abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67489274
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
Echt supergoed nieuws dus!! Geweldig!! Ben zo blij voor je!!

Ik ben erg benieuwd wat er met mijn cyclus gaat gebeuren... tot deze cyclus had ik het idee dat alles redelijk ging, ik was wel onregelmatig ongesteld en ik kon mijn ei niet opsporen met ovutestjes, maar ok... dat hoeft nog niet alles te zeggen natuurlijk.
Maar nu zit ik dus al op dag 42 (maximale lengte cyclus tot nu toe was 33 dagen) van mijn cyclus en ik heb nog steeds geen temperatuurverhoging gehad... zooooo vreemd... en zo lekker dus dat ik een afspraak bij de gyn heb staan!
pi_67489827
Mijsje; zo fijn voor je dat je serieus wordt genomen door de gyn en dat er schot in de zaak zit!

Tierr; inderdaad een lange cyclus deze maand, wanneer moet jij naar de gyn?
pi_67491031
10 april, over 2 weekjes dus... ben benieuwd hoe het er dan voor staat... of ik dan inmiddels al ongi ben geweest of niet..
pi_67492203
10 april duurt in ieder geval niet heel lang meer. Hoop dat je daar ook net zo gehoord voelt als Mijsje!
pi_67497896
Tierrr, dat hoop ik ook, en dat jij gauw meer weet!
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan! (zijn we al mee begonnen )
pi_67503577
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef mijsje het volgende:
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan! (zijn we al mee begonnen )
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!

Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..

Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.

Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
pi_67504348
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!

Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..

Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.

Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
geeft niks hoor, het is inderdaad een gek iets, een menselijk lichaam!
Ik hoop ook dat de gyn je serieus neemt. Op zich vind ik (ik weet dat niet alle artsen het met me eens zijn hoor) dat als je zo'n lange cyclus hebt, terwijl je dat anders niet hebt, je bij een gyn terecht zou moeten kunnen en hij je dan serieus zou moeten nemen, want iedere dag niet zwanger in een cyclus die te lang doorgaat is een dag teveel... ik ratel weer eens door... maar goed, het zou in ieder geval erg leuk zijn als we nu ook door zouden kunnen naar Z&G!

ik was vandaag samen met manlief in de prenataal om een cadeautje te kopen voor Celine van Arma en Foxy, maar ik voelde me er ook wel thuis om er zelf rond te gaan shoppen...

[ Bericht 5% gewijzigd door mijsje op 28-03-2009 21:33:13 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:12:09 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67508016
Cisco en Poezebeest, succes met wachten. Altijd weer moeilijk, en helaas niet veel aan te doen. Ik hoop het zo voor jullie!

Tierrr, dat loopt nu allemaal wel heel raar bij jou he? Heel erg fijn dat je juist nu die afspraak hebt, dan kan er echt even goed naar gekeken worden allemaal. Ik ben heel benieuwd en ik hoop echt dat je op z'n minst weer ff op pad geholpen wordt. Wel handig dat je nu tempt denk ik, dan heb je ook meteen wat om te laten zien..
3!
pi_67509952
Hallo allemaal,

Na lang wikken, wegen en lurken, heb ik net besloten dat ik hier ook maar es wat ga posten...Sinds ongeveer een jaar nu ben ik pil-vrij maar zijn we niet vanaf dat moment al druk bezig met testen, temperaturen of dat soort zaken. Echter het is tot op heden nog niet spontaan gelukt, dus hebben we een tijdje terug toch maar es wat van die testen bijgehouden, maar niet al te strak en (misschien wel daarom) ook nog geen resultaat...

Moet zeggen dat we er nog gewoon lekker relaxt onder zijn, tuurlijk wel jammer elke keer, maar ook nog steeds superblij als we weer een berichtje van vrienden krijgen dat zij wel in verwachting zijn (wat de laatste tijd steeds vaker voorkomt)...

Mijn streven is om hier wel effe regelmatig wat van me te laten horen, maar ik ken mezelf, dat kon nog weleens minder zijn dan mijn bedoeling (nu) is...

Om in elk geval af te trappen, mijn NOD is (ongeveer) 15 april... maar mijn cyclussen kun je niet gebruiken om de klok op gelijk te zetten, verschilt van 26 tot 29 dagen en telkens weer iets anders. Ik ga dus nu maar van het gemiddelde van 27 uit...

Oh ja, en iedereen die al een 2e streepje te pakken heeft: FELI!
En de anderen: succes met klussen en veel plezier maken erbij
  zondag 29 maart 2009 @ 10:38:11 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67513426
Nou heel verhaal getypt, alles weg omdat FOK! het even opgaf... Maar goed....

Lijnloos, welkom en net als bij iedereen hopen we natuurlijk ook weer dat jij hier snel weer bent vertrokken!!

cisco en poezebeest, succes met wachten. Hopen dat jullie beide mooie paaseitjes hebben gehad

Trierr, gelukkig niet meer zo lang wachten tot 10 april. Hopenlijk gaan ze net zo voortvarend te werk als bij mijsje!

PZE en CP, jullie ook succes met de laatste wachtloodjes!! Ik duim me duimen stuk voor jullie! Wat zou het mooi zijn!

Hier nog weinig nieuws, dag 14 inmiddels, ovu-testje is nog negatief maar dat is niet zo raar want mijn eisprong kwam altijd al pas bij dag 20 ofzo. Over een dag of 3 maar weer eens een testje doen.

Verder ben ik heel blij want ik heb vrijdag bericht gekregen van het CITO dat ik geslaagd ben voor mijn IPMA D examen. Heb het een paar dagen na mijn miskraam gemaakt want kon het niet meer afzeggen en examen kost zo'n 700 euro. Dus dacht ik zie het wel. Amper meer geleerd na de cursus, gedachten heel ergens anders natuurlijk, maar kennelijk toch iets goed gedaan want ik had een mooie 7
pi_67513442
Welkom Lijnloos, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hopelijk zwaaien we je de 15e uit naar het volgende topic.

Feli happyme, wat fijn dat het toch gelukt is!
  zondag 29 maart 2009 @ 11:21:25 #187
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67513963
Lijnloos, welkom!
Je staat in het lijstje, hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67514853
Gisterochtend ineens ongesteld geworden
Het was eerst een klein beetje, dus hadden nog beetje hoop op innesteling ofzo, maar het is er nu nog steeds en inmiddels wat meer bloed dan gisteren.

We(ja we) snappen niks meer van mijn cyclus. De streepjes van de testen waren vorige week vrijdag en zaterdag op hun dikste (de dagen ervoor beetje zichtbaar, paar dagen erna ook)
En nu een week na de vermoeidelijke eisprong (als we van de ovu-testjes uitgaan) toch ineens ongesteld.
Heb ook geen seintjes gehad van te voren, we hebben zelfs nog 'geklust' gisterenochtend. ( Mijn man dacht eerst zelfs nog dat het bloed van de seks ofzo kwam.. )

Mijn cyclus was deze maand dus 35 dagen, vorige maand 37 en die daarvoor 30. Als we dan even gaan rekenen etc dan komen we op een gemiddelde van 34 uit. NOD mag op 1 mei

Niet vorige week vrijdag maar die vrijdag daarvoor dacht ik mijn eisprong gevoelt te hebben (zelfde soort steken als die maand ervoor (beetje zelfde dag als mijn eisprong had moeten zijn) en zelfde pijn) maar dit was op de ovu-streepjes niet te zien. Maar als ik nu kijk naar mijn ongesteldheid, had het die vrijdag dus wel mijn eisprong kunnen zijn.

Het is jammer, en onverwachts (die dat we dachten dat ik zwanger was...)
Rest van de meiden veel succes met wachten en met klussen, hopenlijk voor jullie wel een 2de streepje.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67515004
Nou zeg, wat een toestand Cisco! En wat gek van die testjes dan... Balen.

Hup dames, wie piest er wel een 2e streepje? We moeten de negatieve spiraal doorbereken.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:52:06 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67515605
Cisco,wat balen zeg had je helemaal geen ongi-gevoel van te voren?
Mijn gyn & huisarts vertelde me dat ovu-testjes niet altijd en bij iedereen betrouwbaar zijn,mischien is dit bij jou ook het geval.

Lijnloos welkom,en hopelijk mag je snel door naar het volgende topic Knap dat je zo relax kan blijven,wou soms dat ik dat ook kon!

Ik zit hier ondertussen op dag 27 (cyclus was de afgelopen 2x 40/42 dgn) zonder positive ovu-test en ook geen tempratuursverhoging,hopelijk komt het een deze dagen!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67515733
Cisco, jeetje balen zeg.....
  zondag 29 maart 2009 @ 13:55:53 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67517125
Gatver cisco, die had ik nu niet aan zien komen zeg. En zeker niet nu... Je cyclus doet inderdaad vreemd. Zou het dan toch nog het ontpillen zijn? Vaag hoor..

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67517199
Happyme: Proficiat met het behalen van je examen! Fijn dat je daar vanaf bent en je je geen zorgen meer over hoeft te maken. Wat is het IPMA D eigenlijk?

Lijnloos: welkom hierzo!

Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden terwijl je dacht dat je ergens heel anders in de cyclus zat.

Hier nog geen nieuws... Zal nog wel een dikke week duren voordat ik iets te melden heb. Ovulatie is 3/4 dagen geleden geweest dus kan nog niets merken. Hoop er ook niet teveel op. Afwachten maar.
pi_67518236
Lijnloos, welkom hier!! Al hoop ik natuurlijk ook dat je hier snel weer weg bent, haha!
Wel knap hoe relaxed jullie ermee om gaan nog steeds!!

Happy, wat goed dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd!! Super knap, zeker na zo'n moeilijke gebeurtenis...
Maarre... wat voor examen was het nou??

Cisco, jeetje, wat ontzettend balen... en wat raar ook dat die testjes het dan zo bij het verkeerde eind hadden... heel erg vreemd... daar gaat je vertrouwen in de testjes... Ik denk toch dat je een 'gewone' cyclus had... het aantal dagen verschilt niet veel met die van vorige keer... en ook je ongi kwam precies 14 dagen nadat je de eisprong gevoeld had... alleen dan echt gewoon erg raar van die testjes... temp je ook? Was in dit geval wel handig geweest, dan had je kunnen kijken wanneer je temp omhoog ging..

Voor de rest gewoon een
  zondag 29 maart 2009 @ 15:00:30 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518672
Cisco die vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand

IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
pi_67518776
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:11:35 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67518964
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Poezebeest het volgende:
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
Whahah, nou ik denk niet dat ik dat red hoor. Daar zijn er maar 3 of 4 van in Nederland. Maar ik hoop over een paar jaar wel voor IPMA C te gaan en dat is al heel wat
pi_67522874
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Cisco die vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand

IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
Niks geen voortekenen, dus was inderdaad even raar kijken gisteren.. maarja
Volgende maand.. zou kunnen maar heb vanaf begin gezegt(nu denk ik er inmiddels anders over) dat ik eigenlijk geen kindje wil in december (wij beiden jarig etc, ik vond vroeger en nu ook nog steeds beetje niet leuk jarig te zijn rondom kerst en sinterklaas..) maar inmiddels heb ik zoiets van.. boeiend! Het is welkom, ook met de kerst!!!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67523442
Ja moeilijk dilemma is dat he, Cisco?
Zeker als je het zelf niet leuk vond om jarig te zijn in december wil je eigenlijk niet dat je kindje dat ook heeft... en aan de ene kant: je wacht al een poos, die ene maand kan er dan ook nog wel weer bij.
Maar aan de andere kant: je wilt het zo ontzettend graag, je wilt het liefste geen kansen verspillen en een kindje is zo'n ontzettend groot wonder dat ik ook zoiets heb van: het komt wanneer het komt en dan is het ontzettend welkom!!

Ik ga dan ook helemaal geen rekening houden met welke maand dan ook... ik hoop gewoon dat het zo snel mogelijk raak is!!
  zondag 29 maart 2009 @ 17:54:27 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67523530
Joh, voor hetzelfde geldt komt het 2 weken te vroeg of te laat en dan is het toch niet in december. Gewoon lekker de natuur z'n gang laten gaan en als het raak is, dan is het raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')