Echt supergoed nieuws dus!! Geweldig!! Ben zo blij voor je!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
hij vond de lijn die ik liet zien al heel duidelijk, en was er vrij zeker van dat m´n eisprong goed ging... Nu nog even 6 april afwachten, dan moet ik dus bloedprikken om te zien of de eisprong inderdaad goed is verlopen.
Ik ben gewoon heel blij dat ik serieus genomen ben, en dat er inderdaad schot in de zaak zit.
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef mijsje het volgende:
Twinkly, dat zou helemaal leuk zijn! Ik ga de klusdagen dus zeker niet overslaan!(zijn we al mee begonnen
)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:00 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel heel erg grappig en leuk zijn zeg, als je voor je volgende afsprak zwanger bent!!
Sja, zou bij mij theoretisch ook nog kunnen... als ik dus na vandaag (dag 42) nog een ei krijg... dat zou een stunt zijn!! Alleen mocht het zo zijn dan is dat ten tijde van die afspraak nog niet eens bekend natuurlijk, want dat is over 13 dagen al..
Lief dat jullie allemaal zo meeleven trouwens!!
Hoop ook dat de gyn me serieus neemt en wat voor me kan doen.. Ik vind het ook zo raar dat vóór deze cyclus mijn cycli niet buitengewoon lang waren... zouden die cycli wel normaal zijn geweest, of ook niet (heb geen ei gespot..)? Zou dit gewoon een eenmalige negatieve uitschieter zijn en is er verder niks aan de hand? Of...? Zoveel vragen... hoop dat ik daar de 10e antwoord op krijg.
Gek iets is het he? Het menselijk lichaam!!
Whahah, nou ik denk niet dat ik dat red hoor. Daar zijn er maar 3 of 4 van in Nederland. Maar ik hoop over een paar jaar wel voor IPMA C te gaan en dat is al heel watquote:Op zondag 29 maart 2009 15:04 schreef Poezebeest het volgende:
Duidelijk waar je examen voor was happy, ga je ooit voor de level A certificering? Lijkt me wel stoer om manager te zijn van een miljoenen project.
Niks geen voortekenen, dus was inderdaad even raar kijken gisteren.. maarjaquote:Op zondag 29 maart 2009 15:00 schreef happyme28 het volgende:
Ciscodie vond ik altijd het ergste... dat je 'm niet ziet aankomen. Naar de wc en ineens bloed
hopen dat het ontpillen is, maar balen blijft het wel. Volgende maand wordt jouw maand
![]()
IPMA D is een certificering voor Project Manager. Internationale accreditatie zeg maar. Level D is de eerste en level A is het hoogste niveau (voor manager van mega miljoenen projecten zeg maar). Dus ben ik erg blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |