos, welkom en net als bij iedereen hopen we natuurlijk ook weer dat jij hier snel weer bent vertrokken!!

cisco en poezebeest, succes met wachten. Hopen dat jullie beide mooie paaseitjes hebben gehad

Trierr, gelukkig niet meer zo lang wachten tot 10 april. Hopenlijk gaan ze net zo voortvarend te werk als bij mijsje!

PZE en CP, jullie ook succes met de laatste wachtloodjes!! Ik duim me duimen stuk voor jullie! Wat zou het mooi zijn!

Hier nog weinig nieuws, dag 14 inmiddels, ovu-testje is nog negatief maar dat is niet zo raar want mijn eisprong kwam altijd al pas bij dag 20 ofzo. Over een dag of 3 maar weer eens een testje doen.

Verder ben ik heel blij want ik heb vrijdag bericht gekregen van het CITO dat ik geslaagd ben voor mijn IPMA D examen. Heb het een paar dagen na mijn miskraam gemaakt want kon het niet meer afzeggen en examen kost zo'n 700 euro. Dus dacht ik zie het wel. Amper meer geleerd na de cursus, gedachten heel ergens anders natuurlijk, maar kennelijk toch iets goed gedaan want ik had een mooie 7
pi_67513442
Welkom Lijnloos, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hopelijk zwaaien we je de 15e uit naar het volgende topic.

Feli happyme, wat fijn dat het toch gelukt is!
  zondag 29 maart 2009 @ 11:21:25 #187
190853 RockabeIIa
pi_67513963
Lijnloos, welkom!
Je staat in het lijstje, hoor
pi_67514853
Gisterochtend ineens ongesteld geworden
Het was eerst een klein beetje, dus hadden nog beetje hoop op innesteling ofzo, maar het is er nu nog steeds en inmiddels wat meer bloed dan gisteren.

We(ja we) snappen niks meer van mijn cyclus. De streepjes van de testen waren vorige week vrijdag en zaterdag op hun dikste (de dagen ervoor beetje zichtbaar, paar dagen erna ook)
En nu een week na de vermoeidelijke eisprong (als we van de ovu-testjes uitgaan) toch ineens ongesteld.
Heb ook geen seintjes gehad van te voren, we hebben zelfs nog 'geklust' gisterenochtend. ( Mijn man dacht eerst zelfs nog dat het bloed van de seks ofzo kwam.. )

Mijn cyclus was deze maand dus 35 dagen, vorige maand 37 en die daarvoor 30. Als we dan even gaan rekenen etc dan komen we op een gemiddelde van 34 uit. NOD mag op 1 mei

Niet vorige week vrijdag maar die vrijdag daarvoor dacht ik mijn eisprong gevoelt te hebben (zelfde soort steken als die maand ervoor (beetje zelfde dag als mijn eisprong had moeten zijn) en zelfde pijn) maar dit was op de ovu-streepjes niet te zien. Maar als ik nu kijk naar mijn ongesteldheid, had het die vrijdag dus wel mijn eisprong kunnen zijn.

Het is jammer, en onverwachts (die dat we dachten dat ik zwanger was...)
Rest van de meiden veel succes met wachten en met klussen, hopenlijk voor jullie wel een 2de streepje.
pi_67515004
Nou zeg, wat een toestand Cisco! En wat gek van die testjes dan... Balen.

Hup dames, wie piest er wel een 2e streepje? We moeten de negatieve spiraal doorbereken.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:52:06 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67515605
Cisco,wat balen zeg had je helemaal geen ongi-gevoel van te voren?
Mijn gyn & huisarts vertelde me dat ovu-testjes niet altijd en bij iedereen betrouwbaar zijn,mischien is dit bij jou ook het geval.

Lijnloos welkom,en hopelijk mag je snel door naar het volgende topic Knap dat je zo relax kan blijven,wou soms dat ik dat ook kon!

Ik zit hier ondertussen op dag 27 (cyclus was de afgelopen 2x 40/42 dgn) zonder positive ovu-test en ook geen tempratuursverhoging,hopelijk komt het een deze dagen!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67515733
Cisco, jeetje balen zeg.....
  zondag 29 maart 2009 @ 13:55:53 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67517125
Gatver cisco, die had ik nu niet aan zien komen zeg. En zeker niet nu... Je cyclus doet inderdaad vreemd. Zou het dan toch nog het ontpillen zijn? Vaag hoor..

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67517199
Happyme: Proficiat met het behalen van je examen! Fijn dat je daar vanaf bent en je je geen zorgen meer over hoeft te maken. Wat is het IPMA D eigenlijk?

Lijnloos: welkom hierzo!

Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden terwijl je dacht dat je ergens heel anders in de cyclus zat.

Hier nog geen nieuws... Zal nog wel een dikke week duren voordat ik iets te melden heb. Ovulatie is 3/4 dagen geleden geweest dus kan nog niets merken. Hoop er ook niet teveel op. Afwachten maar.
pi_67518236
Lijnloos, welkom hier!! Al hoop ik natuurlijk ook dat je hier snel weer weg bent, haha!
Wel knap hoe relaxed jullie ermee om gaan nog steeds!!

Happy, wat goed dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd!! Super knap, zeker na zo'n moeilijke gebeurtenis...
Maarre... wat voor examen was het nou??

Cisco, jeetje, wat ontzettend balen... en wat raar ook dat die testjes het dan zo bij het verkeerde eind hadden... heel erg vreemd... daar gaat je vertrouwen in de testjes... Ik denk toch dat je een 'gewone' cyclus had... het aantal dagen verschilt niet veel met die van vorige keer... en ook je ongi kwam precies 14 dagen nadat je de eisprong gevoeld had... alleen dan echt gewoon erg raar van die testjes... temp je ook? Was in dit geval wel handig geweest, dan had je kunnen kijken wanneer je temp omhoog ging..

Voor de rest gewoon een
  zondag 29 maart 2009 @ 15:00:30 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518672
Cisco die vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand

IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
pi_67518776
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:11:35 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518964
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Poezebeest het volgende:
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
Whahah, nou ik denk niet dat ik dat red hoor. Daar zijn er maar 3 of 4 van in Nederland. Maar ik hoop over een paar jaar wel voor IPMA C te gaan en dat is al heel wat
pi_67522874
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Cisco die vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand

IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
Niks geen voortekenen, dus was inderdaad even raar kijken gisteren.. maarja
Volgende maand.. zou kunnen maar heb vanaf begin gezegt(nu denk ik er inmiddels anders over) dat ik eigenlijk geen kindje wil in december (wij beiden jarig etc, ik vond vroeger en nu ook nog steeds beetje niet leuk jarig te zijn rondom kerst en sinterklaas..) maar inmiddels heb ik zoiets van.. boeiend! Het is welkom, ook met de kerst!!!!
pi_67523442
Ja moeilijk dilemma is dat he, Cisco?
Zeker als je het zelf niet leuk vond om jarig te zijn in december wil je eigenlijk niet dat je kindje dat ook heeft... en aan de ene kant: je wacht al een poos, die ene maand kan er dan ook nog wel weer bij.
Maar aan de andere kant: je wilt het zo ontzettend graag, je wilt het liefste geen kansen verspillen en een kindje is zo'n ontzettend groot wonder dat ik ook zoiets heb van: het komt wanneer het komt en dan is het ontzettend welkom!!

Ik ga dan ook helemaal geen rekening houden met welke maand dan ook... ik hoop gewoon dat het zo snel mogelijk raak is!!
  zondag 29 maart 2009 @ 17:54:27 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67523530
Joh, voor hetzelfde geldt komt het 2 weken te vroeg of te laat en dan is het toch niet in december. Gewoon lekker de natuur z'n gang laten gaan en als het raak is, dan is het raak.
pi_67523754
Precies, vind ik ook!!
Soms willen mensen misschien ietsje teveel alles plannen...
  zondag 29 maart 2009 @ 18:32:34 #202
190853 RockabeIIa
pi_67524539
Precies, het komt wanneer het komt!
Ik herinner me nog een vage post hier een tijdje terug over iemand die niet deze maand bezwangerd wilde raken ivm verjaardagen in de familie
pi_67526149
Als het deze maand raak is hier, dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn tante, precies tussen sint en kerst. Laat die onhandig geplande baby maar komen hoor.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:56:45 #204
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67526562
Ik moet ook wel op gaan schieten met zwanger worden anders ben ik straks ouder dan m'n moeder bij d'r eerste was
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 29 maart 2009 @ 20:56:01 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67528672
Ben ik 3 dagen weg en dan geen nieuwe streepjes!

Wel een rare cyclus van Cisco
Een nieuwkomer: welkom!
En happy: gefeliciteerd met je certificaat!
En Tierrr, er was ook iets met haar maar dat ben ik even vergeten

Ik hoop dat en ik voldoende gesext hebben vorige week en dat ik dan volgende maand mijn felbegeerde 2e streepje mag piesen...
pi_67530609
Hee Lijnloos, welkom! Leuk, een nieuwe erbij... jij ook heel veel plezier

Cisco, dat is echt balen zeg. Hopelijk gaat je cyclus binnenkort gauw regelmatiger lopen.

Hier nog geen verandering verder, nog steeds niet ongesteld geworden. Maar wel een boel meer rust in mijn hoofd
pi_67531285
Wat een warm welkom, dank jullie wel allemaal.

@Cisco: Balen!!! Maar hou de moed erin
@Happy: Gefeliciteerd, mooie stap!
@ Guess en Tierr: Tja, dat relaxed blijven is soms wel moeilijk hoor, maar ik hou me maar voor dat we ook nog niet heel hard ons best doen, dus dat scheelt. Maar we willen het nu wel iets serieuzer gaan aanpakken! Heb nog helaas nog maar 1 teststaafje voor ovulatie over hier thuis, maar lief en ik hadden vandaag toch al in de "planning" om eens flink bij te klussen en dan dinsdag en rondom nog wat... (had bekeken op de babybrabbel site wat ongeveer de eisprong-dag zou moeten zijn, dus houden we ons daar even aan vast).
pi_67542580
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
  maandag 30 maart 2009 @ 12:22:31 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67542674
Voor de nieuwsgierigen... er is 'iemand' uit de kast gekomen.
[OUD] Update-topic

Balen Cisco!
  maandag 30 maart 2009 @ 12:24:10 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67542728
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
Ik duim voor je...
pi_67542924
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik duim voor je...
Dank je wel

Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'n kneuzenclubje blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.

Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeft Dus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
  maandag 30 maart 2009 @ 12:43:55 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67543270
Post gewoon maar gezellig mee
Ik lees ook in het andere topic hoewel ik daar (nog?) helemaal niet thuis hoor...
We wachten allemaal op het felbegeerde 2e streepje, waarbij sommigen van ons al weten dat het meer moeite kost dan anderen.

Ik vind het ook soms lastig posten bv dat ik het wachten 'beu' ben. Maar ik wacht pas 4 maanden en ik realiseer me heel goed dat er anderen zijn die al veeeeeeeeeeeeeeel langer wachten.
maar juist door die verhalen vind ik het soms zo moeilijk: want stel je voor ik kom er over een jaar achter dat er ook wat mis is met mij? En dan moet ik nog langer wachten * Asyniur steekt kop in het zand
pi_67543569
Ik snap je heel erg goed hoor, ik zit zelf ook wel een beetje met die gevoelens... en dat terwijl ik zelf pas 7 maanden bezig ben... Maar vooral nu ik een beetje onzeker ben over mijn eigen cyclus zijn 2e streepjes bij anderen wel even confronterend...

Maar aan de andere kant vind ik het ook juist weer zo leuk voor de rest! En gun ik het iedereen zo!
(En het laat gewoon ook zien dat het wonder des levens wel mogelijk is, ook bij sommigen met een erg rare cyclus!)

Nouja, wat ik zeggen wil: je hoeft je niet te schamen voor die gevoelens en ik snap heel goed dat het je niet altijd lukt even positief te reageren!
pi_67547238
CP ik denk dat iedereen hier in dit topic en in ons kneuzenclubje in aanraking komt met die gevoelens.
Ik ben oprecht blij voor iedereen die een tweede streepje tevoorschijn tovert (want dat wil ik ook zo graag en net omdat het bij mij zo moeilijk gaat, besef ik bij elke positieve test wat voor een wonder het weer is) maar soms steekt het ook wel eens bij mij want waarom bij hen wel en niet bij mij?.
Ik ga hier dan ook niet overenthousiast reageren (want dan kan ik natuurlijk wel door een paar en smileys te posten, maar zo zit ik niet in elkaar ) maar dat betekent daarom niet dat ik niet blij ben voor hen. En ook voor mij is het ene tweede streepje specialer dan het andere, net omdat je met bepaalde mensen wel een band hebt en met anderen minder. Zo heb ik voor de eerste keer een PM gestuurd met felicitaties naar mijn mederammelaar van het eerste uur

Veel posten doe ik hier niet, al lees ik wel altijd mee. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me in dit topic nooit echt 'thuis' heb gevoeld (en dat heeft echt niets te maken met de mensen die hier posten). Ik 'hoor' hier gewoon niet door de hele toestand (maar dat zit waarschijnlijk voornamelijk in mijn hoofd ).

En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam (en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en )
pi_67551195
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dank je wel

Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'n kneuzenclubje blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.

Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeft Dus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
Dat heb ik ook regelmatig.. dan denk ik, ik wil hier niet meer mee posten,ik stop.
Maar dan toch wel weer lezen en iets posten. Ook de 2de streepjes doen me soms beetje pijn, maar ik gun het iedereen van harte! Maar soms vallen ze even wat zwaar

Wat me nu zwaar valt is deze ongesteldheid.. ben echt nog nooit zo erg geweest...
pi_67551582
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
pi_67551918
Lieve twijfelende postdames; jullie zijn hier hartstikke welkom, ook met negatieve gevoelens richting dames die wel een tweede streepje hebben. Iedereen kan zich voorstellen dat je niet altijd vrolijk en blij kunt reageren als een ander wél dat begeerde tweede streepje heeft. Ik heb daar ook alle begrip voor en ook jullie horen hier, want jullie wachten immers ook op dat tweede streepje. Dat jullie langer wachten wil niet zeggen dat jullie hier niet thuis horen. Jullie moeten daar posten waar jullie je prettig bij voelen, maar hier zijn jullie, wat mij betreft, meer dan welkom!

Hier nog geen nieuws, wacht rustig af. Voel wel vanalles, zere tieten en buikpijntjes. Maar volgens mij had ik dat de vorige cyclus ook, dus zegt weinig denk ik.
pi_67552963
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
Dat geld ook helemaal voor mij
pi_67553215
Dan wacht ik weer gezellig mee en ben ik in stilte blij voor de meiden die hier snel weer mogen vertrekken

Ik voel me overigens net als de eerste ronde, maar dan wat minder last van spontane huilmomenten De gevoelige borsten die ik hadden worden al wat minder gevoelig en ik heb geen last van m'n onderrug gehad. Had ook maar 1 ei dit keer ipv 4, misschien dat dat scheelt

Ik ben ook wat geduldiger. Aldoende leert men he
pi_67553296
CP
pi_67553419
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:08 schreef Vlindur het volgende:
CP
En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
pi_67553525
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:13 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
Nu vind ik je alleen maar nog liever
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen
pi_67554014
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
pi_67554304
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nu vind ik je alleen maar nog liever
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen
Schei nou uit
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
Tuurlijk
Over een week is het al voorbij
  maandag 30 maart 2009 @ 20:59:42 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67558457
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam (en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en )
Ik laat me niet gek maken maar soms bekruipt me gewoon even zo'n vervelend gevoel

Ik gun trouwens iedereen een 2e streepje. Ik denk eigenlijk nooit 'waarom zij wel en ik niet'. Ik ben altijd blij voor iemand. Het enige wat ik dan denk is: ik wil ook...

Maar we houden moed...
CP ik duim heel hard voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')