nog beterquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef sigme het volgende:
Overname van achterblijvende zooi moet vooraf overeengekomen worden.
Achteraf kan je wel rekeningen indienen bij de vorige bewoner wegens het achterlaten van troep.
Ik zou zeggen: mailtje terug met kosten voor verwijderen & afvoeren van de zooi voordat de boel in oorspronkelijke staat hersteld was (zoals het opgeleverd moet worden tenzij vooraf overeengekomen).
Waarschijnlijk is dat precies de bedoeling van die vent: je vriendje zo bang maken dat ie overal mee akkoord gaat. Of het is gewoon een eng figuur. Politie of woningbouw inschakelen zou ik zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
Als hij wel zijn zin krijgt, gaat hij misschien nog wel meer eisen. Eerst wilde hij toch ook minder?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
Ik woon niet in de Jordaan!!! Ik woon in de Rivierenbuurt! De Boomstraat ken ik wel, da's vlak bij de Westerstraat toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey conleche, waar woon je in de Jordaan (als ik vragen mag..)? Ik heb in de boomstraat gewoond vroeger, ken je dat?
O, sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Jordaan!!! Ik woon in de Rivierenbuurt! De Boomstraat ken ik wel, da's vlak bij de Westerstraat toch?
Ja, die mensen die voor mij hier woonden hadden echt zo'n Jordanees stijltje, met ruches langs de gordijnen, kleedjes op tafel, veel messing en van die glazen tierelantijntjes. Wonen nu in Purremerend.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
O, sorry. Omdat je het had over typische Jordanzen die er voor jou hadden gewoond.
Maar ja, klopt.
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
De Rivierenbuurt!
Cootje, ik ben dit jaar tig keer langs jouw afslag op de snelweg gereden
Geen idee wat het nummer is, maar de afslag vóór RAI geloof ik, kan datquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!
Hoe is het nu met je griep? Voel je je al ietsje beter?
Jij kwam uit het zuiden toch? Dan krijg je eerst de RAI (da's mijn afslag) en daarna die van de VU/Buitenveldertquote:Op maandag 23 maart 2009 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee wat het nummer is, maar de afslag vóór RAI geloof ik, kan dat?
En ik voel me redelijk. Mijn koorts/verhoging is over, maar mijn hoofd suist nog ontzettend en ik heb last met ademhalen.
Hij scheen over te komen als een nette hoogopgeleide man, vandaar dat ik het ook een beetje vreemd vind dat hij niet snapt dat hij niet altijd z'n zin kan krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hm. Zou mijn acties toch aanpassen op het type man. Komt hij straks misschien in trainingspak langs met een pitbull en een stel schreeuwende vrienden? Of volstaat een formeel beleefd briefje (evt van rechtswinkel?) om hem te laten afdruipen?
edit: ah, ik lees hierboven dat het gaat om type A. Niets doen, en als hij echt gaat dreigen evt. de politie bellen. Of anders neemt hij zijn lampen en ijskast maar weer mee terug.
Ik heb 106 en vriendje 111quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!
Hoe is het nu met je griep? Voel je je al ietsje beter?
http://www.woonhelpdesk.nl/index.php?artikel=26&onderwerp=%20overnamekosten&wonen=1quote:Overnamekosten
Het overnemen van zaken en het betalen van overnamekosten is altijd vrijwillig. U kunt bijvoorbeeld meubilair of stoffering overnemen van de vorige huurder maar u heeft altijd de keuze om nee te zeggen. Dan moet de vorige huurder de spullen (alsnog) weghalen. Als U zaken roerende zaken overneemt van de vorige huurder, betaalt U de overnamekosten dus aan de vorige huurder.
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder, had ik al goedenavond gezegd?
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |