Ja maar Vik riep dat ze heel hard haar best ging doen om niet meer in de lijstjes te komen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was niet al te hard, want wie staat er tweedst??
Ja de maandcijfersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is dan per maand ofzo? Of per week?
Viking weer bovenaan
Kun je niet beter sorbetijs nemen? Niet uit lijn-overwegingen, maar omdat je van zuivel vaak ontzettend slijmvorming krijgt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:02 schreef Muis006 het volgende:
Geheel in tegenspraak met de TT:
Ik krijg lekker slagroomijs van mijn mr. en dat mag want ik kan niet meer praten, zo kapot is mijn keel
We hebben geen sorbetijs in huisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je niet beter sorbetijs nemen? Niet uit lijn-overwegingen, maar omdat je van zuivel vaak ontzettend slijmvorming krijgt?
Of zelf ijsjes maken: van limonade, water + citroensap + beetje suiker, yoghurt met jam....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je niet beter sorbetijs nemen? Niet uit lijn-overwegingen, maar omdat je van zuivel vaak ontzettend slijmvorming krijgt?
Ja, maar dan moet je nog een paar uur wachten. Uit de winkel heb je het binnen een uur (?)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of zelf ijsjes maken: van limonade, water + citroensap + beetje suiker, yoghurt met jam....
Tien minutenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je nog een paar uur wachten. Uit de winkel heb je het binnen een uur (?)
[FO][BUG][TPL] TypeError: $("a[rel='youtube']")quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Error: [object Error] zegt ie hier steeds.
Klopt. Maar ik denk niet dat Muis' keelpijn binnen 10 minuten verdwenen is. Heeft ze nog wat voor vanmiddag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je nog een paar uur wachten. Uit de winkel heb je het binnen een uur (?)
Ah merci!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
[FO][BUG][TPL] TypeError: $("a[rel='youtube']")
Ik denk inderdaad dat dat nog wel even duurtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk niet dat Muis' keelpijn binnen 10 minuten verdwenen is. Heeft ze nog wat voor vanmiddag.
Ja vind ik ook. Koorts, hoofdpijn, misselijk kan ik allemaal wel overzien. Maar keelpijn is echt vervelendquote:
* Abbadon geeft Muis intussen een kop thee met honing en een knuffelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Koorts, hoofdpijn, misselijk kan ik allemaal wel overzien. Maar keelpijn is echt vervelend![]()
Oh en ik keek mijn mr. lief aan, maar dat plan liep in de soep want ik kreeg een enorme hoestbuimaar hij fietst zo wel naar de supermercado!
Dankjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
* Abbadon geeft Muis intussen een kop thee met honing en een knuffel
Als je nu wel naar de dokter gaat en het is bacterieel, dan krijg je antibiotica en ben je er morgen van af!! Zie je witte puntjes achter in je keel? En doe het aan één kant meer pijn dan de ander? Koorts is ook wel een aanwijzing dat het bacterieel is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Koorts, hoofdpijn, misselijk kan ik allemaal wel overzien. Maar keelpijn is echt vervelend![]()
Oh en ik keek mijn mr. lief aan, maar dat plan liep in de soep want ik kreeg een enorme hoestbuimaar hij fietst zo wel naar de supermercado!
Geen idee, ik laat mijn vriend zo eens kijken!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nu wel naar de dokter gaat en het is bacterieel, dan krijg je antibiotica en ben je er morgen van af!! Zie je witte puntjes achter in je keel? En doe het aan één kant meer pijn dan de ander? Koorts is ook wel een aanwijzing dat het bacterieel is.
Ik had het vorig jaar ook en toen ik eenmaal het antibioticum slikte was ik er zo van af.
Met een lampje zie je het beter! Als het ontstoken is, zie je die witte puntjes duidelijk zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat mijn vriend zo eens kijken!
Ik klink wel als een auto die niet wil starten*rochel rrrrhhhhhhrhrhrrhrhhhhhhh uche uche*
Is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, zal ik een paar baantjes extra zwemmen voor jou?
Oei, van dat gewicht schrik ik wel. Maar ben ik heel erg als ik je figuur op de foto niet zo mis vind? Het ligt misschien aan de foto, maar je lijkt daar eerder rond de 55 kilo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahanee ik was toen net 24 uur uit het ziekenhuis ontslagen dus nog "lichtelijk" duf.
Cycle: foto is uit augustus 2004. Ik woog daar rond de 48-50 kilo geloof ik.
Nee, spekrolletjes had ik toen nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, van dat gewicht schrik ik wel. Maar ben ik heel erg als ik je figuur op de foto niet zo mis vind? Het ligt misschien aan de foto, maar je lijkt daar eerder rond de 55 kilo.
edit: o, ik zie nu dat we het engste gedeelte niet zien. Vandaar dat het beeld meevalt, dat had net zo goed een spekrolletje kunnen zijn onder het hemdje, ipv lucht
Dan geen antibioticaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, spekrolletjes had ik toen niet![]()
Oh en mijn keel is niet ontstoken! Geen witte puntjes te zien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vijf jaar terug woog ik ook niet meer dan 50 kilo..
Peertjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Ik woog in de brugklas ook 52![]()
Mijn benen zijn altijd stevig geweest, van boven was ik bottig
Leuk, wat ga je erin doen? En dan in kleine stukjes snijden in de bento-box met pinguinvormige prikkertjes serveren hè!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik weet het nog niet, maar ik neig naar wraps, aangezien ik daar net een heerlijk topic over heb gevonden.
Grieksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Ik weet het nog niet, maar ik neig naar wraps, aangezien ik daar net een heerlijk topic over heb gevonden.
aardappeltjes uit de oven met veel knof, en k denk iets van zelfgemaakte rundergehaktkebabjes ofzo... of anders kip uit de oven...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Een taartje van maken met feta?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Laureline het volgende:
Is er nog iets leuk te combineren met prei en courgette?
Godverdomme - excusez le mot - , ik sta alsnog op 1 en ik heb toen zo m'n best gedaan om niet teveel te postenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, even het FEB overzichtje top 10 LIF (ofwel slank) posters
Plaats / aantal / gebruiker
001. 1402 Viking84
002. 1195 Greys
003. 1131 Muis006
004. 1067 motorbloempje
005. 0906 P.F
006. 0819 conleche
007. 0775 ColdFeet
008. 0748 TJDoornbos
009. 0652 Dipkip
010. 0636 Vivi
quote:
Ja gisteren kreeg ik er zomaar eentje als lunch op het werk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grieks![]()
Had jij gisteren niet ook al een wrap gegeten? Lekker zijn die hè?
15 Kg? Het was toch altijd 20 of is dat veranderd?quote:Ik ben mijn koffer aan het pakken, althans, dat probeer ik. Maar ik ben de helft kwijt.Telefoonlader, lievelingstruitje, goede panty, bh.... onvindbaar. Om niet boven het max. gewicht van 15 kg (+10 kg handbagage) uit te komen gebruik ik een keukenweegschaal. Het wordt nog puzzelen, want ik wil minimaal 5 boeken mee nu het blijkt te regenen op Mallorca.
Ryanairquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
15 Kg? Het was toch altijd 20 of is dat veranderd?
En da's traditie he, dat alles kwijt is wat je mee wilt.
In de brugklas woog ik 35 (1.50m). Ze vroegen altijd aan m'n moeder of ik wel genoeg at. Nou, dat is nooit een probleem geweest. Toen ik een jaar of 15, 16 was groeide ik opeens door tot boven de 1.70 bij een kilo of 50-55.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Ik woog in de brugklas ook 52![]()
Mijn benen zijn altijd stevig geweest, van boven was ik bottig
Stille meelezer reageert even: stop alle boeken in je handbagage! Die wegen ze nooit. (Of heb je maar 1 koffer mee?) Alvast een hele fijne vakantie!quote:
Goede tip!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Klare het volgende:
[..]
Stille meelezer reageert even: stop alle boeken in je handbagage! Die wegen ze nooit. (Of heb je maar 1 koffer mee?) Alvast een hele fijne vakantie!
(duikt weer onder)
Ik weet weer dat ik vis echt niet zo lekker vindquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb trek! Snel mn tuna-with-a-twist broodjes maken
Wat hebben wij toch aardige lurkers!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Klare het volgende:
[..]
Stille meelezer reageert even: stop alle boeken in je handbagage! Die wegen ze nooit. (Of heb je maar 1 koffer mee?) Alvast een hele fijne vakantie!
(duikt weer onder)
ricola? wat is dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Muis006 het volgende:
Hier de mijne
O: niks
T: beetje slagroomijs
T: festini sinaasappel
T/L: ricola
T: druiven
D: pasta
Ik dacht, ik probeer het weer eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
xcuz me: als je de tonijn zo vies vindt, waarom neem je dan niet gewoon pindakaas? (ook gezonde vetten) of kipfilet???
Yep, that's mequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:59 schreef kwakveense het volgende:
klare heeft ook weleens gepost toch? over pannenkoekjes of kiprolletjes, toch?
Neem er een lekker augurkje bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een lijstje:
D: Nasi van 75 gr kipfilet, rijst, boemboe en een groentenpakket (wat zal ik de spekjes, kroepoek en satehsaus missen)
Netjes weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook maar eentje in:
o. 2 geroosterd brood met halve plak oude kaas + jam
t. zelfgemaakt yoghurtijsje
l. soep met salade
t. appel
t. augurkhamrolletjes
d. grieks + wijn
Nee. Helemaal niet meer. Vreemd is dat toch hè, met snoepen. De zin in snoepen komt ineens opzetten en verdwijnt net zo plotseling.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neem er een lekker augurkje bij.En taugé.
![]()
[..]
Netjes weer.![]()
Geen zin meer in snoep nu?
Appel in stukjes, in magnetron, en dan kaneel eroverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Nou moet ik het wel vragen. What's with the microwave apple?!Ik hoor iedereen erover, maar ik snap er niks van. Recept?!
Ik legde niet de link met 'ondertiteling'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de dove kwartels onder ons het nog wel zouden begrijpen eigenlijk.
Ok! En hoeveel watt en hoelang? Voordat ik magnetronappelmoes heb?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Appel in stukjes, in magnetron, en dan kaneel erover. Warme appel dus
.
Zoiets woog ik toen ook. Was wel superslank- 't was allemaal spier. Ik sportte 3 x per week (wedstrijdzwemmen op hoog niveau), en dan fietste ik ook nog eens 16 km van en naar school (8 km heen en 8 km terug) en dan nog naar de muziekvereniging 2 x per week (5 km heen en 5 km terug).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij woog ik in de brugklas al meer (52 als ik het me goed herinner, het is ook al een eeuwigheid (24 jaar) geleden.
Sommige mensen willen juist magnetronappelmoes! Die doen het 4-5 min oid? Voor gewoon warme appel hou ik zelf 2 min aan. Kwestie van uitproberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok! En hoeveel watt en hoelang? Voordat ik magnetronappelmoes heb?
Gefeliciteerd! Dat moet inderdaad gevierd wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
En ik ga vanavond lekker uit etenMijn lief en ik zijn 4 jaar bij elkaar, dat moet gevierd worden
![]()
Hm! Vanavond eens proberen! Thnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sommige mensen willen juist magnetronappelmoes! Die doen het 4-5 min oid? Voor gewoon warme appel hou ik zelf 2 min aan. Kwestie van uitproberen.
Feli! Wat gaan jullie eten? Italiaans? Spaans?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
En ik ga vanavond lekker uit etenMijn lief en ik zijn 4 jaar bij elkaar, dat moet gevierd worden
![]()
Gefeliquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
![]()
Of atjar!quote:
Ik betaalde 1 euro per pond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of atjar!
VMW zal het er niet mee eens zijn, maar: ik heb aardbeien gekocht! De eerste Spaanse, 1,39 voor een pond. Zullen wel waterbommetjes zijn, maar toch
Vind beide erg goedkoop als je bedenkt dat de plantjes moeten groeien, dat er met de hand geoogst wordt, dat ze in bakjes moeten worden gedaan, vervoerd worden naar het vliegveld, naar Nederland gevlogen worden, hier weer vervoerd worden en dat de uiteindelijke verkoper er ook nog wat aan moet verdienen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik betaalde 1 euro per pond.
En het waren idd waterbommetjes.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
VMW zal het er niet mee eens zijn, maar: ik heb aardbeien gekocht! De eerste Spaanse, 1,39 voor een pond. Zullen wel waterbommetjes zijn, maar toch
Hoe ik het doe:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Kwakske, hoe doe jij die aardappeltjes met knof uit de oven?
Krieltjes, olie, knoflooktenen en ovenen maar? Of doe je er nog iets speciaals mee?
Wat grappig, ik ben voor m'n stage met een gedicht bezig waarin het Reaeleneiland en de Zandhoek voorkomen. Ik had van allebei nog nooit gehoord, en nu kom ik het steeds overal tegen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:02 schreef Ewelina het volgende:
We gaan naar dit restaurantje. http://www.goudenreael.nl/
dat kan ook, als ik voorgekokte krieltjes heb doe ik ze direkt zo in de oven, als ze rauw zijn kook ik ze altijd even voor (10 minuutjes max).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Kwakske, hoe doe jij die aardappeltjes met knof uit de oven?
Krieltjes, olie, knoflooktenen en ovenen maar? Of doe je er nog iets speciaals mee?
zie edit: dat verschilt. hoe dan ook gaan je aardappeltjes wel naar knof smaken. zeker als je halverwege nog een beetje husselt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Dank dames! Kwak, doe jij dan hele tenen met velletje en al er bij? En gaat het dan om de gepofte knoflook, of gaan je aardappeltjes daar dan ook wel een beetje naar smaken?
Verstop je onder je bureau!quote:
Gepofte knoflook kan je ook uitknijpen over aardappeltjesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
Dank dames! Kwak, doe jij dan hele tenen met velletje en al er bij? En gaat het dan om de gepofte knoflook, of gaan je aardappeltjes daar dan ook wel een beetje naar smaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Of door wat crème-fraîche, turkse yoghurt of (light-)mayo roeren voor een lekker knoffig sausje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Ewelina het volgende:
Gepofte knoflook kan je ook uitknijpen over aardappeltjesOf zo gewoon opeten, is ook heerlijk
![]()
Ik zou er zo'n kort vestje op doen, een bolerootjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op zoek naar een vestje voor bij één van m'n jurkjes, maar ik heb geen idee wat voor model ik erbij zou moeten hebben... er zijn echt belachelijk veel verschillende vestjes.. Iemand een ideetje?
Het betreffende jurkje:
http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/Jurkjehm.jpg
Een jurk/rok. Broeken kun je altijd nog dragen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou er zo'n kort vestje op doen, een bolerootje
Is een mooie shawl een optie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben op zoek naar een vestje voor bij één van m'n jurkjes, maar ik heb geen idee wat voor model ik erbij zou moeten hebben... er zijn echt belachelijk veel verschillende vestjes.. Iemand een ideetje?
Het betreffende jurkje:
http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/Jurkjehm.jpg
Ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moet ik die rijst gewoon 'droog' toevoegen? (en dus pas in de braadpan aan de kook brengen?). Of moet ik hem eerst voorkoken? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die rijst op deze manier goed gaar wordtquote:In braadpan 2 el olie verhitten en ui 1 min. fruiten. Rijst toevoegen en 2 min. meebakken. bouillontabletten en 500 ml water beetje bij beetje toevoegen en rijst aan de kook brengen. Na 10 min. room erdoor roeren.
Je gaat risotto maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Help! Even een culinaire n00b-vraagje:
[..]
Moet ik die rijst gewoon 'droog' toevoegen? (en dus pas in de braadpan aan de kook brengen?). Of moet ik hem eerst voorkoken? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die rijst op deze manier goed gaar wordt.
Ik zet wel vast een bestelling bij New York Pizza klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik gebruik gewoon een hapjespan, maar het kan in allerlei soorten pannen. Als er maar genoeg ruimte is om al die bouillon in kwijt te kunnen en het ondervlak niet maar 10 cm is ofzo. Overigens vond ik risotto maken erg moeilijk, dus schrik niet als het niet meteen de eerste keer lukt
.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gepofte knoflook kan je ook uitknijpen over aardappeltjesOf zo gewoon opeten, is ook heerlijk
Interesting fact about garlic: hoe erg je gaat stinken, hangt af van de bereidingswijze. Rauwe knoflook is erger voor je adem dan bereide, en uitgeprste, geplette of geraspte knoflook geeft een ranziger lucht dan gehakte. Gepofte knoflook ruik je nauwelijks in je adem terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu begin ik er helemaal niet meer aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
VIK!! Ik ben niet enthousiast over dat recept
a) bouillontabletten en water apart
b) hoeveelheid vocht doseren ahv gaarheid vd rijst
c) koken????hooguit zacht pruttelen
d) room? klein klontje boter en wat parmezaanse kaas zul je bedoelen
Omg ik dacht al die dingen ook maar durfde ze niet te zeggen omdat ik nog een kookkneusje ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
VIK!! Ik ben niet enthousiast over dat recept
a) bouillontabletten en water apart
b) hoeveelheid vocht doseren ahv gaarheid vd rijst
c) koken????hooguit zacht pruttelen
d) room? klein klontje boter en wat parmezaanse kaas zul je bedoelen
Haha, dat is bij mij precies zo!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik doe risotto maken vast fout, want ik vind het helemaal niet moeilijk. Ik durf het wel niemand voor te schotelen, misschien heeft het wel niet de juiste textuur/vochtigheid (nooit andere dan zelfgemaakte gehad)
Dat heb ik ook. Maar dan met zowat alles wat ik maakquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha, dat is bij mij precies zo!.
Beetje dikke bodem is wel handigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik gebruik gewoon een hapjespan, maar het kan in allerlei soorten pannen. Als er maar genoeg ruimte is om al die bouillon in kwijt te kunnen en het ondervlak niet maar 10 cm is ofzo. Overigens vond ik risotto maken erg moeilijk, dus schrik niet als het niet meteen de eerste keer lukt
.
Ik ben daar echt een kneus inquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar dan met zowat alles wat ik maak.
Maar het is echt niet zo moeilijk!.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik doe risotto maken vast fout, want ik vind het helemaal niet moeilijk. Ik durf het wel niemand voor te schotelen, misschien heeft het wel niet de juiste textuur/vochtigheid (nooit andere dan zelfgemaakte gehad)
Dat is waar (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vikje, als ik het kan, kan jij het ook.
Ik heb een extreem goed paddestoelenrisottorecept.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb pas 2 keer in m'n leven risotto gehad. Beide keren met paddenstoelen en truffels.
Op de wijn na doe ik het wel goed geloof ik. Met wijn probeer ik de volgende keer welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het is echt niet zo moeilijk!.
Uitje fruiten in olie of boter (ik doe altijd een beetje van allebei)
Rijst erbij, minuutje meebakken totdat de korrel vet zijn en een beetje glazig
Glas droge witte wijn erbij
Vuur heel zacht en wachten tot de wijn is opgenomen door de rijst
Dan steeds wat hete bouillon erbij en wachten tot het is opgenomen (niet te vaak roeren, dan wordt het papperig. maar omdat je vuur laagstaat, kookt het niet of nauwelijks aan)
Vuistregel: 300 ml vocht (dus bouillon en wijn samen) per 100 g rijst. finetunen op smaak
Als de rijst net beetgaar is: parmezaanse kaas erbij en een klontje boter, minuutje laten staan, doorroeren, klaar.
Er mankeert meestal ook wel eea aan m'n eten, hoor. Beetje aangebrand, of de pasta is te gaar of de maïzena die ik gebruik om saus dikker te maken blijft een beetje klonterig etcquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik ben daar echt een kneus inVoor m'n vriend en mezelf durf ik vanalles te maken, maar voor mijn huisgenoten en überhaupt andere eters vind ik niks goed genoeg
Terwijl zij (de huisgenoten) me altijd pakjesspul voorschotelen (maar dan weet je in elk geval zeker dat het niet mislukt).
Do want!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een extreem goed paddestoelenrisottorecept.
Ja dacht ik al. Wijsneusquote:En: truffel is een paddestoel
Dat lijkt mij niet zo heel erg lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Op de wijn na doe ik het wel goed geloof ik. Met wijn probeer ik de volgende keer wel![]()
Oh, er was iemand in CUL die aardbeienrisotto had gemaakt. Dat klonk zo avontuurlijk dat ik die deze zomer ook ga proberenal vraag ik me af of het lekker wordt
Mmmmm jaaaa ui en knof in olie of boter. Dan staan we al met z'n tweetjes thuis de dampen op te snuiven en te zeggen dat het lekker wordtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind een uitje dat gefruit wordt in boter trouwens zó enorm lekker ruiken..
.
Vik, je was toch niet echt van plan om die tabletten er zo los in te gooien?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Do want!
Wat bedoel je met 'hete bouillon' trouwens? Ik heb nu tabletten. Moet ik die oplossen in kokend water ofzo?
[..]
Ja dacht ik al. Wijsneus.
Ik heb een keer een wat gepofte knoflook gegeten en de volgende dag (na uitgebreid douchen en tanden poetsen) vroegen ze op het werk WIE heeft er hier knoflook gegeten???? dus dat 'nauwelijks' gaat niet helemaal op ben ik bangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Interesting fact about garlic: hoe erg je gaat stinken, hangt af van de bereidingswijze. Rauwe knoflook is erger voor je adem dan bereide, en uitgeprste, geplette of geraspte knoflook geeft een ranziger lucht dan gehakte. Gepofte knoflook ruik je nauwelijks in je adem terug!
Niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vik, je was toch niet echt van plan om die tabletten er zo los in te gooien?.
Ik ruik het dágen later nog aan m'n vingersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wat gepofte knoflook gegeten en de volgende dag (na uitgebreid douchen en tanden poetsen) vroegen ze op het werk WIE heeft er hier knoflook gegeten???? dus dat 'nauwelijks' gaat niet helemaal op ben ik bang
Wat is er mis met bouillontabletten in kokend water gooien dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet?(geintje
).
Ik ben nog erger dan de allergrootste kookn00b volgens mij.
Van die metaalzeepjes helpen wel aardig. Al heb ik er geen liggen hier, dus mijn vingers stinken altijd naar knoflook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ruik het dágen later nog aan m'n vingers.
Hete bouillon: uitrekenen hoeveel je ongeveer nodig hebt, 1 blokje per 1/2 l water. Oplossen in kokend water, op zacht vuur zetten terwijl je risotto maakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Do want!
Wat bedoel je met 'hete bouillon' trouwens? Ik heb nu tabletten. Moet ik die oplossen in kokend water ofzo?
Je bent tot nu toe niet erger dan ik in mijn vorige pogingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet?(geintje
).
Ja, ze moeten dus wel in kokend water oplossen, maar ik vroeg aan Vik of zij van plan was om ze zo in tabletvorm in die pan te gooien. :p.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er mis met bouillontabletten in kokend water gooien dan?![]()
![]()
![]()
Ik trap er in zeker? Ergens in, in elk geval?
Ik vind het ook niet zo'n probleem. Wel even goed roeren tot ze helemaal zijn opgelostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet?(geintje
).
Nergens last vanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Whehe, nu wordt iedereen hier onzeker over haar kookkunsten.
Wat je moet doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok.. mijn taille 81 cm... dat neigt naar overgewicht volgens sites...
Godver, ik kan ook niet alles... al het vet wat ik heb zit op mijn buik enzo... en nu ben ik aan het balen, wat moet ik doen? Bah
Helpt het als ik zeg dat er bij mij met enige regelmaat dingen mislukken? En dan ik pas op mijn 20e leerde om iets anders te maken dan lasagne?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu zijn we allemaal geïntimideerd door CF..
Gemeten op het smalste punt? En dan nog, sites gaan uit van een gemiddelde. Die 80 cm zou gelden voor mensen van 1.60 en voor mensen van 1.90. Das (imho) onzin, iemand van 1.90 dezelfde taille als iemand van 1.60? Je hebt een gezond BMI en vooral: je eet gezond. Ik zou me er niet teveel druk om makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok.. mijn taille 81 cm... dat neigt naar overgewicht volgens sites...
Godver, ik kan ook niet alles... al het vet wat ik heb zit op mijn buik enzo... en nu ben ik aan het balen, wat moet ik doen? Bah
Greysie!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat je moet doen?
Weer even naar die foto kijken van jezelf in die trouwjurk, die nu een paar maten te groot is
Goodbye! Joehoeeee!![]()
Muizelientje, misschien toch even naar de dokter?
Ik heb die van mij bij Intersport Megastore gehaald, maar volgens mij heb ik er echt niet zoveel voor betaald hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een tip waar ik een niet al te dure mat kan kopen om grondoefeningen op te doen? Anders bestel ik er nu namelijk eentje online van 19,90 incl. verzendkosten. Heb ze wel gezien van 80 euro of zo, dat gaat me een beetje te ver.
Joepie, thanks! En nu zie ik 'm ook op de site staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij bij Intersport Megastore gehaald, maar volgens mij heb ik er echt niet zoveel voor betaald hoor. 15 euro ofzo?
Ik google niet, ik ga gewoon alle sportzaken die ik ken afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, hoe slecht was ik aan het googlen?. Thanks a bunch, Chico!
Nee, risotto doe ik dit weekend ofzo eens op jouw manierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Perrysport heeft ze ook van Nike, die zijn heel fijn, vind ik. Lieve pastelkleurtjes25 euro.
Viking: risotto mislukt?
Ze kent ons te goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
De stroom ligt er uit in de halve stad waar ze woont.
En het duurt zeker wel tot acht uur
We hoeven Opsporing Verzocht dus niet te bellen als we haar missen hier, maar klote is het wel!
Hoe moet ze nou naar McArmy kijken?
7 crackers misschien niet, maar + een hele kom kwark vond ik het wel behoorlijk wat. Wel lekker thoughquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef sigme het volgende:
Risotto vind ik niet moeilijk te maken, al begrijp ik nooit waarom op het pak staat dat het in 20 minuten klaar zou zijn.
Zeven krekkers eten, is dat veel? Ik heb meestal moeite om niet een heel pak in 1 keer op te eten (zoals ik rijstwafels ook altijd per pak eet).
Vandaag heb ik mij vreselijk vergrepen aan zo'n grote reep pure chokolade van Verkade. Vind ik niet eens echt lekker(niet puur genoeg).
Oh, ik dacht we krijgen een rechtstreekse verbindingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van de Opsporing Verzocht heb ik er zelf bij verzonnen hoor!![]()
Oh wat fijnquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Greys het volgende:En Viev d'r uitslag was goed!
Nu even visje klaarmaken
Dat dacht ik al. Ik ken jou zó goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van de Opsporing Verzocht heb ik er zelf bij verzonnen hoor!![]()
Noes!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
En de ijsjes. Straks smelten de ijsjes en is er niets meer om haar keelpijn te verzachten!
Ik vrees dat ik ook makkelijk een hele kom kwark leeglepel, mits het geen zure magere kwark is. Volle vanillekwarkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
7 crackers misschien niet, maar + een hele kom kwark vond ik het wel behoorlijk wat. Wel lekker though
Melkchocola vind ik echt niet lekker - al eet ik het desnoods wel allemaal op. En van pure chocola kan ik ook zoveel eten als er isquote:Word je daar niet misselijk van? Melkchocolade kan ik heel veel van op (joepie), maar met puur ben ik zo uitgegeten, terwijl ik het best lekker vind.
Ja echt welquote:
Optimel perzikkwark. Best aardig, maar niet superlekker. De totale schade was dus niet groot, maar ik had echt een (vr)eetaanval, met normaal eten, dat vond ik zo vreemdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook makkelijk een hele kom kwark leeglepel, mits het geen zure magere kwark is. Volle vanillekwark. Gelukkig neig ik niet naar zoet, dus ik begin er zelden aan.
Wat voor kwark had je?
Ja in het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Waar woont Muis ook al weer. Brabant! Zal ik de koelbox gaan brengen
Owquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Hoi popjes! Lang leve de elektriciens enzo want we doen het weereen uur sneller dan verwacht ook nog.
Sorryquote:
Ik doe dat met mijn theemok en theelepel op 't werk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:42 schreef sigme het volgende:
Perzik is niet mijn favoriete smaak in zuivelproducten.
Ik heb mij laatst een stel van die minibakje yoghurt-met-fruitsmaakjes aangeschaft en die neem ik mee naar werk als ik met de trein reis. Daar zit ook een perzikvariant tussen, dat vind ik de minst lekkere. Had ik vandaag. Op het balkon leeggelepeld. Ik heb een desertlepeltje in m'n rugzakje, die lik ik schoon, gooi ik terug in de rugzak en de volgende keer vis ik 'm er weer uit. Ben ik nu af?
Heb je de ijsjes al opgegeten uit voorzorg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Hoi popjes! Lang leve de elektriciens enzo want we doen het weereen uur sneller dan verwacht ook nog.
En yay voor Viev!
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je de ijsjes al opgegeten uit voorzorg?
Tss, nu kan het niet meer hè, nu de stroom het alweer doetquote:
Shit!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef sigme het volgende:
Mijn handbroodsnijmachine heeft de geest gegeven..
Oh ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef sigme het volgende:
Ik wil een afdankertje van ElisaB. Die heeft Goed Spul.
Echt waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef sigme het volgende:
Ik wil een afdankertje van ElisaB. Die heeft Goed Spul.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
Een volautomatische snijmasjien! Geen afgelikte boterham
Ga vanavond vast; je kan maar weg zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Huil! Er loopt iets fout op mijn werk en ik weet niet of ik morgen nog wel op vakantie kan gaan. Energieinkopen is af en toezo'n kutberoep
Telefoon uit, msn uit, morgen de eerste vlucht nemen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Huil! Er loopt iets fout op mijn werk en ik weet niet of ik morgen nog wel op vakantie kan gaan. Energieinkopen is af en toezo'n kutberoep
.... en nu naar Schiphol gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
Telefoon uit, msn uit, morgen de eerste vlucht nemen!
Ik wou dat ik het kon. Heb zoveel plichtsbesef dat ik werkelijk overweeg mijn vakantie te cancelenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Telefoon uit, msn uit, morgen de eerste vlucht nemen!
Nee nee NEEE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon. Heb zoveel plichtsbesef dat ik werkelijk overweeg mijn vakantie te cancelen
Doe 'ns niet zo mal gekkerd! Vergaat de wereld als jij morgen niet op vakantie gaat? Ben je eindverantwoordelijk voor de inhoud van winst- en verliesrekening? Nou dan! Gaan je aandelen kelderen als je morgen niet aan het werk gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wou dat ik het kon. Heb zoveel plichtsbesef dat ik werkelijk overweeg mijn vakantie te cancelen
Erg hè? Mijn man snapt het ook al niet. Als hij 40 uur gaat werken en we niet meer uit eten gaan redden we het best. De overgebleven tijd zou ik kunnen gebruiken om jam te maken, te picknicken met de kinderen, mijn pmp te halen en op zoek te gaan naar nieuwe,veel beter betalende projecten. En toch voel in nu maar een ding: fail.quote:
Dat is nog eens goed nieuws!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Greys het volgende:En Viev d'r uitslag was goed!
Nu even visje klaarmaken
Eh, toevallig moet ik in dit geval helaas op vraag 2 en 3 ja antwoorden. Antwoord op vraag 1 is overigens nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns niet zo mal gekkerd! Vergaat de wereld als jij morgen niet op vakantie gaat? Ben je eindverantwoordelijk voor de inhoud van winst- en verliesrekening? Nou dan! Gaan je aandelen kelderen als je morgen niet aan het werk gaat?
Ben je aandeelhouder van een grote energiemaatschappijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Eh, toevallig moet ik in dit geval helaas op vraag 2 en 3 ja antwoorden. Antwoord op vraag 1 is overigens nee.
Nee, maar ik had energie in moeten kopen voor een hele grote onderneming toen de energieprijzen nog laag waren. Ze zin de afgelopen dagen 12 cent per kWh gestegen en dat is heeeeeel erg veel geld op jaarbasisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je aandeelhouder van een grote energiemaatschappij![]()
(ik kan wel een grote bek hebben, maar ik zou ook thuisblijven als de nietjes op kantoor op waren en er niemand was om nieuwe te halen)
En zo zijn we weer ontopic.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, maar ik had energie in moeten kopen voor een hele grote onderneming toen de energieprijzen nog laag waren. Ze zin de afgelopen dagen 12 cent per kWh gestegen en dat is heeeeeel erg veel geld op jaarbasisEn ik snap er geen reet van hoe dit kan.
Maar goed,we zijn in het slanktopic, dus ik zal er over ophouden. Het is overigens wel heel goed tegen de trek. Echt geen zin in eten nu.
Ik heb weken achter elkaar het zelfde lijstje gepost. Zegt dit je wat:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Post jij eigenljk eens een eetlijstje ElisaKan me er eigenlijjk geeneen van jouw herinneren
Vaag. Vaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb weken achter elkaar het zelfde lijstje gepost. Zegt dit je wat:
O: havermout met yoghurt
T: havermout met yoghurt
L: twee bruine boterhammen pindakaas
T: een bruine boterham appelstroop
D: gewone avondprak van de een of andere soort
S: havermout met yoghurt
Ja/nee. Hangt van de beslissing van de klant af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef SiTuSavais het volgende:
Maar Tink, kan je er nou nog wat aan doen dan?![]()
Dan succes met het nemen van de beslissingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja/nee. Hangt van de beslissing van de klant af.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Spierpijn voel je meestal pas de dag erna SituSavias.
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik had wel fikse spierpijn Sisi! Span je echt álles aan tijdens alles wat je doet? Dat is hetgene wat het 'm doet denk ik.
Maar misschien ben je gewoon een sportbikkel, kan ook![]()
Ik kom net terug van een uurtje Pilates!
Nouja, ik had de eerste keer fikse spierpijn. Nu telkens wat lichte. Zegmaar dat je het voelt wanneer je het gebruiktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterkMaar het is dus niet normaal. Ik ga er op letten straks
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Trek die billen strak en span je krachtcentrum SiSa! Knoopjes 1 t/m 5 moet je allemaal voelen, rug in neutrale positie, heiligbeen in de mat en rollen maar!
Daarvoor heb je dus een instructeur nodig
Oh, tuurlijk moet je dat even afwachten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetDat ga ik ook zeker doen, maar ik vind het zo zonde van m'n geld om bijna het dubbele te betalen als dat ik over een maandje betaal voor een abonnementje. Dus ik heb nog even een maand geduld.
Maar ik vind het iig tof, daar ben ik wel al achter
Ik wilde zeggen: op de koekjeskast ermee. Maar je eet alleen yoghurt met havermoutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
T: vers geperst sinaasappelsap
En van de schrik heb ik net een paar kastjes leeggeruimd. Allemaal oude foto's tegengekomen van een 15 jaar jongere, akelige strakke en vreselijk bruine ElisaB tegengekomen
Ik dacht even dat het een eetlijstje was!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een bestelling gedaan bij H&M![]()
Voor 50 euro;
3 truitjes
1 ketting
1 blazer
1 paar slippers
1 sjaal
Wel na alle korting maar ook met verzendkosten! Morgen voor ik ga werken nog even kijken of dat uberleuke minispijkerrokje er dan opstaat (zou toch moeten om half zeven)
Doe eens posten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
T: vers geperst sinaasappelsap
En van de schrik heb ik net een paar kastjes leeggeruimd. Allemaal oude foto's tegengekomen van een 15 jaar jongere, akelige strakke en vreselijk bruine ElisaB tegengekomen
Dan had ik wel goed vol gezeten denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een eetlijstje was!Na twee keer knipperen met mijn ogen bleek dat ik de woorden toch écht goed las.
Moet je wel opblijven tot ik ze heb gescand, want ik ga natuurlijk geen foto's posten voor Jan Jurkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef conleche het volgende:
Doe eens posten?
Ik ben er nog hoor. Ik zit driftig te F5en!! Appeltje erren, in mijn geval..........quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je wel opblijven tot ik ze heb gescand, want ik ga natuurlijk geen foto's posten voor Jan Jurk
OK OK, dat is een goede reden om nog even te wachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetDat ga ik ook zeker doen, maar ik vind het zo zonde van m'n geld om bijna het dubbele te betalen als dat ik over een maandje betaal voor een abonnementje. Dus ik heb nog even een maand geduld.
Maar ik vind het iig tof, daar ben ik wel al achter
Nou, ik was het alweer vergeten, maar ik vind het nog steeds een goed idee. Ik ga nu googelen, want ik weet niet eens of er überhaupt zo'n studio bestaat in Amsterdam!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cootje, ga jij eigenlijk nog pilatessen bij een echte studio? Of was dat niet een serieus plan?
Nog even wat werk afmaken en dan ga ik lekker mijn zorgvuldig bewaarde amandeltjes wegspoelen met whisky
Zoetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind wodka even smerig als wikkie!
[ afbeelding ]
Strak![]()
![]()
Whehehehhe, wat een schatje!! En die billetjes!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind wodka even smerig als wikkie!
[ afbeelding ]
Strak![]()
![]()
datum: 28-05-2010quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Hai!! Heb je al een datum geprikt? En mogen wij komen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Dit dan
WK-scheefzitten voor zonaanbidders
[ afbeelding ]
Een oranjeriequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
datum: 28-05-2010
En ik denk dat we al moeten schappen in de gastenlijst, dus de puppels uitnodigen lijkt me geen goede optie
Ik was blond. Ben nu redelijk grijs te noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Wow!!! Bruin!! En ben jij blond???
Elisa is een hottie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |