abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 17:26:30 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67330386
Oeh, lekker kaasfondue. Ik mocht stoppen met de antibiotica, dus ik mag weer aan de alcohol Wat een goed idee trouwens, walnoten in de fondue. Nog nooit aan gedacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:27:21 #52
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67330411
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dankje Laureline en Kwak!

Ben inderdaad ziek aan het worden. Al een tijdje eigenlijk. Maar niet getreurd. Op Mallorca schijnt de zon

Wat ik waarschijnlijk meeneem (in spoiler vanwege saaaaai)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is echt zat volgens mij! 3 spijkerbroeken wegen ongeveer 2 kilo trouwens (ter referentie - dat moest ik overpakken wegens overbagage vanuit de VS)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:27:50 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67330428
nah gut, ik ga maar weer terug lopen richting uni en fiets, e dan de hele avond zingen. jeeeej.
pi_67330696
Kwakveense, ik verbaas me altijd een beetje over hoe weinig jij op je werk bent... Of ligt dat aan mij?

Ik moet minder fok!ken onder werktijd Maar ja, werk maar eens 8 uur op een dag geconcentreerd aan de opmaak van figuren
  maandag 23 maart 2009 @ 17:35:51 #55
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  maandag 23 maart 2009 @ 17:37:22 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67330763
Ik heb zin in een milkshake die zijn lekker koud. Mijn keel doet echt ontiegelijk pijn
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:39:48 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67330826
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, ik verbaas me altijd een beetje over hoe weinig jij op je werk bent... Of ligt dat aan mij?

Ik moet minder fok!ken onder werktijd Maar ja, werk maar eens 8 uur op een dag geconcentreerd aan de opmaak van figuren
nee, das wel terecht. ik werk minder dan jij. en momenteel is t wel echt weer heelslecht met weinig op kantoor zijn enzo. maar ik heb wel altijd alles op tijd af, en dat hou ik als graadmeter aan. Ik heb nu eenmaal minder lesgeef verplichtingen/voorbereiding,en ik vind het kutwerk, dus ik doe simpelwe niet meer dan absoluut nodig is...

vandaag heb ik er van een uur of 11 tot een uur of 16 gezeten. wel zonder pauze te nemen, en heb een paper voor de laatste keer ge-edit voor een publikatie, een vergoeding geregeld, mails beantwoord, een bezoekje aan de bieb gebracht, boeken doorgenomen die ik morgen beter ga doornemen om stukken voor de studenten te kiezen en een stuk geschreven. voor mij is dat op dit moment effectief genoeg.
pi_67330930
Bwuh. Ik vind mijn werk meestal wel leuk (behalve als ik commercieel onderzoek moet doen), dus dat zal schelen. Maar ik heb van mezelf ook wel de neiging om een beetje lafjes-aan te doen met mijn uren - lekker lang in bed blijven liggen of shoppen in mijn lunchpauze...
Het rotte is dat ik mijn werk echt niet afkrijg in minder dan 35 uur in de week. Misschien wel voor een paar weekjes, maar dan snijd ik mezelf voor een later moment hopeloos in de vingers.

Da's toch wel het klote van zo'n baan, die idiote vrijheid
pi_67330935
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een milkshake die zijn lekker koud. Mijn keel doet echt ontiegelijk pijn
Oohhh dat wil ik nu ook!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67330974
Ik ga ook naar huis. Moet zo naar spinning; tegenwind, en dan tegen de heuvel op en ik had al zoveel zin

Gaat het ook nog eens zeiken van de regen
pi_67330992
Lijstje vandaag:
O: frambozen magere yoghurt, grapefruitsap
L: boterham kroket , bak sla, 2 cappuccino met 2 koekjes
T: worteltjes, toastje leverworst, mandarijnen
D: knolselderijpuree en groene kool met saus met bacon en paddestoelen
T: magere kwark en vanilleyoghurt

Héél braaf na gisteren Het is wel lastig dat ik toch nog afviel vorige week ondanks 2 'uitspattingen', nu moet ik uitkijken niet al te laks te worden. Ik heb al een theorie ontwikkeld dat het beter is voor mij af en toe uit de band te springen, omdat ik anders zo'n lijdend hoofd krijg. Maar theorie en praktijk, en de definitie van 'af en toe'...lastig.
pi_67331031
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Heb je geen ijs in huis?

*heeft net bakje straciatellaijs leeggelepeld*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 23 maart 2009 @ 17:47:49 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67331032
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh. Ik vind mijn werk meestal wel leuk (behalve als ik commercieel onderzoek moet doen), dus dat zal schelen. Maar ik heb van mezelf ook wel de neiging om een beetje lafjes-aan te doen met mijn uren - lekker lang in bed blijven liggen of shoppen in mijn lunchpauze...
Het rotte is dat ik mijn werk echt niet afkrijg in minder dan 35 uur in de week. Misschien wel voor een paar weekjes, maar dan snijd ik mezelf voor een later moment hopeloos in de vingers.

Da's toch wel het klote van zo'n baan, die idiote vrijheid
scheelt ook dat ik een zeer effectieve schrijver ben: als ik meer even toe zet kan ik 3000 bruikbare woorden op een dag eruit persen. daar hoeft dan niet echt veel meer aan te gebeuren...
pi_67331099
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:

[..]

scheelt ook dat ik een zeer effectieve schrijver ben: als ik meer even toe zet kan ik 3000 bruikbare woorden op een dag eruit persen. daar hoeft dan niet echt veel meer aan te gebeuren...
Ook niet na revisie? Ik haal dat ook wel op een dag, maar als ik dan een paar dagen later lees dan moet er toch wel e.e.a. gewijzigd worden.

Neemt niet weg dat het erg fijn is als je dat kan.
pi_67331196
Goede stukken schrijf ik ook in 1x . En dan een paar dagen later er nog naar kijken, en dan moeten er 5 regels veranderd worden in een tekst van meerdere pagina's. Of ik besluit de tekst compleet te herschrijven . Maar teksten schrijven is bij mij: eerst veel vooronderzoek, de theorie kennen, in je hoofd er een nieuwe tekst van maken, en dan uiteindelijk alles op papier zetten. Ik lijk altijd heel ineffectief, tot er opeens een compleet verhaal op papier staat . Voor mijn baantje nu staat er ook nog niets op papier. Dat duurt nog wel een uur of 10. En dan is het opeens af.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67331288
Jullie raden nooit wat ik vanavond eet
  maandag 23 maart 2009 @ 17:58:08 #67
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67331295
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je geen ijs in huis?

*heeft net bakje straciatellaijs leeggelepeld*
Volgens mij niet, maar ik ga even kijken!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67331741
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Jullie raden nooit wat ik vanavond eet
Kaasfondue? Kroketten? IJs? Milkshake? Dames!
pi_67331759
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:17 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Kaasfondue? Kroketten? IJs? Milkshake? Dames!
Pizza
pi_67331917
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Pizza
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?
Mijn ouders hebben ook zo'n briljant voedingspatroon. Twee keer per week friet en 1 keer pizza of een hele berg gebakken aardappels met mayonaise En dat allemaal in het weekend, wanneer ze het leuk vinden als ik langs kom.
  maandag 23 maart 2009 @ 18:26:50 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67331985
Het lijstje voor vandaag:

O: 1 cracker met halvajam
T: 1 appel
L: 4 crackers; 1x halvajam, 1x kipfilet, 2x milner (1 plak, doormidden)
T: 1 glas optimel drink
D: Vivera vegaburger, 125 gr aardappelen, 200 gr spinazie a la creme
T: ?

Ik heb nog 120 calorietjes 'over' voor ik aan de 1000 zit... Eens even broeden wat vanavond het tussendoortje gaat worden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:27:50 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67332010
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:53 schreef Chicolate het volgende:
Goede stukken schrijf ik ook in 1x . En dan een paar dagen later er nog naar kijken, en dan moeten er 5 regels veranderd worden in een tekst van meerdere pagina's. Of ik besluit de tekst compleet te herschrijven . Maar teksten schrijven is bij mij: eerst veel vooronderzoek, de theorie kennen, in je hoofd er een nieuwe tekst van maken, en dan uiteindelijk alles op papier zetten. Ik lijk altijd heel ineffectief, tot er opeens een compleet verhaal op papier staat . Voor mijn baantje nu staat er ook nog niets op papier. Dat duurt nog wel een uur of 10. En dan is het opeens af.
dat doe ik ook altijd in mijn hoofd is het al helemaal af...moet alleen nog opgeschreven worden, maar dat is dan niet moeilijk meer...als de eerste regel staat, gaat het vrijwel vanzelf...

'navond!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67332113
Lijstje:

O: 2 boterhammen met filet americain
L: 2 boterhammen met filet americain
T: bonensalade
T: bakje straciatella ijs
D: 150 gram rijst met roerbakgroente en kip en een beetje woksaus

of ik later nog een T neem weet ik niet; denk dat het dan yoghurt wordt, of een appel (of de combinatie) of nog een beetje salade.
pi_67332141
Lijstje:

O: brinta met magere melk
T: 2 crackers met jam
L: brinta Niets meer in huis.
T: pruim
D: 2 vegabonenburgers (nahja, met broodje en sla en ketchup)
T: toetje, pudding ofzo.
T: pruim, als er nog een niet-melige tussen zit
pi_67332178
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben ook zo'n briljant voedingspatroon. Twee keer per week friet en 1 keer pizza of een hele berg gebakken aardappels met mayonaise En dat allemaal in het weekend, wanneer ze het leuk vinden als ik langs kom.
Klopt.. Alleen heb ik geen salade dus ik ben bang dat ik het op maximaal een halve pizza hou. Misschien moet ik morgen maar een salade kopen, dan eet ik morgen wel wat gezonder. Ik heb vandaag ook al een gebakje op .

Hier eten we gemiddeld in de week:
2 keer gebakken krieltjes (in sloot boter)
1 keer patat
2 keer gekookte aardappelen
1 keer rijst of pasta
1 keer brood.

We hebben vaak geen groente bij het eten, tot grote ergernis van ondergetekende

Maar je tip van de salade zal ik onthouden! Whehe, jouw ouders denken waarschijnlijk dat je dat allemaal lekker vind ofzo?
pi_67332346
Toch nog maar even een tvp
pi_67332386
  • Brinta
  • Stuk of 6 bakkersboterhammen, mayo, gekookt ei, beetje kaas, runderrookvlees, 4 krekkers boter honing jam
  • Bakje tomatengroentesoep met plakje geroosterd eigengebakken brood
  • Toch nog maar wat in de tuin gewerkt
  • Lamsboutplak + groente + rijst stoofpot in te subtiele patak-saus.

En de port had kurk dus daar ging een volle fles de gootsteen in .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_67332688
    Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
    pi_67332767
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Hey, dat zijn net mijn ouders!
    pi_67332815
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
    Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
    Je kan je vloer eruit halen en je koelkast meenemen naar een nieuw huis? Verven zal ie toch wel opnieuw doen. Wil je verhuizen dan?
    pi_67332956
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
    Volgens mij niet. Maar je mag het dan wel allemaal meenemen. (Als je het maar in de oude staat herstelt) In de praktijk zijn mensen wel bereid om overname te betalen.

Ik heb voor mijn huisje 10 jaar geleden 17.000,- gulden overname betaald. Ze hadden idd voor een ton guldens verbouwd. Helaas hadden ze de smaak van rasechte Jordanezen, dus ik heb nog jarenlang tegen de plastic plafondschrootjes met messing spotjes aangekeken.

Als ik ooit weg ga hier, vraag ik zo'n zelfde bedrag zo'n beetje terug. Maar eigenlijk is het dus vooral sleutelgeld.
    pi_67332991
    Maar kun je dit ook vragen als je al verhuisd bent??
    pi_67333028
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
    Geef eens een concreet voorbeeld? Ik zou nu zeggen dat je geen poot meer hebt om op te staan....
      maandag 23 maart 2009 @ 19:02:34 #84
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_67333047
    lijstje:

O: pistoletje met jam, koffie, vers sap
    T: 1 banaan
    T: 1 appel
    T: 2 croissantjes
    L: 6x bruine boterham met ham & kaas, mineola, appel
    T: 1 banaan
    T: een gebakje bij cliënt ivm verjaardag
    T: eiwitshake
    T: nog 2 boterhammen met ham
    D: spinazie met pieperpuree & 2 eieren
    T: chocooooo
      maandag 23 maart 2009 @ 19:02:40 #85
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_67333053
    quote:
    Nee. Tenminste, ik zou dat een beetje raar vinden. Zoiets spreek je vooraf af.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_67333085

Nog 32 uur te gaan.werken, that is
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_67333137
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Klopt.. Alleen heb ik geen salade dus ik ben bang dat ik het op maximaal een halve pizza hou. Misschien moet ik morgen maar een salade kopen, dan eet ik morgen wel wat gezonder. Ik heb vandaag ook al een gebakje op .

Hier eten we gemiddeld in de week:
    2 keer gebakken krieltjes (in sloot boter)
    1 keer patat
    2 keer gekookte aardappelen
    1 keer rijst of pasta
    1 keer brood.

We hebben vaak geen groente bij het eten, tot grote ergernis van ondergetekende

Maar je tip van de salade zal ik onthouden! Whehe, jouw ouders denken waarschijnlijk dat je dat allemaal lekker vind ofzo?
    Nee,niet eens, ze weten dat ik dat niks vind. Maar dat eten ze al jaren in het weekend, dus nu nog steeds Gelukkig krijg ik tegenwoordig nog het alternatief van een stokbroodje gezond

Nou, mijn eetplan is ook mislukt Geen kikkerwten én die cannellini/loni/? bonen in de supermarkt, en vriendlief wilde wraps met kip, dus dat wordt het voor vandaag. Morgen de AH eens proberen.
    pi_67333146
    quote:
    Moeilijk, heel moeilijk...ik denk het niet. Zoiets moet je van tevoren overleggen. Je kunt wel je vloer en je koelkast meenemen. Bij mijn vorige woning had ik er zelf een vloer ingelegd en planken en haakjes opgehangen, kwam er iemand kijken: "O, er ligt al een vloer in, er hangen al planken". Ze ging er vanuit dat ze het gratis zou krijgen. Ik heb haar gezegd dat ze alles kon overkopen. Dat wilde ze niet.

Ik had de woningbouw gemeld dat ik een vloer en planken ter overname had, maar niemand meldde zich... dus ik heb de vloer eruit gesloopt en de hele woning gestript. Ja dag, als iemand ervan uit gaat dat ie het gratis krijgt, terwijl ik er nog geen jaar geleden aardig wat geld voor heb neergeteld, dan gaat ie daar niet van profiteren.
      maandag 23 maart 2009 @ 19:16:06 #89
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_67333517
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Tenminste, ik zou dat een beetje raar vinden. Zoiets spreek je vooraf af.
    idd
      maandag 23 maart 2009 @ 19:24:39 #90
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_67333799
    Ik ben vol! 400 gram andijvie en 400 gram broccoli met 150 gram verukkelijke biefstuk!! deze was echt ongelooflijk lekker, bij de c1000 in de aanbieding.
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_67333870
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
    Ik ben vol! 400 gram andijvie en 400 gram broccoli met 150 gram verukkelijke biefstuk!! deze was echt ongelooflijk lekker, bij de c1000 in de aanbieding.
    Groentemonster Nu snap ik wel waarom je afvalt. Eet jij nooit rijst/pasta/aardappels?
      maandag 23 maart 2009 @ 19:28:18 #92
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_67333919
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
    mijn moeder zei altijd tegen ons: "Nee, dan zeg je: Ik heb genoeg gehad"
    pi_67334095
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Geef eens een concreet voorbeeld? Ik zou nu zeggen dat je geen poot meer hebt om op te staan....
    quote:
    Vriendje woont in huurwoning. Ziet koelkast/vloer etc. staan. Denkt: relaxt!
    Krijgt na enkele dagen van de buren te horen dat de oude bewoner geld wil voor de koelkast..

Dus hij denkt:

Krijg hij na twee maanden een handgeschreven briefje in de brievenbus: Ja ik wil geld voor de koelkast, bel mij. Heeft hij niet gedaan want hij vond het een beetje raar.

Stond na 3 maanden een man voor de deur: Ja ik wil 75 euro voor de koelkast. Dus.. Dus m'n vriendje: 50 euro kun je er nog voor krijgen, is veel te veel geld! Maar pas over een maand want dan heb ik weer geld.

Dus die man mailt na 1.5 week (Hele lange onaardige mail): Ja je zou contact met mij opnemen en ik wil geld voor de vloer/lampen/koelkast. Totaal 450 euro maar omdat jij het bent 275. Dus....

En m'n vriend: je kan 65 voor de koelkast krijgen maar de rest zou je laten zitten dus ik vind het een vreemde mail
    Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaak
    pi_67334120
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

mijn moeder zei altijd tegen ons: "Nee, dan zeg je: Ik heb genoeg gehad"
    Wij zeiden thuis:"Ik ben er!"
    pi_67334205
    Wij moesten altijd zeggen: "Ik barst uit m'n broek"
    pi_67334217
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:

[..]

[..]

Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaak
    Woningbouw inschakelen dat de oude bewoner vreemd doet?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de 'illegalen'?
    pi_67334240
    quote:

[..]

[..]

Ik zou die man zeggen dat hij op moet rotten. Ja dáááág Komop, als hij het echt zo belangrijk had gevonden, was ie er wel eerder achteraan gegaan. Dit klinkt meer alsof degene hoopt dat er nog een slaatje uit te slaan is. Heeft ie eerder contact opgenomen? Er is toch geen schriftelijke bevestiging?

Bel de woningbouw. Of de politie.
      maandag 23 maart 2009 @ 19:38:12 #98
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_67334241
    ik zou niks betalen PF
    pi_67334265
    Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
    pi_67334305
    quote:

[..]

[..]

Hm. Zou mijn acties toch aanpassen op het type man. Komt hij straks misschien in trainingspak langs met een pitbull en een stel schreeuwende vrienden? Of volstaat een formeel beleefd briefje (evt van rechtswinkel?) om hem te laten afdruipen?

edit: ah, ik lees hierboven dat het gaat om type A. Niets doen, en als hij echt gaat dreigen evt. de politie bellen. Of anders neemt hij zijn lampen en ijskast maar weer mee terug.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')