Erg hè? Mijn man snapt het ook al niet. Als hij 40 uur gaat werken en we niet meer uit eten gaan redden we het best. De overgebleven tijd zou ik kunnen gebruiken om jam te maken, te picknicken met de kinderen, mijn pmp te halen en op zoek te gaan naar nieuwe,veel beter betalende projecten. En toch voel in nu maar een ding: fail.quote:
Dat is nog eens goed nieuws!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Greys het volgende:En Viev d'r uitslag was goed!
Nu even visje klaarmaken
Eh, toevallig moet ik in dit geval helaas op vraag 2 en 3 ja antwoorden. Antwoord op vraag 1 is overigens nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns niet zo mal gekkerd! Vergaat de wereld als jij morgen niet op vakantie gaat? Ben je eindverantwoordelijk voor de inhoud van winst- en verliesrekening? Nou dan! Gaan je aandelen kelderen als je morgen niet aan het werk gaat?
Ben je aandeelhouder van een grote energiemaatschappijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Eh, toevallig moet ik in dit geval helaas op vraag 2 en 3 ja antwoorden. Antwoord op vraag 1 is overigens nee.
Nee, maar ik had energie in moeten kopen voor een hele grote onderneming toen de energieprijzen nog laag waren. Ze zin de afgelopen dagen 12 cent per kWh gestegen en dat is heeeeeel erg veel geld op jaarbasisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je aandeelhouder van een grote energiemaatschappij![]()
(ik kan wel een grote bek hebben, maar ik zou ook thuisblijven als de nietjes op kantoor op waren en er niemand was om nieuwe te halen)
En zo zijn we weer ontopic.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, maar ik had energie in moeten kopen voor een hele grote onderneming toen de energieprijzen nog laag waren. Ze zin de afgelopen dagen 12 cent per kWh gestegen en dat is heeeeeel erg veel geld op jaarbasisEn ik snap er geen reet van hoe dit kan.
Maar goed,we zijn in het slanktopic, dus ik zal er over ophouden. Het is overigens wel heel goed tegen de trek. Echt geen zin in eten nu.
Ik heb weken achter elkaar het zelfde lijstje gepost. Zegt dit je wat:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Post jij eigenljk eens een eetlijstje ElisaKan me er eigenlijjk geeneen van jouw herinneren
Vaag. Vaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb weken achter elkaar het zelfde lijstje gepost. Zegt dit je wat:
O: havermout met yoghurt
T: havermout met yoghurt
L: twee bruine boterhammen pindakaas
T: een bruine boterham appelstroop
D: gewone avondprak van de een of andere soort
S: havermout met yoghurt
Ja/nee. Hangt van de beslissing van de klant af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef SiTuSavais het volgende:
Maar Tink, kan je er nou nog wat aan doen dan?![]()
Dan succes met het nemen van de beslissingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja/nee. Hangt van de beslissing van de klant af.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Spierpijn voel je meestal pas de dag erna SituSavias.
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik had wel fikse spierpijn Sisi! Span je echt álles aan tijdens alles wat je doet? Dat is hetgene wat het 'm doet denk ik.
Maar misschien ben je gewoon een sportbikkel, kan ook![]()
Ik kom net terug van een uurtje Pilates!
Nouja, ik had de eerste keer fikse spierpijn. Nu telkens wat lichte. Zegmaar dat je het voelt wanneer je het gebruiktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterkMaar het is dus niet normaal. Ik ga er op letten straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |