Tot nu toe ligt mijn cyclus tussen de 30-42 dagen,vandaar ook heel veel testen,ik was bang helemaal geen ei te hebben (ook omdat ik overgewicht heb) dus op aanraden van de huisarts gaan tempen en heb er zelf nog ovutesten bij gepakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Bucko het volgende:
[..]
wat ik even niet snap he... doe jij elke dag zo'n test?? Ben je onregelmatig?
Wel super voor je dat je ei eraan komt!!! En klussen maar!!
Zo'n mooie positieve ovu-test heb ik niet gehad. Dit is een goed teken!! vind ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef Guess. het volgende:
Ow ik ben zo blij als een klein kind,ik heb een positieve ovulatietest![]()
![]()
Jammer dat we moeten werken want ik zou mijn man zo de komende 3 dagen in bed willen sleuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De komende 24-48 uur moet nu toch mijn ei komen he?
Happy,zullen we samen een ei leggen (en het liefst uitbroeden)![]()
Nog wel getest? Je kan geen verlate eisprong gehad hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef MinnieMin het volgende:
Voor mij inmiddels dag 47... "Zuster Anna, ziet gij nog niets komen?"
"Nee, roodbaard is verdwaald..."
Hier hetzelfde grapje, alleen zit ik dan op dag 45...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef MinnieMin het volgende:
Voor mij inmiddels dag 47... "Zuster Anna, ziet gij nog niets komen?"
"Nee, roodbaard is verdwaald..."
Welnee, ik reken er ook niet op hoor. Ik moet gewoon eens een keertje voor de eerste keer weer ongesteld worden. Dan kan het feest eigenlijk pas echt beginnen... Maar nu doen we gewoon al alsofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Hier hetzelfde grapje, alleen zit ik dan op dag 45...
Heb je wel een eisprong gevonden deze cyclus??
Ik heb deze cyclus geen eisprong gehad nee (weet ik door te temperaturen)... dat is ook één van de redenen waarom ik naar de gyn ga... rare cycli zonder eisprongen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef MinnieMin het volgende:
Tierrr, hoe zit het met jou, jij wel iets van een eisprong gevoeld, gemerkt, gezien?
Of wil je gewoon het bezoek aan de gyn afwachten?
de voorbodes (afscheiding) voor een menstruatie zijn er al......wel al een dag eerder. Zaterdag is pas echt mij NOD. Ik denk dan ook dat het niet gelukt isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd en toen ineens bleek ik toch zwangerSucces met wachten
![]()
ach we zijn pas twee rondes bezig! dus hebben nog tijd genoeg in principe, maar toch wel jammer als het doorzet.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef happyme28 het volgende:
Hè bah Bucko, hopen maar dat het niet doorzet idd.
Hier vanmorgen verhoogde temperatuur dus denk inderdaad gisteren mijn ei ei eiEven afwachten of ie hoog blijft natuurlijk. En dan 2 weken in de wachtstand
Tsja, zoals al vele malen eerder is gezegd hier: als je eenmaal de beslissing hebt genomen is elke dag er eentje te lang.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:44 schreef Bucko het volgende:
[..]
ach we zijn pas twee rondes bezig! dus hebben nog tijd genoeg in principe, maar toch wel jammer als het doorzet.
die wachtstand is het lansgte vind ik.....gaat echt langzaam elke keer. Laten we het hopen voor je Happy!
Waar zie je dat dan aan, Tierr, blijft je temp dan laag? Dat heb ik nu namelijk dus denk dat ik misschien een eisprong oversla...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:40 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ik heb deze cyclus geen eisprong gehad nee (weet ik door te temperaturen)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |