Gisterochtend ineens ongesteld geworden
Het was eerst een klein beetje, dus hadden nog beetje hoop op innesteling ofzo, maar het is er nu nog steeds en inmiddels wat meer bloed dan gisteren.
We(ja we) snappen niks meer van mijn cyclus. De streepjes van de testen waren vorige week vrijdag en zaterdag op hun dikste (de dagen ervoor beetje zichtbaar, paar dagen erna ook)
En nu een week na de vermoeidelijke eisprong (als we van de ovu-testjes uitgaan) toch ineens ongesteld.
Heb ook geen seintjes gehad van te voren, we hebben zelfs nog 'geklust' gisterenochtend. ( Mijn man dacht eerst zelfs nog dat het bloed van de seks ofzo kwam..

)
Mijn cyclus was deze maand dus 35 dagen, vorige maand 37 en die daarvoor 30. Als we dan even gaan rekenen etc dan komen we op een gemiddelde van 34 uit. NOD mag op 1 mei
Niet vorige week vrijdag maar die vrijdag daarvoor dacht ik mijn eisprong gevoelt te hebben (zelfde soort steken als die maand ervoor (beetje zelfde dag als mijn eisprong had moeten zijn) en zelfde pijn) maar dit was op de ovu-streepjes niet te zien. Maar als ik nu kijk naar mijn ongesteldheid, had het die vrijdag dus wel mijn eisprong kunnen zijn.
Het is jammer, en onverwachts (die dat we dachten dat ik zwanger was...)
Rest van de meiden veel succes met wachten en met klussen, hopenlijk voor jullie wel een 2de streepje.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?