Ik vind het ook niet zo'n probleem. Wel even goed roeren tot ze helemaal zijn opgelostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet?(geintje
).
Ik ben nog erger dan de allergrootste kookn00b volgens mij.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Whehe, nu wordt iedereen hier onzeker over haar kookkunsten.
Wat je moet doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok.. mijn taille 81 cm... dat neigt naar overgewicht volgens sites...
Godver, ik kan ook niet alles... al het vet wat ik heb zit op mijn buik enzo... en nu ben ik aan het balen, wat moet ik doen? Bah
Helpt het als ik zeg dat er bij mij met enige regelmaat dingen mislukken? En dan ik pas op mijn 20e leerde om iets anders te maken dan lasagne?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu zijn we allemaal geïntimideerd door CF..
Gemeten op het smalste punt? En dan nog, sites gaan uit van een gemiddelde. Die 80 cm zou gelden voor mensen van 1.60 en voor mensen van 1.90. Das (imho) onzin, iemand van 1.90 dezelfde taille als iemand van 1.60? Je hebt een gezond BMI en vooral: je eet gezond. Ik zou me er niet teveel druk om makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok.. mijn taille 81 cm... dat neigt naar overgewicht volgens sites...
Godver, ik kan ook niet alles... al het vet wat ik heb zit op mijn buik enzo... en nu ben ik aan het balen, wat moet ik doen? Bah
Greysie!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat je moet doen?
Weer even naar die foto kijken van jezelf in die trouwjurk, die nu een paar maten te groot is
Goodbye! Joehoeeee!![]()
Muizelientje, misschien toch even naar de dokter?
Ik heb die van mij bij Intersport Megastore gehaald, maar volgens mij heb ik er echt niet zoveel voor betaald hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een tip waar ik een niet al te dure mat kan kopen om grondoefeningen op te doen? Anders bestel ik er nu namelijk eentje online van 19,90 incl. verzendkosten. Heb ze wel gezien van 80 euro of zo, dat gaat me een beetje te ver.
Joepie, thanks! En nu zie ik 'm ook op de site staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij bij Intersport Megastore gehaald, maar volgens mij heb ik er echt niet zoveel voor betaald hoor. 15 euro ofzo?
Ik google niet, ik ga gewoon alle sportzaken die ik ken afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg, hoe slecht was ik aan het googlen?. Thanks a bunch, Chico!
Nee, risotto doe ik dit weekend ofzo eens op jouw manierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
Perrysport heeft ze ook van Nike, die zijn heel fijn, vind ik. Lieve pastelkleurtjes25 euro.
Viking: risotto mislukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |