Ja maar Vik riep dat ze heel hard haar best ging doen om niet meer in de lijstjes te komen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was niet al te hard, want wie staat er tweedst??
Ja de maandcijfersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is dan per maand ofzo? Of per week?
Viking weer bovenaan
Kun je niet beter sorbetijs nemen? Niet uit lijn-overwegingen, maar omdat je van zuivel vaak ontzettend slijmvorming krijgt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:02 schreef Muis006 het volgende:
Geheel in tegenspraak met de TT:
Ik krijg lekker slagroomijs van mijn mr. en dat mag want ik kan niet meer praten, zo kapot is mijn keel
We hebben geen sorbetijs in huisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je niet beter sorbetijs nemen? Niet uit lijn-overwegingen, maar omdat je van zuivel vaak ontzettend slijmvorming krijgt?
Of zelf ijsjes maken: van limonade, water + citroensap + beetje suiker, yoghurt met jam....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je niet beter sorbetijs nemen? Niet uit lijn-overwegingen, maar omdat je van zuivel vaak ontzettend slijmvorming krijgt?
Ja, maar dan moet je nog een paar uur wachten. Uit de winkel heb je het binnen een uur (?)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of zelf ijsjes maken: van limonade, water + citroensap + beetje suiker, yoghurt met jam....
Tien minutenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je nog een paar uur wachten. Uit de winkel heb je het binnen een uur (?)
[FO][BUG][TPL] TypeError: $("a[rel='youtube']")quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Error: [object Error] zegt ie hier steeds.
Klopt. Maar ik denk niet dat Muis' keelpijn binnen 10 minuten verdwenen is. Heeft ze nog wat voor vanmiddag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je nog een paar uur wachten. Uit de winkel heb je het binnen een uur (?)
Ah merci!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
[FO][BUG][TPL] TypeError: $("a[rel='youtube']")
Ik denk inderdaad dat dat nog wel even duurtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk niet dat Muis' keelpijn binnen 10 minuten verdwenen is. Heeft ze nog wat voor vanmiddag.
Ja vind ik ook. Koorts, hoofdpijn, misselijk kan ik allemaal wel overzien. Maar keelpijn is echt vervelendquote:
* Abbadon geeft Muis intussen een kop thee met honing en een knuffelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Koorts, hoofdpijn, misselijk kan ik allemaal wel overzien. Maar keelpijn is echt vervelend![]()
Oh en ik keek mijn mr. lief aan, maar dat plan liep in de soep want ik kreeg een enorme hoestbuimaar hij fietst zo wel naar de supermercado!
Dankjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
* Abbadon geeft Muis intussen een kop thee met honing en een knuffel
Als je nu wel naar de dokter gaat en het is bacterieel, dan krijg je antibiotica en ben je er morgen van af!! Zie je witte puntjes achter in je keel? En doe het aan één kant meer pijn dan de ander? Koorts is ook wel een aanwijzing dat het bacterieel is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Koorts, hoofdpijn, misselijk kan ik allemaal wel overzien. Maar keelpijn is echt vervelend![]()
Oh en ik keek mijn mr. lief aan, maar dat plan liep in de soep want ik kreeg een enorme hoestbuimaar hij fietst zo wel naar de supermercado!
Geen idee, ik laat mijn vriend zo eens kijken!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nu wel naar de dokter gaat en het is bacterieel, dan krijg je antibiotica en ben je er morgen van af!! Zie je witte puntjes achter in je keel? En doe het aan één kant meer pijn dan de ander? Koorts is ook wel een aanwijzing dat het bacterieel is.
Ik had het vorig jaar ook en toen ik eenmaal het antibioticum slikte was ik er zo van af.
Met een lampje zie je het beter! Als het ontstoken is, zie je die witte puntjes duidelijk zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat mijn vriend zo eens kijken!
Ik klink wel als een auto die niet wil starten*rochel rrrrhhhhhhrhrhrrhrhhhhhhh uche uche*
Is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, zal ik een paar baantjes extra zwemmen voor jou?
Oei, van dat gewicht schrik ik wel. Maar ben ik heel erg als ik je figuur op de foto niet zo mis vind? Het ligt misschien aan de foto, maar je lijkt daar eerder rond de 55 kilo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahanee ik was toen net 24 uur uit het ziekenhuis ontslagen dus nog "lichtelijk" duf.
Cycle: foto is uit augustus 2004. Ik woog daar rond de 48-50 kilo geloof ik.
Nee, spekrolletjes had ik toen nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, van dat gewicht schrik ik wel. Maar ben ik heel erg als ik je figuur op de foto niet zo mis vind? Het ligt misschien aan de foto, maar je lijkt daar eerder rond de 55 kilo.
edit: o, ik zie nu dat we het engste gedeelte niet zien. Vandaar dat het beeld meevalt, dat had net zo goed een spekrolletje kunnen zijn onder het hemdje, ipv lucht
Dan geen antibioticaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, spekrolletjes had ik toen niet![]()
Oh en mijn keel is niet ontstoken! Geen witte puntjes te zien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vijf jaar terug woog ik ook niet meer dan 50 kilo..
Peertjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Ik woog in de brugklas ook 52![]()
Mijn benen zijn altijd stevig geweest, van boven was ik bottig
Leuk, wat ga je erin doen? En dan in kleine stukjes snijden in de bento-box met pinguinvormige prikkertjes serveren hè!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik weet het nog niet, maar ik neig naar wraps, aangezien ik daar net een heerlijk topic over heb gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |