Met Nom nom gimme some rijmt het beterquote:Op maandag 23 maart 2009 16:44 schreef Viking84 het volgende:
OP volgt.
Excuses voor de stomme TT. Ik heb dat liedje ineens in m'n kopf.
Was ist los, pluskukel?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff. Ik ben wel van de FiPo, de laatste tijd
Ja, ik wil wat leukers dan Pluskukel. Maar wel een beetje intellectueelquote:
Zo gaat het liedje nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met Nom nom gimme some rijmt het beter
Ik vind Pluskukel haske leukquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik wil wat leukers dan Pluskukel. Maar wel een beetje intellectueel ;') Maar niet te hoogdravend
Dan post ik hem in post 51 weerquote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
We gaan deze pagina zo snel mogelijk vullen zodat dat plaatje weg is
Ja hier ook. En na al dat gesnack en gesnaai van het weekend denkt mij maag: HALLOOO *echooo* waar blijft de rest van het voedsel?!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje niet.
Ik sterf vd hongerHeb ook geen tussendoortjes gehad. Alleen yoghurt met banaan vanochtend, drie broodjes tussen de middag en that's it.
*pelt een sinaasappeltjequote:Op maandag 23 maart 2009 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hier ook. En na al dat gesnack en gesnaai van het weekend denkt mij maag: HALLOOO *echooo* waar blijft de rest van het voedsel?!
Garnalenkroketjes hebben ze wel en die zijn ook lekker!!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Kroketten. Weer zoiets waarin België hopeloos tekortschiet
Neeeeeequote:
Ik wel hoor, groente- en kaaskroketten.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gelukkig eet ik als vega toch geen kroketten.
Satékroketten zijn heerlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef Syrena het volgende:
Oja, krokettentip: de kipsatékroketten van de Lidl
Ik ben een gelegenheidsvega. Eet alleen kroketten, als ik uit eten ga biefstuk en af en toe kip(filet).quote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die dingen bekoren mij nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wel hoor, groente- en kaaskroketten.
En frikandellenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsvega. Eet alleen kroketten, als ik uit eten ga biefstuk en af en toe kip(filet).
Bakje yoghurt/kwark? Je hebt nog geen zuivel op, en ik vind zelf een bakje fris spul vaak wel lekker na een trainingquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
T: Boterham pindakaas
L: Pannetje pastasalade (pasta, heeel klein beetje pesto, veel kruiden, komkommer en tomaat)
D: Straks aardappelroerbakschotel (met tomaat, komkommer en broccoli)
S: Taekwondo
Nu nog iets voor tussendoor verzinnen voor vanavond...
Ik denk dat ik inderdaad voor yoghurt ga, maar dan wel met cruesliquote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bakje yoghurt/kwark? Je hebt nog geen zuivel op, en ik vind zelf een bakje fris spul vaak wel lekker na een training.
Ik heb net een groentekroket gegetenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
T: Boterham pindakaas
L: Pannetje pastasalade (pasta, heeel klein beetje pesto, veel kruiden, komkommer en tomaat)
D: Straks aardappelroerbakschotel (met tomaat, komkommer en broccoli)
S: Taekwondo
Nu nog iets voor tussendoor verzinnen voor vanavond...
Op websites van uitgeverijen van kookboeken?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Vik, ik wil een vacature voor een redacteur/uitgever van kookboeken/kook tijdschriften. Waar moet ik dan zoeken? Alles is non-food
Niet ziek worden hoor, 2 dagen voor vertrek!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
o. boterham oude kaas + boterham jam
t. heeeeeeeel veel suikervrije keeltabletjes
l. 4 chocorijstwafels + sundae caramel![]()
t. 2 augurken
d. Ik weet nog niet wat, maar iets met sambal tegen mijn zere keel. En met groenteVeel
Overmorgen ga ik naar Mallorca en daar is het een graad of 16. Iemand énig idee wat voor kleren je dan aan moet? Tshirt? Trui? Jas? Lange mouw? Bikini? Kan me er geen voorstelling van maken.
Kom zo de antwoorden lezen. Moet een kind ophalen.
Met brood, cherrytomaatjes, bleekselderij en ananasquote:Op maandag 23 maart 2009 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, dat is toch wel zooooo lekker
Nu mot ik ook weer 's
Oeee lekker! Met Turks broodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Mmmm! Walnoten en peer zijn ook lekker in de fondue, vind ikquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Met brood, cherrytomaatjes, bleekselderij en ananas
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dankje Laureline en Kwak!
Ben inderdaad ziek aan het worden. Al een tijdje eigenlijk. Maar niet getreurd. Op Mallorca schijnt de zon![]()
Wat ik waarschijnlijk meeneem (in spoiler vanwege saaaaai)dat is echt zat volgens mij! 3 spijkerbroeken wegen ongeveer 2 kilo trouwens (ter referentie - dat moest ik overpakken wegens overbagage vanuit de VS)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
nee, das wel terecht. ik werk minder dan jij. en momenteel is t wel echt weer heelslecht met weinig op kantoor zijn enzo. maar ik heb wel altijd alles op tijd af, en dat hou ik als graadmeter aan. Ik heb nu eenmaal minder lesgeef verplichtingen/voorbereiding,en ik vind het kutwerk, dus ik doe simpelwe niet meer dan absoluut nodig is...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, ik verbaas me altijd een beetje over hoe weinig jij op je werk bent... Of ligt dat aan mij?
Ik moet minder fok!ken onder werktijdMaar ja, werk maar eens 8 uur op een dag geconcentreerd aan de opmaak van figuren
Oohhh dat wil ik nu ook!!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een milkshakedie zijn lekker koud. Mijn keel doet echt ontiegelijk pijn
Heb je geen ijs in huis?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een milkshakedie zijn lekker koud. Mijn keel doet echt ontiegelijk pijn
scheelt ook dat ik een zeer effectieve schrijver ben: als ik meer even toe zet kan ik 3000 bruikbare woorden op een dag eruit persen. daar hoeft dan niet echt veel meer aan te gebeuren...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh. Ik vind mijn werk meestal wel leuk (behalve als ik commercieel onderzoek moet doen), dus dat zal schelen. Maar ik heb van mezelf ook wel de neiging om een beetje lafjes-aan te doen met mijn uren - lekker lang in bed blijven liggenof shoppen in mijn lunchpauze...
Het rotte is dat ik mijn werk echt niet afkrijg in minder dan 35 uur in de week. Misschien wel voor een paar weekjes, maar dan snijd ik mezelf voor een later moment hopeloos in de vingers.
Da's toch wel het klote van zo'n baan, die idiote vrijheid
Ook niet na revisie? Ik haal dat ook wel op een dag, maar als ik dan een paar dagen later lees dan moet er toch wel e.e.a. gewijzigd worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
scheelt ook dat ik een zeer effectieve schrijver ben: als ik meer even toe zet kan ik 3000 bruikbare woorden op een dag eruit persen. daar hoeft dan niet echt veel meer aan te gebeuren...
Volgens mij niet, maar ik ga even kijken!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je geen ijs in huis?
*heeft net bakje straciatellaijs leeggelepeld*
Pizzaquote:Op maandag 23 maart 2009 18:17 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Kaasfondue? Kroketten? IJs? Milkshake?Dames!
![]()
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?quote:
dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 23 maart 2009 17:53 schreef Chicolate het volgende:
Goede stukken schrijf ik ook in 1x. En dan een paar dagen later er nog naar kijken, en dan moeten er 5 regels veranderd worden in een tekst van meerdere pagina's. Of ik besluit de tekst compleet te herschrijven
. Maar teksten schrijven is bij mij: eerst veel vooronderzoek, de theorie kennen, in je hoofd er een nieuwe tekst van maken, en dan uiteindelijk alles op papier zetten. Ik lijk altijd heel ineffectief, tot er opeens een compleet verhaal op papier staat
. Voor mijn baantje nu staat er ook nog niets op papier. Dat duurt nog wel een uur of 10. En dan is het opeens af.
Klopt.. Alleen heb ik geen salade dus ik ben bang dat ik het op maximaal een halve pizza hou. Misschien moet ik morgen maar een salade kopen, dan eet ik morgen wel wat gezonder. Ik heb vandaag ook al een gebakje opquote:Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?
Mijn ouders hebben ook zo'n briljant voedingspatroon. Twee keer per week friet en 1 keer pizza of een hele berg gebakken aardappels met mayonaiseEn dat allemaal in het weekend, wanneer ze het leuk vinden als ik langs kom.
Hey, dat zijn net mijn ouders!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Jij at thuis mee of niet? Anders eet je een halve pizza en een bakje salade?
Mijn ouders hebben ook zo'n briljant voedingspatroon. Twee keer per week friet en 1 keer pizza of een hele berg gebakken aardappels met mayonaiseEn dat allemaal in het weekend, wanneer ze het leuk vinden als ik langs kom.
Je kan je vloer eruit halen en je koelkast meenemen naar een nieuw huis? Verven zal ie toch wel opnieuw doen. Wil je verhuizen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
Volgens mij niet. Maar je mag het dan wel allemaal meenemen. (Als je het maar in de oude staat herstelt) In de praktijk zijn mensen wel bereid om overname te betalen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef P.F het volgende:
Stel ik woon in een huurhuis en ik heb daar een vloer ingelegd en behangen. Ook staat er nog een koelkast. Ik verhuis en ga naar de nieuwe huurder om geld voor mijn spullen te vragen. (De woningbouwvereniging heeft ons niet met elkaar in contact kunnen brengen) Hij wil dit niet geven, sta ik dan in mijn recht om te eisen dat hij hier wel geld voor geeft? Het zijn immers mijn spullen..
Geef eens een concreet voorbeeld? Ik zou nu zeggen dat je geen poot meer hebt om op te staan....quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
Maar kun je dit ook vragen als je al verhuisd bent??
Nee. Tenminste, ik zou dat een beetje raar vinden. Zoiets spreek je vooraf af.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
Nee,niet eens, ze weten dat ik dat niks vind. Maar dat eten ze al jaren in het weekend, dus nu nog steedsquote:Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt.. Alleen heb ik geen salade dus ik ben bang dat ik het op maximaal een halve pizza hou. Misschien moet ik morgen maar een salade kopen, dan eet ik morgen wel wat gezonder. Ik heb vandaag ook al een gebakje op.
Hier eten we gemiddeld in de week:
2 keer gebakken krieltjes (in sloot boter)
1 keer patat
2 keer gekookte aardappelen
1 keer rijst of pasta
1 keer brood.
We hebben vaak geen groente bij het eten, tot grote ergernis van ondergetekende
Maar je tip van de salade zal ik onthouden!Whehe, jouw ouders denken waarschijnlijk dat je dat allemaal lekker vind ofzo?
Moeilijk, heel moeilijk...ik denk het niet. Zoiets moet je van tevoren overleggen. Je kunt wel je vloer en je koelkast meenemen. Bij mijn vorige woning had ik er zelf een vloer ingelegd en planken en haakjes opgehangen, kwam er iemand kijken: "O, er ligt al een vloer in, er hangen al planken". Ze ging er vanuit dat ze het gratis zou krijgen. Ik heb haar gezegd dat ze alles kon overkopen. Dat wilde ze niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:00 schreef P.F het volgende:
iddquote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, ik zou dat een beetje raar vinden. Zoiets spreek je vooraf af.
Groentemonsterquote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben vol! 400 gram andijvie en 400 gram broccoli met 150 gram verukkelijke biefstuk!! deze was echt ongelooflijk lekker, bij de c1000 in de aanbieding.
mijn moeder zei altijd tegen ons: "Nee, dan zeg je: Ik heb genoeg gehad"quote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben vol! 400 gram andijvie en 400 gram broccoli met 150 gram verukkelijke biefstuk!! deze was echt ongelooflijk lekker, bij de c1000 in de aanbieding.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld? Ik zou nu zeggen dat je geen poot meer hebt om op te staan....
Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaakquote:Vriendje woont in huurwoning. Ziet koelkast/vloer etc. staan. Denkt: relaxt!
Krijgt na enkele dagen van de buren te horen dat de oude bewoner geld wil voor de koelkast..
Dus hij denkt:
Krijg hij na twee maanden een handgeschreven briefje in de brievenbus: Ja ik wil geld voor de koelkast, bel mij. Heeft hij niet gedaan want hij vond het een beetje raar.
Stond na 3 maanden een man voor de deur: Ja ik wil 75 euro voor de koelkast. Dus.. Dus m'n vriendje: 50 euro kun je er nog voor krijgen, is veel te veel geld! Maar pas over een maand want dan heb ik weer geld.
Dus die man mailt na 1.5 week (Hele lange onaardige mail): Ja je zou contact met mij opnemen en ik wil geld voor de vloer/lampen/koelkast. Totaal 450 euro maar omdat jij het bent 275. Dus....
En m'n vriend: je kan 65 voor de koelkast krijgen maar de rest zou je laten zitten dus ik vind het een vreemde mail
Wij zeiden thuis:"Ik ben er!"quote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn moeder zei altijd tegen ons: "Nee, dan zeg je: Ik heb genoeg gehad"
Woningbouw inschakelen dat de oude bewoner vreemd doet?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaak
Ik zou die man zeggen dat hij op moet rotten. Ja dáááágquote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
Zo is ongeveer het verhaal. Ik zou zeggen: Doeiii die man woont er sinds half november niet meer.. Hij had z'n zaakjes beter moeten regelen. Maar hij is ook al 5 x langsgeweest (was m'n vriendje niet thuis). En ik vind het gewoon een beetje een rare zaak
Hm. Zou mijn acties toch aanpassen op het type man. Komt hij straks misschien in trainingspak langs met een pitbull en een stel schreeuwende vrienden? Of volstaat een formeel beleefd briefje (evt van rechtswinkel?) om hem te laten afdruipen?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
[..]
[..]
nog beterquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef sigme het volgende:
Overname van achterblijvende zooi moet vooraf overeengekomen worden.
Achteraf kan je wel rekeningen indienen bij de vorige bewoner wegens het achterlaten van troep.
Ik zou zeggen: mailtje terug met kosten voor verwijderen & afvoeren van de zooi voordat de boel in oorspronkelijke staat hersteld was (zoals het opgeleverd moet worden tenzij vooraf overeengekomen).
Waarschijnlijk is dat precies de bedoeling van die vent: je vriendje zo bang maken dat ie overal mee akkoord gaat. Of het is gewoon een eng figuur. Politie of woningbouw inschakelen zou ik zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
Als hij wel zijn zin krijgt, gaat hij misschien nog wel meer eisen. Eerst wilde hij toch ook minder?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Ik zei ook al dat hij niks moest betalen maar m'n vriendje denkt dat het misschien een gek kan zijn die hem misschien wat aan gaat doen als hij z'n zin niet krijgt.
Ik woon niet in de Jordaan!!! Ik woon in de Rivierenbuurt! De Boomstraat ken ik wel, da's vlak bij de Westerstraat toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey conleche, waar woon je in de Jordaan (als ik vragen mag..)? Ik heb in de boomstraat gewoond vroeger, ken je dat?
O, sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Jordaan!!! Ik woon in de Rivierenbuurt! De Boomstraat ken ik wel, da's vlak bij de Westerstraat toch?
Ja, die mensen die voor mij hier woonden hadden echt zo'n Jordanees stijltje, met ruches langs de gordijnen, kleedjes op tafel, veel messing en van die glazen tierelantijntjes. Wonen nu in Purremerend.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
O, sorry. Omdat je het had over typische Jordanzen die er voor jou hadden gewoond.
Maar ja, klopt.
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
De Rivierenbuurt!
Cootje, ik ben dit jaar tig keer langs jouw afslag op de snelweg gereden
Geen idee wat het nummer is, maar de afslag vóór RAI geloof ik, kan datquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!
Hoe is het nu met je griep? Voel je je al ietsje beter?
Jij kwam uit het zuiden toch? Dan krijg je eerst de RAI (da's mijn afslag) en daarna die van de VU/Buitenveldertquote:Op maandag 23 maart 2009 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee wat het nummer is, maar de afslag vóór RAI geloof ik, kan dat?
En ik voel me redelijk. Mijn koorts/verhoging is over, maar mijn hoofd suist nog ontzettend en ik heb last met ademhalen.
Hij scheen over te komen als een nette hoogopgeleide man, vandaar dat ik het ook een beetje vreemd vind dat hij niet snapt dat hij niet altijd z'n zin kan krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hm. Zou mijn acties toch aanpassen op het type man. Komt hij straks misschien in trainingspak langs met een pitbull en een stel schreeuwende vrienden? Of volstaat een formeel beleefd briefje (evt van rechtswinkel?) om hem te laten afdruipen?
edit: ah, ik lees hierboven dat het gaat om type A. Niets doen, en als hij echt gaat dreigen evt. de politie bellen. Of anders neemt hij zijn lampen en ijskast maar weer mee terug.
Ik heb 106 en vriendje 111quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je naar de VU moest? Afslag 108? Die van mij is 109, dus daar kom je langs dan!
Hoe is het nu met je griep? Voel je je al ietsje beter?
http://www.woonhelpdesk.nl/index.php?artikel=26&onderwerp=%20overnamekosten&wonen=1quote:Overnamekosten
Het overnemen van zaken en het betalen van overnamekosten is altijd vrijwillig. U kunt bijvoorbeeld meubilair of stoffering overnemen van de vorige huurder maar u heeft altijd de keuze om nee te zeggen. Dan moet de vorige huurder de spullen (alsnog) weghalen. Als U zaken roerende zaken overneemt van de vorige huurder, betaalt U de overnamekosten dus aan de vorige huurder.
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder, had ik al goedenavond gezegd?
Ja doei.
in een heel mooi huis. Maar je moet wel oppassen voor losse muren en muntjes die vallen....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
nee, dan ga ik via de N11Leintjeuh woont vlakbij Leiden
Ben er ook zéér blij meequote:Op maandag 23 maart 2009 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Coole motor moblo! En je kijkt zo blij.![]()
Ik vlieg woensdag. En vanaf zaterdag regent het op MallorcaNouja, heb ik nog twee dagen zon
Stoer! Even kijken of ik dan ook kanquote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga samen met een vriendinnetje Dam tot Damloop by night 2009 lopen
Ohja klopt!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij kwam uit het zuiden toch? Dan krijg je eerst de RAI (da's mijn afslag) en daarna die van de VU/Buitenveldert
Hoe bedoel je last met ademhalen? Astma-achtig?
Vrij fanatiek, zelfs. Was voor de afwisseling best een okaye instructeur. Voor een nieuwequote:Op maandag 23 maart 2009 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
heb je er ook nog gesport? Of ben je er alleen heengefietst?
nou, vooruit, dan ben ik zeer trots op jequote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vrij fanatiek, zelfs. Was voor de afwisseling best een okaye instructeur. Voor een nieuwe
JA!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, mag ik even een schouderklopje voor mijn doorzettingsvermogen?
Ik had mijn sporttas vergeten (normaal neem ik die mee naar werk, werk>spinning is veel sneller dan werk>huis>spinning), dus ben door weer en wind naar huis gefietst om die tas op te halen. Mijn broek was al tamelijk doorweekt en mijn haar ingestort, en iedere vezel in mijn lijf schreeuwde: OP DE BANK!! MET EEN DROGE BROEK EN EEN DEKENTJE!!!!
Maar ik heb heel heldhaftig andere schoenen aangetrokken en ben 20 minuten bergopwaarts naar die sportschool gefietstAlwaar mijn sportkleren ook lichtelijk vochtig geworden bleken in mijn tas
Zijn jullie trots?
Niets zo rot als dan na de les, moe, warm en bezweet, je zeiknatte koude spijkerbroek weer aan te moeten trekken
Aanvulling: 105 = Bos en Lommer.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.
107=Sloten
JA!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, vooruit, dan ben ik zeer trots op je![]()
hebben jullie ook zo'n variatie aan instructeurs?![]()
de ene geweeeeeldig, de ander ronduit saai![]()
Ikke S114quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
106=Overtoom/Osdorp 111= bij het Amstelpark en Duivendrecht en de filmstudio's. Verdomd, ik weet dat gewoon.
107=Sloten
Meneer CF vond me ook zielig, dus had hij een portie speculoostiramisu voor me gehaald bij de italiaan om de hoekquote:
Villamediaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
Vik, ik wil een vacature voor een redacteur/uitgever van kookboeken/kook tijdschriften. Waar moet ik dan zoeken? Alles is non-food
Ik had ook al visioenenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
CF! Ik ben trots op je!!!!
En speculoostiramisu??????![]()
I'm telling you, dat is zooooo lekker! Met bastognekoek-achtige koekjes i.p.v. lange vingersquote:Op maandag 23 maart 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
CF! Ik ben trots op je!!!!
En speculoostiramisu??????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |