Neem er een lekker augurkje bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een lijstje:
D: Nasi van 75 gr kipfilet, rijst, boemboe en een groentenpakket (wat zal ik de spekjes, kroepoek en satehsaus missen)
Netjes weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook maar eentje in:
o. 2 geroosterd brood met halve plak oude kaas + jam
t. zelfgemaakt yoghurtijsje
l. soep met salade
t. appel
t. augurkhamrolletjes
d. grieks + wijn
Nee. Helemaal niet meer. Vreemd is dat toch hè, met snoepen. De zin in snoepen komt ineens opzetten en verdwijnt net zo plotseling.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neem er een lekker augurkje bij.En taugé.
![]()
[..]
Netjes weer.![]()
Geen zin meer in snoep nu?
Appel in stukjes, in magnetron, en dan kaneel eroverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Nou moet ik het wel vragen. What's with the microwave apple?!Ik hoor iedereen erover, maar ik snap er niks van. Recept?!
Ik legde niet de link met 'ondertiteling'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de dove kwartels onder ons het nog wel zouden begrijpen eigenlijk.
Ok! En hoeveel watt en hoelang? Voordat ik magnetronappelmoes heb?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Appel in stukjes, in magnetron, en dan kaneel erover. Warme appel dus
.
Zoiets woog ik toen ook. Was wel superslank- 't was allemaal spier. Ik sportte 3 x per week (wedstrijdzwemmen op hoog niveau), en dan fietste ik ook nog eens 16 km van en naar school (8 km heen en 8 km terug) en dan nog naar de muziekvereniging 2 x per week (5 km heen en 5 km terug).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij woog ik in de brugklas al meer (52 als ik het me goed herinner, het is ook al een eeuwigheid (24 jaar) geleden.
Sommige mensen willen juist magnetronappelmoes! Die doen het 4-5 min oid? Voor gewoon warme appel hou ik zelf 2 min aan. Kwestie van uitproberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok! En hoeveel watt en hoelang? Voordat ik magnetronappelmoes heb?
Gefeliciteerd! Dat moet inderdaad gevierd wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
En ik ga vanavond lekker uit etenMijn lief en ik zijn 4 jaar bij elkaar, dat moet gevierd worden
![]()
Hm! Vanavond eens proberen! Thnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sommige mensen willen juist magnetronappelmoes! Die doen het 4-5 min oid? Voor gewoon warme appel hou ik zelf 2 min aan. Kwestie van uitproberen.
Feli! Wat gaan jullie eten? Italiaans? Spaans?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
En ik ga vanavond lekker uit etenMijn lief en ik zijn 4 jaar bij elkaar, dat moet gevierd worden
![]()
Gefeliquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
![]()
Of atjar!quote:
Ik betaalde 1 euro per pond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of atjar!
VMW zal het er niet mee eens zijn, maar: ik heb aardbeien gekocht! De eerste Spaanse, 1,39 voor een pond. Zullen wel waterbommetjes zijn, maar toch
Vind beide erg goedkoop als je bedenkt dat de plantjes moeten groeien, dat er met de hand geoogst wordt, dat ze in bakjes moeten worden gedaan, vervoerd worden naar het vliegveld, naar Nederland gevlogen worden, hier weer vervoerd worden en dat de uiteindelijke verkoper er ook nog wat aan moet verdienen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik betaalde 1 euro per pond.
En het waren idd waterbommetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |