Grieksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik weet het nog niet, maar ik neig naar wraps, aangezien ik daar net een heerlijk topic over heb gevonden.
aardappeltjes uit de oven met veel knof, en k denk iets van zelfgemaakte rundergehaktkebabjes ofzo... of anders kip uit de oven...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik weet het nog niet, maar ik neig naar wraps, aangezien ik daar net een heerlijk topic over heb gevonden.
Een taartje van maken met feta?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Laureline het volgende:
Is er nog iets leuk te combineren met prei en courgette?
Godverdomme - excusez le mot - , ik sta alsnog op 1 en ik heb toen zo m'n best gedaan om niet teveel te postenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, even het FEB overzichtje top 10 LIF (ofwel slank) posters
Plaats / aantal / gebruiker
001. 1402 Viking84
002. 1195 Greys
003. 1131 Muis006
004. 1067 motorbloempje
005. 0906 P.F
006. 0819 conleche
007. 0775 ColdFeet
008. 0748 TJDoornbos
009. 0652 Dipkip
010. 0636 Vivi
quote:
Ja gisteren kreeg ik er zomaar eentje als lunch op het werk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grieks![]()
Had jij gisteren niet ook al een wrap gegeten? Lekker zijn die hè?
15 Kg? Het was toch altijd 20 of is dat veranderd?quote:Ik ben mijn koffer aan het pakken, althans, dat probeer ik. Maar ik ben de helft kwijt.Telefoonlader, lievelingstruitje, goede panty, bh.... onvindbaar. Om niet boven het max. gewicht van 15 kg (+10 kg handbagage) uit te komen gebruik ik een keukenweegschaal. Het wordt nog puzzelen, want ik wil minimaal 5 boeken mee nu het blijkt te regenen op Mallorca.
Ryanairquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
15 Kg? Het was toch altijd 20 of is dat veranderd?
En da's traditie he, dat alles kwijt is wat je mee wilt.
In de brugklas woog ik 35 (1.50m). Ze vroegen altijd aan m'n moeder of ik wel genoeg at. Nou, dat is nooit een probleem geweest. Toen ik een jaar of 15, 16 was groeide ik opeens door tot boven de 1.70 bij een kilo of 50-55.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Ik woog in de brugklas ook 52![]()
Mijn benen zijn altijd stevig geweest, van boven was ik bottig
Stille meelezer reageert even: stop alle boeken in je handbagage! Die wegen ze nooit. (Of heb je maar 1 koffer mee?) Alvast een hele fijne vakantie!quote:
Goede tip!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Klare het volgende:
[..]
Stille meelezer reageert even: stop alle boeken in je handbagage! Die wegen ze nooit. (Of heb je maar 1 koffer mee?) Alvast een hele fijne vakantie!
(duikt weer onder)
Ik weet weer dat ik vis echt niet zo lekker vindquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb trek! Snel mn tuna-with-a-twist broodjes maken
Wat hebben wij toch aardige lurkers!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:39 schreef Klare het volgende:
[..]
Stille meelezer reageert even: stop alle boeken in je handbagage! Die wegen ze nooit. (Of heb je maar 1 koffer mee?) Alvast een hele fijne vakantie!
(duikt weer onder)
ricola? wat is dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Muis006 het volgende:
Hier de mijne
O: niks
T: beetje slagroomijs
T: festini sinaasappel
T/L: ricola
T: druiven
D: pasta
Ik dacht, ik probeer het weer eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
xcuz me: als je de tonijn zo vies vindt, waarom neem je dan niet gewoon pindakaas? (ook gezonde vetten) of kipfilet???
Yep, that's mequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:59 schreef kwakveense het volgende:
klare heeft ook weleens gepost toch? over pannenkoekjes of kiprolletjes, toch?
Neem er een lekker augurkje bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een lijstje:
D: Nasi van 75 gr kipfilet, rijst, boemboe en een groentenpakket (wat zal ik de spekjes, kroepoek en satehsaus missen)
Netjes weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, dan gooi ik er ook maar eentje in:
o. 2 geroosterd brood met halve plak oude kaas + jam
t. zelfgemaakt yoghurtijsje
l. soep met salade
t. appel
t. augurkhamrolletjes
d. grieks + wijn
Nee. Helemaal niet meer. Vreemd is dat toch hè, met snoepen. De zin in snoepen komt ineens opzetten en verdwijnt net zo plotseling.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neem er een lekker augurkje bij.En taugé.
![]()
[..]
Netjes weer.![]()
Geen zin meer in snoep nu?
Appel in stukjes, in magnetron, en dan kaneel eroverquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Nou moet ik het wel vragen. What's with the microwave apple?!Ik hoor iedereen erover, maar ik snap er niks van. Recept?!
Ik legde niet de link met 'ondertiteling'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de dove kwartels onder ons het nog wel zouden begrijpen eigenlijk.
Ok! En hoeveel watt en hoelang? Voordat ik magnetronappelmoes heb?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Appel in stukjes, in magnetron, en dan kaneel erover. Warme appel dus
.
Zoiets woog ik toen ook. Was wel superslank- 't was allemaal spier. Ik sportte 3 x per week (wedstrijdzwemmen op hoog niveau), en dan fietste ik ook nog eens 16 km van en naar school (8 km heen en 8 km terug) en dan nog naar de muziekvereniging 2 x per week (5 km heen en 5 km terug).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij woog ik in de brugklas al meer (52 als ik het me goed herinner, het is ook al een eeuwigheid (24 jaar) geleden.
Sommige mensen willen juist magnetronappelmoes! Die doen het 4-5 min oid? Voor gewoon warme appel hou ik zelf 2 min aan. Kwestie van uitproberenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok! En hoeveel watt en hoelang? Voordat ik magnetronappelmoes heb?
Gefeliciteerd! Dat moet inderdaad gevierd wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
En ik ga vanavond lekker uit etenMijn lief en ik zijn 4 jaar bij elkaar, dat moet gevierd worden
![]()
Hm! Vanavond eens proberen! Thnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sommige mensen willen juist magnetronappelmoes! Die doen het 4-5 min oid? Voor gewoon warme appel hou ik zelf 2 min aan. Kwestie van uitproberen.
Feli! Wat gaan jullie eten? Italiaans? Spaans?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
En ik ga vanavond lekker uit etenMijn lief en ik zijn 4 jaar bij elkaar, dat moet gevierd worden
![]()
Gefeliquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Ewelina het volgende:
![]()
Of atjar!quote:
Ik betaalde 1 euro per pond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of atjar!
VMW zal het er niet mee eens zijn, maar: ik heb aardbeien gekocht! De eerste Spaanse, 1,39 voor een pond. Zullen wel waterbommetjes zijn, maar toch
Vind beide erg goedkoop als je bedenkt dat de plantjes moeten groeien, dat er met de hand geoogst wordt, dat ze in bakjes moeten worden gedaan, vervoerd worden naar het vliegveld, naar Nederland gevlogen worden, hier weer vervoerd worden en dat de uiteindelijke verkoper er ook nog wat aan moet verdienen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik betaalde 1 euro per pond.
En het waren idd waterbommetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |