Van de loopband krijg ik onwijze rugklachten als ik er langer dan 10 minuten op sta..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ah, maar das geen kwestie van niet kunnen dan he? wie mooi wil zijn moet ehh..natregenen.... enneh bij de sportschool sta je binnen op een loopband![]()
Heb zelfs thuis een crosstrainer gehad! Maar kreeg erg veel last van mijn knieën en schouders. Krachttraining is me per decreet verboden door de fysio. Doordat mijn bindweefsel en banden echt heel erg slecht zijn en ik makkelijk door de eindstand heenschiet, kan krachttraining meer schade aanrichten dan goed doen als ik het ook maar een beetje verkeerd doe. Aangezien de begeleiding in de sportschool om te janken is en ik van die plaatjes op die apparaten ook niet veel wijzer word, waag ik me er dus niet aan.quote:crosstraineren moet ook kunnen, en worden je ewrichten neit steviger als je krachttraining zou doen? sowieso is meer spiermassa een ideale manier om je verbranding te verbeteren.
Wat een rotziekte zegquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Van de loopband krijg ik onwijze rugklachten als ik er langer dan 10 minuten op sta..
[..]
Heb zelfs thuis een crosstrainer gehad! Maar kreeg erg veel last van mijn knieën en schouders. Krachttraining is me per decreet verboden door de fysio. Doordat mijn bindweefsel en banden echt heel erg slecht zijn en ik makkelijk door de eindstand heenschiet, kan krachttraining meer schade aanrichten dan goed doen als ik het ook maar een beetje verkeerd doe. Aangezien de begeleiding in de sportschool om te janken is en ik van die plaatjes op die apparaten ook niet veel wijzer word, waag ik me er dus niet aan.
Het klinkt allemaal erg 'excuserig', maar ik baal er echt ontzettend van. Heb jaren getennist en bij mooi weer lange wandelingen gemaakt, maar dat kán ik gewoon allemaal niet meer. Ik moet mijn beweging altijd ontzettend doceren. Zoals vanavond ga ik boodschappen doen. Dat is voor mij best wel vermoeiend. Ik kan dan niet ook nog stofzuigen of gaan sporten. Ik werk fulltime en heb 's avonds ook vaak niet zoveel energie meer over voor andere dingen.
Ik heb twee stroopwafels gegetenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je had ook gewoon nog wat moeten eten gisteravond, mutsie!
Ja daarom, maargoed 2400 kCal vind ik al zatquote:Op maandag 23 maart 2009 10:19 schreef kwakveense het volgende:
@daph: dan zit je idd. beetje tussen 2 en 3 in, en voor de zekerheid rekn ik dan liever een categorietje te laag
enneh, ja nee, geen marathon in een uur natuurlijk! maar een topsporter die een uur traint doet bijvoorbeeld wel meer dan de gemiddelde huisvrouw bij een uurtje aerobics
ik zou je aanraden om ook wat krachttraining te doen bij t fitnessen, niet alleen cardio. het opbouwen van spiermassa is heel effectief voor afvallen.
Snap ikquote:Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef kwakveense het volgende:
@xcuz me: ok, dat van krachttraining wist ik niet, en je moet natuurlijk idd geen dingen doen waar je pijn van krijgt! het was meer een reactie op het "als het regent ga ik niet wandelen" - dat je verder ook teveel pijn krijgt van wandelen wist ik niet...
het lijkt me heel moeilijk, die ziekte, en ik wilde je niet van streek maken met geodbedoelde tips.
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:
Ik hou niet zo van visquote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
XM, wat zie je dan aan je handen? Puur uit nieuwsgierigheid?
Kan me voorstellen dat je er giga gefrustreerd van raakt soms!![]()
Maar die taart is geen goed idee hoor
Zullen we het op sushi houden om bij te kwijlen?
True.. Ik moest van de instructeur op de sportschool ook echt met zware gewichten trainen.. De eerste keer op de legpress moest ik 15 x 50 kilo doen. Toen ik daarvanaf ging had ik trillende benen dus volgens mij was het ietsje te zwaarquote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef kwakveense het volgende:
kracht is leuker vind ik als je gewichtjes pakt die net effe wat zwaarder zijn: zo zwaar datje ze maar netaan 8-10 keer kunt herhalen, en dat dan 2 a 3 setjes. dat zet ook mer zoden aan de dijk dan 3 keer setjes van 25 met een gewichtje dat geen pijn doet >:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |