Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
Trek die billen strak en span je krachtcentrum SiSa! Knoopjes 1 t/m 5 moet je allemaal voelen, rug in neutrale positie, heiligbeen in de mat en rollen maar!
Daarvoor heb je dus een instructeur nodig
Oh, tuurlijk moet je dat even afwachten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetDat ga ik ook zeker doen, maar ik vind het zo zonde van m'n geld om bijna het dubbele te betalen als dat ik over een maandje betaal voor een abonnementje. Dus ik heb nog even een maand geduld.
Maar ik vind het iig tof, daar ben ik wel al achter
Ik wilde zeggen: op de koekjeskast ermee. Maar je eet alleen yoghurt met havermoutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
T: vers geperst sinaasappelsap
En van de schrik heb ik net een paar kastjes leeggeruimd. Allemaal oude foto's tegengekomen van een 15 jaar jongere, akelige strakke en vreselijk bruine ElisaB tegengekomen
Ik dacht even dat het een eetlijstje was!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een bestelling gedaan bij H&M![]()
Voor 50 euro;
3 truitjes
1 ketting
1 blazer
1 paar slippers
1 sjaal
Wel na alle korting maar ook met verzendkosten! Morgen voor ik ga werken nog even kijken of dat uberleuke minispijkerrokje er dan opstaat (zou toch moeten om half zeven)
Doe eens posten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
T: vers geperst sinaasappelsap
En van de schrik heb ik net een paar kastjes leeggeruimd. Allemaal oude foto's tegengekomen van een 15 jaar jongere, akelige strakke en vreselijk bruine ElisaB tegengekomen
Dan had ik wel goed vol gezeten denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een eetlijstje was!Na twee keer knipperen met mijn ogen bleek dat ik de woorden toch écht goed las.
Moet je wel opblijven tot ik ze heb gescand, want ik ga natuurlijk geen foto's posten voor Jan Jurkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef conleche het volgende:
Doe eens posten?
Ik ben er nog hoor. Ik zit driftig te F5en!! Appeltje erren, in mijn geval..........quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je wel opblijven tot ik ze heb gescand, want ik ga natuurlijk geen foto's posten voor Jan Jurk
OK OK, dat is een goede reden om nog even te wachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetDat ga ik ook zeker doen, maar ik vind het zo zonde van m'n geld om bijna het dubbele te betalen als dat ik over een maandje betaal voor een abonnementje. Dus ik heb nog even een maand geduld.
Maar ik vind het iig tof, daar ben ik wel al achter
Nou, ik was het alweer vergeten, maar ik vind het nog steeds een goed idee. Ik ga nu googelen, want ik weet niet eens of er überhaupt zo'n studio bestaat in Amsterdam!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cootje, ga jij eigenlijk nog pilatessen bij een echte studio? Of was dat niet een serieus plan?
Nog even wat werk afmaken en dan ga ik lekker mijn zorgvuldig bewaarde amandeltjes wegspoelen met whisky
Zoetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind wodka even smerig als wikkie!
[ afbeelding ]
Strak![]()
![]()
Whehehehhe, wat een schatje!! En die billetjes!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind wodka even smerig als wikkie!
[ afbeelding ]
Strak![]()
![]()
datum: 28-05-2010quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Hai!! Heb je al een datum geprikt? En mogen wij komen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Dit dan
WK-scheefzitten voor zonaanbidders
[ afbeelding ]
Een oranjeriequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
datum: 28-05-2010
En ik denk dat we al moeten schappen in de gastenlijst, dus de puppels uitnodigen lijkt me geen goede optie
Ik was blond. Ben nu redelijk grijs te noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Wow!!! Bruin!! En ben jij blond???
Elisa is een hottie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |