Als ik daar invul wat ik gister heb gefietst, dan zegt ie dat het 2200 1900 (ik weeg geen 70)Kcal zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef Abbadon het volgende:
nog een grappig tooltje gevonden...berekent verbranding bij allerlei activiteiten
gisteren heb ik met anderhalf uur fietsen kennelijk iets van 700 kcal verbrand...best de moeite
http://www.performance.be/nederlands/calcburn.htm
Wat een rare benadering van het berekenen bij (hard)lopenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef Abbadon het volgende:
nog een grappig tooltje gevonden...berekent verbranding bij allerlei activiteiten
gisteren heb ik met anderhalf uur fietsen kennelijk iets van 700 kcal verbrand...best de moeite
http://www.performance.be/nederlands/calcburn.htm
bijna 30 km hoor...onderschat het nietquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer erg veel voor anderhalf uur fietsen eerlijk gezegd.
ja, een snelheid in km/u zou logischer zijn dan deze benadering...al komt het op hetzelfde neer...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat een rare benadering van het berekenen bij (hard)lopen
Haha, ik zie 'm nu pasquote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuke typo
wel lastig, je houdt weinig opties over
wel handig, want mn ipod chippie geeft ook minuten per kilometer aan... alleen loop ik langzamer dan de langzaamste optie in dit rijtjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, een snelheid in km/u zou logischer zijn dan deze benadering...al komt het op hetzelfde neer...
Ja maar ik moet het eerst terugrekenenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, een snelheid in km/u zou logischer zijn dan deze benadering...al komt het op hetzelfde neer...
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wel handig, want mn ipod chippie geeft ook minuten per kilometer aan... alleen loop ik langzamer dan de langzaamste optie in dit rijtje
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Deze site geeft idd hetzelfde aantal verbruikte calorieen als mijn iPod.
Dus dan zal het wel kloppen
Ja maar jij wandelt ook nog toch tussendoor? Dus dat haalt je gemiddelde wel drastisch omlaag!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja echt, ik loop 8,5 minuut over 1 kilometer... triest he?
je kunt een hartslagmeter-horloge met band kopen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het eerst terugrekenen![]()
ik ben eigenlijk op zoek naar een site waarop ik afstand + tijd kan ingeven, en dat hij daaruit afleidt hoe hard ik gelopen heb en hoeveel kCal ik daarmee verbrand heb
Zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen. Nooit gebruikt. Kan bij de broodmachine op de plank.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt een hartslagmeter-horloge met band kopen.
Die meet je hartslag, etc. en geeft ook grofweg aan hoeveel je verbrandt.
Je vult bij zo'n horloge zelf je gewicht, max. hartslag enzo in, band om je lijf en lopen maar
Ook handig als je echt op hartslag gaat trainen enzokost je een euro of 20, maar dan heb je ook wat.
Moet mijn band weer 's opzoeken, tijdens de verhuizing is deze kwijtgeraakt
ik heb hem gebruikt bij het spinnen en hardlopen, maar sinds de verhuizing issie kwijtquote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen. Nooit gebruikt. Kan bij de broodmachine op de plank.
Ik heb wel een band bij mijn horloge, maar nog niet gebruikt. Ik zal eens kijken of ik daar mijn kCal verbruik ook in kan aflezen. Bij mijn rondje van 6 km heb ik zo'n 430 kCal verbruikt volgens meerdere sites, dus dat zal wel kloppenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt een hartslagmeter-horloge met band kopen.
Die meet je hartslag, etc. en geeft ook grofweg aan hoeveel je verbrandt.
Je vult bij zo'n horloge zelf je gewicht, max. hartslag enzo in, band om je lijf en lopen maar
Ook handig als je echt op hartslag gaat trainen enzokost je een euro of 20, maar dan heb je ook wat.
Moet mijn band weer 's opzoeken, tijdens de verhuizing is deze kwijtgeraakt
quote:Bij Utrecht is een goederentrein
ontspoord.Dat gebeurde tussen de
stations Vleuten en Utrecht Terwijde.De
laatste wagon van de trein was leeg en
is,zoals Pro Rail het noemt,gaan dansen
en van de rails geschoten.Opspattende
stenen raakten een passagierstrein die
langskwam.De stenen beschadigden ook
auto's van een garagebedrijf langs het
spoor.Er zijn geen gewonden gevallen.
Het treinverkeer ondervindt veel hinder
van de gevolgen van het ongeluk.
Dat wordt haringen in een ton in een stoptreintje óf omreizen via Schiphol.quote:Utrecht<->Leiden/Den Haag/Rotterdam
Door een ontspoorde trein rijden er
tussen Utrecht Centraal en Woerden geen
treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Reisadvies: reizigers tussen:
* Utrecht en Rotterdam,
* Utrecht en Den Haag,
* Amersfoort en Rotterdam/Den Haag
kunnen omreizen via Schiphol.
* Roosendaal en Utrecht kunnen
omreizen via Den Bosch.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aaaaargh:
[..]
[..]
Dat wordt haringen in een ton in een stoptreintje óf omreizen via Schiphol.
Las ergens dat het spoor stuk is en het nog dagen kan gaan duren.
Ik zat er pas over te denken om er een aan te schaffen. PM maar wat je ervoor wilt hebben als je broodmachine 'em kan missen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen. Nooit gebruikt. Kan bij de broodmachine op de plank.
nopequote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij wandelt ook nog toch tussendoor? Dus dat haalt je gemiddelde wel drastisch omlaag!
Het enige echte, grote treinentopic, nummer 151quote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat meen je niet.. Dagen duren? Ik las net op de FP dat de treinen vanaf een uur of 1 weer gewoon zouden rijden, dus ik maakte me geen zorgen, maar dit klinkt niet goed. Blijkbaar gebeurd toen ik er net voorbij was...
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zat er pas over te denken om er een aan te schaffen. PM maar wat je ervoor wilt hebben als je broodmachine 'em kan missen.
Echt enorm balen, al ben ik allang blij dat die aanrijding niet anderhalf uur eerder was, want dan had ik er middenin gezeten. Maar ik vind m'n dag al lang genoeg zonder er nog een uur extra reistijd aan vast te moeten plakken. Ben ik vanavond half 10 thuis. En dan mis ik Greys!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het enige echte, grote treinentopic, nummer 151
Dat is volgens de deskundigen niet in één dag gefixt.
BMR: 1486quote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
En dan die uitgebreide pakken, dus iets verder naar onder scrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |