Ze kent ons te goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
De stroom ligt er uit in de halve stad waar ze woont.
En het duurt zeker wel tot acht uur
We hoeven Opsporing Verzocht dus niet te bellen als we haar missen hier, maar klote is het wel!
Hoe moet ze nou naar McArmy kijken?
7 crackers misschien niet, maar + een hele kom kwark vond ik het wel behoorlijk wat. Wel lekker thoughquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:24 schreef sigme het volgende:
Risotto vind ik niet moeilijk te maken, al begrijp ik nooit waarom op het pak staat dat het in 20 minuten klaar zou zijn.
Zeven krekkers eten, is dat veel? Ik heb meestal moeite om niet een heel pak in 1 keer op te eten (zoals ik rijstwafels ook altijd per pak eet).
Vandaag heb ik mij vreselijk vergrepen aan zo'n grote reep pure chokolade van Verkade. Vind ik niet eens echt lekker(niet puur genoeg).
Oh, ik dacht we krijgen een rechtstreekse verbindingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van de Opsporing Verzocht heb ik er zelf bij verzonnen hoor!![]()
Oh wat fijnquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Greys het volgende:En Viev d'r uitslag was goed!
Nu even visje klaarmaken
Dat dacht ik al. Ik ken jou zó goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van de Opsporing Verzocht heb ik er zelf bij verzonnen hoor!![]()
Noes!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
En de ijsjes. Straks smelten de ijsjes en is er niets meer om haar keelpijn te verzachten!
Ik vrees dat ik ook makkelijk een hele kom kwark leeglepel, mits het geen zure magere kwark is. Volle vanillekwarkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:27 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
7 crackers misschien niet, maar + een hele kom kwark vond ik het wel behoorlijk wat. Wel lekker though
Melkchocola vind ik echt niet lekker - al eet ik het desnoods wel allemaal op. En van pure chocola kan ik ook zoveel eten als er isquote:Word je daar niet misselijk van? Melkchocolade kan ik heel veel van op (joepie), maar met puur ben ik zo uitgegeten, terwijl ik het best lekker vind.
Ja echt welquote:
Optimel perzikkwark. Best aardig, maar niet superlekker. De totale schade was dus niet groot, maar ik had echt een (vr)eetaanval, met normaal eten, dat vond ik zo vreemdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook makkelijk een hele kom kwark leeglepel, mits het geen zure magere kwark is. Volle vanillekwark. Gelukkig neig ik niet naar zoet, dus ik begin er zelden aan.
Wat voor kwark had je?
Ja in het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Waar woont Muis ook al weer. Brabant! Zal ik de koelbox gaan brengen
Owquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Hoi popjes! Lang leve de elektriciens enzo want we doen het weereen uur sneller dan verwacht ook nog.
Sorryquote:
Ik doe dat met mijn theemok en theelepel op 't werk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:42 schreef sigme het volgende:
Perzik is niet mijn favoriete smaak in zuivelproducten.
Ik heb mij laatst een stel van die minibakje yoghurt-met-fruitsmaakjes aangeschaft en die neem ik mee naar werk als ik met de trein reis. Daar zit ook een perzikvariant tussen, dat vind ik de minst lekkere. Had ik vandaag. Op het balkon leeggelepeld. Ik heb een desertlepeltje in m'n rugzakje, die lik ik schoon, gooi ik terug in de rugzak en de volgende keer vis ik 'm er weer uit. Ben ik nu af?
Heb je de ijsjes al opgegeten uit voorzorg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Hoi popjes! Lang leve de elektriciens enzo want we doen het weereen uur sneller dan verwacht ook nog.
En yay voor Viev!
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je de ijsjes al opgegeten uit voorzorg?
Tss, nu kan het niet meer hè, nu de stroom het alweer doetquote:
Shit!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef sigme het volgende:
Mijn handbroodsnijmachine heeft de geest gegeven..
Oh ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef sigme het volgende:
Ik wil een afdankertje van ElisaB. Die heeft Goed Spul.
Echt waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef sigme het volgende:
Ik wil een afdankertje van ElisaB. Die heeft Goed Spul.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
Een volautomatische snijmasjien! Geen afgelikte boterham
Ga vanavond vast; je kan maar weg zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Huil! Er loopt iets fout op mijn werk en ik weet niet of ik morgen nog wel op vakantie kan gaan. Energieinkopen is af en toezo'n kutberoep
Telefoon uit, msn uit, morgen de eerste vlucht nemen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Huil! Er loopt iets fout op mijn werk en ik weet niet of ik morgen nog wel op vakantie kan gaan. Energieinkopen is af en toezo'n kutberoep
.... en nu naar Schiphol gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
Telefoon uit, msn uit, morgen de eerste vlucht nemen!
Ik wou dat ik het kon. Heb zoveel plichtsbesef dat ik werkelijk overweeg mijn vakantie te cancelenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Telefoon uit, msn uit, morgen de eerste vlucht nemen!
Nee nee NEEE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon. Heb zoveel plichtsbesef dat ik werkelijk overweeg mijn vakantie te cancelen
Doe 'ns niet zo mal gekkerd! Vergaat de wereld als jij morgen niet op vakantie gaat? Ben je eindverantwoordelijk voor de inhoud van winst- en verliesrekening? Nou dan! Gaan je aandelen kelderen als je morgen niet aan het werk gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wou dat ik het kon. Heb zoveel plichtsbesef dat ik werkelijk overweeg mijn vakantie te cancelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |