quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
Knap van je om in te zien dat je toch niet dit nu al wilt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:44 schreef MinnieMin het volgende:
BE, thanks! Je hebt helemaal gelijk. Ik hou er mee op, met die onzin nu al. We gaan er gewoon een feestje van maken de komende tijd, en we zien wel. Ik had dat best even nodig (en dan juist niet van mijn geliefde)
Dat gaat wel goed komenquote:
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
Maar de lol is er bij ons niet minder om hoor!
en geen zin is geen zin
Hoe lang temp je al dan? Ik vond het in het begin ook erg vermoeiend, maar nu gaat het eigenlijk al als vanzelf. Gewoon ding naast je bed, als de wekker gaat even in je kont stoppen en dan weer verder slapen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:
(iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
zie mijn reactie andere topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mijsje het volgende:Rocka, ik zag het ook en viel bijna van m'n stoel van verbazing/lachen... ik had het linkje ook ergens in een topic gezet (weet niet meer welk topic)
-edit- spuit 11... het staat in dit topic op #103...![]()
Wij tempen ook na ondertussen anderhalf jaar proberen zonder echt fijn resultaat. dat wil niet zeggen dat ik me stoor aan mensen die al tempen na 1 of 2 maanden. lekker voor jezelf weten, ik ben blij dat ik het nu doe, en niet al die tijd heb gedaan... (iedere dag om 6 uur, ja ik word er ook gillend gek van BE...) maar goed, ieder die dat wil, dat is natuurlijk je goed recht.
wij zijn vandaag trouwens naar de gyn geweest. Heel bijzonder, want hij kon ons vertellen dat de ha de uitslag van de zaadcellen niet helemaal goed had gezien. het bleek beter te zijn dan de ha dacht. het was binnen de norm!nu gaan we weer verder kijken naar mij. ik heb vandaag meteen een inwendige echo gehad om te zien of de stand van de baarmoeder goed was en hoe het was met de eierstokken. hij zag een eitje groeien van 10 á 11 dagen (aan de grootte van het eitje te zien), en vandaag is het dag 11 van m'n cyclus. dat is dus allemaal netjes. Hij heeft ook een kweekstaaltje afgenomen om te zien of er kleine ontstekingen zitten aan de baarmoedermond. als die uitstlag goed is, dan krijg ik op dag 10 van m'n volgende cyclus een foto van de baarmoeder met contrastvloeistof. hier wordt dan bij gekeken of de eileiders wel open zijn, en of er andere verklevingen zijn. en ik word op 6 april geprikt (bloed) om te zien of de eisprong die er nu aan zit te komen, wel daadwerkelijk goed gegaan is. als ik dat alles heb gehad/gedaan, dan moeten we 2 weken na de contrastfoto terug op gesprek, en kan er een plan uitgestippeld worden. we zijn begonnen...
Hier ook.. ons seks leven is veel beter geworden de afgelopen 2 a 3 maanden (was daarvoor ook niet om over te klagen, maar nu heel anders en eigenlijk beterquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Dat was bij onns trouwens ook zo... de zin werd bij ons juist meer als we wisten dat er een kindje gemaakt kon worden!!
Dat werkte beter dan het continu om de paar dagen willen blijven doen omdat je niet wist wanneer je ei kwam en je die niet wou missen...
Hier ook.. bijna geen streepje meer te zien op de ovu test.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef Poezebeest het volgende:
Hier zijn trouwens de wachtdagen aangebroken!
Echt supergoed nieuws dus!! Geweldig!! Ben zo blij voor je!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef mijsje het volgende:
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan!(zijn we al mee begonnen
)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!
Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..
Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.
Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
Whahah, nou ik denk niet dat ik dat red hoor. Daar zijn er maar 3 of 4 van in Nederland. Maar ik hoop over een paar jaar wel voor IPMA C te gaan en dat is al heel watquote:Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Poezebeest het volgende:
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
Niks geen voortekenen, dus was inderdaad even raar kijken gisteren.. maarjaquote:Op zondag 29 maart 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Ciscodie vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed
hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand
![]()
IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
Ik duim voor je...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog 6 dagen. Ik begin de zenuwen te krijgen. Terwijl ik toch zo goed als zeker weet dat het niet is gelukt. Maar dat ene, ieniemienie, microstukje kans zit zich nu in m'n hoofd te nestelen en me te tergen
Dank je welquote:
Dat heb ik ook regelmatig.. dan denk ik, ik wil hier niet meer mee posten,ik stop.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik twijfel overigens constant of ik hier nou mee wil posten of niet. Elk tweede streepje in dit topic doet me toch wel pijn moet ik bekennen. Misschien kan ik beter bij m'nkneuzenclubje
blijven. Aan de andere kant zit er over een paar maanden ICSI aan te komen en dan is de kans gewoon veel groter (lees: 'eerlijker') voor me.
Uiteraard vind ik het wel hardstikke leuk voor alle meiden die hier met een tweede streepje weggaan. Ik gun het iedereen die de babybehoefte heeftDus no hard feelings, maar ik zal niet altijd even vrolijk meefeliciteren enzo
Dat geld ook helemaal voor mijquote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Herkenbaar meiden, ik post ook maar in beide topics omdat ik hier toch ook een beetje bij wil blijven... In het andere topic gaat het wat minder snel, dat is soms inderdaad wel prettig (niet dat ik het de dames niet gun, jullie snappen me vast, hopelijk).
Nu vind ik je alleen maar nog lieverquote:Op maandag 30 maart 2009 18:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En bij dit soort dingen voelen ik wel wat branden in m'n oogjes
Schei nou uitquote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nu vind ik je alleen maar nog liever![]()
Arm meisje.. Niks aan he, dit soort dagen![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
CP, als je wat geduld over hebt... ik hou me aanbevolen.
Ik laat me niet gek maken maar soms bekruipt me gewoon even zo'n vervelend gevoelquote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef leonieke het volgende:
En lieve Asyniur: laat je niet gek maken, hé. Geef je lichaam ook nog wat de tijd om helemaal op z'n plooi te raken. Er is niets dat nog maar neigt naar de MMM dus vertrouw maar lekker op je lichaam(en moest het -en dat wens ik je helemaal niet toe- toch minder goed gaan, dan heb je op dat moment nog voldoende tijd om aan het idee te wennen... nu gewoon genieten van het klussen en het soep'en
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |