abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67316268
Het vorige deel: Slank #631 - met chocoladehazen en muffins

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_67316281
FiPo! Met eetlijst.

O: 2 eitjes, muffin
T: yoghurt met beetje jam
L: leftover zelfgemaakte pizza
T: amandelen
T: stukje sticky toffee pudding met saus
T: sinaasaappel, appel
S: spinnen
D: sperziebonen met dip, ofzo
T: 2 mini-biscotti
pi_67316343
Had ik daar toch bijna ongemerkt de lapo...

TVP, ik ga me eens richting de uni verplaatsen.

Baaai
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 23 maart 2009 @ 10:14:53 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67316346
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ah, maar das geen kwestie van niet kunnen dan he? wie mooi wil zijn moet ehh..natregenen.... enneh bij de sportschool sta je binnen op een loopband
Van de loopband krijg ik onwijze rugklachten als ik er langer dan 10 minuten op sta..
quote:
crosstraineren moet ook kunnen, en worden je ewrichten neit steviger als je krachttraining zou doen? sowieso is meer spiermassa een ideale manier om je verbranding te verbeteren.
Heb zelfs thuis een crosstrainer gehad! Maar kreeg erg veel last van mijn knieën en schouders. Krachttraining is me per decreet verboden door de fysio. Doordat mijn bindweefsel en banden echt heel erg slecht zijn en ik makkelijk door de eindstand heenschiet, kan krachttraining meer schade aanrichten dan goed doen als ik het ook maar een beetje verkeerd doe. Aangezien de begeleiding in de sportschool om te janken is en ik van die plaatjes op die apparaten ook niet veel wijzer word, waag ik me er dus niet aan.

Het klinkt allemaal erg 'excuserig', maar ik baal er echt ontzettend van. Heb jaren getennist en bij mooi weer lange wandelingen gemaakt, maar dat kán ik gewoon allemaal niet meer. Ik moet mijn beweging altijd ontzettend doseren. Zoals vanavond ga ik boodschappen doen. Dat is voor mij best wel vermoeiend. Ik kan dan niet ook nog stofzuigen of gaan sporten. Ik werk fulltime en heb 's avonds ook vaak niet zoveel energie meer over voor andere dingen .

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-03-2009 11:56:02 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67316403
Kan je niet onder begeleiding sporten XM? Volgens mij doet muis zoiets! Mijn moeder sport ook in het ziekenhuis onder begeleiding van een fysiotherapeut, bij haar wordt het nog vergoed ook omdat het iets chronisch is.

Ik lees nu je bovenstaande post, en waarschijnlijk heb je al genoeg moeite met de dagelijkse dingen inderdaad.

Ok, nu echt weg.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 23 maart 2009 @ 10:17:44 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67316412
@xcuz me: ok, dat van krachttraining wist ik niet, en je moet natuurlijk idd geen dingen doen waar je pijn van krijgt! het was meer een reactie op het "als het regent ga ik niet wandelen" - dat je verder ook teveel pijn krijgt van wandelen wist ik niet...

het lijkt me heel moeilijk, die ziekte, en ik wilde je niet van streek maken met geodbedoelde tips.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67316414
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Van de loopband krijg ik onwijze rugklachten als ik er langer dan 10 minuten op sta..
[..]

Heb zelfs thuis een crosstrainer gehad! Maar kreeg erg veel last van mijn knieën en schouders. Krachttraining is me per decreet verboden door de fysio. Doordat mijn bindweefsel en banden echt heel erg slecht zijn en ik makkelijk door de eindstand heenschiet, kan krachttraining meer schade aanrichten dan goed doen als ik het ook maar een beetje verkeerd doe. Aangezien de begeleiding in de sportschool om te janken is en ik van die plaatjes op die apparaten ook niet veel wijzer word, waag ik me er dus niet aan.

Het klinkt allemaal erg 'excuserig', maar ik baal er echt ontzettend van. Heb jaren getennist en bij mooi weer lange wandelingen gemaakt, maar dat kán ik gewoon allemaal niet meer. Ik moet mijn beweging altijd ontzettend doceren. Zoals vanavond ga ik boodschappen doen. Dat is voor mij best wel vermoeiend. Ik kan dan niet ook nog stofzuigen of gaan sporten. Ik werk fulltime en heb 's avonds ook vaak niet zoveel energie meer over voor andere dingen .
Wat een rotziekte zeg Wordt het alsmaar erger?
  maandag 23 maart 2009 @ 10:19:28 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67316444
@daph: dan zit je idd. beetje tussen 2 en 3 in, en voor de zekerheid rekn ik dan liever een categorietje te laag

enneh, ja nee, geen marathon in een uur natuurlijk! maar een topsporter die een uur traint doet bijvoorbeeld wel meer dan de gemiddelde huisvrouw bij een uurtje aerobics

ik zou je aanraden om ook wat krachttraining te doen bij t fitnessen, niet alleen cardio. het opbouwen van spiermassa is heel effectief voor afvallen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:20:20 #9
163650 Greys
pi_67316458
Mijn onderhoud is 1900.
Dat zou betekenen als ik rond de 1500-1600 per dag ga zitten dat ik gewoon af zou moeten vallen?
Hmz. Volgens mij niet. Maar dat zal misschien ook nog met het stoppen met roken te maken hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67316493
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef kwakveense het volgende:

[..]

je had ook gewoon nog wat moeten eten gisteravond, mutsie!
Ik heb twee stroopwafels gegeten
pi_67316498
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:19 schreef kwakveense het volgende:
@daph: dan zit je idd. beetje tussen 2 en 3 in, en voor de zekerheid rekn ik dan liever een categorietje te laag

enneh, ja nee, geen marathon in een uur natuurlijk! maar een topsporter die een uur traint doet bijvoorbeeld wel meer dan de gemiddelde huisvrouw bij een uurtje aerobics

ik zou je aanraden om ook wat krachttraining te doen bij t fitnessen, niet alleen cardio. het opbouwen van spiermassa is heel effectief voor afvallen.
Ja daarom, maargoed 2400 kCal vind ik al zat

Haha ik loop hard zo'n 3 kwartier tot een uur per keer en bij het fitnessen voornamelijk cardio. Ik probeer wel altijd kracht te doen, maar ik vind het zo saai Aankomende week ga ik eens kijken of ik 2 x zoveel kracht kan doen (in totaal dan 20 minuten ), dan maar wat minder cardio..
pi_67316530
Eetlijstje van zaterdag:
O: 2 geroosterd brood met ei
S: 17 km wandelen
L: 2 volkoren kaastosti's
D: broccoli met kaassaus en aerpels
T: volkoren toastjes met camembert

Eetlijstje van zondag:
O: 2 gekookt ei
S: toernooi (effectieve sporttijd ca anderhalf uur)
D: zuurkool met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, komkommer, turkse kaas en zwarte olijven
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker groentefit paddosmaak
D: bonenburger, sperziebonen, rosti denk ik
pi_67316531
Welke site gebruiken jullie?
  maandag 23 maart 2009 @ 10:23:55 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67316539
kracht is leuker vind ik als je gewichtjes pakt die net effe wat zwaarder zijn: zo zwaar datje ze maar netaan 8-10 keer kunt herhalen, en dat dan 2 a 3 setjes. dat zet ook mer zoden aan de dijk dan 3 keer setjes van 25 met een gewichtje dat geen pijn doet >:D
  maandag 23 maart 2009 @ 10:24:46 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67316562
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef kwakveense het volgende:
@xcuz me: ok, dat van krachttraining wist ik niet, en je moet natuurlijk idd geen dingen doen waar je pijn van krijgt! het was meer een reactie op het "als het regent ga ik niet wandelen" - dat je verder ook teveel pijn krijgt van wandelen wist ik niet...

het lijkt me heel moeilijk, die ziekte, en ik wilde je niet van streek maken met geodbedoelde tips.
Snap ik . Het is gewoon zo lastig en af en toe heel erg frustrerend. Je ziet aan mij aan de buitenkant (muv aan mn handen) niet wat er mis met me is. Dat stuit soms gewoon op ontzettend veel onbegrip. "Hoe kan zo'n jonge meid als jij nou zo moe zijn telkens!" etc. Je wordt gewoon zo beperkt in je vrije tijd en de leuke dingen om te doen. Heb thuis allemaal boekjes met mooie wandelingen, zo tussen de 12 - 20 km, maar ja... Af en toe ben ik daar gewoon even heel erg boos over en moet ik even stampvoeten en huilen .

@SituSi.. : Jep. Bij normale mensen wordt de boel ook slapper naarmate ze ouder worden, alleen bij mij gaat dat even op een wat hoger tempo. Grote kans op artrose op jonge leeftijd, etc etc.

Goed. Genoeg daarover. Ik word er alleen maar verdrietig van. Tijd voor iets leuks / vrolijks / gezelligs

Taart!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:26:23 #16
163650 Greys
pi_67316604
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef P.F het volgende:
Welke site gebruiken jullie?
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm

En dan die uitgebreide pakken, dus iets verder naar onder scrollen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 10:26:26 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67316605
gelukki is t taart met krentjes en kersen en witte druipers...dat lust ik tenminste niet

ik ga maar eens naar kantoor. ben weer genoeg afgekoeld van de emails die ik vanochtend kreeg aar ik echt woedend van werd...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:27:37 #18
163650 Greys
pi_67316636
XM, wat zie je dan aan je handen? Puur uit nieuwsgierigheid?
Kan me voorstellen dat je er giga gefrustreerd van raakt soms!

Maar die taart is geen goed idee hoor
Zullen we het op sushi houden om bij te kwijlen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67316639
Even een TVP - verder lees ik even mee .
pi_67316654
Ik heb ineen de slaapziekte! Om 12 uur al in slaap gevallen en pas net een half uurtje wakker!!

Mijn onderhoud zit op 2048, maar dat klopt bij mij toch niet helemaal hoor. Het is meer 1800 heb ik het idee. 1800 is eigenlijk best voldoende: als je gezond eet, kan je dan behoorlijk wat eten!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:28:37 #21
163650 Greys
pi_67316665
Wat dan Kwak? Emails? Privé?
En hoe staat het nou met die zoekgeraakte cheque? Dat moet toch wel eens bekend zijn nu of die ergens anders is aangekomen? Kunnen we ergens bij helpen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 10:29:43 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67316679
TVP. Geen tijd om bij te lezen, want moet zo door naar het CI-huis. Het regent hier, dus ik ben al lekker zeiknat geworden. Wat een kutland is dit ook .

*mopper*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 maart 2009 @ 10:29:50 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67316684
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Greys het volgende:

Ik hou niet zo van vis

En ik stuur je wel ff een PM
pi_67316696
Die taart ziet er best vies uit. Net of er kaas op zit.

XM: het lijkt me enorm frustrerend, dat je lijf niet wil, wat jij wel wil!!
pi_67316698
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef kwakveense het volgende:
kracht is leuker vind ik als je gewichtjes pakt die net effe wat zwaarder zijn: zo zwaar datje ze maar netaan 8-10 keer kunt herhalen, en dat dan 2 a 3 setjes. dat zet ook mer zoden aan de dijk dan 3 keer setjes van 25 met een gewichtje dat geen pijn doet >:D
True.. Ik moest van de instructeur op de sportschool ook echt met zware gewichten trainen.. De eerste keer op de legpress moest ik 15 x 50 kilo doen. Toen ik daarvanaf ging had ik trillende benen dus volgens mij was het ietsje te zwaar

Ik heb op zich wel gespierde armen. Je ziet het niet zo, maar ik voel het wel Vind het best mooi
pi_67316722
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Greys het volgende:

Mijn lunch bestond gisteren uit sushi
  maandag 23 maart 2009 @ 10:32:41 #27
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67316739
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

True.. Ik moest van de instructeur op de sportschool ook echt met zware gewichten trainen.. De eerste keer op de legpress moest ik 15 x 50 kilo doen. Toen ik daarvanaf ging had ik trillende benen dus volgens mij was het ietsje te zwaar

Ik heb op zich wel gespierde armen. Je ziet het niet zo, maar ik voel het wel Vind het best mooi
legpress doe ik altijd belachelijk zwaar... 3*15*150 ik heb kleine gespierde pootjes. daarom mag ik m van mezelf ook niet meer doen.
enneh, trillende spieren is wel goed als je krachttraining doet toch? dan hebben ze gewerkt!
pi_67316747
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb ineen de slaapziekte! Om 12 uur al in slaap gevallen en pas net een half uurtje wakker!!

Mijn onderhoud zit op 2048, maar dat klopt bij mij toch niet helemaal hoor. Het is meer 1800 heb ik het idee. 1800 is eigenlijk best voldoende: als je gezond eet, kan je dan behoorlijk wat eten!
Zooo lekker zeg! Heb je gister hard aan de vloer gewerkt?

Mijn onderhoud is 2193, dat is best veel Ik probeer nu 1700 te eten en daar val ik wel mee af geloof ik.
En 1700 is ook best oke, kan je ook best wel wat eten. Met af en toe een uitschieter naar meer als ik wat ongezonder eet
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67316781
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:29 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Geen tijd om bij te lezen, want moet zo door naar het CI-huis. Het regent hier, dus ik ben al lekker zeiknat geworden. Wat een kutland is dit ook .

*mopper*.
hee zonnestraaltje, succes straks met oefenen! Merk je nu al iets aan je gehoor? klinkt het al minder raar allemaal?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:34:40 #30
163650 Greys
pi_67316788

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67316842
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:34 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]

Serieus aan het watertanden nu!!
  maandag 23 maart 2009 @ 10:37:03 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67316855
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Wat dan Kwak? Emails? Privé?
En hoe staat het nou met die zoekgeraakte cheque? Dat moet toch wel eens bekend zijn nu of die ergens anders is aangekomen? Kunnen we ergens bij helpen?
ja, prive. iets met mensen die het niet begrepen hebben en die hun verantwoordelijkheden ontlopen en ik word echt gierend kwaad en gefrustreerd ervan....

en die cheque...nou, ik ga vanmiddag een briefje in de bus doen bij mn oude huis, niks meer gehoord van ze. ook niks met de post gekregen.

ik wacht daarna nog een weekje af en dan ga ik vragen of ze m kunnen blokkeren en een neiuwe naart goeie adres sturen. aangezien het cashen van die dingen ook enkele WEKEN duurt (de eerste heb ik vorige week ingeleverd) heb ik misschien over 3 maanden wel mn geld...

ik denk dat ik t wel ga redden. ik heb een broertje dat als krediet voor me kan optreden (geld teveel en weinig kosten). als t goed is verschijn teen dezer dagen mn salaris en mn borg op mn rekening (totaal 2100 euro dus) en wordt er enkele dagen later 1300 afgeschreven. dan heb ik niet genoeg aan 700 voor de rest van de maand (want vaste lasten ca. 800) dus dan moet ik of even wat bij broertje lenen (tt alles uit amerika er is) of ik ga vandaag proberen een voorschot te regelen bij mn werk -- alleen beetje lastig want ze doen dat alleen voor kosn normaal gesproken die zij moeten gaan vergoeden. en nu zou t een constructie zijn waar ik hen ga terugbetalen voor kosten die ze normaal ook niet zouden vergoeden. maar mn baas dacht dat het zo kunnen... beetje jammer dat de waterschapsbelasting ook deze maand valt...
  Vis een optie? maandag 23 maart 2009 @ 10:37:10 #33
70532 loveli
N
pi_67316861
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:

[..]

legpress doe ik altijd belachelijk zwaar... 3*15*150 ik heb kleine gespierde pootjes. daarom mag ik m van mezelf ook niet meer doen.
enneh, trillende spieren is wel goed als je krachttraining doet toch? dan hebben ze gewerkt!
Waarom niet? Hoe meer spieren, des te makkelijker je vet verbrandt. Tegen de tijd dat je voldoende vet hebt verbrand stop je met zware oefeningen en worden je benen ook weer normaal. Eerst meter maken, dan fine-tunen.
crap in = crap out
pi_67316915
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Zooo lekker zeg! Heb je gister hard aan de vloer gewerkt?

Mijn onderhoud is 2193, dat is best veel Ik probeer nu 1700 te eten en daar val ik wel mee af geloof ik.
En 1700 is ook best oke, kan je ook best wel wat eten. Met af en toe een uitschieter naar meer als ik wat ongezonder eet
Uhm. Nee ik heb eigenlijk niks nog aan die vloer gedaan, maar hij ligt wel en vandaag begint mijn werk eraan: nl. beitsen en lakken. (eigenlijk eerst ook nog schuren, maar ik denk dat ik dat geen leuk werk vind en dus maar oversla. )
  maandag 23 maart 2009 @ 10:39:12 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67316925
Wat vervelend allemaal kwakveense . Lijkt dan wel alsof alles tegelijk komt he? Fijn dat je broer je kan helpen. Hoop voor je dat alles snel weer goedkomt .
pi_67316945
quote:

[ afbeelding ]
Ohhh hier heb ik nu meer zin in dan die taart
Al vind ik die zalmdingetjes een beetje op kevers of rupsen lijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67316973
Dat zou ik serieus elke dag willen eten, als lunch. Is helaas onbetaalbaar...

@Kwak: wat ongelooflijk kut van die cheque...hopelijk incasseren die bewoners van je oude adres hem niet. Anders moet je het geld bij hen gaan vorderen.
  Vis een optie? maandag 23 maart 2009 @ 10:41:48 #38
70532 loveli
N
pi_67316999
Wel schuren, Co. Die vloer ligt er nog wel een tijdje en je wilt je er niet aan ergeren dat je 'em niet hebt geschuurd. Zo grondig hoef je niet te schuren, gewoon even met een schuurpapiertje erover en je merkt al verschil.
crap in = crap out
pi_67317020
Net een superdeluxe gebakje gegeten.. Vol met suiker want de bovenkant was van marsepein
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:43:46 #40
163650 Greys
pi_67317050
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Serieus aan het watertanden nu!!
Ik ook! Zou er zo aan beginnen!
Vooral die tonijn sashimi

Kwak, dammit. Dat schiet niet op inderdaad. En dat briefje in de bus bij je oude huis... ik heb even gemist of je er al aangebeld hebt? Je hebt al contact opgenomen dus maar ze laten niets terug horen?
Kunnen ze elders niet zien of die cheque al geind is misschien door een ander?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 10:46:31 #41
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67317106
tvp
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 23 maart 2009 @ 10:47:37 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67317141
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom niet? Hoe meer spieren, des te makkelijker je vet verbrandt. Tegen de tijd dat je voldoende vet hebt verbrand stop je met zware oefeningen en worden je benen ook weer normaal. Eerst meter maken, dan fine-tunen.
hm, ik heb echt enorme hammen van bovenbenen.... ik vind ze zó lelijk. ze zijn zo geworden door het vele fietsen in mn puberteit en mn aanleg voor spieropbouw daar... en nu ik minder gebruik maak van die spieren zijn mn benen niet bepaald dunner geworden. ook niet vetter trouwens....
maar goed, ik blaat wel over krachttraining maar zelf doe ik moemnteel ook iks in de sportschool. t is al heel wat als ik mezelf drie keer week aan t hardlopen krijg...

nog een tegenvaller. volgens de berekening van t energie bedrijf kan mn maandbedrag maar met 7 euro omdaag ik dact dat ik op gas ook flink bespaarde maar blijkbaar niet...
pi_67317143
Ik had al trek, maar nu helemaal... Sushi.. oohh dat heb ik lang niet meer gegeten! Misschien dat ik dat elders deze week wel afhaal van de sushitoko hier, jummie!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:47:47 #44
163650 Greys
pi_67317144
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:46 schreef Muis006 het volgende:
tvp
Ik heb Greys gekeken! Allebei!

@Cinnamon, dat zou ik ook elke dag wel willen eten. Dan zou gezond eten en afslanken een stuk makkelijker zijn als het wat betaalbaarder was!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 10:49:15 #45
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67317183
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook! Zou er zo aan beginnen!
Vooral die tonijn sashimi

Kwak, dammit. Dat schiet niet op inderdaad. En dat briefje in de bus bij je oude huis... ik heb even gemist of je er al aangebeld hebt? Je hebt al contact opgenomen dus maar ze laten niets terug horen?
Kunnen ze elders niet zien of die cheque al geind is misschien door een ander?
nou, dat kan niet echt, iemand anders innen. ze maken kopie van je paspoort en je moet je bankpas laten zien, en j moet dertig keer je handtekening zetten.... hooguit is de post weggegoodi door de nieuwe bewoners...

ik moet nog aanbellen, ik gooi t briefje pas door de bus als er niemand open doet met aanbellen (ga er eind van de middag even langsfietsen - vanavond kan niet)
  maandag 23 maart 2009 @ 10:50:39 #46
148689 Muis006
pi_67317219
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb Greys gekeken! Allebei!

@Cinnamon, dat zou ik ook elke dag wel willen eten. Dan zou gezond eten en afslanken een stuk makkelijker zijn als het wat betaalbaarder was!
Woohoo! Hoe vond je het? Oh wacht, dat kan beter in PM vanwege Co

Mijn laptop is weer eens kaduuk hij pakt de draadloze netwerken niet meer, alleen kabel. Dus ik mag vandaag weer al mijn bestanden op de externe HD zetten en mijn laptop gaan missen terwijl ie gemaakt wordt bah.
pi_67317247
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Greys het volgende:

Ik vind de diepvriessushi van de AH nog best wel goed te eten! Ik geloof dat 10 stuks ofzo 4,95 kosten, daar kun je dan 2 keer van lunchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:51:48 #48
163650 Greys
pi_67317252
Muis, ik PM je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 10:51:55 #49
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67317258
@ muis: die van mij zet soms vanzelf het draadloze modem uit! dan moet ik even weer het knopje aan en uit doen/de functietoets aanslaan, dan doet ie t weer! (heb ook gedacht dat ie stuk was, mandenlang)

bij t knopje of op de toets staat een soort driehoekje op zn kop met een streep door t midden...
pi_67317262
Sushi .

Ik ga heerlijk naar Shabu Shabu op 8 april (in Rotterdam) .
pi_67317276
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef kwakveense het volgende:

[..]

150 Hallelujah! Dat krijg ik nog niet eens weggepressed
Ik ga aankomend weekend eerst maar eens 2 * 12 * 50 proberen om te kijken of dat werkt

Je hebt trillen en trillen.. Ik kon niet meer normaal lopen
  maandag 23 maart 2009 @ 10:54:07 #52
148689 Muis006
pi_67317330
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
@ muis: die van mij zet soms vanzelf het draadloze modem uit! dan moet ik even weer het knopje aan en uit doen/de functietoets aanslaan, dan doet ie t weer! (heb ook gedacht dat ie stuk was, mandenlang)

bij t knopje of op de toets staat een soort driehoekje op zn kop met een streep door t midden...
Ja klopt, zo'n schuifje heb ik ook. Maar we zijn gisteren (of nouja, mijn vader want ik lag met koorts te slapen ) bezig geweest en de netwerkadapter is het probleem.
  maandag 23 maart 2009 @ 10:55:29 #53
148689 Muis006
pi_67317371
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

150 Hallelujah! Dat krijg ik nog niet eens weggepressed
Ik ga aankomend weekend eerst maar eens 2 * 12 * 50 proberen om te kijken of dat werkt

Je hebt trillen en trillen.. Ik kon niet meer normaal lopen
Ik heb afgelopen week 3*12*80 gedaan op de horizontal leg press (het was ook de eerste keer op dat apparaat ) en ik kon 3 dagen niet fatsoenlijk lopen, bukken of hurken misschien volgende keer toch maar iets minder weerstand.
pi_67317411
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:55 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen week 3*12*80 gedaan op de horizontal leg press (het was ook de eerste keer op dat apparaat ) en ik kon 3 dagen niet fatsoenlijk lopen, bukken of hurken misschien volgende keer toch maar iets minder weerstand.
Hihi Beetje te enthousiast?
Gosh ik heb na de eerste keer op dat apparaat ook 2 dagen erge spierpijn gehad
  maandag 23 maart 2009 @ 10:58:53 #55
148689 Muis006
pi_67317456
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hihi Beetje te enthousiast?
Gosh ik heb na de eerste keer op dat apparaat ook 2 dagen erge spierpijn gehad
Nee, het was meer van "hmm welke weerstand zou je aankunnen? Ach, we beginnen gewoon op deze en dan zien we wel" (aldus de fitness instructrice) en ik kon het ook wel, maar naderhand bleek dat mijn benen het er niet mee eens waren mietjes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 10:58:53 #56
163650 Greys
pi_67317457
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Sushi .

Ik ga heerlijk naar Shabu Shabu op 8 april (in Rotterdam) .
Oh ja wacht! Dat is een all you can eat sushi toko geloof ik he?
Ik zal het eens online opzoeken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 maart 2009 @ 10:59:40 #57
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67317493
o ik bedoel idd ook de horizontal leg press. gek genoeg kan ikd aar hel zwaar op, maar gewoon hurken/zwuatten krijg ik mn eigen gewicht nauwelijks omoog... :$

ik ga nu echt richting office...
pi_67317514
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee, het was meer van "hmm welke weerstand zou je aankunnen? Ach, we beginnen gewoon op deze en dan zien we wel" (aldus de fitness instructrice) en ik kon het ook wel, maar naderhand bleek dat mijn benen het er niet mee eens waren mietjes.

Klinkt bekend Volgens mij proberen ze dat gewoon om niet te licht in te zetten ofzo. Alleen komt het probleem (de trillende benen en de erge spierpijn van 2 a 3 dagen) pas achteraf
pi_67317625
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja wacht! Dat is een all you can eat sushi toko geloof ik he?
Ik zal het eens online opzoeken!
Klopt !

http://www.shabushabu.nl/
pi_67317656
Zwuatten?? Kwak!!
pi_67317670
quote:

[ afbeelding ]
Oeh, lekker
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 23 maart 2009 @ 11:15:17 #62
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67317987
Hallo, nu onder de pijnstillers gaat het wel wat beter.. Maar nu heel duf .

Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
L: Boterham pindakaas
D: Aardappelroerbakschotel met broccoli, tomaat en komkommer

Mijn BMR is 1543 en mijn onderhoud is 2122. Betekent dat dat ik onder de 2122 theoretisch zou moeten afvallen?
pi_67318030
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo, nu onder de pijnstillers gaat het wel wat beter.. Maar nu heel duf .

Lijstje:
O: Twee boterhammen pindakaas
L: Boterham pindakaas
D: Aardappelroerbakschotel met broccoli, tomaat en komkommer

Mijn BMR is 1543 en mijn onderhoud is 2122. Betekent dat dat ik onder de 2122 theoretisch zou moeten afvallen?
Ja, maar dan wel minimaal 200 kcal eronder. Beste schijnt 300 kcal eronder te zijn - dan zou je zeker moeten afvallen.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:18:56 #64
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67318103
Probleem is dat ik dan dus gewoon niet af val . Als ik zo kijk wat ik de laatste tijd heb gegeten, kom ik echt never nooit niet aan 2000 kcal per dag. Ook niet aan 1800, denk ik zo. En ik sport er wel bij. Maar ik ben echt werkelijk nog geen gram afgevallen sinds ik hier mee post.

Ah well .
pi_67318113
Overigens zou die kCalberekening wel kunnen verklaren waarom ik in een weekend met twee verjaardagen (en dus taart, hapjes en avondeten van de chinees) wel afval, en in een weekend dat ik mijn best doe niet. Misschien moet ik gewoon meer eten
  maandag 23 maart 2009 @ 11:27:45 #66
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67318398
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
Zwuatten?? Kwak!!
kwak heeft typtyfus...
ik bedoel uiteraard squatten...

pi_67318670
Dag allemaal!

Ik heb werkelijk geen idee hoe veel calorieën ik binnen krijg, en al helemaal niet hoe veel ik er nodig zou hebben. Ook eens even kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67318740
Onderhoud 2025, dus zou ik 1700 à 1800 mogen eten...
  maandag 23 maart 2009 @ 11:41:32 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67318860
tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67318901
Voor de nietafvallers: voorzichtigjes gaan low carben, kán werken. Ik heb het vorig jaar een paar maanden gedaan, toen ik vrijwel stil stond en ben daarmee m'n laatste kilo's kwijtgeraakt. Voorbeelddagje van wat ik toen at:

O: 1 of 2 eitjes, plakjes vleeswaar, of restje koud vlees van de dag ervoor.
L: salade met kip of garnalen of wat koolhydraatarme crackers met filet A. Of een soepje met veel vlees of vis erin.
D: vlees of vis met enorm veel groenten. (alles behalve bruine bonen en linzen ed, die at ik wel, maar gemodereerd))

Als tussendoortje at ik dan wat aardbeien, meloen of bessen/frambozen/bramen (allemaal vrij laag in de KH's), of een stukje kaas, of wat kwark met zoetstof. Wat noten, of stukjes koude kip. (en ik nam iedere dag 1 wodka met een beetje katjang, maar dat was mijn 'zonde')

Als je dan bent afgevallen kan je langzaam het aantal KH's weer opschroeven.

Het is even moeilijk om al het brood, pasta, aardappelen en rijst uit je menu te schrappen, maar het went.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:43:38 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67318930
nog een grappig tooltje gevonden...berekent verbranding bij allerlei activiteiten

gisteren heb ik met anderhalf uur fietsen kennelijk iets van 700 kcal verbrand...best de moeite

http://www.performance.be/nederlands/calcburn.htm
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 11:46:09 #72
163650 Greys
pi_67319021
Waar koop je koolhydraatarme crackers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 maart 2009 @ 11:48:28 #73
163650 Greys
pi_67319091
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef Abbadon het volgende:
nog een grappig tooltje gevonden...berekent verbranding bij allerlei activiteiten

gisteren heb ik met anderhalf uur fietsen kennelijk iets van 700 kcal verbrand...best de moeite

Dat lijkt me dan weer erg veel voor anderhalf uur fietsen eerlijk gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67319123
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
Waar koop je koolhydraatarme crackers?
Ik heb die van Wasa (original crisp). Die zijn erg lekker, ik eet ze nu nog steeds. Je hebt ze ook wel van Atkins, daar zitten nog minder koolhydraten in, maar die zijn extreem duur en bovendien en vooral: niet te vreten.
pi_67319172
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik moet mijn beweging altijd ontzettend doceren.
Leuke typo

wel lastig, je houdt weinig opties over
pi_67319178
quote:

Als ik daar invul wat ik gister heb gefietst, dan zegt ie dat het 2200 1900 (ik weeg geen 70)Kcal zijn
volgens mn hartslag meter was het 1300. Maar een racefiets is wel lichter dan een gewone fiets natuurlijk, alleen staat wielrennen er niet bij
pi_67319201
quote:

Wat een rare benadering van het berekenen bij (hard)lopen
  maandag 23 maart 2009 @ 11:52:22 #78
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67319230
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer erg veel voor anderhalf uur fietsen eerlijk gezegd.
bijna 30 km hoor...onderschat het niet

en als het internet het zegt, is het waar!!
  maandag 23 maart 2009 @ 11:55:22 #79
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67319328
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat een rare benadering van het berekenen bij (hard)lopen
ja, een snelheid in km/u zou logischer zijn dan deze benadering...al komt het op hetzelfde neer...
  maandag 23 maart 2009 @ 11:55:26 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67319333
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuke typo

wel lastig, je houdt weinig opties over
Haha, ik zie 'm nu pas Even editten

En, dat klopt
  maandag 23 maart 2009 @ 11:57:32 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67319411
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ja, een snelheid in km/u zou logischer zijn dan deze benadering...al komt het op hetzelfde neer...
wel handig, want mn ipod chippie geeft ook minuten per kilometer aan... alleen loop ik langzamer dan de langzaamste optie in dit rijtje
pi_67319448
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja maar ik moet het eerst terugrekenen

ik ben eigenlijk op zoek naar een site waarop ik afstand + tijd kan ingeven, en dat hij daaruit afleidt hoe hard ik gelopen heb en hoeveel kCal ik daarmee verbrand heb
pi_67319506
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wel handig, want mn ipod chippie geeft ook minuten per kilometer aan... alleen loop ik langzamer dan de langzaamste optie in dit rijtje

Deze site geeft idd hetzelfde aantal verbruikte calorieen als mijn iPod.
Dus dan zal het wel kloppen
  maandag 23 maart 2009 @ 12:00:42 #84
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67319529
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Deze site geeft idd hetzelfde aantal verbruikte calorieen als mijn iPod.
Dus dan zal het wel kloppen
ja echt, ik loop 8,5 minuut over 1 kilometer... triest he?
pi_67319565
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja echt, ik loop 8,5 minuut over 1 kilometer... triest he?
Ja maar jij wandelt ook nog toch tussendoor? Dus dat haalt je gemiddelde wel drastisch omlaag!
pi_67319575
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja maar ik moet het eerst terugrekenen

ik ben eigenlijk op zoek naar een site waarop ik afstand + tijd kan ingeven, en dat hij daaruit afleidt hoe hard ik gelopen heb en hoeveel kCal ik daarmee verbrand heb
je kunt een hartslagmeter-horloge met band kopen.
Die meet je hartslag, etc. en geeft ook grofweg aan hoeveel je verbrandt.

Je vult bij zo'n horloge zelf je gewicht, max. hartslag enzo in, band om je lijf en lopen maar
Ook handig als je echt op hartslag gaat trainen enzo kost je een euro of 20, maar dan heb je ook wat.
Moet mijn band weer 's opzoeken, tijdens de verhuizing is deze kwijtgeraakt
Ja doei.
pi_67319617
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je vult bij zo'n horloge zelf je gewicht, max. hartslag enzo in, band om je lijf en lopen maar
Ook handig als je echt op hartslag gaat trainen enzo kost je een euro of 20, maar dan heb je ook wat.
Zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen. Nooit gebruikt. Kan bij de broodmachine op de plank.
pi_67319674
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen. Nooit gebruikt. Kan bij de broodmachine op de plank.
ik heb hem gebruikt bij het spinnen en hardlopen, maar sinds de verhuizing issie kwijt dus moet de boel even flink overhoop gaan halen. Vind het wel handig, vooral bij sommige spinnglessen wordt er ook voor mensen met zo'n band getrained op hartslag, is handig om dan te weten wat je doet
Ja doei.
pi_67319803
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb wel een band bij mijn horloge, maar nog niet gebruikt. Ik zal eens kijken of ik daar mijn kCal verbruik ook in kan aflezen. Bij mijn rondje van 6 km heb ik zo'n 430 kCal verbruikt volgens meerdere sites, dus dat zal wel kloppen

Ik zit erover te denken om voor de Dam tot Dam nog een paar lopen (2 dus) te doen van 10 km.. Heeft iemand een tip voor leuke lopen? De Marikenloop leek me ook wel wat, alleen is dat vrij ver weg en dus moet ik met de auto. Moet je ¤ 5 extra betalen
  maandag 23 maart 2009 @ 12:11:37 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67319875
Aaaaargh:
quote:
Bij Utrecht is een goederentrein
ontspoord.Dat gebeurde tussen de
stations Vleuten en Utrecht Terwijde.De
laatste wagon van de trein was leeg en
is,zoals Pro Rail het noemt,gaan dansen
en van de rails geschoten.Opspattende
stenen raakten een passagierstrein die
langskwam.De stenen beschadigden ook
auto's van een garagebedrijf langs het
spoor.Er zijn geen gewonden gevallen.
Het treinverkeer ondervindt veel hinder
van de gevolgen van het ongeluk.
quote:
Utrecht<->Leiden/Den Haag/Rotterdam

Door een ontspoorde trein rijden er
tussen Utrecht Centraal en Woerden geen
treinen.

Vertraging: meer dan 60 minuten.

Reisadvies: reizigers tussen:
* Utrecht en Rotterdam,
* Utrecht en Den Haag,
* Amersfoort en Rotterdam/Den Haag
kunnen omreizen via Schiphol.

* Roosendaal en Utrecht kunnen
omreizen via Den Bosch.
Dat wordt haringen in een ton in een stoptreintje óf omreizen via Schiphol.
Las ergens dat het spoor stuk is en het nog dagen kan gaan duren.
pi_67319928
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aaaaargh:
[..]

[..]

Dat wordt haringen in een ton in een stoptreintje óf omreizen via Schiphol.
Las ergens dat het spoor stuk is en het nog dagen kan gaan duren.
Dat meen je niet. . Dagen duren? Ik las net op de FP dat de treinen vanaf een uur of 1 weer gewoon zouden rijden, dus ik maakte me geen zorgen, maar dit klinkt niet goed. Blijkbaar gebeurd toen ik er net voorbij was...
  Vis een optie? maandag 23 maart 2009 @ 12:15:04 #92
70532 loveli
N
pi_67319970
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zat er pas over te denken om er een aan te schaffen. PM maar wat je ervoor wilt hebben als je broodmachine 'em kan missen.
crap in = crap out
  maandag 23 maart 2009 @ 12:17:15 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67320041
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar jij wandelt ook nog toch tussendoor? Dus dat haalt je gemiddelde wel drastisch omlaag!
nope dat is hobbelend in t zelfde tempo van begin tot eind. ik kan écht niet rennen. maar we gaan stug door.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:21:26 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67320182
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat meen je niet. . Dagen duren? Ik las net op de FP dat de treinen vanaf een uur of 1 weer gewoon zouden rijden, dus ik maakte me geen zorgen, maar dit klinkt niet goed. Blijkbaar gebeurd toen ik er net voorbij was...
Het enige echte, grote treinentopic, nummer 151

Dat is volgens de deskundigen niet in één dag gefixt.
pi_67320315
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zat er pas over te denken om er een aan te schaffen. PM maar wat je ervoor wilt hebben als je broodmachine 'em kan missen.

Zodra ik hem heb gevonden (volgens mij ligt hij in het huis van P.) stuur ik hem wel op naar je, geef maar per PM adres. Hoef er niks voor te hebben. Ligt toch maar te verstoffen.
pi_67320323
Oh NEE, geen dagen Ik wil niet nog vroeger opstaan donderdag
Even topic checken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67320357
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het enige echte, grote treinentopic, nummer 151

Dat is volgens de deskundigen niet in één dag gefixt.
Echt enorm balen, al ben ik allang blij dat die aanrijding niet anderhalf uur eerder was, want dan had ik er middenin gezeten. Maar ik vind m'n dag al lang genoeg zonder er nog een uur extra reistijd aan vast te moeten plakken. Ben ik vanavond half 10 thuis. En dan mis ik Greys! .
  maandag 23 maart 2009 @ 12:27:24 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67320373
ben ik even blij dat ik deze week niet meer heen en weer naar Utrecht hoef... nou ja, zaterdag pas.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:31:52 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67320526
We hebben donderdag een HEEL belangrijk symposium in Utrecht in de Jaarbeurs... En dan komen er mensen vanuit het hele land. Ik hoop echt dat het dan klaar is heur.
pi_67320600
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef Greys het volgende:

[..]

http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm

En dan die uitgebreide pakken, dus iets verder naar onder scrollen.
BMR: 1486
Onderhoud: 2043

Volgens mij kan ik veel meer eten zonder aan te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')