Met Nom nom gimme some rijmt het beterquote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
OP volgt.
Excuses voor de stomme TT. Ik heb dat liedje ineens in m'n kopf.
Was ist los, pluskukel?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff. Ik ben wel van de FiPo, de laatste tijd
Ja, ik wil wat leukers dan Pluskukel. Maar wel een beetje intellectueelquote:
Zo gaat het liedje nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met Nom nom gimme some rijmt het beter
Ik vind Pluskukel haske leukquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik wil wat leukers dan Pluskukel. Maar wel een beetje intellectueel ;') Maar niet te hoogdravend
Dan post ik hem in post 51 weerquote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
We gaan deze pagina zo snel mogelijk vullen zodat dat plaatje weg is
Ja hier ook. En na al dat gesnack en gesnaai van het weekend denkt mij maag: HALLOOO *echooo* waar blijft de rest van het voedsel?!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje niet.
Ik sterf vd hongerHeb ook geen tussendoortjes gehad. Alleen yoghurt met banaan vanochtend, drie broodjes tussen de middag en that's it.
*pelt een sinaasappeltjequote:Op maandag 23 maart 2009 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hier ook. En na al dat gesnack en gesnaai van het weekend denkt mij maag: HALLOOO *echooo* waar blijft de rest van het voedsel?!
Garnalenkroketjes hebben ze wel en die zijn ook lekker!!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Kroketten. Weer zoiets waarin België hopeloos tekortschiet
Neeeeeequote:
Ik wel hoor, groente- en kaaskroketten.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gelukkig eet ik als vega toch geen kroketten.
Satékroketten zijn heerlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef Syrena het volgende:
Oja, krokettentip: de kipsatékroketten van de Lidl
Ik ben een gelegenheidsvega. Eet alleen kroketten, als ik uit eten ga biefstuk en af en toe kip(filet).quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die dingen bekoren mij nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel hoor, groente- en kaaskroketten.
En frikandellenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsvega. Eet alleen kroketten, als ik uit eten ga biefstuk en af en toe kip(filet).
Bakje yoghurt/kwark? Je hebt nog geen zuivel op, en ik vind zelf een bakje fris spul vaak wel lekker na een trainingquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
T: Boterham pindakaas
L: Pannetje pastasalade (pasta, heeel klein beetje pesto, veel kruiden, komkommer en tomaat)
D: Straks aardappelroerbakschotel (met tomaat, komkommer en broccoli)
S: Taekwondo
Nu nog iets voor tussendoor verzinnen voor vanavond...
Ik denk dat ik inderdaad voor yoghurt ga, maar dan wel met cruesliquote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bakje yoghurt/kwark? Je hebt nog geen zuivel op, en ik vind zelf een bakje fris spul vaak wel lekker na een training.
Ik heb net een groentekroket gegetenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
T: Boterham pindakaas
L: Pannetje pastasalade (pasta, heeel klein beetje pesto, veel kruiden, komkommer en tomaat)
D: Straks aardappelroerbakschotel (met tomaat, komkommer en broccoli)
S: Taekwondo
Nu nog iets voor tussendoor verzinnen voor vanavond...
Op websites van uitgeverijen van kookboeken?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Vik, ik wil een vacature voor een redacteur/uitgever van kookboeken/kook tijdschriften. Waar moet ik dan zoeken? Alles is non-food
Niet ziek worden hoor, 2 dagen voor vertrek!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
o. boterham oude kaas + boterham jam
t. heeeeeeeel veel suikervrije keeltabletjes
l. 4 chocorijstwafels + sundae caramel![]()
t. 2 augurken
d. Ik weet nog niet wat, maar iets met sambal tegen mijn zere keel. En met groenteVeel
Overmorgen ga ik naar Mallorca en daar is het een graad of 16. Iemand énig idee wat voor kleren je dan aan moet? Tshirt? Trui? Jas? Lange mouw? Bikini? Kan me er geen voorstelling van maken.
Kom zo de antwoorden lezen. Moet een kind ophalen.
Met brood, cherrytomaatjes, bleekselderij en ananasquote:Op maandag 23 maart 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, dat is toch wel zooooo lekker
Nu mot ik ook weer 's
Oeee lekker! Met Turks broodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Mmmm! Walnoten en peer zijn ook lekker in de fondue, vind ikquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Met brood, cherrytomaatjes, bleekselderij en ananas
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dankje Laureline en Kwak!
Ben inderdaad ziek aan het worden. Al een tijdje eigenlijk. Maar niet getreurd. Op Mallorca schijnt de zon![]()
Wat ik waarschijnlijk meeneem (in spoiler vanwege saaaaai)dat is echt zat volgens mij! 3 spijkerbroeken wegen ongeveer 2 kilo trouwens (ter referentie - dat moest ik overpakken wegens overbagage vanuit de VS)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
nee, das wel terecht. ik werk minder dan jij. en momenteel is t wel echt weer heelslecht met weinig op kantoor zijn enzo. maar ik heb wel altijd alles op tijd af, en dat hou ik als graadmeter aan. Ik heb nu eenmaal minder lesgeef verplichtingen/voorbereiding,en ik vind het kutwerk, dus ik doe simpelwe niet meer dan absoluut nodig is...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, ik verbaas me altijd een beetje over hoe weinig jij op je werk bent... Of ligt dat aan mij?
Ik moet minder fok!ken onder werktijdMaar ja, werk maar eens 8 uur op een dag geconcentreerd aan de opmaak van figuren
Oohhh dat wil ik nu ook!!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een milkshakedie zijn lekker koud. Mijn keel doet echt ontiegelijk pijn
Heb je geen ijs in huis?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een milkshakedie zijn lekker koud. Mijn keel doet echt ontiegelijk pijn
scheelt ook dat ik een zeer effectieve schrijver ben: als ik meer even toe zet kan ik 3000 bruikbare woorden op een dag eruit persen. daar hoeft dan niet echt veel meer aan te gebeuren...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh. Ik vind mijn werk meestal wel leuk (behalve als ik commercieel onderzoek moet doen), dus dat zal schelen. Maar ik heb van mezelf ook wel de neiging om een beetje lafjes-aan te doen met mijn uren - lekker lang in bed blijven liggenof shoppen in mijn lunchpauze...
Het rotte is dat ik mijn werk echt niet afkrijg in minder dan 35 uur in de week. Misschien wel voor een paar weekjes, maar dan snijd ik mezelf voor een later moment hopeloos in de vingers.
Da's toch wel het klote van zo'n baan, die idiote vrijheid
Ook niet na revisie? Ik haal dat ook wel op een dag, maar als ik dan een paar dagen later lees dan moet er toch wel e.e.a. gewijzigd worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
scheelt ook dat ik een zeer effectieve schrijver ben: als ik meer even toe zet kan ik 3000 bruikbare woorden op een dag eruit persen. daar hoeft dan niet echt veel meer aan te gebeuren...
Volgens mij niet, maar ik ga even kijken!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je geen ijs in huis?
*heeft net bakje straciatellaijs leeggelepeld*
Pizzaquote:Op maandag 23 maart 2009 18:17 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Kaasfondue? Kroketten? IJs? Milkshake?Dames!
![]()
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?quote:
dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 23 maart 2009 17:53 schreef Chicolate het volgende:
Goede stukken schrijf ik ook in 1x. En dan een paar dagen later er nog naar kijken, en dan moeten er 5 regels veranderd worden in een tekst van meerdere pagina's. Of ik besluit de tekst compleet te herschrijven
. Maar teksten schrijven is bij mij: eerst veel vooronderzoek, de theorie kennen, in je hoofd er een nieuwe tekst van maken, en dan uiteindelijk alles op papier zetten. Ik lijk altijd heel ineffectief, tot er opeens een compleet verhaal op papier staat
. Voor mijn baantje nu staat er ook nog niets op papier. Dat duurt nog wel een uur of 10. En dan is het opeens af.
Klopt.. Alleen heb ik geen salade dus ik ben bang dat ik het op maximaal een halve pizza hou. Misschien moet ik morgen maar een salade kopen, dan eet ik morgen wel wat gezonder. Ik heb vandaag ook al een gebakje opquote:Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?
Mijn ouders hebben ook zo'n briljant voedingspatroon. Twee keer per week friet en 1 keer pizza of een hele berg gebakken aardappels met mayonaiseEn dat allemaal in het weekend, wanneer ze het leuk vinden als ik langs kom.
Hey, dat zijn net mijn ouders!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?
Mijn ouders hebben ook zo'n briljant voedingspatroon. Twee keer per week friet en 1 keer pizza of een hele berg gebakken aardappels met mayonaiseEn dat allemaal in het weekend, wanneer ze het leuk vinden als ik langs kom.
Je kan je vloer eruit halen en je koelkast meenemen naar een nieuw huis? Verven zal ie toch wel opnieuw doen. Wil je verhuizen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
Volgens mij niet. Maar je mag het dan wel allemaal meenemen. (Als je het maar in de oude staat herstelt) In de praktijk zijn mensen wel bereid om overname te betalen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
Geef eens een concreet voorbeeld? Ik zou nu zeggen dat je geen poot meer hebt om op te staan....quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
Maar kun je dit ook vragen als je al verhuisd bent??
Nee. Tenminste, ik zou dat een beetje raar vinden. Zoiets spreek je vooraf af.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
Nee,niet eens, ze weten dat ik dat niks vind. Maar dat eten ze al jaren in het weekend, dus nu nog steedsquote:Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt.. Alleen heb ik geen salade dus ik ben bang dat ik het op maximaal een halve pizza hou. Misschien moet ik morgen maar een salade kopen, dan eet ik morgen wel wat gezonder. Ik heb vandaag ook al een gebakje op.
Hier eten we gemiddeld in de week:
2 keer gebakken krieltjes (in sloot boter)
1 keer patat
2 keer gekookte aardappelen
1 keer rijst of pasta
1 keer brood.
We hebben vaak geen groente bij het eten, tot grote ergernis van ondergetekende
Maar je tip van de salade zal ik onthouden!Whehe, jouw ouders denken waarschijnlijk dat je dat allemaal lekker vind ofzo?
Moeilijk, heel moeilijk...ik denk het niet. Zoiets moet je van tevoren overleggen. Je kunt wel je vloer en je koelkast meenemen. Bij mijn vorige woning had ik er zelf een vloer ingelegd en planken en haakjes opgehangen, kwam er iemand kijken: "O, er ligt al een vloer in, er hangen al planken". Ze ging er vanuit dat ze het gratis zou krijgen. Ik heb haar gezegd dat ze alles kon overkopen. Dat wilde ze niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
iddquote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, ik zou dat een beetje raar vinden. Zoiets spreek je vooraf af.
Groentemonsterquote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben vol! 400 gram andijvie en 400 gram broccoli met 150 gram verukkelijke biefstuk!! deze was echt ongelooflijk lekker, bij de c1000 in de aanbieding.
mijn moeder zei altijd tegen ons: "Nee, dan zeg je: Ik heb genoeg gehad"quote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben vol! 400 gram andijvie en 400 gram broccoli met 150 gram verukkelijke biefstuk!! deze was echt ongelooflijk lekker, bij de c1000 in de aanbieding.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld? Ik zou nu zeggen dat je geen poot meer hebt om op te staan....
Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaakquote:Vriendje woont in huurwoning. Ziet koelkast/vloer etc. staan. Denkt: relaxt!
Krijgt na enkele dagen van de buren te horen dat de oude bewoner geld wil voor de koelkast..
Dus hij denkt:
Krijg hij na twee maanden een handgeschreven briefje in de brievenbus: Ja ik wil geld voor de koelkast, bel mij. Heeft hij niet gedaan want hij vond het een beetje raar.
Stond na 3 maanden een man voor de deur: Ja ik wil 75 euro voor de koelkast. Dus.. Dus m'n vriendje: 50 euro kun je er nog voor krijgen, is veel te veel geld! Maar pas over een maand want dan heb ik weer geld.
Dus die man mailt na 1.5 week (Hele lange onaardige mail): Ja je zou contact met mij opnemen en ik wil geld voor de vloer/lampen/koelkast. Totaal 450 euro maar omdat jij het bent 275. Dus....
En m'n vriend: je kan 65 voor de koelkast krijgen maar de rest zou je laten zitten dus ik vind het een vreemde mail
Wij zeiden thuis:"Ik ben er!"quote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn moeder zei altijd tegen ons: "Nee, dan zeg je: Ik heb genoeg gehad"
Woningbouw inschakelen dat de oude bewoner vreemd doet?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaak
Ik zou die man zeggen dat hij op moet rotten. Ja dáááágquote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaak
Hm. Zou mijn acties toch aanpassen op het type man. Komt hij straks misschien in trainingspak langs met een pitbull en een stel schreeuwende vrienden? Of volstaat een formeel beleefd briefje (evt van rechtswinkel?) om hem te laten afdruipen?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
nog beterquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef sigme het volgende:
Overname van achterblijvende zooi moet vooraf overeengekomen worden.
Achteraf kan je wel rekeningen indienen bij de vorige bewoner wegens het achterlaten van troep.
Ik zou zeggen: mailtje terug met kosten voor verwijderen & afvoeren van de zooi voordat de boel in oorspronkelijke staat hersteld was (zoals het opgeleverd moet worden tenzij vooraf overeengekomen).
Waarschijnlijk is dat precies de bedoeling van die vent: je vriendje zo bang maken dat ie overal mee akkoord gaat. Of het is gewoon een eng figuur. Politie of woningbouw inschakelen zou ik zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
Als hij wel zijn zin krijgt, gaat hij misschien nog wel meer eisen. Eerst wilde hij toch ook minder?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
Ik woon niet in de Jordaan!!! Ik woon in de Rivierenbuurt! De Boomstraat ken ik wel, da's vlak bij de Westerstraat toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey conleche, waar woon je in de Jordaan (als ik vragen mag..)? Ik heb in de boomstraat gewoond vroeger, ken je dat?
O, sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Jordaan!!! Ik woon in de Rivierenbuurt! De Boomstraat ken ik wel, da's vlak bij de Westerstraat toch?
Ja, die mensen die voor mij hier woonden hadden echt zo'n Jordanees stijltje, met ruches langs de gordijnen, kleedjes op tafel, veel messing en van die glazen tierelantijntjes. Wonen nu in Purremerend.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
O, sorry. Omdat je het had over typische Jordanzen die er voor jou hadden gewoond.
Maar ja, klopt.
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
De Rivierenbuurt!
Cootje, ik ben dit jaar tig keer langs jouw afslag op de snelweg gereden
Geen idee wat het nummer is, maar de afslag vóór RAI geloof ik, kan datquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!
Hoe is het nu met je griep? Voel je je al ietsje beter?
Jij kwam uit het zuiden toch? Dan krijg je eerst de RAI (da's mijn afslag) en daarna die van de VU/Buitenveldertquote:Op maandag 23 maart 2009 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee wat het nummer is, maar de afslag vóór RAI geloof ik, kan dat?
En ik voel me redelijk. Mijn koorts/verhoging is over, maar mijn hoofd suist nog ontzettend en ik heb last met ademhalen.
Hij scheen over te komen als een nette hoogopgeleide man, vandaar dat ik het ook een beetje vreemd vind dat hij niet snapt dat hij niet altijd z'n zin kan krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hm. Zou mijn acties toch aanpassen op het type man. Komt hij straks misschien in trainingspak langs met een pitbull en een stel schreeuwende vrienden? Of volstaat een formeel beleefd briefje (evt van rechtswinkel?) om hem te laten afdruipen?
edit: ah, ik lees hierboven dat het gaat om type A. Niets doen, en als hij echt gaat dreigen evt. de politie bellen. Of anders neemt hij zijn lampen en ijskast maar weer mee terug.
Ik heb 106 en vriendje 111quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!
Hoe is het nu met je griep? Voel je je al ietsje beter?
http://www.woonhelpdesk.nl/index.php?artikel=26&onderwerp=%20overnamekosten&wonen=1quote:Overnamekosten
Het overnemen van zaken en het betalen van overnamekosten is altijd vrijwillig. U kunt bijvoorbeeld meubilair of stoffering overnemen van de vorige huurder maar u heeft altijd de keuze om nee te zeggen. Dan moet de vorige huurder de spullen (alsnog) weghalen. Als U zaken roerende zaken overneemt van de vorige huurder, betaalt U de overnamekosten dus aan de vorige huurder.
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder, had ik al goedenavond gezegd?
Ja doei.
in een heel mooi huis. Maar je moet wel oppassen voor losse muren en muntjes die vallen....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
nee, dan ga ik via de N11Leintjeuh woont vlakbij Leiden
Ben er ook zéér blij meequote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Coole motor moblo! En je kijkt zo blij.![]()
Ik vlieg woensdag. En vanaf zaterdag regent het op MallorcaNouja, heb ik nog twee dagen zon
Stoer! Even kijken of ik dan ook kanquote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga samen met een vriendinnetje Dam tot Damloop by night 2009 lopen
Ohja klopt!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij kwam uit het zuiden toch? Dan krijg je eerst de RAI (da's mijn afslag) en daarna die van de VU/Buitenveldert
Hoe bedoel je last met ademhalen? Astma-achtig?
Vrij fanatiek, zelfs. Was voor de afwisseling best een okaye instructeur. Voor een nieuwequote:Op maandag 23 maart 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
heb je er ook nog gesport? Of ben je er alleen heengefietst?
nou, vooruit, dan ben ik zeer trots op jequote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vrij fanatiek, zelfs. Was voor de afwisseling best een okaye instructeur. Voor een nieuwe
JA!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, mag ik even een schouderklopje voor mijn doorzettingsvermogen?
Ik had mijn sporttas vergeten (normaal neem ik die mee naar werk, werk>spinning is veel sneller dan werk>huis>spinning), dus ben door weer en wind naar huis gefietst om die tas op te halen. Mijn broek was al tamelijk doorweekt en mijn haar ingestort, en iedere vezel in mijn lijf schreeuwde: OP DE BANK!! MET EEN DROGE BROEK EN EEN DEKENTJE!!!!
Maar ik heb heel heldhaftig andere schoenen aangetrokken en ben 20 minuten bergopwaarts naar die sportschool gefietstAlwaar mijn sportkleren ook lichtelijk vochtig geworden bleken in mijn tas
Zijn jullie trots?
Niets zo rot als dan na de les, moe, warm en bezweet, je zeiknatte koude spijkerbroek weer aan te moeten trekken
Aanvulling: 105 = Bos en Lommer.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.
107=Sloten
JA!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, vooruit, dan ben ik zeer trots op je![]()
hebben jullie ook zo'n variatie aan instructeurs?![]()
de ene geweeeeeldig, de ander ronduit saai![]()
Ikke S114quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.
107=Sloten
Meneer CF vond me ook zielig, dus had hij een portie speculoostiramisu voor me gehaald bij de italiaan om de hoekquote:
Villamediaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Vik, ik wil een vacature voor een redacteur/uitgever van kookboeken/kook tijdschriften. Waar moet ik dan zoeken? Alles is non-food
Ik had ook al visioenenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
CF! Ik ben trots op je!!!!
En speculoostiramisu??????![]()
I'm telling you, dat is zooooo lekker! Met bastognekoek-achtige koekjes i.p.v. lange vingersquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
CF! Ik ben trots op je!!!!
En speculoostiramisu??????![]()
Hey wat toevallig, ik ook!quote:
Fijn dat je een vent hebt die precies aanvoelt wat je nodig hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer CF vond me ook zielig, dus had hij een portie speculoostiramisu voor me gehaald bij de italiaan om de hoekZo word ik nooit slank
wij hebben ook één écht heel leukequote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JA!
Ik sport op de hogeschool hier, dus veel van de sportinstructeurs zijn laatstejaarsstudenten. Sommigen zijn best creatief, anderen komen niet verder dan 'weerstand omhoog'. Laatst een die obviously zelf voor het eerst op de spinningfiets zatDodelijk saaie les. En hij telde steeds op verkeerde momenten
Een van de instructeurs is een echte held; iedereen gaat echt kapot in zijn lessen, inclusief hijzelf. Maar altijd superleuke programma's. Helaas heeft die geen vast uur
De instructrice van dinsdag schijnt ook super te zijn, maar dan kan ik nooit (pilates is alleen op di en do).
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, mag ik even een schouderklopje voor mijn doorzettingsvermogen?
Ik had mijn sporttas vergeten (normaal neem ik die mee naar werk, werk>spinning is veel sneller dan werk>huis>spinning), dus ben door weer en wind naar huis gefietst om die tas op te halen. Mijn broek was al tamelijk doorweekt en mijn haar ingestort, en iedere vezel in mijn lijf schreeuwde: OP DE BANK!! MET EEN DROGE BROEK EN EEN DEKENTJE!!!!
Maar ik heb heel heldhaftig andere schoenen aangetrokken en ben 20 minuten bergopwaarts naar die sportschool gefietstAlwaar mijn sportkleren ook lichtelijk vochtig geworden bleken in mijn tas
Zijn jullie trots?
Niets zo rot als dan na de les, moe, warm en bezweet, je zeiknatte koude spijkerbroek weer aan te moeten trekken
Klinkt leukquote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben ook één écht heel leuke![]()
die is volgens mij zo homo als de neten, ontzettend fanatiek en loopt alleen maar te schreeuwen over Kcals verbranden, "DIT IS JOUW TRAINING! DOE JOUW DING!!!!!! ENERGYYYYYYY"
heel fijn
Dan zijn er nog een paar die er wel mee doorkunnen: leuke muziek en wel enthousiast enzo
En ook een lading die idd af en toe mompelen dat de weerstand om hoog mag.
We hebben ook een wat 'oudere' man die hele toffe muziek draait van allemaal van die Engelse (nog) onbekende bandjes. Super tof fietsen. Ook hebben we 'videocycling', wat de een leuker maakt dan de ander.
Vorige keer leuk over de Col du nogwattes gefietst, moest je ook gaan zitten als je natte plekken op 't wegdek tegen kwam enzo
Hehe, dat vind ik altijd wel grappig, die zelfde buurtnamen in steden. Hier in Den Haag heb je ook een Albert Cuypstraat bijvoorbeeld, dat is een tochtig betonnen nieuwbouwblok. Daarentegen, als je hierzo in de Indische buurt woont, is er geen hangjongere te bekennen en woon je in een kapitaal pand met plafonds van 4 meter hoog.quote:
Oh wat grappig zeg!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben ook één écht heel leuke![]()
die is volgens mij zo homo als de neten, ontzettend fanatiek en loopt alleen maar te schreeuwen over Kcals verbranden, "DIT IS JOUW TRAINING! DOE JOUW DING!!!!!! ENERGYYYYYYY"
heel fijn
Dan zijn er nog een paar die er wel mee doorkunnen: leuke muziek en wel enthousiast enzo
En ook een lading die idd af en toe mompelen dat de weerstand om hoog mag.
We hebben ook een wat 'oudere' man die hele toffe muziek draait van allemaal van die Engelse (nog) onbekende bandjes. Super tof fietsen. Ook hebben we 'videocycling', wat de een leuker maakt dan de ander.
Vorige keer leuk over de Col du nogwattes gefietst, moest je ook gaan zitten als je natte plekken op 't wegdek tegen kwam enzo
juhquote:
En zo hoort het!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn hartje is gevuld met trots voor CF..
Ik heb sinds ik thuis ben alleen nog maar op de bank gehangen om GA te kijken..
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En zo hoort het!
Met de rust van een zachte lentebloesem op de bank neergestreken zijn, om aldaar de sexyheid en pure awesomeness van de Goddelijke Acteur die Kevin McKidd heet in je op te nemen. ZIE het. VOEL het. ERVAAR het.
Maar wel achter aansluiten want Greysie en ik zijn eerst
Ik doe alsof ik tentamens leer, maar mn boek ligt dicht naast mequote:
Keek jij ook Private Practice? Ja he? Of was dat iemand anders hierquote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Tijdens die ene scčne (you know what I mean) zat ik ook te gillen op de bank met een zeer verdwaasd kijkend vriendje naast me.. Maar eigenlijk vind ik DD veel sexier.
.
Ja maar ik volg het gewoon op tv zeg maar. Ik download niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Keek jij ook Private Practice? Ja he? Of was dat iemand anders hier
Hoe dan ook, ik ben niet echt voor overspel maar ik hoop dat Noah en Addison gaan seksen![]()
En McArmy > all.
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja maar ik volg het gewoon op tv zeg maar. Ik download niet.
En het is duidelijk waarom jij die series kijkt..
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik lijk wel een beetje een testosteronmonster zo ja!
Nee maar 't is ook weer zo hypocriet om te zeggen dat je GA/PP kijkt vanwege de diepgaande psychologische structuren he
Waarbij roept ie het dan zoal?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Nu begin ik een beetje eenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:49 schreef loveli het volgende:
Na gelezen te hebben wat voor bikkel CF is ben ik me extra gaan schamen. Vandaag heb ik nog *niets* nuttigs gedaan, zelfs m'n eten kwam bij Iglo vandaan.
CF
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef Syrena het volgende:
De mijne durft uberhaupt niet te kijken, want hij kan niet tegen naalden, bloed, kotsen en stuipen.
Als we House kijken heeft ie altijd het dekbed of een kussen in de aanslag om achter weg te duiken.En als je bevalt van een ander zijn kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom kijken mn ouders geen House. Ze vinden het nergens op slaan. ER keken ze dan weer wel. En 'echte' ziekenhuisdingen, traumacentrum enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend roept tijdens de operaties en zo altijd: "Jeetje zeg, dat slaat nergens op! Dat kan echt niet." En dan zeg ik, "Ja hallo, daar gaat het toch ook helemaal niet om?" En dan snapt m'n vriend het niet meer want het was toch een ziekenhuisserie?.
Dan mag 'ie op de gang wachtenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je bevalt van een ander zijn kind?
SSSSSSSSSSTT!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En als je bevalt van een ander zijn kind?
Ik kijk allesquote:Op maandag 23 maart 2009 22:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom kijken mn ouders geen House. Ze vinden het nergens op slaan. ER keken ze dan weer wel. En 'echte' ziekenhuisdingen, traumacentrum enzo.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een ander ava-plaatje. Vanavond eens over nadenken.
quote:
Nooitgenoegquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rupsje nooitgedacht?
* motorbloempje gaat nu écht slapen
Rupsje nooitGENOEG is hetquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cuuute!
Hoe gaat het met je Vievke? Trek je 't nog een beetje?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Rupsje nooitGENOEG is het![]()
.
En het gaat. Ik wil er liever niet over "praten" nu, maar thnx for axing.
Ik heb mijn wederhelft met drie loodzware tassen vuile onderbroeken, van mij, naar huis gebonjourd toen GA begon (mijn wasmachine is stuk dus dat moet hij doen). En hij zat nog middenin een verhaal.
Hij vroeg of ik tegenwoordig mijn hoektanden tegelijkertijd met mijn nagels vijl.
Alleen d'r onderbroeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij mag je was doen?! Dat mag de mijne niet
![]()
Oja, *breaking news* zowel Audrina als Lauren doen niet mee in een 5e seizoen van The Hills
Jeetje zeg, het is wel mijn maand!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, *breaking news* zowel Audrina als Lauren doen niet mee in een 5e seizoen van The Hills
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
Hij vroeg of ik tegenwoordig mijn hoektanden tegelijkertijd met mijn nagels vijl.
Hoelaatquote:Op maandag 23 maart 2009 22:32 schreef Vivi het volgende:
Mijn mama was een goede leermeester, die zei altijd over d'r vriend:
Hij moet niet denken dat ie me zomaar geld kan geven, dat schept wel verplichtingen!"
Oh en morgen krijg ik de uitslag van mijn beenbolletje!
Half 2 in het AMC. Dat rijmt.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoelaat? Of is het via de post?
Ik ben in ieder geval de hele dag met de griep thuis dus ik zal me hier bevinden, for your pleasure
Ik duim uiteraard ook Viev!quote:
Behalve als McArmy langskomt bij je. Zomaar. Verdwaald ofzo.quote:Ik ben in ieder geval de hele dag met de griep thuis dus ik zal me hier bevinden, for your pleasure
Ik zal heel hard meeduimenquote:
Ohmygooodd ik denk dat ik morgen Tena Lady in doe want ik zou echt in mijn broek piesen als McArmy op de stoep stondquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim uiteraard ook Viev!
Doh!
[..]
Behalve als McArmy langskomt bij je. Zomaar. Verdwaald ofzo.
Asking for directions.
Directions to The Vent.
Dan delf jij het onderspit Viev. Sorry. Maar dan gaat ze voor d'r eigen pleasure.
It's all about priorities!
Sorry. I got carried away...
Meiden uit mijn bodypump les hebben pas aan de enthousiaste instructrice gevraagd of ze d'r mond wilde houden, omdat ze soms zin hadden om haar te slaan. Ik vond haar manier van lesgeven juist erg fijn. Smaken verschillen, het hangt ook af van de groep die je hebt. Gewoon lesgeven zoals je zelf bent, als iemand er een probleem mee heeft hoor he het vanzelf wel. Zelf hou ik er wel van als iemand me pusht, dan ga ik verder dan wanneer ik alleen aan de slag ga.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
Dames van de spinning:
Hebben jullie nog concrete opmerkingen over wat je leuk of goed vindt in een les? Zoals Moblo dr voorbeeld van wat dr instructrice allemaal roept bijvoorbeeld?
I'm eager to learn
Threadless. Ze hebben nu sale, shirts voor 5 of 10 dollarquote:
Neeeeeeeeee.quote:De optimisten van de NS meldden gisteren dat de treinstoring, veroorzaakt door een goederentrein die ontspoorde tussen Woerden en Utrecht, binnen een paar uur zou zijn opgelost. Dat bleek een onderschatting van het probleem, want in de loop van de dag veranderde dat naar een onbekend tijdstip. Vandaag werd bekend dat er vermoedelijk tot 31 maart herstelwerkzaamheden aan het spoor zullen plaatsvinden door Prorail.
Tussen Woerden en Utrecht rijd nu slechts één stoptrein per uur en reizigers worden geadviseerd om te rijden via Schiphol of Breukelen. Zoals verwacht heeft de NS vanochtend geen extra lange treinen ingezet op deze trajecten, waardoor de reizigers als sardientjes in een blik in de trein gepropt zaten. Daarnaast rijden er bussen en kan de extra reistijd oplopen tot een uur.
Bericht klopt als een bus. Op Gouda kwam ook één enkel sprintertje aanrijden voor de passagiers die al normaalgesproken die trein nemen én de passagiers van 2 IC'squote:
Ja, elke maandag reis ik van Groningen naar Den Haag en weer terug. Betekent de volgende twee weken dus dat ik 7 uren in de trein zit voor 6 uren stage lopen.quote:
Jeetje, dat is bijna de moeite niet waard johquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, elke maandag reis ik van Groningen naar Den Haag en weer terug. Betekent de volgende twee weken dus dat ik 7 uren in de trein zit voor 6 uren stage lopen..
Wat rot, XM, vooral met die doelgroep inderdaad...
nee, want als je in en huurhuis woont had je het kaal op moeten leveren: dus vloerbedekking eruit....quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, weet je dat het mij nooit is opgevallen dat jij vego eet?
hihi de ligthrail? waddinxveen noord en zulks? (mn ouders wonen in boskoopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeetje, dat is bijna de moeite niet waard joh!
Ja, baal er behoorlijk van. Voor mezelf is het alleen maar irritant, omdat ik in een stoptrein moet die stopt bij elke dikke boom, maar voor die mensen is het echt een ramp...
Nee, niet de lightrail. Gewoon de stoptrein/sprinter naar Den Haag CS. Stopt op Zoetermeer / Voorburg, etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi de ligthrail? waddinxveen noord en zulks? (mn ouders wonen in boskoop)
bah, rijdt de IC tussen Leiden en Utrect wel gewoon? ook niet zeker? Dat wordt dan via Schiphol reizen... hmpf
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:15 schreef Daph_ het volgende:
+ snelle jelle minder suiker
Jeetje...quote:Quote van wieger-ketellapper:
Voedingswaarde per 100 gram
Koolhydraten 54,4 g
- waarvan suikers 25,8 g
Das per 100 gram he.. En ja, ik ga dat eten want het helpt me de middag door tot het avondeten (zo rond half 8quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
[..]
Jeetje...
Weet je wel zeker dat je dit wilt eten?
Edit: zo te zien 50 gram.quote:
Weet ik zo niet, maar volgens mij 50 gram ofzoiets. Ik weet niet eens of ik dat ding helemaal op eet hoorquote:
Wij hadden een instructeur die de groep opdeelde in twee. De ene helft mocht alleen staan of zitten zeggen, de andere voor, achter of freeze. Moet je net die bescheten Vlamingen hebben, niemand durft iets te roepen... Freeze van anderhalve minuutquote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik doe meestal in 1 lange klim iets geks om de aandacht af te leiden: dan mag iedereen een onzinnige reden noemen wie er moet bijdraaien (bijv iedereen met witte schoenen)
Of twee groepen die elkaar opjutten, als de ene groep zijn hand op steekt, moet de adnere groep bijdraaien . Loeizwaar wordt het dan
Zie het als een compliment!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Wat is het hier lekker rustig geweest.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik duim voor je Vivi!
Allemaal echt slecht, >200 kcal p/s en suikerbommen, neem niets of eet je ontbijtkoek opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, maar volgens mij 50 gram ofzoiets. Ik weet niet eens of ik dat ding helemaal op eet hoor
Oi, er wordt getrakteerd op koek en ik heb trekIk vraag me alleen wat uit dit lijstje de minste kCalbom is: zo'n appelkoek, kleine roze koek, een kano, een soort roze koek maar dan met chocolade op de bovenkant of een luikse wafel..
Wazzup Muissie? Nog steeds ziek?quote:
Ik heb een compromis met mezelf geslotenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Allemaal echt slecht, >200 kcal p/s en suikerbommen, neem niets of eet je ontbijtkoek op.
Dat klinkt als een zieke muisquote:
Een halve ontbijtkoek, mag ik hopen danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een compromis met mezelf geslotenIk neem een halve
Dankjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
en ik maar zeuren![]()
Muis!
beterschap
Zit er erg veel tijd tussen L en T?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst:
O: 2 eitjes, muffin
T: yoghurt met beetje jam
S: zwemmen
L: broodje of twee met hummus, denk ik - nog kopen
T: amandelen
T: taart van collega
T: appel, sinaasappel
D: andijviestamppot, stukje magere rookworst
S: pilates
T: whisky, misschien
Je verbruikt echt wel energie tijdens je slaap hoor, je hart en organen enz moeten toch op gang gehouden worden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:24 schreef Syrena het volgende:
Muizel toch! Klinkt alsof je de tweede ronde van het rotvirus hebt (vriend en ik hebben het aan het begin van het jaar gehad). Geen McArmy voorlopig, veel te veel inspanningIk bewaar 'm wel voor je
![]()
Oja, mijn vriend zegt 's avonds wegen min 's ochtends wegen, verschil is het vocht dat je 's nachts verloren bent. Klopt dat?
Volgens mij niet namelijk. Ik beweer altijd dat ik 's nachts amper zweet, ik moet er wel minstens 1 keer uit om te piesen. Maar je eet dan toch ook 10 uur niet? Je zal niet veel verbranden, maar het is toch ook niet 0?
Duurt wel lang! Echt balen? Hoelang ben je al ziek? Misschien even langs de huisarts anders?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja is het ookik voel me niet zo Mighty de afgelopen dagen.
Je fruit kun je beter wat eerde op de dag eten en dan je amandelen vlak voor je gaat sporten, dat zou beter zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zit er erg veel tijd tussen L en T?
Anders zou ik een (of beide) van de T's laten vallen en heel erg genieten van de taart.
En misschien de amandelen na de pilates nog nemen.
Sinds vrijdagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duurt wel lang! Echt balen? Hoelang ben je al ziek? Misschien even langs de huisarts anders?
Eén voordeel, ziekzijn doet meestal wel goede dingen voor de slanke lijn
neem dan geen halve luikse wafel of appelkoek, die zijn het ergste. de roze koek is denk ik eht minst erg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een compromis met mezelf geslotenIk neem een halve
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sinds vrijdagstraks ga ik me warm inpakken en even buiten zitten, voor wat frisse lucht.
Oh en VMW: het is geen gevolg van de bestralingen trouwens; ik heb wel ergere griep dan normaal omdat mijn weerstand minder is, en dat komt dan wel weer door de bestralingen
Bah, wat vervelend zeg. Beterschap Muissiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sinds vrijdagstraks ga ik me warm inpakken en even buiten zitten, voor wat frisse lucht.
Oh en VMW: het is geen gevolg van de bestralingen trouwens; ik heb wel ergere griep dan normaal omdat mijn weerstand minder is, en dat komt dan wel weer door de bestralingen
Is niet erg hoor! Toen postte je hier nog niet mee. En ik ben er al klaar meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry! Ik wist niet dat je bestralingen kreeg
!
Die luikse wafels zaten in plasticjes dus die heb ik lekker laten liggenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
neem dan geen halve luikse wafel of appelkoek, die zijn het ergste. de roze koek is denk ik eht minst erg.
Ok, gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is niet erg hoor! Toen postte je hier nog niet mee. En ik ben er al klaar meegelukkig.
appelkoeken zijn echt de duivel! seriues! volgende keer niet doen hoor, zonde!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die luikse wafels zaten in plasticjes dus die heb ik lekker laten liggenIk heb ongeveer een derde op van een appelkoek, men wat zijn die dingen zoet
Heb de rest ingepakt in een servetje, kan een van mijn collega's die opeten
Kloon bustedquote:
Menquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
appelkoeken zijn echt de duivel! seriues! volgende keer niet doen hoor, zonde!
appelkoek en luikse wafel zijn beiden iets van 400 kcal...
roze koek is ongeveer 200 dacht ik...
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Muis, beterschap! Dan moet je van ellende maar even wat McArmy afleveringen kijken denk ik!
Zit niets anders op!
misschien ligt t aan t merk, maar die standaard koeken bij de ah to go in plastic zijn 400...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Men! Ik had het opgezocht en daar stond 200 kCal per koek
Het was een kleine hoor, maar men wat zoet.. De volgende keer neem ik wel iets anders, gelukkig wordt er niet vaak op zulke koeken getrakteerd
Stroopwafels zaten er helaas niet tussen, dat was wel lekker geweest bij de theequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
misschien ligt t aan t merk, maar die standaard koeken bij de ah to go in plastic zijn 400...
een gevulde koek is meestal iets van 240 ofzo, een stroopwafel ongeveer 100 dacht ik...
ohja, maar de kern is natuurlijk dat tallemaal puur suiekr en vet en niks nuttigs s dus dat we de kcals eigenlijk niet eens moeten tellen en het gehele bestaan van het product moeten negeren![]()
Hmm, L is ongeveer half 2, na het zwemmen, en taart om een uur of drie, denk ik. Misschien wel een idee om die amandelen te bewaren tot vanavond. Alleen vraag ik me af of ik er dan nog zin in heb, en zo niet, dan zit ik wat laag in de kcals vandaagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zit er erg veel tijd tussen L en T?
Anders zou ik een (of beide) van de T's laten vallen en heel erg genieten van de taart.
En misschien de amandelen na de pilates nog nemen.
Hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef Laureline het volgende:
Je zit er echt bij alsof je pas van tafel mocht als je al die broden op de achtergrond op had!
Je hebt het natuurlijk pas opgezocht, nádat je het in je waffeltje had gepropt, is het niet??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Men! Ik had het opgezocht en daar stond 200 kCal per koek
Het was een kleine hoor, maar men wat zoet.. De volgende keer neem ik wel iets anders, gelukkig wordt er niet vaak op zulke koeken getrakteerd
Brood van de Tesco? Op vakantie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:51 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, ik wilde deze foto nog even posten om te laten zien dat op een gezonde manier aankomen ook belangrijk is. Aanschouw Muis op haar dieptepunt!
[ afbeelding ]
Oh en ik heb geen anorexiaik ben heel erg afgevallen toen ik in het ziekenhuis lag.
Ja kweetniet, ik ben nooit zo goed in het inschatten van de ernst van dat soort dingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk pas opgezocht, nádat je het in je waffeltje had gepropt, is het niet??![]()
Muizekeuteltje: moet jij niet even naar de dokter, meisje? Klinkt als niet al te best, vooral dat met die longen!!
Adelante: You're back!!
En dit is dan per maand ofzo? Of per week?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen, even het FEB overzichtje top 10 LIF (ofwel slank) posters
<knip>
Die foto is in Manchester genomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brood van de Tesco? Op vakantie?
Maar je ziet er niet goed uit daar. Niet per se de dunne armen oid, maar vooral in je gezicht
Ik had het opgezocht voor ik een hap nam! In vergelijking met mijn gebakje van gisteren is zo'n koek volgens mij nog beschaafd qua kCalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk pas opgezocht, nádat je het in je waffeltje had gepropt, is het niet??![]()
Muizekeuteltje: moet jij niet even naar de dokter, meisje? Klinkt als niet al te best, vooral dat met die longen!!
Adelante: You're back!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is dan per maand ofzo? Of per week?
Viking weer bovenaan
Jamaar onze Greysaard heeft niet als doelstelling slechts 10 posts per dag te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was niet al te hard, want wie staat er tweedst??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |